Heemraadschapslaan 102H
1181 VC Amstelveen

8,3

D.M. Gaasbeek beoordeelde op 2018-02-07

Een van de bestelde producten was niet op voorraad. Dat werd pas bij aflevering gemeld (weliswaar met verwachte levertijd, maar vandaag de dag moet het mogelijk zijn dat bij de bestelling al te melden).

Jacob beoordeelde op 2018-01-22

Eerste deel van mijn bestelling keurig binnen de opgegeven levertijd ontvangen, een tweede deel (uit een ander magazijn) is vermoedelijk blijven hangen bij de vervoerder, wel de melding ontvangen dat er de volgende dag een levering zou zijn, maar niet ontvangen. Na een zeer prettig telefoon gesprek het tweede deel van de bestelling, zoals telefonisch toegezegd, de volgende dag ontvangen.

mark buurman beoordeelde op 2018-01-11

Heel tevreden. Duidelijke site. Doen wat ze zeggen.

C. Randolfi beoordeelde op 2018-01-10

Twee weken terug iets teruggestuurd ter ruiling.Nog niets terug.
Ik wacht nog een wek met de beoordeling

Erik Mager beoordeelde op 2017-12-20

Nog eerder geleverd dan gepland!

Harmen Pronk beoordeelde op 2017-12-11

Prima

hans kastelijn beoordeelde op 2017-12-11

ik wil jullie laten weten dat de spullen die jullie
verkopen dat ze heel goed zijn ik ben er blij mee

P. Bakker beoordeelde op 2017-12-01

Mijn bestelling werd prima afgeleverd ,echter de verzendkosten voor het (brievenbus )pakketje was belachelijk hoog en de verpakkking hiervoor was een plastic zakje .

El shafey beoordeelde op 2017-12-01

Helft van de bestelling gekregen de eerste keer. Staat op de site dat spullen op voorraad zijn, onder die voorwaarde betaal ik vooruit, blijken de spullen helemaal niet op voorraad. Aangegeven bij de winkel maar vonden dit niet meer dan normaal.

C Baumgart beoordeelde op 2017-11-23

Beste beoordelers,

Heb mijn bestelling op dinsdag 14 november 2017 geplaatst en heb het pas op maandag 20 november omtvangen. Bij de bestelling werd in eerste instantie aangegeven dat de bestellig op donderdag geleverd zou worden. Aan het eind van de bestellong werd het vrijdag 17 november om 08.00 uur op mijn werk. Toen ik merkte dat het pakket op vrijdag niet aankwam probeerde ik vanaf 13.00 uur telefonisch met het bedrijf in contact te komen maar het lukte niet. De verbinding werd zelf verbroken. Ik heb ook tot 2 keer toe het klachten formulier ingevuld tot op heden geen reactie. Ik kreeg toen bericht van Postnl dat de bestelling pas op zaterdag geleverd zou worden. Jammer genoeg is het pakket pas op maandag geleverd.
Ik zit nu met 2 dozen lijm opgescheept. Ik vraag me af of men zal reageren als ik de lijm zal retourneren aangezien ze niet hebben gereageerd op mijn telefoon en klacht. Ik heb in die tussentijd via een ander kanaal mijn lijm besteld en heb het de volgende dag ontvangen. (Vrijdag besteld zaterdag was het in huis)

Ik hoop dat ik duidelijk heb kunnen vewoorden waarom ik als beoordeling een onvoldoende geef,

Mw, C.Baumgart

Chris beoordeelde op 2017-11-17

Toen ik op mijn woonboot één of twee muizen zag maakte ik mij niet al te druk maar als je er twee zijn dan komen er meer. Toen ging ik de sterkste gif bestellen die ik kon vinden, en dan ook veel. Niet erg nuttig omdat de middelen die ik bestelde niet geleverd kon worden zonder een vergunning. Helaas is de email die mij daarover moet informeren niet verzonden waardoor het een week duurde voordat ik contact had met de bedrijf. (volgens de site waren zij met vakantie dus ging ik vanuit dat ik daarom niets had ontvangen)

Eenmaal in contact kreeg ik deskundige advies over welke middelen ik wél mocht gebruiken en zijn die ook gelijk gestuurd. De effecten zou na 5 dagen zichtbaar zijn maar al na 3 dagen was er een duidelijke verschil en nu, 2 weken verder, zie ik en hoor ik geen muizen en nog belangrijker zie ik hun keutels ook niet.

De combinatie van "Muskil" en het aanschaffen van nieuwe vuilnisbakken waardoor de vuilnis geen voedselbron meer kon zijn is snel en effectief geweest.

Samengevat, ik ben erg tevreden met de advies en de producten maar jammer dat het een week duurde om mij te vertellen dat mijn oorspronkelijke bestelling niet geleverd zou worden.

Hilde Melders beoordeelde op 2017-11-14

Levering duurde lang en antwoorden op mail gebeurde niet. Jammer. :-(

Faizal Soebratie beoordeelde op 2017-11-13

Met drie dagen geleverd thuis. Blijkt dat product vervallen was. Melding hiervan is super snel opgepakt en de volgende dag alweer in huis. Mijn eerste bestelling naar tevredenheid afgehandeld.

Albert Roebersen beoordeelde op 2017-11-09

Zelfde dag geleverd.

Gunter Van Damme beoordeelde op 2017-10-27

Wij hebben tot op heden onze bestelling nog niet mogen ontvangen. Bij de bestelling werd duidelijk meegedeeld dat onze bestelling binnen de 24u zou geleverd worden.
eerder deze week hebben wij een mailtje verstuurd met de vraag waar onze bestelling blijft, ook daar heb ik nog steeds geen antwoord op gekregen.

paul van derdonk beoordeelde op 2017-10-27

alles goed geregeld volgens afspraak zeker een aanrader

Anoniem beoordeelde op 2017-10-12

Helaas ineens muis/muizen in huis. We herkenden muizenkeutels.
Online gekeken, maar vooral veel winkels zonder echte kennis.

Ik had een paar vragen van waar lokdoosjes beste te plaatsen, welk merk val eigenlijk voor mij het beste is etc.
Ik ben echt zeer goed geholpen, en het is jammer dat de muizen bij mij thuis lopen, maar je krijgt bijna 'zin' in de bestrijding ervan. De prijzen zijn prima, maar het advies krijg je nergens. Ik begreep dat diegene die ik aan de lijn zelf ook 'bestrijder' is. Die kennis vind je niet bij de lokale DHZ zaak.

Daarnaast had ik de bestelling netjes in een doos de volgende dag al in huis. Het pakket kwam via PostNL en in mijn geval waren de bezorgkosten zelfs gratis.

jose stolze beoordeelde op 2017-09-27

Heel tevreden.

CW Kamerman beoordeelde op 2017-09-14

Moest wat langer wachten voordat ik kon bestellen ivm vakantie. Verder goed en snel geleverd.

Owinia van Velsen beoordeelde op 2017-09-14

Snel geleverd en duidelijke informatie ontvangen van de medewerker.