Doelen 1 B
4813 GP Breda

sjaak beoordeelde op 2017-08-30

zeer tevreden over alle aspecten van de Bamboehut: webinfo/toegestuurde sampels/toezending en niet te vergeten het product zelf. Zelfs als er een kleinigheid anders loopt dan wordt er door hen snel en adequaat gehandeld. Mijn complimenten. Een aanrader dus voor zowel product als service.

AlHi beoordeelde op 2017-08-29

Erg tevreden. Mooie bamboe vloer tegen een goede prijs. Service was heel persoonlijk en met veel aandacht. Warm aanbevolen!

Reactie van De Bamboe Hut:
Dank voor je reactie en de mooie foto's. We wensen je veel plezier met jouw nieuwe bamboevloer.

beP-art beoordeelde op 2016-12-05

Snelle respons, op tijd geleverd, aan belgische 'beurs'-prijzen en gratis geleverd , helemaal top, bedankt

Frank Hochmuth beoordeelde op 2016-09-19

De Bamboehut heeft supersnel en keurig geleverd en ook geholpen bij het verkrijgen van informatie. Ik ga hier zeker nog een keer kopen!

Reactie van De Bamboe Hut:
Beste heer Hochmuth, dank voor de beoordeling! We zien u graag een keer terug bij De Bamboe Hut!

Jack Heeren beoordeelde op 2015-12-10

Prima Advies, levering op afgesproken tijdstip.

Suus Schenk beoordeelde op 2015-12-09

De aangevraagde samples binnen 2 dagen ontvangen. Daarna makkelijk kunnen kiezen en vanaf thuis de deal rond gemaakt! Nu van mijn vloer aan het genieten.

2015