Hofsemolenweg 8
8171PM Vaassen

Leroy beoordeelde op 2019-01-14

Zeer tevreden, snel en deskundig advies!

Hans beoordeelde op 2019-01-10

Snelle en vakkundige mensen!

Klaas beoordeelde op 2019-01-07

Snelle en duidelijke reactie op mijn vragen.

J. uit Boazum beoordeelde op 2018-12-31

Zeer behulpzaam met adviezen en beantwoorden van mijn vragen over te bestellen producten.
Net mijn bestelling geplaatst, ben benieuwd.

Ivan Lambo beoordeelde op 2018-12-27

Zeer tevreden over de bijgewoonde workshop op 18/12/2018 voor een gietvloer. Uitstekende uitleg over de produkten voor de verschillende fases. Onmiddellijk de benodigde produkten meegenomen. De produkten zijn per fase bijeengetaped. Dus zeer praktisch. Ondertussen is de gietvloer in de badkamer gegoten. Zeer tevreden over het eindresultaat. Zeer goede service.

Hendrik beoordeelde op 2018-12-27

Super snelle reactie waar ik ook nog iets aan heb
Dank hier voor

Jan beoordeelde op 2018-12-24

Zeer snelle reactie op mijn vraag
Ook een zeer goede uitleg
Top

LL20 B.V. beoordeelde op 2018-12-19

Super service, snelle leveringen op gewenste tijdstippen

E beoordeelde op 2018-12-19

Op 18-12-2018 een super duidelijke workshop gehad prima ontvangst, uitstekende uitleg en tevens tijdens de workshop een goed idee opgedaan.
Hierdoor zonder problemen de accentkleur verandert naar vlokken met verschillende kleuren, geen bijbetaling en gewoon netjes opgelost.
In het nieuw jaar beginnen met het leggen van de epoxylaag over bestaande tegels in de badkamer, dit zal door de workshop een fluitje van een cent zijn.
Ook super handig dat je bij de bestelling van de materialen ook de juiste gereedschappen kunt bestellen, waardoor je niet meer naar de bouwmarkt hoeft.

Kocyigit Muhsin beoordeelde op 2018-12-12

Mijn vraag is direct beantwoord en heel duidelijk.

Farouk beoordeelde op 2018-12-03

Goed advies, goede service, en supersnelle levering

Marco Beetstra (De Beets) beoordeelde op 2018-12-02

Levering volgens afspraak op tijd. Werkzaamheden goed omschreven. Materiaal goed aan te brengen. Prima geregeld allemaal.

Bourgondien beoordeelde op 2018-11-20

Hele duidelijke uitleg.
Ik kan nu een bewuste keuze maken welk ayeriaal ik ga kopen

g.murray beoordeelde op 2018-11-14

Erg vriendelijk. Uitgebreide informatie en uitleg over wat het beste waarvoor te gebruiken. Ben zeer tevreden!

Pieterse beoordeelde op 2018-11-09

Goede service, snelle levering. Men staat klaar met goede adviezen.

Ab Kostwr beoordeelde op 2018-10-17

Perfecte service, daar kan iedereen een puntje aan zuigen. Hulde.

Kitty Molenaar beoordeelde op 2018-10-15

Mijn ervaring is uitstekend. Mijn order werd snel afgehandeld en ik werd prima op de hoogte gehouden van het verdere verloop. De producten werden zorgvuldig verpakt afgeleverd. Toen ik nog een extra bus epoxy nodig had, is er alles aan gedaan om deze zo spoedig mogelijk bij mij afgeleverd te krijgen. Ik vond het buitengewoon vriendelijk dat ik op deze extra bestelling een korting kreeg. Mijn order is behandeld door de heer A.J. Liekens.

M.M. Rijkhoff beoordeelde op 2018-10-13

Zeer goede service.

Mirjam beoordeelde op 2018-10-11

vraag gemaild en dezelfde dag nog mail terug gekregen dat ze mee willen denken: positief!

Sjoerd beoordeelde op 2018-10-03

Top service door het gehele proces heen! Omdat vloer gieten nieiw was voor me, velen vragen gesteld en niet één keer niet binnen 24 uur goed en accuraat antwoord gekregen!

Dit bedrijf is een absolute aanrader voor iedereen, ook de amateurs onder ons.