Marithaime 5

Bol.com 5 9,2
Trustpilot 6 8,0
Google Plus/Places - 10,0

JB.. beoordeelde op 2018-08-20

Goed product voor een goede prijs, snel geleverd en uitstekende service.
Vóór de bestelling goed geholpen door de klantenservice en na de bestelling was er 1 ding vergeten. Via de mail contact opgenomen en had diezelfde dag nog antwoord met de (eenvoudige) oplossing. Top bedrijf, zeker een aanrader!

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor je positieve review. Vervelend dat we iets waren vergeten, maar gelukkig hebben we het naar tevredenheid kunnen oplossen!

Martijn Kok beoordeelde op 2018-08-20

Workstation met twee schermen gekocht, producten werden binnen drie werkdagen geleverd.
De spullen waren degelijk verpakt en voldeden aan de omschrijving.

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor je positieve review en beoordeling Martijn!

Roos Ten Kleij beoordeelde op 2018-08-13

Harm Swaters beoordeelde op 2018-08-11

Vragen werden snel beantwoord, bestelling was op tijd binnen. Helaas had ik zelf een fout product besteld maar ook dat werd prima afgehandeld.

Reactie van Daan's Magazijn:
Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet het goede product besteld. Goed om te lezen dat je blij bent met de oplossing. Ook bedankt voor het alsnog plaatsen van een review!

Wouter Schook beoordeelde op 2018-08-06

David Sanchez beoordeelde op 2018-07-30

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor de 5-sterrenbeoordeling!

Marianne Janssen beoordeelde op 2018-07-23

Vriendelijke mensen, goed advies en prima produkt.

Reactie van Daan's Magazijn:
Hi Marianne, bedankt voor je compliment en de goede beoordeling!

WWHJ Janssen beoordeelde op 2018-07-22

Prima service, goede prijs-kwaliteitverhouding!

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor de review en de positieve beoordeling!

Victor van Zelm beoordeelde op 2018-07-21

Hi Victor,

Ferdi Hoogstra beoordeelde op 2018-07-18

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor je beoordeling Ferdi!

Arjan Luimes beoordeelde op 2018-07-10

Gebruikt beeldscherm compleet met kabels geleverd en netjes verpakt.

Reactie van Daan's Magazijn:
Fijn om te lezen dat je tevreden bent met je bestelling!

Sietze Weening beoordeelde op 2018-07-09

Snelle levering. Ik kreeg eerst een ipad die was geblokkeerd, maar toen ik hem terug stuurde kreeg ik hem binnen 3 dagen weer terug! Super bedrijf, zeker aan te raden!

Hi Sietze,

Jammer dat het nodig was om de iPad terug te sturen. Gelukkig hebben we het naar tevredenheid kunnen oplossen. Veel plezier met de iPad!

R. Overeem beoordeelde op 2018-07-07

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor de goede beoordeling :)

Ernst beoordeelde op 2018-07-04

Goed product, scherpe prijs, deugdelijk verpakt, op de afgesproken dag geleverd.

Hi Ernst,

Bedankt voor de positieve review!

Martin de Vet beoordeelde op 2018-06-30

Eerst beetje op me hoede omdat, website niet bij bekendere keurmerken was aangesloten. Maar bezorgen was prima op tijd en goed verpakt. Besteld product was uitstekend.

Hi Martin,

goed om te lezen dat je, ondanks je twijfels, een goede ervaring met Daan's Magazijn hebt gehad!

Femke Klomp beoordeelde op 2018-06-29

Heel fijne service. Ik ben telefonisch uitstekend te woord gestaan. De levering was heel snel en compleet. Mijn laptop werkt prima.

Reactie van Daan's Magazijn:
Hi Femke, bedankt voor je positieve review en beoordeling. Veel plezier van je laptop!

Raymond Cohen beoordeelde op 2018-06-26

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor de positieve beoordeling Raymond!

Ton van Sommeren beoordeelde op 2018-06-26

Wij zijn door Ruben uitstekend behandeld en wij hebben meer dan dat een uitstekende service gekregen van Daan,s magazine

Reactie van Daan's Magazijn:
Mooi om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Bedankt voor je bestelling en de positieve review!

Annemie Otten beoordeelde op 2018-06-26

Hi Annemie,

Heel erg bedankt voor je positieve beoordeling!

McDonald's Cuijk beoordeelde op 2018-06-21

Snel nauwkeurig en vriendelijk

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor de positieve review!