Marithaime 5

Trustpilot 6 8,0

McDonald's Cuijk beoordeelde op 2018-06-21

Snel nauwkeurig en vriendelijk

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor de positieve review!

Pascal Obma beoordeelde op 2018-06-20

Goede apparatuur, up to date software en snelle levering! Bij dit bedrijf lopen bestellingen vlekkeloos!

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor de positieve beoordeling en mooie review!

Jan Hendrik Hooghiemstra beoordeelde op 2018-06-17

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor de positieve beoordeling!

G Rietberg beoordeelde op 2018-06-16

Gewoon: goed voor elkaar. Geen enkel minpunt.

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor de positieve beoordeling en goede review!

P.A.W. Verstallen beoordeelde op 2018-06-15

Reactie van Daan's Magazijn:
Heel erg bedankt voor de positieve beoordeling!

Harry Rouw beoordeelde op 2018-06-14

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor de positieve review!

Han van den Broeke beoordeelde op 2018-06-12

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor de positieve beoordeling!

Michiel Hanenbergh beoordeelde op 2018-06-11

Reactie van Daan's Magazijn:
Hi Michiel, bedankt voor de vijf sterren!

Auto van Haren beoordeelde op 2018-06-09

Snel en perfect geregeld. Dit bedrijf is top.

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor de zeer positieve review!

Richard Schiphorst beoordeelde op 2018-06-07

Goed telefonisch bereikbaar, net prijsniveau en snelle nalevering i.v.m. een kapotte adapter.

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor de review. Goed om te lezen dat je tevreden bent!

Mathijs Van den Brink beoordeelde op 2018-06-06

Reactie van Daan's Magazijn:
Enorm bedankt voor de positieve beoordeling!

Moussa Slimani beoordeelde op 2018-06-02

Reactie van Daan's Magazijn:
Na het ontvangen van deze beoordeling hebben we direct contact opgenomen met de klant om te achterhalen waarom hij niet tevreden was.

Hij gaf aan dat er bij de monitorarm die hij had besteld een onderdeel ontbrak. Namelijk een handvat om de monitorarm vast te klemmen aan het bureau. Echter, het is zo dat de monitorarm op een andere manier moet worden gemonteerd. Deze manier hebben wij uiteraard uitgelegd.

Om verwarring in de toekomst te voorkomen hebben we de uitleg hiervoor ook toegevoegd op de productpagina.

PATRICK ROSMALEN beoordeelde op 2018-06-01

prima geholpen

Reactie van Daan's Magazijn:
Hi Patrick, bedankt voor je positieve beoordeling!

Leroy Kruis beoordeelde op 2018-05-31

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor je positieve beoordeling!

Raziye Kaya beoordeelde op 2018-05-31

Reactie van Daan's Magazijn:
Na het ontvangen van deze negatieve beoordeling hebben we direct contact met de klant opgenomen. Tijdens ons telefoongesprek bleek dat ze niet tevreden was over de accu en warmteontwikkeling van het bestelde product, erg vervelend. We zijn snel overeengekomen dat het gratis retourneren van het product de beste oplossing was. De volgende dag hebben wij de bestelling al retour gekregen en hebben wij uiteraard het geld geretourneerd.

We vinden het jammer dat de bestelling bij Daan’s Magazijn niet goed is verlopen. Wel zijn we blij dat we dit probleem naar tevredenheid van de klant hebben kunnen oplossen.

G de Wilde beoordeelde op 2018-05-28

De telefoon was goed verpakt in bubbelplastic

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat je tevreden bent de wijze waarop wij je bestelling hebben verpakt. Veel plezier met de telefoon!

ANdre Rutten beoordeelde op 2018-05-23

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor de goede beoordeling Andre!

Hans Klaassen beoordeelde op 2018-05-22

Correcte en snelle levering!

Reactie van Daan's Magazijn:
Dag Hans, enorm bedankt voor je positieve review!

Suus beoordeelde op 2018-05-20

Ik vond het spannend een gebruikte laptop te kopen maar toen ik de staat van de laptop zag, was ik heel erg blij! Hij ziet er zo goed als nieuw uit. Ook de batterij gaat meer dan twee uur mee. Daarnaast kon ik hem zo ongeveer gelijk gebruiken. Ik had hem twee dagen na mijn online bestelling in huis. Hij zat goed ingepakt. Dus Daan's magazijn ik ben zeer tevreden en kan jullie zeker aanbevelen!

Reactie van Daan's Magazijn:
Hi Suus, begrijpelijk dat je de aankoop van de laptop spannend vond. Je weet natuurlijk niet helemaal wat je te wachten staat. Des te mooier dat je heel blij bent met de laptop die je hebt gekregen. Heel veel plezier ermee!

Arjan Lettenga beoordeelde op 2018-05-18

Supersnelle levering en een goede service en natuurlijk prijs/kwaliteit-verhouding

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor de review en positieve beoordeling!