Corleseweg 22

Rob Vierkant beoordeelde op 2019-06-16

P.J.E. Terheijden beoordeelde op 2019-06-14

CJM Hozee beoordeelde op 2019-06-08

Leny Duister beoordeelde op 2019-06-01

Bestelling kwam niet op afgesproken dag .
Nota zou bij de bestelling zitten maar heb ik nog niet gekregen .erg jammer .

janus van Splunter beoordeelde op 2019-05-27

Paul van Meijel beoordeelde op 2019-05-26

Snelle levering!

A. D. beoordeelde op 2019-05-20

Zeer snelle levering en uitstekend verpakt. Ik ben erg tevreden!

Johan Van der Spoel beoordeelde op 2019-05-09

Kantplanken antraciet besteld, met 4 cm PIR isolatie.
Wat mij tegenvalt is dat de kantplanken erg krom trekken afhankelijk van de weersomstandigheden. Dat hield in dat ik ze voor het bevestigen op de juiste temperatuur moest brengen om te in rechte toestand te kunnen monteren. Na montage zijn ze uiteraard gefixeerd. Indien ik dit vooraf had geweten had ik iets meer geld besteed en een merkproduct aangeschaft.

Carlos Huijser beoordeelde op 2019-05-05

Prima ze werden zlef als kleine partij opmaat gezaagd omdat t net niet in de auto paste top service dus

Remco Dekker beoordeelde op 2019-04-08

Linda Peters beoordeelde op 2019-02-05

Alfons Braake beoordeelde op 2019-02-04

Mirianne Marnette-van Kan beoordeelde op 2019-01-30

F.D. Nienhuis beoordeelde op 2019-01-29

Snelle levering. 1 dag na bestelling geleverd. Wel bijzonder dat er 7 platen in een beschermd in een doos zaten en er eentje (licht beschadigd) aan de buitenkant van de doos vastgetaped was.

Al met al tevreden.

hendri van de braak beoordeelde op 2019-01-28