Decochip
IJzersterk in doe-het-zelf coatings, gietvloeren, betonlook, en vloerverwarmingsproducten

• Eva
    Review voor Decochip

Ik vind de heer Liekens van Decochip zeer klantvriendelijk. Meedenkend, goed bereikbaar, snelle en zorgvuldige levering. Een aanrader!

• Eline
    Review voor Decochip

Daar onze verhuis voor de deur stond zaten we in tijdsnood met onze vloer. Het bedrijf heeft ons onmiddellijk geholpen en een zeer snelle en vlotte service gegeven met het leveren van de vloer.

• Hoe beoordeel je Decochip?

• Aart
    Review voor Decochip

Wij hadden veel vragen over het hoe en wat. Dhr. Liekens heeft ons bijzonder fijn geholpen waardoor we een goede keus hebben kunnen maken qua materiaal. De filmpjes waren zeer nuttig voor het actuele proces. Levering van het totale pakket was top!

• Eric
    Review voor Decochip

Heel goed bedrijf die goede service geeft ook na aankoop en klantvriendelijk. Men houdt zich ook hun afspraken.
    Klantvriendelijkheid en oprechtheid staat bij dit bedrijf hoog in het vaandel.

• Jeannette
    Review voor Decochip

Perfect product en ook nog een hele goede service

• kees
    Review voor Decochip

Goede voorlichting gehad,over wat te gebruiken en hoe?
    Erg fijn dat je per m2 kan bestellen.
    heb het al in huis ,snelle levering. TOP

• Dirk van Deursen

Zeer proactief meedenken. Klantgericht

• MK
    Review voor Decochip

We hebben met producten van Decochip een betonlook egaline vloer gemaakt en die is mooi geworden. We waren ook erg blij met de service!

• A
    Review voor Decochip

zeer goed advies, snelle levering en prima service

• Harry K
    Review voor Decochip

Snelle, correcte en uitgebreide beantwoording op een aantal grote vragen.