Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

P.C. Staalweg 110A
3721 TJ Bilthoven

9,0

2015

jessica beoordeelde op 2015-08-04

snelle levering en snel antwoord op vragen

Chantal beoordeelde op 2015-02-07

Ik had n vraag over levertijd, meteen even gebeld! Binnen 10 minuten werd ik teruggebeld en dag erna meteen in huis! Super!!

Ingrid beoordeelde op 2014-11-01

Ik had 50 papieren tassen besteld en betaald, het waren er helaas maar 48.

Maaike beoordeelde op 2014-06-05

Groot assortiment, goede service!!
Heel tevreden en blij met mijn aankopen!

henny van woudenberg beoordeelde op 2014-05-19

Goede service en klantvriendelijkheid en een ontzettend groot assortiment decoratie en potten!

joke boon beoordeelde op 2014-05-10

Supersnelle levering, prachtige schaal!

2014