Corleseweg 22

Linda Peters beoordeelde op 2019-02-05

Alfons Braake beoordeelde op 2019-02-04

Mirianne Marnette-van Kan beoordeelde op 2019-01-30

F.D. Nienhuis beoordeelde op 2019-01-29

Snelle levering. 1 dag na bestelling geleverd. Wel bijzonder dat er 7 platen in een beschermd in een doos zaten en er eentje (licht beschadigd) aan de buitenkant van de doos vastgetaped was.

Al met al tevreden.

hendri van de braak beoordeelde op 2019-01-28

Leo Otto beoordeelde op 2019-01-19

M Aafjes beoordeelde op 2019-01-16

Goede ervaring. Heb via de website bestelt maar kon pas geleverd worden toen ik op vakantie was. Hebben ze het keurig vastgehouden en verstuurd op de dag dat ik weer terug was van vakantie. Kon ik te volgende dag gelijk weer aan de klus.

Marcel Janssen beoordeelde op 2019-01-14

hel tevreden, levering duurde een aantal dagen, maar er werd met meermaals met mij overlegd en ik kreeg uiteindelijk 1cm dikkere platen geleverd dan besteld, en 3m lang i.p.v. 2,6m voor dezelfde prijs

Onno van Dijk beoordeelde op 2019-01-14

Heel tevreden vrijdag besteld en zaterdag al bezorgt

Ton Martens beoordeelde op 2019-01-14

Binnen twee dagen geleverd zonder problemen, vraagbaak werkt ook heel goed. aanrader.

Steven van de velde beoordeelde op 2019-01-10

Product sneller geleverd als verwacht.
Alles netjes op een pallet.

A.M. Peek beoordeelde op 2018-12-30

Snel en vriendelijk geholpen. Chat werkt ook prima, Zeer bereikbaar!

Kees Buijtenhuis beoordeelde op 2018-12-23

Diepeveen beoordeelde op 2018-12-15

Jammer, maar helaas is mijn eerste ervaring, niet zo goed met de Isolatie toko,
Vragen worden snel en vakkundig beantwoord, afhandeling van orders minder.

11 december een bestelling geplaatst, ze zeggen binnen 24 uur te leveren, dit kwam slecht uit dus gevraagd kan het op zaterdag 15 december geleverd kon worden, geen probleem, dus mensen gechartert die mij zaterdag zouden helpen, krijg ik de melding van Post NL dat dinsdag 18 december pas geleverd zou worden. Mike van de Isolatie toko gebeld, "dat is raar" zei hij vrijdag morgen (14 december is het pakket bij Post NL afgeleverd. Post NL gebeld, meneer, het pakket is zojuist (15 december 12.45 bij een Post NL afgeef punt ingeleverd!!!!??. Terwijl Mike mij letterlijk zei vrijdag ochtend de 14e, en gaf Post NL de schuld. de 3 vrienden die me zouden helpen kon ik onverrichte zaken na een biertje naar huis sturen, met de vraag of ze dan volgende nog een keer tijd wilde maken.

Een eerste indruk is belangrijk en veel zeggend, fouten kunnen gemaakt worden, maar doe dan iets terug voor gemaakte fouten, ja alleen oprechte excuses van Mike daar moet en mag ik het mee doen.

Voor mij geen bestelling meer bij de Isolatie Toko, jammer, want prijzen zijn gunstig.

A.T.M. Sneekes beoordeelde op 2018-11-10

Heel tevreden, vragen werden goed en snel opgelost.

Stefan Broersen beoordeelde op 2018-11-07

Marcel Sterrenburg beoordeelde op 2018-11-05

A J van Hamburg beoordeelde op 2018-11-01

Sophie Jansen beoordeelde op 2018-10-31

Ik had een aantal vragen gesteld via de chat, ontzettend snel antwoord en zelfs om 10 uur nog een respons gehad.
Ik had een langere levertijd verwacht, maar ik had het de volgende dag al in huis!
Super !