Hofsemolenweg 8
8171PM Vaassen

Pieterse beoordeelde op 2018-11-09

Goede service, snelle levering. Men staat klaar met goede adviezen.

Ab Kostwr beoordeelde op 2018-10-17

Perfecte service, daar kan iedereen een puntje aan zuigen. Hulde.

Kitty Molenaar beoordeelde op 2018-10-15

Mijn ervaring is uitstekend. Mijn order werd snel afgehandeld en ik werd prima op de hoogte gehouden van het verdere verloop. De producten werden zorgvuldig verpakt afgeleverd. Toen ik nog een extra bus epoxy nodig had, is er alles aan gedaan om deze zo spoedig mogelijk bij mij afgeleverd te krijgen. Ik vond het buitengewoon vriendelijk dat ik op deze extra bestelling een korting kreeg. Mijn order is behandeld door de heer A.J. Liekens.

M.M. Rijkhoff beoordeelde op 2018-10-13

Zeer goede service.

Mirjam beoordeelde op 2018-10-11

vraag gemaild en dezelfde dag nog mail terug gekregen dat ze mee willen denken: positief!

Sjoerd beoordeelde op 2018-10-03

Top service door het gehele proces heen! Omdat vloer gieten nieiw was voor me, velen vragen gesteld en niet één keer niet binnen 24 uur goed en accuraat antwoord gekregen!

Dit bedrijf is een absolute aanrader voor iedereen, ook de amateurs onder ons.

Hans Joosten beoordeelde op 2018-09-27

Erg tevreden. Zeer snelle en uitgebreide reactie.Ga zeker een bezoek aan showroom brengen.

Henk vd veek beoordeelde op 2018-09-24

Heel tevreden over het gegeven advies. Hier kan ik wat mee ook als doe het zelver

B. Jansen beoordeelde op 2018-08-26

Ik geef normaliter geen beoordelingen, maar voor Decochip graag een uitzondering: Ook voor mijn tweede gietvloer, dit maal een combinatie met een rolvloer in de belendende ruimte, en epoxy tegelvoeg voor de wanden, weer superfijn geholpen! De offerte volgt snel op het eerste contact, vervolgens wordt op kundige en vriendelijke wijze begeleid totdat alle producten juist zijn uitgezocht. Met eenmaal telefonisch en driemaal mailcontact, waarin de hele situatie helder wordt beoordeeld, incl. navraag naar de bestaande ondergronden, wordt de offerte steeds snel aangepast. Met hartelijke dank aan de heer Liekens, voor de vlotte en vriendelijke afhandeling, krijg ik straks weer een supervloer erbij.

Jan F. Veenman beoordeelde op 2018-08-06

Zeer snel antwoord op mijn vraag. Prima. Ik ga snel antwoord geven op uw opmerkingen en kan dan eventueel deze beoordeling uitbreiden.

Bouwwerkens Tuypens Daniel beoordeelde op 2018-07-18

prima samenwerking :)

Nouk beoordeelde op 2018-07-12

Zeer snel en uitgebreid antwoord gekregen op mijn vraag. Oprechte interesse om zo volledig mogelijk te helpen door enkele vragen terug te stellen. Top!

Luca Wullems beoordeelde op 2018-07-05

Keurig nette reactie op vragen, een indruk dat er vakmensen mijn e-mails beantwoorden

Frank beoordeelde op 2018-06-08

Dik tevreden! Goede uitleg gehad. Bij de levering alles keurig per laag verpakt. En het verwerkt makkelijker dan gedacht. Superblij met nieuwe douchevloer!

Sempels Benny beoordeelde op 2018-05-29

Correcte en snelle levering

Fam Pangemanann beoordeelde op 2018-05-28

Prima service betrouwbare uitleg

Paul M. Gerrits beoordeelde op 2018-05-08

Prima bedrijf, snelle levering en denken mee met de wensen van de klant. Ik kan Decochip aan iedereen aan bevelen. Ga zo door Decochip!

Beeldsnijder beoordeelde op 2018-05-07

Prima, artikelen snel geleverd. Nog even gebeld om misverstanden voor te zijn

Terryn mieke beoordeelde op 2018-05-02

Heel positief