Stormsweg 2/D

Mystery shopper

Lees
waarom

Elly Swinkels beoordeelde op 2018-10-16

Bestelling stond super snel klaar om af te halen! En de thee is erg lekker

Bastiaan beoordeelde op 2018-10-16

Het is erg makkelijk om een product te bestellen. De webshop/website is overzichtelijk. De prijzen zijn ook erg goed voor de hoeveelheid thee die je krijgt. De bestelling was binnen 2 dagen al in huis.

Margriet van Niekerk van Noort beoordeelde op 2018-10-15

goede service, na dog wat vergeten te hebben met bestellen kon ik dat makkelijk nog telefonisch regelen.
vriendelijk

Peter Verwijmeren beoordeelde op 2018-10-15

nette levering ,goed verpakt

Bonny Emmerig beoordeelde op 2018-10-15

Zeer prettig geholpen!

Karin beoordeelde op 2018-10-14

Snelle levering. Goed verpakt.

Martin Dobrosch beoordeelde op 2018-10-14

Duidelijke website, ruime keuze en snelle levering. En ik had door een verwarring 2x dezelfde thee besteld en dat hebben ze heel aardig opgelost met een extraatje. Heel attent.

Vivi Ooink beoordeelde op 2018-10-13

Ik bestel hier altijd mijn thee. Altijd snelle en correcte levering.

Ilse Urhahn beoordeelde op 2018-10-12

Snelle levering. Goed product

Fahsiena Ghazi beoordeelde op 2018-10-03

Super goed
Heel vriendelijk
Kwaliteit van producten en
Levering is top ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ

Nancy van der Willigen beoordeelde op 2018-09-30

Zeer tevreden over de levering en kwaliteit van het product.
Echter het afdrukken van de facturen is en blijft een drama hopelijk verandert dit nog eens!

Nataha Meupelenberg beoordeelde op 2018-09-29

Super service

Roy beoordeelde op 2018-09-26

Mooie prijzen en alles snel geleverd. Ideaal is de gratis verzending boven de 35 euro.

Wouter van Egmond beoordeelde op 2018-09-26

Zeer ontevreden over de bezorging. Die werd aangekondigd voor maandag, ik heb toen de hele dag voor pietsnot zitten wachten. Vervolgens kreeg ik bericht dat de bezorger dinsdag langs zou omen, en dat ik een andere bezorgtijd door kon geven als mij dat niet uitkwam; dat deed ik, ik heb woensdag aangegeven als bezorgtijd. Ondanks een bevestiging dat de zending, zoals aangevraagd, woensdag bezorgd zou worden, werd het pakketje tóch, onaangekondigd, op dinsdag aangeleverd! Theebaron, verruil GHS voor een andere bezorgdienst aub! Eentje die de beloftes en afspraken wél nakomt!

Angelique beoordeelde op 2018-09-22

Snelle levering. Alles Goed verpakt.

Theetje beoordeelde op 2018-09-18

Snelle, prima levering

Sibilla Schepens beoordeelde op 2018-09-18

Duidelijke website, snelle levering, zeer goed verpakt (breekbaar).

Samantha Patty beoordeelde op 2018-09-18

Snelle levering en direct contact mocht er iets niet kloppen. Top!

Sophia Presburg beoordeelde op 2018-09-17

Heel tevreden. Toen mijn bestelling maar gedeeltelijk geleverd kon worden, werd ik meteen daarover gebeld.

Roger Stynen beoordeelde op 2018-09-17

Zeer lekkere thee en een correcte levering.