De Hooge Krocht 1
2201TP Noordwijk
+31854017083

Glenn Sakamoto beoordeelde op 2018-10-21

First time buyer from the United States. First time buyer from the United States. Ordered an out of production Fitting Kit from Whisper. Ordered an out of production Fitting Kit from Whisper. Hans provided excellent service and the item arrived safely and quickly. Hans provided excellent service and the item safely and quickly. Very happy customer! Very happy customer!

Theo Heinst beoordeelde op 2018-09-26

Prima bezorgd alleen slechte beschrijving bij het product zeer onduidelijk

hans lemmens beoordeelde op 2018-09-02

prima gedaan, snelle levering en toppie product.

Dirl Cleeren beoordeelde op 2018-08-23

Vlot besteld, snel geleverd in een meer dan behoorlijke verpakking en dat aan een zeer interessante prijs.

Michael Lovering beoordeelde op 2018-08-11

Excellent. Everything as described and expected. Thanks

Hendrickx john beoordeelde op 2018-08-10

Heel tevreden, snelle levering en heel goede opvolging. Communicatie en info waren top!

Daniël Croonen beoordeelde op 2018-07-30

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling en de levering ervan.

Davy Floes beoordeelde op 2018-07-28

Goede service, snel antwoord op vragen, vlotte levering.

Jan Poffé beoordeelde op 2018-06-18

Super service!

Philippe beoordeelde op 2018-06-08

Goede feedback over wat mogelijk is, snelle levering maar foutieve kleur. Oplossing was wel snel en correct.

Thomas beoordeelde op 2018-03-18

Heel fijne en snelle communicatie. Zeer goed geholpen met het zoeken naar de geschikte dakdrager. Zeker een aanrader.