Heemraadschapslaan 102H

8,1

H Boon beoordeelde op 2018-08-05

Heel tevreden

Toon Verhoeven beoordeelde op 2018-07-26

U vtaagt mij mijn ervaring te delen.die is zeer slecht.na herhaalde emails gestuurt te hebben heb ik mijn pakketje nog steeds niet ontvangen .maar ik heb het wel betaald.dus geld kwijt en geen spullen gekregen.dat er fouten gemaakt worden kan gebeuren maar los het dan netjes op.ik heb op een gegeven moment na 3 emails gevraagt stort mijn geld maar terug.maar krijg geen reactie .dus n hele ontevrede klant.

Sebastiaan Heymans beoordeelde op 2018-07-14

Ik heb nog steeds mijn bestellingen niet ontvangen,..

H. Canters beoordeelde op 2018-07-12

Richard Wu beoordeelde op 2018-07-10

De levering was iets later dan gepland. Het product is van goede kwaliteit.

Ruud van den Hoonaard beoordeelde op 2018-07-05

Vlotte bezorging. Nu afwachten of het product voldoet.

Gertrud Tuinenburg beoordeelde op 2018-07-04

Goed bezorgd

L Kampman beoordeelde op 2018-06-24

Er ontbrak een artikel en daar stond met de hand bijgeschreven nalevering. Verder niets over wanneer. Op onze mail wanneer ik het kan verwachten nog geen reactie gehad.

Sandra Schut beoordeelde op 2018-06-23

krijg geen reactie meer op een klacht , paar keer mail gestuurd

m kirkels beoordeelde op 2018-06-18

Keurig en snel het gevraagde artikel geleverd

Patricia beoordeelde op 2018-06-16

Heel goede service! Ook fijn dat je contact kunt hebben via whats-app , Sleutel netjes verzonden via brievenbus post. Bedankt!

Marc Heijtenis beoordeelde op 2018-06-16

Alles in orde.

Thijs Vorstman beoordeelde op 2018-06-14

prima!

j van der niet beoordeelde op 2018-06-12

had last van een muizenplaag maar die ben ik nu kwijt met een beetje muizenlijm op een kartonnetje kon niet met traditionele vallen werken geen ruimte hiervoor

Elke Schlüter beoordeelde op 2018-06-07

Bestens, schnelle Lieferung nach Deutschland, jederzeit gerne wieder

dave rijpkema beoordeelde op 2018-06-06

3 producten besteld,is in 3 verschillende verzendingen aangekomen en voor allemaal heb ik moeten bellen of mailen,waar dan of niet of alleen achter de schermen op gereageerd werd.
Heb alles binnen na een maand en als denk ik excuus wat extra's,maar vooral de communicatie kan beter.

Willem van den Eijkel beoordeelde op 2018-06-04

Product bleek bij aflevering aangebroken en niet volledig gevuld. Dit kan gebeuren, maar Dierplagenshop reageert niet op mail en op klacht via website. Mobiele nummer is niet bereikbaar. Jammer.

Tobias Desmet beoordeelde op 2018-06-01

heel effectieve producten