Marithaime 5
0481 351 477

Bol.com 3 9,0
Trustpilot 6 8,0

W. van Huystee beoordeelde op 2018-04-16

Na afronden van mijn bestelling online diezelfde middag nog verwerkt en verstuurd. Snelle goede service !

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor de beoordeling. Goed om te lezen dat je positief bent! Veel plezier met je bestelling.

Khalid beoordeelde op 2018-04-11

Laptop aangeschaft met het idee, dat deze wel echt gebruikt eruit zou zien. Was dan ook verbaasd om te ontdekken, dat de laptop er erg schoon uit zag, met hooguit lichte krassen op de behuizing.

Technisch is de laptop in orde en zijn de specs precies, zoals het op de site was aangegeven.

Kan Daan's magazijn absoluut aanraden!

Reactie van Daan's Magazijn:
Hi Khalid, Bedankt voor het schrijven van de review. Goed om te lezen dat je tevreden bent met de laptop en je ons zeker aanraadt. Veel plezier met je laptop en hopelijk tot een volgende keer!

Rick Reurink beoordeelde op 2018-04-09

Snelle levering, goed verpakt en artikel in goede staat.

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor de review en positieve beoordeling!

Rogier Meerlo beoordeelde op 2018-04-08

Voor een heel klein bedrag een uitstekende beamer gekocht. De beamer was uitstekend verpakt, zodat hij niet beschadigd zou raken en heeft een fantastische prijs kwaliteit verhouding.

Reactie van Daan's Magazijn:
Dag Rogier, goed om te lezen dat je er blij mee bent. Veel plezier met de beamer!

Dries Sales Support beoordeelde op 2018-04-06

Het advies was al op maat. De levering en compleetheid van de bestelling boven verwachting (3 verschillende kabels just in case).
Maar dan kan het toch gebeuren dat er een storing optreedt. Niets van doen met de refurbishment maar waarschijnlijk versleten: geen probleem voor de medewerkers van Daan's Magazijn:
Technisch goed geannaliseerd, commercieel: 3 opties aangeboden, praktisch: gekozen oplossing keurig direct uitgevoerd met als resultaat: WERKT WEER FANTASTISCH.

Dank jullie wel. Hier kunnen gebruikers iets mee!!!

Reactie van Daan's Magazijn:
Super om te lezen dat je tevreden bent met onze hulp. Dat doen we natuurlijk graag. Bedankt voor de review!

A Feskens beoordeelde op 2018-04-06

Helemaal goed !

Reactie van Daan's Magazijn:
Kort maar krachtig. Heel erg bedankt voor de review!

Indir Kopic beoordeelde op 2018-04-02

Er was sprake van een zeer vlotte service en afwikkeling van de oplevering van het product dat nog praktisch in nieuwstaat verkeert.

Reactie van Daan's Magazijn:
Dag Indir, bedankt voor het plaatsen van de review. Mooi dat je tevreden bent over de service en ook over het product zelf. Veel plezier ermee!

Daniel Schipper beoordeelde op 2018-03-31

ben heel tevreden samen tot een overdracht gekomen bij aankoop van mijn nieuwe laptop

Reactie van Daan's Magazijn:
Top dat je ook een review hebt geplaatst, bedankt!

Leo Paardekooper beoordeelde op 2018-03-30

Keurig geholpen en al mijn vragen zijn uitgebreid beantwoord.
Snelle service en zeer concurerend geprijst.

Reactie van Daan's Magazijn:
Hi Leo, mooi om te lezen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor de review!

René beoordeelde op 2018-03-30

Prima verstuurd! Later nog een vraag en via telefoon prima geholpen.

Reactie van Daan's Magazijn:
Hi René, bedankt voor de positieve review! Veel plezier met je bestelling.

A Meerhof beoordeelde op 2018-03-26

Netjes geleverd, prima machine, goeie prijs!

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor de positieve review. Veel plezier ermee!

Jan Vergouwe beoordeelde op 2018-03-24

Supersnel contact en antwoorden via Whatsapp, kundige mensen met goede en snelle adviezen, en prima bestelprocedure, verzend service met track en trace. Prima prijs voor wat ik zocht, en geleverd zoals afgestemd. Dik in orde!

Reactie van Daan's Magazijn:
Dag Jan, Bedankt voor het schrijven van deze positieve review. Veel plezier met je bestelling!

E.S.P. den Dekker beoordeelde op 2018-03-23

snel gevonden wat ik zocht en snel bezorgd.

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor je positieve beoordeling!

Jeroen van Beek beoordeelde op 2018-03-18

Enige tijd geleden een Zbook 17 gekocht. We zijn heel erg blij verrast door de kwaliteit van deze gebruikte apparatuur daarnaast was de de setup van deze betreffende laptop de meest uitgebreide op internet en tevens met de laagste prijs.
De communicatie is duidelijk en heel snel. Nog voor wij de laptop ontvingen kregen wij al netjes een excuus mail met de melding dat vergeten was de bestelde muis toe te voegen. Deze werd meteen alsnog opgestuurd en voor het ongemak werd er ook direct een nieuwe in plaats van gebruikte muis van gemaakt.

Hi Jeroen,

Erg bedankt voor het schrijven van een uitgebreide beoordeling. Mooi om te lezen dat je zo tevreden bent, ondanks dat wij de muis in eerste instantie waren vergeten.

Veel plezier van de ZBook!

Groet,

Dhr. van Oosten beoordeelde op 2018-03-18

Refurbished PC besteld. Vlot binnengekomen, goed verpakt. Product in prima staat.

Reactie van Daan's Magazijn:
Mooi om te lezen dat je tevreden bent met de PC. Veel plezier ermee!

Rom beoordeelde op 2018-03-16

Prime product en snelle levering!

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor de positieve review!

Runee Slinkers beoordeelde op 2018-03-13

Goede voorlichting en uitleg. Snelle reactie

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor deze positieve review!

Tim Van Sliedregt beoordeelde op 2018-03-13

Goede service

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor de review Tim!

Chantal beoordeelde op 2018-03-09

Goede website, goede levering, netjes laptop refurbished in een laptoptas gekregen. Zeer tevreden ermee dus.

Reactie van Daan's Magazijn:
Dag Chantal, bedankt voor je positieve beoordeling. Veel plezier met je laptop!

Stefan Grotenhuis beoordeelde op 2018-03-03

Ik heb een laptop besteld, deze is goed en met zorg geleverd. Ziet er goed uit! Ik ben super tevreden.

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor je zeer positieve beoordeling!