Noordeinde 57
2761 BR Zevenhuizen
KvK 51997983

Van dis beoordeelde op 2018-11-14

Goed product de thule 753 + kitset + sloten en keurige aflevering super tevreden!

Swint beoordeelde op 2018-11-05

Op de website werd 1-2 dagen verzending geadverteerd. Dit werd 5 dagen. Verder prima geleverd artikel

Wessels beoordeelde op 2018-11-01

Heel tevreden. Ook netjes verpakt.

Blom beoordeelde op 2018-10-27

Van kooten beoordeelde op 2018-10-26

Heb thule dakdragers besteld. En had ze echt de volgende dag in huis!! Top service!

van Vugt beoordeelde op 2018-10-15

Rappol beoordeelde op 2018-10-14

Snelle levering, mooie produkten

van Beers beoordeelde op 2018-10-14

Prima levering zoals verwacht

Leurs beoordeelde op 2018-10-14

Erik ter Harmsel beoordeelde op 2018-09-25

Dakdrager van Atera gekocht.
De dak drager mooi snel geleverd. TOP.
De doos was aan de buitenzijde netjes en onbeschadigd.
De binnenzijde was echter helaas anders.
Naar mijn mening was de dak drager eerder gebruikt.
De gebruikers sporen zitten op de dak drager en de doos was duidelijk eerder geopend.
Dit doorgegeven aan Dakdragerwinkel.
Zij hebben dit snel en correct afgehandeld.
TOP.

Akerboom beoordeelde op 2018-09-23

Prima geregeld bij dakdragerwinkel.nl. Gewoon, nakomen wat is afgesproken en zasljes op orde. Netjes verpakt, op tijd in huis.

Mesu beoordeelde op 2018-09-21

Groen beoordeelde op 2018-09-13

Wawronski beoordeelde op 2018-09-07

Koenen beoordeelde op 2018-09-06

Kuijken beoordeelde op 2018-09-06

Ik heb een dakdrager besteld welke volgens hun website en de website van de drager fabrikant moest passen. Blijkbaar hadden ze het beide fout. Na 1 appje direct het probleem opgelost en eea opnieuw verzonden. Dit is service!

Visser beoordeelde op 2018-09-03

Vrijdag besteld en zaterdag in huis! Bijbestelde goot in een hoes van Uebler.
De hoes voor het rek was niet van Uebler, dit wordt niet vermeld en had ik wel verwacht. Op de getoonde afbeeldingen staat wel een Uebler hoes. Jammer ondanks dat het een prima hoes is, maar ik had graag de keuze gehad. Terugsturen was voor mij geen optie vanwege het gedoe en de onkosten. Lak wordt dan duurder dan de brief.

Stuij beoordeelde op 2018-09-02

Eric beoordeelde op 2018-08-31

Op woensdagavond een set dagdragers besteld met twee fietsendragers.
Op de site stond heel groot "OP VOORRAAD" en "VOOR 16:00 BESTELD, MORGEN IN HUIS".
Aangezien ik vrijdag thuis was, kwam dat mooi uit.
Toen kwam een belletje dat iemand zich vergist had en het toch niet op voorraad was, het zou maandag meteen opgestuurd worden.
De woensdag erop nog steeds niets ontvangen, dus zelf maar gaan bellen.
Het zou al lang verstuurd zijn en ze begrepen er ook niets van.
Uiteindelijk donderdag pas bezorgd.
Gelukkig hadden de buren de grote doos aangenomen, want ik was zelf niet thuis.
Wat zijn die kreten op de site dan waard?

haentjens beoordeelde op 2018-08-25

Precies zoals belooft geleverd.