Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Dierplagenshop

Heemraadschapslaan 102H
1181 VC Amstelveen
020-8895901
KvK 52730115

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Dierplagenshop

Gemiddelde beoordeling

8,3

161 beoordelingen

Beoordeling van klanten

81%

7%

12%

2018
Dierplagenshop

D.M. Gaasbeek beoordeelde op 2018-02-07

Een van de bestelde producten was niet op voorraad. Dat werd pas bij aflevering gemeld (weliswaar met verwachte levertijd, maar vandaag de dag moet het mogelijk zijn dat bij de bestelling al te melden).

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dierplagenshop

Jacob beoordeelde op 2018-01-22

Eerste deel van mijn bestelling keurig binnen de opgegeven levertijd ontvangen, een tweede deel (uit een ander magazijn) is vermoedelijk blijven hangen bij de vervoerder, wel de melding ontvangen dat er de volgende dag een levering zou zijn, maar niet ontvangen. Na een zeer prettig telefoon gesprek het tweede deel van de bestelling, zoals telefonisch toegezegd, de volgende dag ontvangen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dierplagenshop

mark buurman beoordeelde op 2018-01-11

Heel tevreden. Duidelijke site. Doen wat ze zeggen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dierplagenshop

C. Randolfi beoordeelde op 2018-01-10

Twee weken terug iets teruggestuurd ter ruiling.Nog niets terug.
Ik wacht nog een wek met de beoordeling

Dierplagenshop

Erik Mager beoordeelde op 2017-12-20

Nog eerder geleverd dan gepland!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dierplagenshop

Harmen Pronk beoordeelde op 2017-12-11

Prima

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dierplagenshop

hans kastelijn beoordeelde op 2017-12-11

ik wil jullie laten weten dat de spullen die jullie
verkopen dat ze heel goed zijn ik ben er blij mee
bedank voor goede daat

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dierplagenshop

P. Bakker beoordeelde op 2017-12-01

Mijn bestelling werd prima afgeleverd ,echter de verzendkosten voor het (brievenbus )pakketje was belachelijk hoog en de verpakkking hiervoor was een plastic zakje .

Dierplagenshop

El shafey beoordeelde op 2017-12-01

Helft van de bestelling gekregen de eerste keer. Staat op de site dat spullen op voorraad zijn, onder die voorwaarde betaal ik vooruit, blijken de spullen helemaal niet op voorraad. Aangegeven bij de winkel maar vonden dit niet meer dan normaal.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dierplagenshop

C Baumgart beoordeelde op 2017-11-23

Beste beoordelers,

Heb mijn bestelling op dinsdag 14 november 2017 geplaatst en heb het pas op maandag 20 november omtvangen. Bij de bestelling werd in eerste instantie aangegeven dat de bestellig op donderdag geleverd zou worden. Aan het eind van de bestellong werd het vrijdag 17 november om 08.00 uur op mijn werk. Toen ik merkte dat het pakket op vrijdag niet aankwam probeerde ik vanaf 13.00 uur telefonisch met het bedrijf in contact te komen maar het lukte niet. De verbinding werd zelf verbroken. Ik heb ook tot 2 keer toe het klachten formulier ingevuld tot op heden geen reactie. Ik kreeg toen bericht van Postnl dat de bestelling pas op zaterdag geleverd zou worden. Jammer genoeg is het pakket pas op maandag geleverd.
Ik zit nu met 2 dozen lijm opgescheept. Ik vraag me af of men zal reageren als ik de lijm zal retourneren aangezien ze niet hebben gereageerd op mijn telefoon en klacht. Ik heb in die tussentijd via een ander kanaal mijn lijm besteld en heb het de volgende dag ontvangen. (Vrijdag besteld zaterdag was het in huis)

Ik hoop dat ik duidelijk heb kunnen vewoorden waarom ik als beoordeling een onvoldoende geef,

