Marithaime 7
0481 351 477

Bol.com 9 8,8
Trustpilot 6 8,0

Kasper Van der Veen beoordeelde op 2019-02-16

Pc netjes gereed gemaakt volgens afspraak.
Zeer correcte service.

Lenny Oexman beoordeelde op 2019-02-15

Telefoons zien er prima uit. Een hele scherpe prijs/kwaliteit verhouding! duidelijke en eerlijke beschrijving op de site. prima verpakt verzonden(goed beschermd). Telefoons (van dochter en ikzelf) werken uitstekend naar behoren. Tevreden dus!

Carel Schrauwers beoordeelde op 2019-02-15

Prima computer. Voldoet helemaal aan de verwachtingen. Stond zoals afgesproken klaar en goed verpakt.

Thierry Sprangers beoordeelde op 2019-02-11

Goed advies en snelle hulp door een goed team

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve review Thierry!

H. Man beoordeelde op 2019-02-08

Anja beoordeelde op 2019-02-06

Werd erg vriendelijk geholpen aan de telefoon en bestelling werd snel opgestuurd. Heel tevreden met mijn aankoop!

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de review. Veel plezier met je aankoop!

Thérèse beoordeelde op 2019-02-05

prima service, uitstekende artikelen. Ik kocht een refurbished iPad, die niet van nieuw te onderscheiden is, tegen een acceptabele pris.

Reactie van Daans Magazijn:
Veel plezier met je 'nieuwe' iPad! Bedankt voor de review.

Swapna Ramachandran beoordeelde op 2019-02-05

hele goede service! en spot on!

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de beoordeling en review!

Ad Sagis beoordeelde op 2019-02-03

Supersnel geleverd, mooi product precies volgens de advertentie, en een technische vraag na ontvangst direct goed beantwoord.
Geen gezeur aan de telefoon is ook veel waard.

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve review!

Rolf Bouwmeister beoordeelde op 2019-02-01

Ik heb mijn product op de website van Daans Magazijn gevonden.
Het is een duidelijke website.
Ik heb gebeld om informatie en werd vriendelijk en correct geholpen.
Bij het ophalen van mijn product werd ik wederom zeer vriendelijk ontvangen en geholpen.

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de review Rolf! Mooi dat we je goed hebben kunnen helpen.

Ruben Jung beoordeelde op 2019-01-29

Uitstekende communicatie en behulpzaam. Levert wat toegezegd is en meer. Een partij waar je in alle vertrouwen zaken mee kan doen!

Reactie van Daans Magazijn:
Fijn dat je tevreden bent over je bestelling. Bedankt voor je review!

Ruud van Bennekom beoordeelde op 2019-01-29

Snel geleverd en apparatuur ziet er goed uit voor gebruikt en een gratis tas er bij geleverd. Netjes en zorgvuldig verpakt. Voor een goede prijs. Een aanrader!

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor je review. Veel plezier met je laptop!

Richard Heier beoordeelde op 2019-01-29

Berry Reijnen beoordeelde op 2019-01-29

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve beoordeling Berry!

Nicole Corstanje beoordeelde op 2019-01-29

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor je positieve beoordeling!

Rob Lauwers beoordeelde op 2019-01-26

Snel geleverd en precies zoals besproken .Ik ben MEERdan tevreden . Zal zeker in de toekomst vaker bestellen ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

Reactie van Daans Magazijn:
Dank voor je review Rob. Tot de volgende keer!

jorg walk beoordeelde op 2019-01-26

super service

Bedankt Jorg!

B van Wijngaarden beoordeelde op 2019-01-26

Fijne en duidelijke website. Nette order handling en prima service. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van je bestelling. Snelle verzonden en zeer netjes verpakt.
Monitor ziet er zeer netjes uit en werkt optimaal, net zoals deze was omschreven op de site.

Kortom een prima webshop, een aanrader !!

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de uitgebreide review. Mooi om te lezen dat je erg tevreden bent!

Massier beoordeelde op 2019-01-25

Prima tweedehands product voor een aantrekkelijke prijs. Goede communicatie/updates over de snelle levering. Kortom erg fijne ervaring!

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve review!

Peter Van Diepen beoordeelde op 2019-01-25