Marithaime 7
0481 351 477

Bol.com 8 8,6
Trustpilot 6 8,0

K>M beoordeelde op 2018-12-14

Bestelde, paste niet in mijn computer.
Zonder problemen retour biljet en geld teruggestort.

Simone beoordeelde op 2018-12-13

Telefonisch contact gehad over een monitor en de vraag of deze geschikt was voor mijn laptop. Na levering bleek dit toch niet het geval en heb ik het scherm kosteloos om mogen ruilen voor een ander scherm wat wel werkte, inclusief benodigde verloopstekker. Goede service!

Hub Vleugels beoordeelde op 2018-12-13

Zeer goede service

Donné Brok beoordeelde op 2018-12-12

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling. De laptop ziet er prima uit. De communicatie was snel en vriendelijk. De bestelling werd snel geleverd.

Jos Wouda beoordeelde op 2018-12-11

Jos Diender beoordeelde op 2018-12-10

-Eventjes gebeld met wat vraagjes
-Netjes en duidelijk beantwoord en behandeld
-De levering was snel en compleet met alle nodige kabels
-Voor herhaling vatbaar

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve review. Mooi om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen!

Mohamed Bouzariouh beoordeelde op 2018-12-10

De bestelling geplaatst en zoals op de webshop stond "morgen geleverd" en de volgende was het artikel ook binnen bij ons. De prijs was heel goed.

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor je positieve review!

Vincent de Vries beoordeelde op 2018-12-09

Ralf van den Bogaard beoordeelde op 2018-12-08

frederic meneve beoordeelde op 2018-12-07

F.E.M Van Loon beoordeelde op 2018-12-07

Hanna Vonk beoordeelde op 2018-12-04

Raymond Plusje beoordeelde op 2018-12-01

Ik heb verleden week een Dell 9020 AIO besteld. Toch even op voorhand gevraagd wat zij verstaan onder "nieuwstaat". Het antwoord was - zonder zichtbare beschadigingen/ krassen enz. Inderdaad - toen na een paar dagen de DELL geleverd werd, was deze als nieuw. Het enige probleem was dat het apparaat scheef stond. We hebben gemaild en in gezamenlijk overleg heb ik met investering van tijd en moeite het apparaat weer haaks gekregen. Daan's magazijn had wel van tevoren gezegd dat als het niet lukte, zij direct een nieuw AIO voet zouden opsturen met een retour bon voor de oude. Zodat ik deze aan de deur kon "omwisselen" Prima service dus. Ook heb ik nog overleg gehad voor het installeren van een 2de HD (SSD) Ook daar kreeg ik via mail prompt tips over. Dus vandaar dat ik aan 5 sterren kom - ik zou niet weten wat beter zou kunnen. Ik ben in ieder geval blij met met aankoop bij Daan's magazijn

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor je uitgebreide review Raymond. Fijn dat we het probleem samen op afstand hebben kunnen oplossen. We denken graag met je mee. Veel plezier met de All-in-One!

D. Roos beoordeelde op 2018-12-01

Goede aanbieding, snelle en nette levering, vriendelijke telefonische hulp. Top Daan!!!

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve review!

Huibert Stolker beoordeelde op 2018-11-28

Alles volgens afspraak geregeld. Kapotte stekker dezelfde dag vervangen. Klasse.

J.P. de Kam beoordeelde op 2018-11-27

Snel to the point en deskundig.

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor je compliment en de review!

Milan van der Meer beoordeelde op 2018-11-27

Erwin Perik beoordeelde op 2018-11-26

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve review Erwin!

ray kiesbrink beoordeelde op 2018-11-26

de bestellingen worden geheel naar wens correct en prompt afgeleverd.
Van elke stap wordt je op de hoogte gebracht.

ik zou er zo weer bestellen .. ik ben nu al weer aan het bladeren op de site

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de review. Hopelijk staat er nu weer iets moois voor je op de webshop!

Ron de Jong beoordeelde op 2018-11-26

Op zoek naar een nieuwe(re) pc kwam ik bij Daan's magazijn terecht en daar maar meteen mijn eerste aankoop gedaan, een HP Z220. Donderdag 22/11 besteld, zaterdag 24/11 in huis, lekker snel dus. Prima verpakt met een leuk Sinterklaas-gedicht en een zak kruidnootjes erbij, erg leuk! Dat zijn die kleine dingen die je bijblijven, het maakt het product niet beter maar de beleving des te meer.
Er was nog een dingetje met de prijs ivm Black Friday-korting maar dat is in no time opgelost. Kortom, ik weet waar ik terecht kan als ik weer eens behoefte heb aan ander pc-spul.

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de mooie review Ron. Veel plezier met je HP Z220!