Bilt 4
6107BM Stevensweert

Leonard Visscher beoordeelde op 2019-05-30

Op het moment van bestelling was de "Casafan" plafond ventilator in de door mij gewenste uitvoering niet direct leverbaar, maar de toegezegde leverdatum werd ruimschoots gehaald.
Ik ben aangenaam verrast door de compleetheid en de kwaliteit van de levering.
Het kwam met een duidelijke montage beschrijving met praktische tekeningen, inclusief alle (+1 extra) montage schroeven en 2 bruikbare schroevendraaiers, een voor de elektro en eentje voor de montage schroefverbindingen.

Maus beoordeelde op 2019-05-25

Zeer tevreden over DeLichtwinkel. De aangekochte Eco Plano II 112 Plafond Ventilator bleek na bestelling helaas uitverkocht, maar werd binnen twee weken geleverd. Veel eerder dan de eerder aangegeven leverdatum, top! En de ventilator? Die is echt geweldig. Gemakkelijk te monteren, eenvoudig in gebruik d.m.v. afstandbediening en super stil! Aanrader!

Carla van de Sanden beoordeelde op 2019-05-20

Ben zeer tevreden, voor de 2de keer wat besteld, en nergens geen probleem ondervonden. Levering ruim binnen de afgesproken tijd. Dank U

Dirk Rolandus beoordeelde op 2019-05-16

Super service keurig en netjes

Eric Wijnans beoordeelde op 2019-05-14

Een plafondventilator besteld korte levertijd goede info over verzending. Een topproduct compleet ontvangen echt een aanrader

Heidi De clercq beoordeelde op 2019-05-14

Correct en snel geleverd

Jan François beoordeelde op 2019-05-13

Ventilator doet zijn werk echter wordt verkocht als massief hout. Klopt niet. Zijn holle vleugels.

Rien Eerland beoordeelde op 2019-05-13

Cf afspraak geleverd. Tevreden met het gekochte produkt

Leo Zegeren beoordeelde op 2019-05-09

Op 2 mei 2 plafondventilatoren besteld en daarbij aangegeven deze af te leven op een PostNL steunpunt omdat het afleveradres een verenigingsaccommodatie betreft waar vaak niemand is. Kreeg na verzending een trace and trace code van DHL (?!) die uiteindelijk op 7 mei op enig moment meldde dat de zending (waarde 550,00) succesvol was afgeleverd. Er werd niet vermeld waar dat was dus ik naar het dichtstbijzijnde Post NL punt die van niets wist en mij doorverwees naar een ander PostNL punt. ook daar wist men van niks. Ik had toch duidelijk aangegeven dat ik wilde dat het naar een PostNL punt moest komen.
Na veel gezoek bleek het pakket in het appartementsblok te zijn neergezet in de publieksruimte (waar iedereen bij kan komen) in de nabijheid van het adres van de verenigingsaccommodatie. Juist dit had ik willen voorkomen. Over het product heb ik geen op- of aanmerkingen maar wel over de afhandeling van de verzending. Gewoon waardeloos. !!! Als ik dit vooraf had geweten had ik het elders besteld.

Reactie van DeLichtwinkel:
Beste heer Zegeren, het verbaast ons dat u deze reactie plaatst zonder contact met ons opgenomen te hebben hieromtrent. We hebben juist de verzending rechtstreeks vanuit het Duitse magazijn naar uw adres laten doen omdat u ons gevraagd had uiterlijk 7 mei te leveren. Dit hadden we niet kunnen halen als we via PostNL verzonden hadden, dan was uw bestelling niet tijdig geleverd. Het is ontzettend vervelend dat DHL op deze wijze het pakket achtergelaten heeft en wij zullen daarover bij DHL een klacht indienen. Ondanks deze vervelende ervaring hopen we dat u veel plezier zult hebben van de ventilatoren.

Rein Verhoeff beoordeelde op 2019-05-07

In goed overleg ventilator besteld en nadat er zekerheid was dat de ventilator geleverd kon worden betaald. Daarna gelijk verstuurd. Heel fijn afgehandeld allemaal.

Frank Cornelis beoordeelde op 2019-05-06

Prima in orde. Snelle levering.

J C Van Leeuwen beoordeelde op 2019-05-01

Mustafa Ceyran beoordeelde op 2019-05-01

Snelle bezorging, goede service!

Ton den Butter beoordeelde op 2019-02-20

Kwaliteit van de ventilator lijkt super, met een goede handleiding. Levertijd van een dag of vijf is anno 2019 aan de lange kant. Verder alles prima geregeld.

de groot beoordeelde op 2018-10-23

ZEER TEVREDEN DEGELIJKE EN PROFFESIONELE ZAAK!

Hospers beoordeelde op 2018-02-26

Winkel met een geweldige service en een zeer behulpzaam telefonisch contact. Ik kom zeker terug voor een volgende aanschaf.

van Dijk beoordeelde op 2018-02-26

Snel RN adequaat geholpen met een levering in Spanje

Erik beoordeelde op 2017-04-14

Prima afhandeling en product.
Vlotte verzending.

Hilde - België beoordeelde op 2017-04-14

Goede en vriendelijke uitleg aan de telefoon, vlotte levering (binnen de beloofde tijd) en het produkt was degelijk en veilig voor beschadiging ingepakt.

Mevr.Hertogs beoordeelde op 2017-04-12

Snelle levering,prachtige ventilator,sierraad aan je plafond.Had ik hier in denhaag niet kunnen vinden.Kan niet wachten op de zomer.Super stil En stand 1 is al top.mvg mevrHertogs