Noordeinde 57
KvK 51997983

Bos beoordeelde op 2019-09-16

Obdam beoordeelde op 2019-09-15

Driessen beoordeelde op 2019-09-13

Prima. Telefonisch nog even informatie ingewonnen.
Heel vriendelijk te woord gestaan.
Maandag besteld en dinsdag al
In huis.

De cock beoordeelde op 2019-09-13

Juist en snelle levering. Prima

Ton beoordeelde op 2019-09-09

Goed bedrijf met duidelijke afspraken aan de telefoon, die ook worden nagekomen!

Kiemel beoordeelde op 2019-09-07

Fijne telefoniste die mee denkt met de klant en de vervoerder 👍🏻

Bouman beoordeelde op 2019-09-07

Product correct en snel geleverd ( overeenkomstig) afspraak. Prijs concurrerend.

Wiersma beoordeelde op 2019-09-07

aendekerk beoordeelde op 2019-09-02

Snelle levering alles goed verpakt , super

Meyer beoordeelde op 2019-08-30

Buster beoordeelde op 2019-08-30

Een mooi product en vrij snel geleverd.

van Houdt beoordeelde op 2019-08-29

Na telef. info fietsendrager Uebler besteld, wat incl. fin. afwikkeling erg gemakkelijk ging, ook snel bevestiging etc.
Maar informatie over aflevering was ronduit slecht : wel info dat pakket was verzonden maar niet wanneer het zou aankomen : geen r track en trace . Tot ik het pakket toevallig achter bij de fietsenstalling vond, we waren kennelijk niet thuis en men had het daar maar gedeponeerd..... Maar ook geen berichtje achtergelaten in brievenbus o.i.d.
Nee dat moet echt beter !

1kan wel wat beter
Nee zonder enige sde

De Troyer beoordeelde op 2019-08-26

Correct geleverd... pasvorm en kwaliteit van de thule wingbar is gewoon subliem.

van Hoof beoordeelde op 2019-08-25

Scholte beoordeelde op 2019-08-24

Wortel beoordeelde op 2019-08-23

Van Beekom beoordeelde op 2019-08-23

Engel beoordeelde op 2019-08-23

Ruigrok beoordeelde op 2019-08-19

Snel in kunnen zoomen op dak-dragers voor de Volvo V70. Installatie video zeer helder. Bestelling en levering eenvoudig en snel. Montage conform video. Prima!

Van Nooten beoordeelde op 2019-08-16