Venrayseweg 4
5861BD Wanssum

9,9

Jeffrey Van den Eynde beoordeelde op 2019-09-17

Zeer blij met onze stoel. Mooi en goede kwaliteit

Claus Petras beoordeelde op 2019-09-10

In toller Zeit geliefert, Ware wie beschrieben!

Helen de Waard beoordeelde op 2019-08-23

Heel tevreden, mijn bestelling was uitverkocht, dus een anderen bestelling doorgegeven...en was toch netjes optijd binnen voor de verjaardag van een vriendin.
Top 👍

Jack Geenen beoordeelde op 2019-08-16

Via Whatsapp van te voren contact gehad met decomeubel. Contact was prettig en er werd snel gereageerd op mijn vragen. Uiteindelijk over gegaan tot koop. Levering was snel (en gratis). De geleverde stoelen zien er prima uit. Zoals ik verwacht had.

Joke Van Oosterhoudt beoordeelde op 2019-08-12

Goede service, als je een vraag hebt, en je belt zijn ze er bijna altijd en helpen ze je goed.
Zeer vriendelijk en behulpzaam.
Bestelde opium tafel is een plaatje, ziet er prachtig uit, zelfs een tweede bestelt, bezorging binnen een paar dagen.

Pety van Dasler-van Zijderveld beoordeelde op 2019-08-06

Gweld

Ulrich Pulina beoordeelde op 2019-08-01

Auf meine Anfragen wurde schnell reagiert und die Lieferung war auch problemlos!
Die Ware ist wie beschrieben und war sehr gut verpackt gewesen.

Norbert Wauters beoordeelde op 2019-07-22

De tuintafel werd keurig volgens afspraak door een heel vriendelijke bezorger geleverd. Hij heeft geholpen bij het uitpakken, het plaatsen. Het inpakmateriaal mee terug genomen. Heel keurig. Dank je wel!

Carla Reus beoordeelde op 2019-07-15

prima!,,,,

caroline Huybrechts BVBA beoordeelde op 2019-06-26

Zeer tevreden, goed van prijs en snelle levering, houden zo

Natasja Withuis beoordeelde op 2019-06-21

Netjes gebeld door verkoper of de internet bestelling correct was, volgende dag producten algeleverd. Nette service, vriendelijke medewerker en snelle afhandeling.

Marcel Stappen beoordeelde op 2019-06-17

Prima geregeld

Peter Beyers beoordeelde op 2019-06-13

snelle levering, goede opvolging, kwaliteitsvol verpakt

Ingrid De Bie beoordeelde op 2019-05-29

Het artikel vlot in huis en precies wat ik er van verwacht had

Lizeth Brands beoordeelde op 2019-05-23

Prima service...Erg tevreden.

Nicole Schill beoordeelde op 2019-05-22

Duidelijk en corecte afhandeling

Eva Verhaeren beoordeelde op 2019-05-20

Goede, correcte levering

Marchien Langendijk-Douw beoordeelde op 2019-05-13

Informatie via de mail gevraagd. Direct antwoord terug. Bezorging goed verlopen. Erg goede kwaliteit tuinbank

Ad Bruinier beoordeelde op 2019-05-10

Goed snel en ok

R. Loth beoordeelde op 2019-05-09

Snelle service ook met terug beantwoorden mail en ruiling. Top. Efficiënte medewerker!!