Heemraadschapslaan 102H
1181 VC Amstelveen

8,2

CW Kamerman beoordeelde op 2017-09-14

Moest wat langer wachten voordat ik kon bestellen ivm vakantie. Verder goed en snel geleverd.

Owinia van Velsen beoordeelde op 2017-09-14

Snel geleverd en duidelijke informatie ontvangen van de medewerker.

Annemiek Jager beoordeelde op 2017-09-07

Snelle levering. Artikel op voorraad.

Charles Goos beoordeelde op 2017-09-07

goede omschrijving van de artikelen. Zeer snelle afhandeling en levering

Wil beoordeelde op 2017-08-31

Ik dacht dat de muizen wegwaren na 5 dagen maar nu hoor ik ze weer. Nog even volhouden en hopen dat het alsnog werkt.

JJ Rodgers beoordeelde op 2017-08-31

goede en snelle levering!

Ellen Danen beoordeelde op 2017-08-29

De reactie op vragen per mail mag iets sneller zijn, maar verder geen minpunten gevonden.
Snelle levering, nalevering van de producten in backorder, was ook redelijk snel, gezien het vakantietijd was.
Blij met de ontvangen zilvervisjes vallen. Kom zeker terug.

Robin van Rijgersma beoordeelde op 2017-08-29

Ondanks de vakantieperiode een super snelle levering. De spullen werken goed met persoonlijk advies waardoor ik goed wist wat te doen.

Merlijn Kamps beoordeelde op 2017-08-28

Fijne winkel goed assortiment. Ook spullen die je nergens anders vind maar wel hard nodig zijn. Jammer dat bij grote bestelling de verzenkosten niet vervallen zoals bij de meeste grote webwinkels.

Reactie van Dierplagenshop:
Hoi Merlijn,
bestellingen in NL tot €50,00 hebben bij ons verzendkosten hierna niet meer. u heeft voor 47,70 producten besteld dus dan zijn er nog wel verzendkosten.

Juliette Monteiro beoordeelde op 2017-08-28

12 dagen geleden besteld, helaas nog niet ontvangen terwijl product op voorraad zou zijn.

Tom Rathborne beoordeelde op 2017-08-23

Good advice and good product!

M.A. van Maaren beoordeelde op 2017-08-22

Correct geleverd

F.L.D. Pijnacker beoordeelde op 2017-08-19

Zeer snel prima geregeld. De volgende dag mijn bestelling in huis.

Johannes Van nieuwenhuizen beoordeelde op 2017-08-11

Product werkt en de levering was snel zo hoort het te werken pluim hoor.

ria bosse beoordeelde op 2017-08-08

snelle levering,

Hans Alkemade beoordeelde op 2017-08-08

An Maus beoordeelde op 2017-08-07

product was zeer snel geleverd

Mark Bais beoordeelde op 2017-08-03

De volgende dag in huis!

Erna Marum-Hofman beoordeelde op 2017-07-26

Mijn bestelling was niet meer voor leverbaar, werd gebeld, telefonische, bespreken voor alternatief, fijn gelopen.

Sieglinde van Wingerden beoordeelde op 2017-07-20

Alles netjes en goed geregeld.