Heemraadschapslaan 102H

Prima direct geleverd.

Kees De Winter beoordeelde op 2018-09-07

Prima in orde

A beoordeelde op 2018-09-06

Ik heb tevergeefs meerdere malen en op verschillende tijdstippen geprobeerd om deze mensen te bellen met vragen over een product. Ze zijn telefonisch gewoon niet bereikbaar.
Vier dagen na de bestelling had ik nog geen berichten over de status van mijn bestelling. Pas na een verzoek om informatie kreeg ik kort daarna een email en werden de artikelen verstuurd.

Nanette Aaldring beoordeelde op 2018-08-30

Goed.

Jan Van Sande beoordeelde op 2018-08-30

Wacht al bijna een maand op het 2e deel van mijn bestelling.

Nicoline beoordeelde op 2018-08-24

Ik werd na de bestlling pas op de hoogte gesteld dat ze op vakantie waren en later zouden versturen. Dat kwam niet uit met mijn eigen vakantie dus heb ik 2x gevraagd te annuleren. Hier kwam nooit antwoord op en het verzoek is genegeerd. Vervolgens regel ik een machtiging om het pakket op te halen, maar het bleek naar het verkeerde adres gestuurd te zijn. Zowel de ophaal-lokatie als postnl hadden bewijs gestuurd van de fout maar er werd geweigerd om te overleggen, en de extra kosten zijn op mij verhaald. Slechte ervaring dus; kosten gemaakt zonder ooit de spullen te ontvangen en ik koop er zeker nooit meer.

Ronald van Goor den Oosterlingh beoordeelde op 2018-08-17

Bestellen ging prima.
Daarna geprobeerd te bellen naar het vermelde telefoonnummer, wat niet bestond.
Via de mail dus maar de vraag gesteld, antwoord gekregen maar dat duurde wel te lang.

H Boon beoordeelde op 2018-08-05

Heel tevreden

Toon Verhoeven beoordeelde op 2018-07-26

U vtaagt mij mijn ervaring te delen.die is zeer slecht.na herhaalde emails gestuurt te hebben heb ik mijn pakketje nog steeds niet ontvangen .maar ik heb het wel betaald.dus geld kwijt en geen spullen gekregen.dat er fouten gemaakt worden kan gebeuren maar los het dan netjes op.ik heb op een gegeven moment na 3 emails gevraagt stort mijn geld maar terug.maar krijg geen reactie .dus n hele ontevrede klant.

Sebastiaan Heymans beoordeelde op 2018-07-14

Ik heb nog steeds mijn bestellingen niet ontvangen,..

H. Canters beoordeelde op 2018-07-12

Richard Wu beoordeelde op 2018-07-10

De levering was iets later dan gepland. Het product is van goede kwaliteit.

Ruud van den Hoonaard beoordeelde op 2018-07-05

Vlotte bezorging. Nu afwachten of het product voldoet.

Gertrud Tuinenburg beoordeelde op 2018-07-04

Goed bezorgd

L Kampman beoordeelde op 2018-06-24

Er ontbrak een artikel en daar stond met de hand bijgeschreven nalevering. Verder niets over wanneer. Op onze mail wanneer ik het kan verwachten nog geen reactie gehad.

Sandra Schut beoordeelde op 2018-06-23

krijg geen reactie meer op een klacht , paar keer mail gestuurd

m kirkels beoordeelde op 2018-06-18

Keurig en snel het gevraagde artikel geleverd

Patricia beoordeelde op 2018-06-16

Heel goede service! Ook fijn dat je contact kunt hebben via whats-app , Sleutel netjes verzonden via brievenbus post. Bedankt!

Marc Heijtenis beoordeelde op 2018-06-16

Alles in orde.