Hofsemolenweg 8
8171PM Vaassen

Caro De Borger beoordeelde op 2019-09-12

Heel goede service en uitleg gekregen bij het kiezen van de juiste vloer! Ook veel tips gekregen over het plaatsen en voorbereiden

Richard beoordeelde op 2019-09-05

Goede service, je wordt ook na-gebeld om te checken of de bestelling in orde is. Mooi product.

Robby beoordeelde op 2019-08-12

Meerdere malen contact gehad voor info over een pu gietvloer. Iedere keer supergoed geholpen met de nodige en zeer uitgebreide uitleg. Een topbedrijf! Zeker en vast een dikke aanrader!

Rick beoordeelde op 2019-08-09

Ik heb een rubbercoating besteld voor een paardentrailer. Helaas bleek bij de eerste levering een deksel losgeraakt waardoor er wat van het product was gelekt.
Dezelfde dag nog gebeld. Werd niet moeilijk over gedaan en de volgende dag al de nieuwe levering ontvangen.
Op de etiketten staat duidelijk aangegeven waarvoor het product is en hoe te gebruiken.
Over de droogtijden stond niets vermeld. Hierover een email gestuurd en binnen 2 uur een reactie gekregen met daarin duidelijke uitleg.
De eerste laag zit er inmiddels in en het product laat zich goed aanbrengen.
Bedankt voor de support Decochip!

Sabrina beoordeelde op 2019-08-08

Service is uitstekend en zelfs de grootste kluns klaart dit kunstje met gemak💪🏻👌🏼👍

Sigi ackermans beoordeelde op 2019-07-18

Liekens heeft me terug gebeld en wel een kwartier lang alle info gegeven die ik nodig had.
Diezelfde nacht nog, is hij blijven werken voor een volledige mail met ALLE Uitleg uit te schrijven +offerte.
Perfect !

Peter Span beoordeelde op 2019-07-01

Super ervaring! Goed product en prachtig resultaat! Top bedrijf met zeer behulpzame mensen!

Gijs van der Kwaak beoordeelde op 2019-06-27

Heel goede ervaring met de firma, uitstekend geholpen en en advies gegeven

Mariette beoordeelde op 2019-06-19

Wat uitgebreid antwoord op mijn vraag
Top!

Hans Schoonenberg beoordeelde op 2019-06-14

Voor advies telefonisch moeilijk bereikbaar. Waarschijnlijk vanwege miscommunicatie. Verder uitstekend te woord gestaan met een prima advies. Een duidelijke offerte ontving ik nog dezelfde dag.

Arthur Stift beoordeelde op 2019-05-21

Zeer vaardige en vlotte afhandeling van alle vragen, en ik had er veel!
Telkens snelle en professionele vlotte afhandeling!
Erg blij met deze produkten.

Van Mourik beoordeelde op 2019-05-20

Advies was goed en correct het aan de telefoon krijgen was iets lastiger

Michelle Oosten beoordeelde op 2019-05-20

Erg goede service ! Er wordt direct op mailtjes gereageerd en de bestelling was erg snel binnen!

Teun van den Berg beoordeelde op 2019-05-07

Duidelijk, geïnformeerd en snel antwoord

E.P. Bras beoordeelde op 2019-04-23

Top service: Had diverse vragen omtrent epoxy.
Hierop kreeg ik een hele nette mail met uitgebreide uitleg over wat er nodig is om mijn project te laten slagen.

Zodra ik de voorbereidingen af heb zal ik hier zeker bestellen

Peter Besten beoordeelde op 2019-04-23

Een super bedrijf echt ,heb verschillende malen gebeld om wat te vragen en was nooit teveel.
Het advies wat ik kreeg was goed en het resultaat hier is super geworden.
Kortom ik kan het een ieder aanraden decochip .

Groet Peter.

Frank beoordeelde op 2019-04-21

Je Wordt altijd heel erg verdienstelijk geholpen door deco chip.

Hidde beoordeelde op 2019-04-10

Geweldig dat dit soort bedrijven bestaan! Het contact met Decochip (A.J. Liekens) verliep moeiteloos en snel. Er wordt goed en uitgebreid antwoord gegeven op vragen voorafgaand aan de bestelling en ook de ondersteuning tijdens het aanbrengen van het product (betonlook coating) was uitstekend.
Ik ben daarnaast zeer tevreden over het product zelf en de meegeleverde instructies. Het resultaat is boven verwachting!

Frederik beoordeelde op 2019-04-09

Erg snelle opvolging. Zeer goede service na verkoop.

Daniël Volckaerts beoordeelde op 2019-04-06

de vraag die ik had is goed en deskundig beantwoord