Marithaime 7
0481 351 477

Bol.com 9 8,8
Trustpilot 6 8,0

Daphne Peters beoordeelde op 2019-04-16

Uitstekende service! Snel en duidelijk antwoord!

Marian van Beuzekom beoordeelde op 2019-04-14

Prima service. Uitermate tevreden!

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor je positieve review Marian!

V.H. Gospodinov beoordeelde op 2019-04-14

Uitstekende winkel en service! Ik kende Daan's Magazijn niet; daar kwam ik toevallig terecht toen ik gericht op zoek was naar een bepaald model HP ZBook. Aangezien het betrof een jong gebruikt exemplaar, was er heel netjes aangegeven dat er lichte gebruikerssporen waren... Toch wilde ik zien wat en hoeveel gebruikerssporen waren. Tijdens mijn telefonische contact met Ruben den Hertog van Daan's Magazijn vroeg ik om een paar foto's van desbetreffende product. Niet elke winkel zal de moeite er voor nemen om aan zo'n wens te voldoen!
In dit geval binnen 10 minuten (!!) kreeg ik van Ruben een mailtje met foto's van de ZBook vanaf alle hoeken! Dat noem ik klasse service!
In dit geval was ik gelijk van overtuigd, de bestelling geplaatst en ik kreeg nog's een aangename bonus bij!
Mijn bestelling werd direct verstuurd en de volgende dag al had ik het in huis!
Kortom: een uitstekende webshop met ruime keuze aan producten, frisse kijk op zaken en zeer nette en vlotte service!
Echte aanrader!

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Veel plezier met je nieuwe HP ZBook!

PJJH Valentijn beoordeelde op 2019-04-14

De producten die wij hebben besteld waren supersnel in huis. De spullen waren in prima staat.
Fijn dat er zo'n goede kwaliteit wordt geleverd voor 2de hand producten, want dat maakt het zeer aantrekkelijk om nog een keer gebruik te maken van dit bedrijf. Ga zo door!

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve review. Hopelijk tot de volgende keer!

Sebastiaan Van der Lee beoordeelde op 2019-04-05

goed verpakt. Perfect beschreven. hele scherpe prijs van het product. Redelijk snel geleverd. Ik zou Daans magazijn aanbevelen en als ik weer een imac zoek, zal ik als eerste nog eens bij Daan kijken!

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de uitgebreide review. Veel plezier met je nieuwe iMac en tot de volgende keer!

H.m. Schmits beoordeelde op 2019-04-05

Vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Daarnaast goede service.

Evelien Feikens beoordeelde op 2019-04-02

Andre Miedema beoordeelde op 2019-04-02

Super!
Heb een Macbook besteld. Aanbieding was vervallen, maar via chat gevraagd of ik nog gebruik kon maken van de aanbieding.
Binnen 30 sec. was de prijs aangepast. Top service. Heb de Macbook volgende dag ontvangen en alles super geregeld.

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve review Andre. Veel plezier met je nieuwe MacBook!

Adrian Smith beoordeelde op 2019-04-01

Hector beoordeelde op 2019-03-29

Tevreden, snel in huis ook.
Kleine opmerking: hardware mag wel even schoongemaakt worden/afstoffen.

Reactie van Daans Magazijn:
Onze excuses dat de bestelde hardware niet (goed) is schoongemaakt. Bedankt voor de feedback!

M Thole beoordeelde op 2019-03-29

Goede service

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve beoordeling en review!

marcel van avezaath beoordeelde op 2019-03-29

Thijs Verwer beoordeelde op 2019-03-28

prima bedrijf.

Richard Foekema beoordeelde op 2019-03-26

Prima webshop! Duidelijk en overzichtelijk. Bestellen gaat namelijk en snel. Vandaag besteld morgen in huis.

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de mooie review Richard!

Martin Mol beoordeelde op 2019-03-25

Volkan Yazicioglu beoordeelde op 2019-03-24

Super blij met Daans Magazijn! Snelle levering en tevreden met de producten! Ga zo door!

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de mooie review!

Maurice Toussaint beoordeelde op 2019-03-22

ik heb totaal geen verstand van IT. Ondanks dat je denkt dat het snelle en goedkope internet verkoop is, heeft dit bedrijf en in mijn geval vooral de medewerker Sebastiaan mij enorm verbaasd over de fantastische service. Zowel in het voortraject werd ik uitstekend geadviseerd en ook de aftersales was meer dan fantastisch. ik kan altijd bellen wanneer het niet lukt om iets in te stellen of te installeren en mijn bleef behulpzaam. Een voorbeeld van hoe een bedrijf zich kan onderscheiden.

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de mooie en uitgebreide review. De complimenten aan Sebastian zijn doorgegeven!

Ronald Janssen beoordeelde op 2019-03-20

Erg tevreden, vorige week donderdag een HP laptop besteld en afgelopen dinsdag laten bezorgen.
Zeer goede en overzichtelijke website waarbij ze mijn vragen snel en correct via de chat beantwoorden.
De laptop ziet er zeer goed uit, dus tot nu toe erg tevreden.

sven meuwsen beoordeelde op 2019-03-19

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve beoordeling Sven!

Harrie Havekes beoordeelde op 2019-03-19