Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Dijk webshops

Boerestreek 41
9247CB Ureterp
0512-301431
KvK 589305740000

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Dijk webshops

Gemiddelde beoordeling

9,5

23 beoordelingen

Beoordeling van klanten

91%

5%

4%

2019
Dijk webshops

Ronald Groeneveld beoordeelde op 2019-07-08

Je wordt gelokt met gratis verzending. Maar bij het afrekenen brengen ze wel verzendkosten in rekening. Verzending is “gratis” vanaf €150

Schandalige praktijk !

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Dijk webshops:
Jammer dat u dit als gelokt heeft ervaren, Echter overal op onze webshop boven in naast de zoekbalk staat duidelijk vermeld dat verzenden boven de €150,- orderwaarde gratis is.
Wij besteden veel zorg aan het deugdelijk inpakken en verzenden wat schade en klachten voorkomt.

Wij hopen u in de toekomst alsnog van dienst te kunnen zijn.

Met vriendelijke groeten,

Jos Dijk

Dijk webshops.
Dijk webshops

Henk van Gestel beoordeelde op 2018-12-13

Super geholpen door Jitske, fantastische webshop snelle levering, top.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dijk webshops

A.van Dijk. beoordeelde op 2018-04-15

Snelle en zeer correcte levering , prima kwaliteit van het geleverde. Kortom TOP !

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dijk webshops

j van Puffelen /Bakkeren. beoordeelde op 2017-04-20

zeer tevreden keurig op tijd bezorgd. bedankt.

Dijk webshops

S.Wilkens beoordeelde op 2016-12-23

Makkelijk te bestellen, goede levering. Prima!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dijk webshops

Rene beoordeelde op 2016-06-23

Super tevreden. Mijn foutieve (te grote TL lampen) werden snel omgeruild en binnen de week waren de juiste lampen binnen. Telefonisch contact en prima opgelost

Dijk webshops

johan beoordeelde op 2016-06-22

goede service en prima producten

Dijk webshops

Roeloen beoordeelde op 2016-06-22

Alles prima verlopen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dijk webshops

Hans van den Toorn beoordeelde op 2016-06-22

Mooie spullen voor een mooie prijs en ook nog eens razendsnel bezorgd.
Chapeau voor Dijk Webshop.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dijk webshops

Rene beoordeelde op 2016-05-29

Alles ging goed, alleen de bevestiging kwam in de spambox!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dijk webshops

J.Bisscheroux beoordeelde op 2016-05-28

Helemaal tevreden; zowel de nieuwe aankopen als ook de vervanging van een afgebroken gereedschap werden uitermate goed afgehandeld en bezorgd!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dijk webshops

K den Besten beoordeelde op 2016-05-27

Grashaai besteld voor mijn vader, en de steel is (waarschijnlijk) tijdens transport beschadigd.
Gebeld, verhaal uitgelegd en er werd direct een nieuwe steel opgestuurd. Geen vragen en deden totaal niet moeilijk

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dijk webshops

Myrre Voorbach beoordeelde op 2016-05-17

Een tevreden klant nu een slimme hark
en een hartschoffel rijker. Mooie producten, snel bezorgd!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dijk webshops

Blankestijn beoordeelde op 2016-05-17

Heel tevreden; wij hebben een hooihark besteld, die is tijdens transport kapot gegaan. We zijn hierover keurig geïnformeerd en kregen een paar dagen later een heel exemplaar.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dijk webshops

Annette beoordeelde op 2016-05-17

Ze hadden precies het lampje dat ik zocht (redelijk specifiek; bajonetfitting, transparant en 25 W). De bestelling liet wel wat lang op zich wachten omdat ze blijkbaar een kleine voorraad hiervan hadden en ik er 12 wilde hebben. Hierdoor hebben ze bij moeten bestellen. Dat snap ik, maar het zou beter zijn als ze je daar even over informeren, want nu verwachtte ik het pakketje en dat kwam maar niet. Ik heb uiteindelijk de telefoon gepakt om te vragen waar de zending bleef. Heel correct te woord gestaan en bovenstaande uitleg gekregen. Ik heb er begrip voor, maar vind dat ze mij moeten informeren ipv dat ik er zelf achteraan moet bellen. Dat maakt het 'probleem' ook minder groot.........Rest is keurig, verpakking in orde factuur klopt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dijk webshops

M. Mual beoordeelde op 2016-03-29

Prima afhandeling! Wel hilarisch als een buurvrouw een pakketje ontvangt, dat overduidelijk lijkt op een BIJL ...

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dijk webshops

Devos beoordeelde op 2016-03-08

Binnen 24 uur in antwerpen!!prima!!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dijk webshops

J. Balduin beoordeelde op 2016-03-08

Bezorging snel, goed verpakt, zeer goede service ,..... prima!

Dijk webshops

J. Arts beoordeelde op 2016-02-26

Zeer goede klantenservice, ook bij telefonisch contact. Levering en verpakking uitstekend; niets op aan te merken!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Dijk webshops

De jonge beoordeelde op 2016-02-25

na telefonisch contact uitstekend geholpen! en daarna de bestelling correct en goed verpakt ontvangen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.