Dennenstraat 15
7844LG Veenoord

G Goorhuis beoordeelde op 2018-08-08

Heerlijke verse kruimels, meegenomen met een boottochtje, en smullen maar

J.P.J. van Oerle beoordeelde op 2018-08-03

Besteling snel in huis en overheerlijk!

Angela beoordeelde op 2018-07-04

Snel geleverd, netjes verpakt en... lekkere stroopwafels!

Jeffry beoordeelde op 2018-06-06

Snelle levering, vriendelijk personeel en super lekkere stroopwafels!!

Maaike beoordeelde op 2018-05-24

Al langere tijd kopen wij stroopwafels. Toen wij in het Noorden woonden kochten we ze op de markt of op bestelling.
Nu we in het zuiden wonen, is dit echt een gemis.
Zodoende bestellen we heel af en toe en dan kunnen we weer even wegdromen.
Zo heerlijk zijn de stroopwafels en is de stroopwafelkruim.
De kids vinden dit super om de stroopwafelkruim op school te trakteren met hun verjaardagen.
Kennen ze hier in het zuiden toch wat minder.
Eric levert altijd alles netjes op tijd en komt altijd daarin goed de afspraken na.
Super ga zo door!

Kees beoordeelde op 2018-05-23

Snelle verzending. En goede kwaliteit.

Henk westenberg beoordeelde op 2018-02-26

heb het binnen 10 dagen binnen hier in thailand lekker bij de koffie en lekker vers
en gratis een zak stroopwafel kruimels voor op de boterham voor de kids

Bos beoordeelde op 2018-02-23

Goede service, prettig klantcontact en lekkere stroopwafels. Wij zullen zeker nog vaker een bestelling plaatsen bij De Goudse Stroopwafel.