Bilt 4
6107BM Stevensweert

9,1

Erik beoordeelde op 2017-04-14

Prima afhandeling en product.
Vlotte verzending.

Hilde - België beoordeelde op 2017-04-14

Goede en vriendelijke uitleg aan de telefoon, vlotte levering (binnen de beloofde tijd) en het produkt was degelijk en veilig voor beschadiging ingepakt.

Mevr.Hertogs beoordeelde op 2017-04-12

Snelle levering,prachtige ventilator,sierraad aan je plafond.Had ik hier in denhaag niet kunnen vinden.Kan niet wachten op de zomer.Super stil En stand 1 is al top.mvg mevrHertogs

Leo Karper beoordeelde op 2017-02-02

Problemen met een plafondventilator, de afstandbediening werkte niet, op een zaterdag via de mail contact gezocht, binnen 1 uur antwoord, en de vraag of ik het ordernummer kon geven, dat gedaan, weer gelijk antwoord, en de vermelding dat het probleem, weleens aan de ontvanger in de ventilator zou kunnen liggen, en dat men maandag contact zou hebben met de fabrikant, en als hij dezelfde gedachte had, zullen ze mij een nieuwe ontvanger sturen, en dat is ook gebeurd , alles werkt weer goed, en het was binnen een paar dagen opgelost.

veldhuizen beoordeelde op 2016-06-06

Casafan Neo 132 besteld en ontvangen. Na montage blijkt ventilator niet (goed) te werken. Na contact met winkel is er een nieuwe controlunit verstuurd , was echter niet het probleem. Daarna volledige nieuwe ontvangen (omruil met retourzending oude op onze kosten) en deze werkt wel goed . Een aantal dagen na ingebruikname wel een licht geluid hoorbaar terwijl dat eerst niet zo was. Nog steeds is mij niet helder hoe ik de meebestelde lamp met zowel de AB als ook met de reguliere wandschakelaar moet aansluiten , nu enkel de AB te gebruiken voor de lamp.Had ik graag anders gehad. Ga ik nog verder uit proberen te zoeken . Met de schema`s en uitleg winkel kreeg ik het helaas niet voor elkaar.
Levering , service en probleemoplossing waren prima .

Huybrechts F beoordeelde op 2016-06-05

Snelle en korekte levering , goede communicatie met chat in verband aankoop top !!!

Edwin beoordeelde op 2016-06-03

Erg tevreden over de snelle levering van plafondventilator.

Eric Hopman beoordeelde op 2016-05-22

Snelle levering van mijn CasaFan Helico Paddel plafondventilator.
Zeer fraaie plafondventilator die zijn werk fluisterstil doet.
Tip voor de fabrikant: het monteren van de receiver voor de afstandsbediening staat niet duidelijk
in de tekening en was het dus puzzelen hoe aan te brengen.
Wellicht aanpassen om frustratie van toekomstige kopers te voorkomen.

Antoon Hol beoordeelde op 2016-05-19

Uitstekend bedrijf. Op verzoek is het product eerder geleverd dan was aangegeven op de aankoop orde. De gekochte plafondventilator Aerodynamix ziet er zeer fraai uit. Daarover zeer te vreden. Alleen twee opmerkingen. De bedrading in de gevierde verlengstang heeft een stekker die niet zondermeer past in de bedrading van de ventilator. Verder een licht brom in de langzaamste stand. Overigens muisstil.

Patrick beoordeelde op 2016-04-09

In eerste instantie werd de verkeerde kleur fan geleverd maar na een emailtje naar de lichtwinkel werd dit meteen geregeld. Ik heb de fan kunnen omruilen en heb nu de juiste fan in bezit. Goed herstel van de lichtwinkel.

Eric beoordeelde op 2016-04-08

Bestelling werd vlot geleverd. Ventilator voldoet aan de verwachting.

Bruno beoordeelde op 2016-04-08

Prima product van goede kwaliteit snel en foutloos geleverd gekregen

2016