Hofsemolenweg 8
8171PM Vaassen

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Nouk beoordeelde op 2018-07-12

Zeer snel en uitgebreid antwoord gekregen op mijn vraag. Oprechte interesse om zo volledig mogelijk te helpen door enkele vragen terug te stellen. Top!

Luca Wullems beoordeelde op 2018-07-05

Keurig nette reactie op vragen, een indruk dat er vakmensen mijn e-mails beantwoorden

Frank beoordeelde op 2018-06-08

Dik tevreden! Goede uitleg gehad. Bij de levering alles keurig per laag verpakt. En het verwerkt makkelijker dan gedacht. Superblij met nieuwe douchevloer!

Sempels Benny beoordeelde op 2018-05-29

Correcte en snelle levering

Fam Pangemanann beoordeelde op 2018-05-28

Prima service betrouwbare uitleg

Paul M. Gerrits beoordeelde op 2018-05-08

Prima bedrijf, snelle levering en denken mee met de wensen van de klant. Ik kan Decochip aan iedereen aan bevelen. Ga zo door Decochip!

Beeldsnijder beoordeelde op 2018-05-07

Prima, artikelen snel geleverd. Nog even gebeld om misverstanden voor te zijn

Terryn mieke beoordeelde op 2018-05-02

Heel positief

Anoniem beoordeelde op 2018-04-22

Goed

Henk de Jong beoordeelde op 2018-04-21

Goede service en vriendelijke medewerkers(sters)

Anoniem beoordeelde op 2018-04-19

Zeer goed

Fred van der Veen beoordeelde op 2018-04-12

Uitstekende ervaring. Snelle leverring en goede prijs. Betrokken en kundig!

Anoniem beoordeelde op 2018-04-12

Voldoende informatie op de website om te beslissen of ik het juiste artikel ga beatellen

Cvd stukadoor en afbouw beoordeelde op 2018-04-10

Goed product en snelle levering

Hennekens beoordeelde op 2018-04-10

Bij Decochip een betonlook keukenvloer besteld.Eerst telefonisch zeer deskundige uitleg gekregen van de mogelijkheden. De geleverde materialen waren zeer goed gedocumenteerd.

k. Storm beoordeelde op 2018-04-09

Geweldige service, kennis en advisering .

H. de Boer beoordeelde op 2018-04-06

Super. Alle informatie is op de site te vinden en de instructiefilms zijn erg duidelijk. Ook iemand voor wie een gietvloer of een vloercoating helemaal nieuw is kan hier vooraf alle informatie vinden. En als er dan toch getwijfeld wordt, zoals bij mij, dan wordt per mail direct en zeer uitgebreid gereageerd. Voor mij meer dan voldoende informatie en ondersteuning om de stap te zetten.

S Montfoort beoordeelde op 2018-04-04

Wij hebben goede ervaringen met Decochip als bedrijf. Ze staan je altijd vriendelijk te woord, reageren snel en persoonlijk op vragen en je kan altijd langs gaan bij de showroom. Problemen worden snel en adequaat opgelost.

Carl beoordeelde op 2018-04-03

Na enig zoekwerk op internet uitgekomen bij Decochip. Correcte prijzen en heldere instructiefilmpjes. Ook snel en goed antwoord gekregen op een vraag die ik via mail heb gesteld. De bestelling die ik deed zou net voor het weekend geleverd worden maar helaas maakte het vervoerbedrijf een fout waardoor de spullen niet op vrijdag werden geleverd. Gebeld met Decochip en zij zijn zelf ook met de vervoerder gaan bellen om te proberen het de volgende dag te laten leveren. (let op, de bezorger levert normaalgesproken niet op zaterdag op privé-adressen) Op de valreep de spullen nog op zaterdag kunnen halen bij een ophaalpunt. Aan Decochip heeft het niet gelegen. Toen ik aan de slag ging bleek de eerste laag (primer) maar net voldoende voor het aantal vierkante meters dat ik had doorgegeven. Voor de tweede laag (de 2 componenten) kwam ik net te kort en moest ik alvast wat van de derde laag aanspreken. Toen ik dit meldde bij Decochip hebben zij dit supersnel voor me opgelost en kan ik nu de derde laag gaan aanbrengen! Top-service...

Anoniem beoordeelde op 2018-03-30

Zeer goede en snelle service!