Stormsweg 2/D

Heel snel ontvangen,perfect.

Debbie Malestein beoordeelde op 2018-12-15

Snelle service!

Mireille Van Wendel beoordeelde op 2018-12-15

Snelle bezorging! Heerlijke thee!

Dominique beoordeelde op 2018-12-12

Erg fijne en lekkere thee

R. Dorst beoordeelde op 2018-12-11

Binnendag geleverd

J.F. Kindermann beoordeelde op 2018-12-11

Duidelijke en snelle levering van dit bedrijf

Cor beoordeelde op 2018-12-10

Alles perfect, duidelijke shop. Tip: verwerk bestellingen tot bijv 17.00 uur ipv tot 15.00 uur

Beste Cor,
Bedankt voor de review wij begrijpen je tip wij hebben de tijd voor het bestellen, gezet op 15.00 uur omdat bij ons de pakjes opgehaald worden om 16.00 uur door GLS
dat geeft ons dan nog de tijd om de bestellingen klaar te maken alsnog bedankt.

Brigitta Puister beoordeelde op 2018-12-10

Bestelling weer prima in orde en lekker snel ontvangen!

Stef Jaske beoordeelde op 2018-12-09

In eerste instantie een Bradley's Piramini Theedoos beschadigt ontvangen. Vanuit de klantenservice perfect opgelost en een nieuwe doos ontvangen die helemaal goed was.
Ware klantgerichtheid blijkt uit hoe problemen worden opgelost. Top. Zou zo weer bestellen.

Reactie van De Theebaron:
Goedemorgen, allereerst excuses dat de theedoos beschadigt is, wij laten vandaag vanaf onze leverancier direct een nieuwe naar u toe sturen.

Fijne dag.

E. Gomersbach beoordeelde op 2018-12-09

Alles goed geregeld moest alleen 5 dagen wachten omdat niet alles op voorraad was

Matthijs Kunenborg beoordeelde op 2018-12-09

Onhandig dat er niet één webshop achter de verschillende baronsites zit.

Wesley Spronk beoordeelde op 2018-12-02

perfect!

iim Den Haag beoordeelde op 2018-12-02

Vlotte nette verzending, beoordeling komt uit op goed en niet op uitstekend omdat ik 2 verschillende soorten thee heb besteld in 3x 100 gr. Ze hebben het echter verpakt in 2x 150 gr. Hierdoor heb ik geen 6 cadeautjes van 100 gr thee hetgeen wel de bedoeling was geweest.

Reactie van De Theebaron:
We hebben uw review gelezen en onze excuses voor het ongemak, wij verpakken de thee in de groots mogelijke verpakking
dit omdat onze prijs van de thee daar op gebaseerd is wij vermelden het verpakken ook in de checkout, voor dat u betaald
heeft wellicht kunnen wij u nog helpen door per post wat losse zakjes op te sturen, omdat we wel een tevreden klant willen.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons altijd bellen 0180-396467.

Wij horen graag van u

Wij wensen u verder een fijne dag

Hugo Reems beoordeelde op 2018-12-02

Alles duidelijk en snel afgehandeld

Marja Bonting beoordeelde op 2018-12-01

Net als alle andere bestellingen: niets op aan te merken. Keurig verpakt. Aangekomen op de dag die ik had aangegeven. Veel keuze aan thee.

Maggie beoordeelde op 2018-12-01

Bestelling keurig op tijd en netjes verpakt geleverd.

M. den Duijf beoordeelde op 2018-11-28

Het wachten op de theeblikjes duurde een week langer, maar daar werd snel over gebeld en duidelijkheid over gegeven op een goede manier.

Herma Diesfeldt beoordeelde op 2018-11-28

levert prima producten en doet dat snel

Danny van Groningen beoordeelde op 2018-11-28

goede service

Johanna Hollaus beoordeelde op 2018-11-27

Goede keuze, Snelle levering.