Hofsemolenweg 8
8171PM Vaassen

Karel ernste beoordeelde op 2019-03-18

Zeer goed telefonisch tewoord gestaan, zeer goed advies gekregen, fijn dat er nog bedrijven zijn waarbij je goed geholpen wordt! Bedankt dhr liekens, top!

Jan Boll beoordeelde op 2019-03-13

Ik heb besloten zelf een Epoxy vloer te leggen. Na de site van Decochip.nl diverse keren bezocht te hebben om mijzelf goed voor te bereiden op een voor mij onbekende materie. In overleg en na een terdege advies van Dhr. Liekens een winkelmandje gevuld.
Helaas kwam ik er bij aflevering achter dat ik een bepaalde Epoxy mortel vergeten had mee te bestellen.
Na wederom een telefonisch contact gehad te hebben met Hr. Liekens is de mortel met prima verwerking advies nageleverd.
De materialen zijn van een hoogwaardige kwaliteit en de instructie laat " een kind de was doen "
Ik kan niet anders zeggen ...een top service en zeker aanbeveling waardig

Corné beoordeelde op 2019-03-13

Alvorens te bestellen heb ik tal van vragen gesteld die stuk voor stuk allemaal vakkundig werden beantwoord. Geweldige service en goed mee gedacht! Chapeau!

Pieter-Willem beoordeelde op 2019-02-25

Fijn bedrijf die staat voor hun producten.
Goede service ook bij problemen met de producten wordt je netjes en vakkundig geholpen.

Els K beoordeelde op 2019-02-21

Had een mail gestuurd met een specifieke vraag en quasi onmiddellijk een zeer uitgebreid antwoord gekregen van hoe het werk moet aangepakt worden en met welke producten, TOP!!Els

Leroy beoordeelde op 2019-01-14

Zeer tevreden, snel en deskundig advies!

Hans beoordeelde op 2019-01-10

Snelle en vakkundige mensen!

Klaas beoordeelde op 2019-01-07

Snelle en duidelijke reactie op mijn vragen.

J. uit Boazum beoordeelde op 2018-12-31

Zeer behulpzaam met adviezen en beantwoorden van mijn vragen over te bestellen producten.
Net mijn bestelling geplaatst, ben benieuwd.

Ivan Lambo beoordeelde op 2018-12-27

Zeer tevreden over de bijgewoonde workshop op 18/12/2018 voor een gietvloer. Uitstekende uitleg over de produkten voor de verschillende fases. Onmiddellijk de benodigde produkten meegenomen. De produkten zijn per fase bijeengetaped. Dus zeer praktisch. Ondertussen is de gietvloer in de badkamer gegoten. Zeer tevreden over het eindresultaat. Zeer goede service.

Hendrik beoordeelde op 2018-12-27

Super snelle reactie waar ik ook nog iets aan heb
Dank hier voor

Jan beoordeelde op 2018-12-24

Zeer snelle reactie op mijn vraag
Ook een zeer goede uitleg
Top

LL20 B.V. beoordeelde op 2018-12-19

Super service, snelle leveringen op gewenste tijdstippen

E beoordeelde op 2018-12-19

Op 18-12-2018 een super duidelijke workshop gehad prima ontvangst, uitstekende uitleg en tevens tijdens de workshop een goed idee opgedaan.
Hierdoor zonder problemen de accentkleur verandert naar vlokken met verschillende kleuren, geen bijbetaling en gewoon netjes opgelost.
In het nieuw jaar beginnen met het leggen van de epoxylaag over bestaande tegels in de badkamer, dit zal door de workshop een fluitje van een cent zijn.
Ook super handig dat je bij de bestelling van de materialen ook de juiste gereedschappen kunt bestellen, waardoor je niet meer naar de bouwmarkt hoeft.

Kocyigit Muhsin beoordeelde op 2018-12-12

Mijn vraag is direct beantwoord en heel duidelijk.

Farouk beoordeelde op 2018-12-03

Goed advies, goede service, en supersnelle levering

Marco Beetstra (De Beets) beoordeelde op 2018-12-02

Levering volgens afspraak op tijd. Werkzaamheden goed omschreven. Materiaal goed aan te brengen. Prima geregeld allemaal.

Bourgondien beoordeelde op 2018-11-20

Hele duidelijke uitleg.
Ik kan nu een bewuste keuze maken welk ayeriaal ik ga kopen

g.murray beoordeelde op 2018-11-14

Erg vriendelijk. Uitgebreide informatie en uitleg over wat het beste waarvoor te gebruiken. Ben zeer tevreden!

Pieterse beoordeelde op 2018-11-09

Goede service, snelle levering. Men staat klaar met goede adviezen.