Bovenstraat 67
4741 SK Hoeven
KvK 20029676

Lucas beoordeelde op 2018-10-14

Ik heb een heel mooi product ontvangen voor een goede prijs. Toen de levering even wat duurde (langer dan normaal), waren ze ook zo vriendelijk om mij te helpen daarmee, al konden ze niet veel doen. Voor de rest hebben ze uitstekende kwaliteit geleverd en ben ik heel blij met het uiteindelijke resultaat.

Ingrid G. beoordeelde op 2018-10-09

Zeer vriendelijke ontvangst, vakkundig vrijblijvende uitleg gehad. Enorm veel voorbeelden gezien en zelfs iets over de geschiedenis van de zaak geleerd. Jaren vakmanschap heb ik voorbij zien komen welke ervoor gezorgd hebben dat ik een vakkundig advies kreeg waardoor ik zeer tevreden ben met mijn keuze en de uitvoering.. UITSTEKEND dus!!

Matti Stam beoordeelde op 2018-10-09

Het borduurwerk valt een beetje tegen. Niet mooi dik gestikt, verder wel tevreden over de afhandeling van de bestelling.

Hans beoordeelde op 2018-10-09

Zeer netjes

rudy beoordeelde op 2018-10-08

tevreden met het resultaat en verzending , volgende bestelling ook naar daar .
danks

Rudi beoordeelde op 2018-10-02

Mooi product en goede kwaliteit.
Snelle en correcte levering.

Marc Vanbetsbrugge beoordeelde op 2018-10-01

Heel tevreden, was volledig volgens de beschrijving

er.tuinhout beoordeelde op 2018-10-01

Goede service

Herman beoordeelde op 2018-09-30

Snel, goede uitvoering borduurwetk en tijdige aflevering bij een hotel.

jan de jong beoordeelde op 2018-09-24

waren behulpzaam

Frank beoordeelde op 2018-09-23

Zeer flexibel bedrijf. Snelle levering. Prima kwaliteit

Nele Vroman beoordeelde op 2018-09-18

Ik kan Dasle bij iedereen aanbevelen. Prijs-kwaliteit is echt uitstekend.
Wij hebben een geborduurde zonneklep besteld. De volgende dag kregen we al een voorbeeld door ter goedkeuring.
Levering van het product liep ook goed.
Ik ben echt supertevreden met mijn aankoop. Top, die service!

Marc Krull beoordeelde op 2018-09-17

Zeer fijn dat je ook per stuk kan bestellen. Zo als altijd uitstekend, snelle levering, prijzen zijn goed en de communicatie is erg goed.

Rob beoordeelde op 2018-09-17

Klasse

A. van der Heijden beoordeelde op 2018-09-16

Ik ben zeer tevreden.
Vragen werden goed beantwoord.
Voordat ze de bestelling uitvoeren sturen ze je een voorbeeld op.
Zo kon ik zien dat de kleuren niet goed waren doorgekomen bij hun.
Ik heb het aangegeven en een nieuwe afbeelding van het logo gestuurd, daarna was het goed.
Ik kreeg de petjes zeer snel binnen.

Karim beoordeelde op 2018-09-10

Tevreden!

Cremers Rudi beoordeelde op 2018-09-10

Goede kwaliteit en snelle levering

Deyaert Noel beoordeelde op 2018-09-10

Heel tevreden met snelle levering

Fred beoordeelde op 2018-09-08

Heel tevreden, polo besteld. Product keurig afgewerkt en geleverd.

Rinus Franse beoordeelde op 2018-09-03

Prachtig geborduurd geheel volgens onze wens wat de leverancier van de kleding niet kon verzorgen was bij de Fa Dasle geen enkel probleem