Heemraadschapslaan 102H
1181 VC Amstelveen

8,5

Chris beoordeelde op 2017-11-17

Toen ik op mijn woonboot één of twee muizen zag maakte ik mij niet al te druk maar als je er twee zijn dan komen er meer. Toen ging ik de sterkste gif bestellen die ik kon vinden, en dan ook veel. Niet erg nuttig omdat de middelen die ik bestelde niet geleverd kon worden zonder een vergunning. Helaas is de email die mij daarover moet informeren niet verzonden waardoor het een week duurde voordat ik contact had met de bedrijf. (volgens de site waren zij met vakantie dus ging ik vanuit dat ik daarom niets had ontvangen)

Eenmaal in contact kreeg ik deskundige advies over welke middelen ik wél mocht gebruiken en zijn die ook gelijk gestuurd. De effecten zou na 5 dagen zichtbaar zijn maar al na 3 dagen was er een duidelijke verschil en nu, 2 weken verder, zie ik en hoor ik geen muizen en nog belangrijker zie ik hun keutels ook niet.

De combinatie van "Muskil" en het aanschaffen van nieuwe vuilnisbakken waardoor de vuilnis geen voedselbron meer kon zijn is snel en effectief geweest.

Samengevat, ik ben erg tevreden met de advies en de producten maar jammer dat het een week duurde om mij te vertellen dat mijn oorspronkelijke bestelling niet geleverd zou worden.

Faizal Soebratie beoordeelde op 2017-11-13

Met drie dagen geleverd thuis. Blijkt dat product vervallen was. Melding hiervan is super snel opgepakt en de volgende dag alweer in huis. Mijn eerste bestelling naar tevredenheid afgehandeld.

Albert Roebersen beoordeelde op 2017-11-09

Zelfde dag geleverd.

Gunter Van Damme beoordeelde op 2017-10-27

Wij hebben tot op heden onze bestelling nog niet mogen ontvangen. Bij de bestelling werd duidelijk meegedeeld dat onze bestelling binnen de 24u zou geleverd worden.
eerder deze week hebben wij een mailtje verstuurd met de vraag waar onze bestelling blijft, ook daar heb ik nog steeds geen antwoord op gekregen.

paul van derdonk beoordeelde op 2017-10-27

alles goed geregeld volgens afspraak zeker een aanrader

Anoniem beoordeelde op 2017-10-12

Helaas ineens muis/muizen in huis. We herkenden muizenkeutels.
Online gekeken, maar vooral veel winkels zonder echte kennis.

Ik had een paar vragen van waar lokdoosjes beste te plaatsen, welk merk val eigenlijk voor mij het beste is etc.
Ik ben echt zeer goed geholpen, en het is jammer dat de muizen bij mij thuis lopen, maar je krijgt bijna 'zin' in de bestrijding ervan. De prijzen zijn prima, maar het advies krijg je nergens. Ik begreep dat diegene die ik aan de lijn zelf ook 'bestrijder' is. Die kennis vind je niet bij de lokale DHZ zaak.

Daarnaast had ik de bestelling netjes in een doos de volgende dag al in huis. Het pakket kwam via PostNL en in mijn geval waren de bezorgkosten zelfs gratis.

jose stolze beoordeelde op 2017-09-27

Heel tevreden.

CW Kamerman beoordeelde op 2017-09-14

Moest wat langer wachten voordat ik kon bestellen ivm vakantie. Verder goed en snel geleverd.

Owinia van Velsen beoordeelde op 2017-09-14

Snel geleverd en duidelijke informatie ontvangen van de medewerker.

Annemiek Jager beoordeelde op 2017-09-07

Snelle levering. Artikel op voorraad.

Charles Goos beoordeelde op 2017-09-07

goede omschrijving van de artikelen. Zeer snelle afhandeling en levering

Wil beoordeelde op 2017-08-31

Ik dacht dat de muizen wegwaren na 5 dagen maar nu hoor ik ze weer. Nog even volhouden en hopen dat het alsnog werkt.

JJ Rodgers beoordeelde op 2017-08-31

goede en snelle levering!

Ellen Danen beoordeelde op 2017-08-29

De reactie op vragen per mail mag iets sneller zijn, maar verder geen minpunten gevonden.
Snelle levering, nalevering van de producten in backorder, was ook redelijk snel, gezien het vakantietijd was.
Blij met de ontvangen zilvervisjes vallen. Kom zeker terug.

Robin van Rijgersma beoordeelde op 2017-08-29

Ondanks de vakantieperiode een super snelle levering. De spullen werken goed met persoonlijk advies waardoor ik goed wist wat te doen.

Merlijn Kamps beoordeelde op 2017-08-28

Fijne winkel goed assortiment. Ook spullen die je nergens anders vind maar wel hard nodig zijn. Jammer dat bij grote bestelling de verzenkosten niet vervallen zoals bij de meeste grote webwinkels.

Reactie van Dierplagenshop:
Hoi Merlijn,
bestellingen in NL tot €50,00 hebben bij ons verzendkosten hierna niet meer. u heeft voor 47,70 producten besteld dus dan zijn er nog wel verzendkosten.

Juliette Monteiro beoordeelde op 2017-08-28

12 dagen geleden besteld, helaas nog niet ontvangen terwijl product op voorraad zou zijn.

Tom Rathborne beoordeelde op 2017-08-23

Good advice and good product!

M.A. van Maaren beoordeelde op 2017-08-22

Correct geleverd

F.L.D. Pijnacker beoordeelde op 2017-08-19

Zeer snel prima geregeld. De volgende dag mijn bestelling in huis.