Marithaime 7
0481 351 477

Bol.com 9 8,8
Trustpilot 6 8,0

Inkie beoordeelde op 2019-08-20

Zeer prettige benadering, technische ( maar practische) uitleg , ruimte voor stellen van vragen. Niets op aan te merken gewoon zeer positief.

H Hoekstra beoordeelde op 2019-08-20

al wandler beoordeelde op 2019-08-18

Goede koop. Uitstekende service. Echt prima

Willemijn de Boer beoordeelde op 2019-08-17

Hartger Wassink beoordeelde op 2019-08-16

Supersnelle service, zorgvuldig verpakt, alle aansluitsnoeren meegeleverd. Tweedehands apparaat, maar als nieuw

Jurgen Sprik beoordeelde op 2019-08-15

Geen poespas, gewoon een goed product en heldere service. Niet eerder een refurbished Iphone gekocht. Ben zeer tevreden.

R. Hendriks beoordeelde op 2019-08-14

Correcte behandeling en snelle opvolging order en afhandeling

Rik Hendriks beoordeelde op 2019-08-13

PGH Scholtes beoordeelde op 2019-08-12

Computer is snel geleverd. Ziet er goed en schoon uit. Extra geheugen en SSD waren geplaatst naar opgave.

Henk Rouwen beoordeelde op 2019-08-12

Goede bereikbaarheid via e-mail en "echte" mensen aan de telefoon
Snelle en directe communicatie over de leveringen.
Wij namen als Locale Omroep 4 PC's en 5 Laptops af in de categorie gebruikt maar werkelijk zo goed als nieuw!

P. Eliasar beoordeelde op 2019-08-11

Marius van de Pol beoordeelde op 2019-08-10

Goede service!

Frits Wark beoordeelde op 2019-08-09

Zoals verwacht werd het product snel en goed verpakt geleverd

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve review!

Freddie van Buren beoordeelde op 2019-08-08

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve beoordeling!

Ummet Kucuker beoordeelde op 2019-08-06

De service is echt uitstekend vind ik. Directe antwoord op je mail, een lieve en enthousiaste houding tegenover de klant, goede en snelle service.

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve review Ummet. Mooi om te lezen!

Peter Meulman beoordeelde op 2019-08-05

Ik ben heel tevreden over de verleende service. Ik ben vooraf goed geholpen en kon alle vragen stellen die ik wilde. Ruben stond me bij via de chat en dat contact verliep vlot en soepel. Ondanks dat ik qua toestel niet geslaagd ben, ben ik zeer tevreden over de service.

Reactie van Daans Magazijn:
Goed om te lezen dat je erg tevreden bent over onze service. Jammer dat dit niet zo was bij het product. Hopelijk tot in de toekomst!

Janette Zuidema beoordeelde op 2019-08-04

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve beoordeling!

Michiel beoordeelde op 2019-08-03

Prima service! Goed telefonisch advies en heb dezelfde dag de pc opgehaald.

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve review!

Clarien Koopmans beoordeelde op 2019-08-02

Mijn iphone 7 plus is snel geleverd, ziet er prachtig uit en doet het vooralsnog (voor zover je kunt beoordelen in enkele dagen) prima!

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de mooie review Clarien. Veel plezier van je iPhone!

Jan Kornegoor beoordeelde op 2019-07-28

Prima prijs, heel goed verpakt, en snel geleverd.

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor je positieve review!