Met vriendelijke groet,

Mw, C.Baumgart

Dierplagenshop

Chris beoordeelde op 2017-11-17

Toen ik op mijn woonboot één of twee muizen zag maakte ik mij niet al te druk maar als je er twee zijn dan komen er meer. Toen ging ik de sterkste gif bestellen die ik kon vinden, en dan ook veel. Niet erg nuttig omdat de middelen die ik bestelde niet geleverd kon worden zonder een vergunning. Helaas is de email die mij daarover moet informeren niet verzonden waardoor het een week duurde voordat ik contact had met de bedrijf. (volgens de site waren zij met vakantie dus ging ik vanuit dat ik daarom niets had ontvangen)

Eenmaal in contact kreeg ik deskundige advies over welke middelen ik wél mocht gebruiken en zijn die ook gelijk gestuurd. De effecten zou na 5 dagen zichtbaar zijn maar al na 3 dagen was er een duidelijke verschil en nu, 2 weken verder, zie ik en hoor ik geen muizen en nog belangrijker zie ik hun keutels ook niet.

De combinatie van "Muskil" en het aanschaffen van nieuwe vuilnisbakken waardoor de vuilnis geen voedselbron meer kon zijn is snel en effectief geweest.

Samengevat, ik ben erg tevreden met de advies en de producten maar jammer dat het een week duurde om mij te vertellen dat mijn oorspronkelijke bestelling niet geleverd zou worden.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dierplagenshop

Hilde Melders beoordeelde op 2017-11-14

Levering duurde lang en antwoorden op mail gebeurde niet. Jammer. :-(

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dierplagenshop

Faizal Soebratie beoordeelde op 2017-11-13

Met drie dagen geleverd thuis. Blijkt dat product vervallen was. Melding hiervan is super snel opgepakt en de volgende dag alweer in huis. Mijn eerste bestelling naar tevredenheid afgehandeld.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dierplagenshop

Albert Roebersen beoordeelde op 2017-11-09

Zelfde dag geleverd.

Dierplagenshop

Gunter Van Damme beoordeelde op 2017-10-27

Wij hebben tot op heden onze bestelling nog niet mogen ontvangen. Bij de bestelling werd duidelijk meegedeeld dat onze bestelling binnen de 24u zou geleverd worden.
eerder deze week hebben wij een mailtje verstuurd met de vraag waar onze bestelling blijft, ook daar heb ik nog steeds geen antwoord op gekregen.

Dierplagenshop

paul van derdonk beoordeelde op 2017-10-27

alles goed geregeld volgens afspraak zeker een aanrader

Dierplagenshop

Anoniem beoordeelde op 2017-10-12

Helaas ineens muis/muizen in huis. We herkenden muizenkeutels.
Online gekeken, maar vooral veel winkels zonder echte kennis.

Ik had een paar vragen van waar lokdoosjes beste te plaatsen, welk merk val eigenlijk voor mij het beste is etc.
Ik ben echt zeer goed geholpen, en het is jammer dat de muizen bij mij thuis lopen, maar je krijgt bijna 'zin' in de bestrijding ervan. De prijzen zijn prima, maar het advies krijg je nergens. Ik begreep dat diegene die ik aan de lijn zelf ook 'bestrijder' is. Die kennis vind je niet bij de lokale DHZ zaak.

Daarnaast had ik de bestelling netjes in een doos de volgende dag al in huis. Het pakket kwam via PostNL en in mijn geval waren de bezorgkosten zelfs gratis.



Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dierplagenshop

jose stolze beoordeelde op 2017-09-27

Heel tevreden.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dierplagenshop

CW Kamerman beoordeelde op 2017-09-14

Moest wat langer wachten voordat ik kon bestellen ivm vakantie. Verder goed en snel geleverd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dierplagenshop

Owinia van Velsen beoordeelde op 2017-09-14

Snel geleverd en duidelijke informatie ontvangen van de medewerker.


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.