Noordeinde 57
2761 BR Zevenhuizen
KvK 51997983

Blik beoordeelde op 2019-07-21

Snelle levering, heldere communicatie, product conform verwachting: top!

Dam beoordeelde op 2019-07-20

Snelle levering en goede omschrijving van het product.

Beerthuizen beoordeelde op 2019-07-20

Top goedkoopste en binnen 36 uur geleverd

van Utrecht beoordeelde op 2019-07-20

Hoetjes beoordeelde op 2019-07-20

Handig: set dakdragers+adapters gebundeld voor autotype, scherpe prijs, binnen anderhalve dag bezorgd. Niet anders verwacht, prima ervaringen met nazorg bij een eerdere aanschaf -hopelijk ditmaal niet nodig ;)

Terpstra beoordeelde op 2019-07-19

goede en snelle levering, voor 16.00 uur besteld en de volgende dag in huis.

van Asten beoordeelde op 2019-07-19

invernizzi beoordeelde op 2019-07-19

Mensinga beoordeelde op 2019-07-19

Pulleman beoordeelde op 2019-07-17

Snelle levering van kwaliteitspullen

Karadeniz beoordeelde op 2019-07-16

Serra beoordeelde op 2019-07-15

Mourits beoordeelde op 2019-07-15

Uitstekende service! Dakdragers kreeg ik gemonteerd en wel mee naar huis. Bij thuiskomst bleken de fietsendragers niet te passen. Telefonisch zeer vriendelijk en goed geholpen. De andere dag een adapterset kunnen komen halen en werd ik geassisteerd bij het in elkaar zetten ervan!!

Bergers beoordeelde op 2019-07-15

van de Laar beoordeelde op 2019-07-15

Drost beoordeelde op 2019-07-15

Kootstra beoordeelde op 2019-07-13

Heel tevreden, zondag besteld, dinsdag ontvangen en bezorging was prima!

Evers beoordeelde op 2019-07-13

Snelle levering en goed bereikbaar voor vragen

Mostert beoordeelde op 2019-07-12

van der Ree Doolaard beoordeelde op 2019-07-12