Hofsemolenweg 8
8171PM Vaassen

Peter Span beoordeelde op 2019-07-01

Super ervaring! Goed product en prachtig resultaat! Top bedrijf met zeer behulpzame mensen!

Gijs van der Kwaak beoordeelde op 2019-06-27

Heel goede ervaring met de firma, uitstekend geholpen en en advies gegeven

Mariette beoordeelde op 2019-06-19

Wat uitgebreid antwoord op mijn vraag
Top!

Hans Schoonenberg beoordeelde op 2019-06-14

Voor advies telefonisch moeilijk bereikbaar. Waarschijnlijk vanwege miscommunicatie. Verder uitstekend te woord gestaan met een prima advies. Een duidelijke offerte ontving ik nog dezelfde dag.

Arthur Stift beoordeelde op 2019-05-21

Zeer vaardige en vlotte afhandeling van alle vragen, en ik had er veel!
Telkens snelle en professionele vlotte afhandeling!
Erg blij met deze produkten.

Van Mourik beoordeelde op 2019-05-20

Advies was goed en correct het aan de telefoon krijgen was iets lastiger

Michelle Oosten beoordeelde op 2019-05-20

Erg goede service ! Er wordt direct op mailtjes gereageerd en de bestelling was erg snel binnen!

Teun van den Berg beoordeelde op 2019-05-07

Duidelijk, geïnformeerd en snel antwoord

E.P. Bras beoordeelde op 2019-04-23

Top service: Had diverse vragen omtrent epoxy.
Hierop kreeg ik een hele nette mail met uitgebreide uitleg over wat er nodig is om mijn project te laten slagen.

Zodra ik de voorbereidingen af heb zal ik hier zeker bestellen

Peter Besten beoordeelde op 2019-04-23

Een super bedrijf echt ,heb verschillende malen gebeld om wat te vragen en was nooit teveel.
Het advies wat ik kreeg was goed en het resultaat hier is super geworden.
Kortom ik kan het een ieder aanraden decochip .

Groet Peter.

Frank beoordeelde op 2019-04-21

Je Wordt altijd heel erg verdienstelijk geholpen door deco chip.

Hidde beoordeelde op 2019-04-10

Geweldig dat dit soort bedrijven bestaan! Het contact met Decochip (A.J. Liekens) verliep moeiteloos en snel. Er wordt goed en uitgebreid antwoord gegeven op vragen voorafgaand aan de bestelling en ook de ondersteuning tijdens het aanbrengen van het product (betonlook coating) was uitstekend.
Ik ben daarnaast zeer tevreden over het product zelf en de meegeleverde instructies. Het resultaat is boven verwachting!

Frederik beoordeelde op 2019-04-09

Erg snelle opvolging. Zeer goede service na verkoop.

Daniël Volckaerts beoordeelde op 2019-04-06

de vraag die ik had is goed en deskundig beantwoord

Brian beoordeelde op 2019-04-05

Jullie advies en snelheid is top. Jammer dat jullie met DPD versturen en zij mij voor niks thuis laten zitten waardoor ik het weekend niet met mijn epoxy aan de slag kan

Hettelaar beoordeelde op 2019-04-04

Wij hebben zelf de badkamerwanden behandeld met de 2 componentencoating van Decochip.
De eigenaar heeft erg vriendelijk en met heel veel geduld ons uitleg gegeven.
Het eindresultaat is super mooi geworden!
Wij hebben zelden een bedrijf meegemaakt waar de service zo goed is, vandaar dat wij onze ervaring willen delen.
Wij zitten er nu over na te denken om de keukenvloer ook te gaan doen.

Herbert Beld beoordeelde op 2019-04-03

Tevreden, even een mailtje dat de offerte door de drukte iets langer op zich zou laten wachten. Volgende dag al bericht.
Advies en offerte zeer uitgebreid en netjes.
Ik hoop dat de vloer net zo netjes wordt!

peter Elferink beoordeelde op 2019-04-01

prima telefonische uitleg en bezorging

Martijn Dane beoordeelde op 2019-03-30

Super behulpzaam met advies via telefoon en ook snel in levering. Vloer is erg mooi geworden dankzij Decochip!

Lucas Kamps beoordeelde op 2019-03-29

De webwinkel is goed en duidelijk ingericht. ook de instructies zijn goed. Snel een antwoord op een vraag gekregen. Goede producten!