Hofsemolenweg 8
8171PM Vaassen

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Henk vd veek beoordeelde op 2018-09-24

Heel tevreden over het gegeven advies. Hier kan ik wat mee ook als doe het zelver

B. Jansen beoordeelde op 2018-08-26

Ik geef normaliter geen beoordelingen, maar voor Decochip graag een uitzondering: Ook voor mijn tweede gietvloer, dit maal een combinatie met een rolvloer in de belendende ruimte, en epoxy tegelvoeg voor de wanden, weer superfijn geholpen! De offerte volgt snel op het eerste contact, vervolgens wordt op kundige en vriendelijke wijze begeleid totdat alle producten juist zijn uitgezocht. Met eenmaal telefonisch en driemaal mailcontact, waarin de hele situatie helder wordt beoordeeld, incl. navraag naar de bestaande ondergronden, wordt de offerte steeds snel aangepast. Met hartelijke dank aan de heer Liekens, voor de vlotte en vriendelijke afhandeling, krijg ik straks weer een supervloer erbij.

Jan F. Veenman beoordeelde op 2018-08-06

Zeer snel antwoord op mijn vraag. Prima. Ik ga snel antwoord geven op uw opmerkingen en kan dan eventueel deze beoordeling uitbreiden.

Bouwwerkens Tuypens Daniel beoordeelde op 2018-07-18

prima samenwerking :)

Nouk beoordeelde op 2018-07-12

Zeer snel en uitgebreid antwoord gekregen op mijn vraag. Oprechte interesse om zo volledig mogelijk te helpen door enkele vragen terug te stellen. Top!

Luca Wullems beoordeelde op 2018-07-05

Keurig nette reactie op vragen, een indruk dat er vakmensen mijn e-mails beantwoorden

Frank beoordeelde op 2018-06-08

Dik tevreden! Goede uitleg gehad. Bij de levering alles keurig per laag verpakt. En het verwerkt makkelijker dan gedacht. Superblij met nieuwe douchevloer!

Sempels Benny beoordeelde op 2018-05-29

Correcte en snelle levering

Fam Pangemanann beoordeelde op 2018-05-28

Prima service betrouwbare uitleg

Paul M. Gerrits beoordeelde op 2018-05-08

Prima bedrijf, snelle levering en denken mee met de wensen van de klant. Ik kan Decochip aan iedereen aan bevelen. Ga zo door Decochip!

Beeldsnijder beoordeelde op 2018-05-07

Prima, artikelen snel geleverd. Nog even gebeld om misverstanden voor te zijn

Terryn mieke beoordeelde op 2018-05-02

Heel positief

Anoniem beoordeelde op 2018-04-22

Goed

Henk de Jong beoordeelde op 2018-04-21

Goede service en vriendelijke medewerkers(sters)

Anoniem beoordeelde op 2018-04-19

Zeer goed

Fred van der Veen beoordeelde op 2018-04-12

Uitstekende ervaring. Snelle leverring en goede prijs. Betrokken en kundig!

Anoniem beoordeelde op 2018-04-12

Voldoende informatie op de website om te beslissen of ik het juiste artikel ga beatellen

Cvd stukadoor en afbouw beoordeelde op 2018-04-10

Goed product en snelle levering

Hennekens beoordeelde op 2018-04-10

Bij Decochip een betonlook keukenvloer besteld.Eerst telefonisch zeer deskundige uitleg gekregen van de mogelijkheden. De geleverde materialen waren zeer goed gedocumenteerd.

k. Storm beoordeelde op 2018-04-09

Geweldige service, kennis en advisering .