Bosroos 9
9408LK Assen
0641991634

Hans F. Voortmeijer beoordeelde op 2019-07-12

Snel, accuraat en service gericht !!

Steven Koning beoordeelde op 2019-06-06

Super service! Alles voor elkaar en op tijd geleverd. Dik tevreden!

khold.thor@hotmail.com beoordeelde op 2019-06-06

Uitstekende bokspop ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

Hilco van Maanen beoordeelde op 2019-03-30

Super service. De oorspronkelijk bestelde bokspaal was niet meer beschikbaar, maar een goed alternatief geboden en snelle bezorging geregeld via prettige en nette communicatie. Top!

Yenal Izci beoordeelde op 2018-12-21

Prima product, snelle levering en ook zeer snel en adequaat geantwoord op een vraag. Erg tevreden!

Joris beoordeelde op 2018-12-18

Snel geleverd. Iets kapot gegaan tijdens assembleren, goed opgepakt en wordt opgelost.