Rembrandtstraat 23

Bol.com 280 9,4
Bol.com 268 8,7

Marieke Vd bergh beoordeelde op 2019-06-15

C Olthof beoordeelde op 2019-06-15

Ik kan nog niets beoordelen want ik heb nog niets ontvangen. Duurt lang helaas.

Reactie van De Speelwijzer:
Geachte klant. Bedankt voor uw beoordeling. Helaas is het geen goede beoordeling, die we van u krijgen. U geeft aan dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. We hebben het direct voor u nagekeken. Volgens de track en trace informatie is uw pakketje al 3 dagen geleden afgeleverd in de brievenbus.

2 dagen, 22 uren geleden
Zending afgeleverd

We hopen dat de chauffeur het in de juiste brievenbus heeft gestopt. Kunt u dat misschien nog even nakijken voor ons en eventueel uw beoordeling aanpassen als u tevreden bent over onze service?

Bij voorbaat dank voor uw hulp!

Kim Van Cantfort beoordeelde op 2019-06-14

Snelle levering. Leuk dat het cadeautje ingepakt was. Fijne ervaring

Douglas Dendas beoordeelde op 2019-06-12

Ik was ontzettend aangenaam verrast door de supersnelle levering EN het feit dat er ook nog een mooie geschenkverpakking rond verschillende items. Zelfs een breekbaar glas was uitstekend verpakt en dan nog eens een cadeau verpakking er omheen !
Top ! zo zou het altijd bij elke shop moeten zijn ! Een voorbeeld !

Anneke Wouts beoordeelde op 2019-06-09

Olga Oomens beoordeelde op 2019-06-06

Helemaal top!

Caroline Schelfhout beoordeelde op 2019-05-31

Snelle en adequate service, persoonlijk contact toen een artikel onverwacht niet leverbaar bleek bij hun leverancier. Oplossing was goed en attent, erg tevreden! Aanrader!

Annemarie Vonk beoordeelde op 2019-05-31

Linda Kimmels beoordeelde op 2019-05-30

Joukje Guijt beoordeelde op 2019-05-30

Heel tevreden over de kwaliteit van het product, de verpakking e.d.

N.R. van Haskera beoordeelde op 2019-05-28

Josta Jungerman beoordeelde op 2019-05-26

Snel ontvangen , en zo als op de foto heel mooi.

M Lagerweij beoordeelde op 2019-05-24

Astrid Pronk beoordeelde op 2019-05-23

nvt

Hilde Daemen beoordeelde op 2019-05-18

Theresia Bultema beoordeelde op 2019-05-17

Janny Tjoonk-boswinkel beoordeelde op 2019-05-16

Heel tevreden

Randy Nienhuis beoordeelde op 2019-05-15

Vlotte levering. Als extraatje was het speelgoed ook nog eens ingepakt. Kinderen waren super blij met de cadeautjes

kitty Amerika beoordeelde op 2019-05-10

Volgende dag geleverd en super ingepakt. Ideaal!

Hilde Vrindts beoordeelde op 2019-05-09