Boerestreek 41
9247CB Ureterp

Ronald Groeneveld beoordeelde op 2019-07-08

Je wordt gelokt met gratis verzending. Maar bij het afrekenen brengen ze wel verzendkosten in rekening. Verzending is “gratis” vanaf €150

Schandalige praktijk !

Reactie van Dijk webshops:
Jammer dat u dit als gelokt heeft ervaren, Echter overal op onze webshop boven in naast de zoekbalk staat duidelijk vermeld dat verzenden boven de €150,- orderwaarde gratis is.
Wij besteden veel zorg aan het deugdelijk inpakken en verzenden wat schade en klachten voorkomt.

Wij hopen u in de toekomst alsnog van dienst te kunnen zijn.

Met vriendelijke groeten,

Jos Dijk

Dijk webshops.

Henk van Gestel beoordeelde op 2018-12-13

Super geholpen door Jitske, fantastische webshop snelle levering, top.

A.van Dijk. beoordeelde op 2018-04-15

Snelle en zeer correcte levering , prima kwaliteit van het geleverde. Kortom TOP !

j van Puffelen /Bakkeren. beoordeelde op 2017-04-20

zeer tevreden keurig op tijd bezorgd. bedankt.

S.Wilkens beoordeelde op 2016-12-23

Makkelijk te bestellen, goede levering. Prima!

Rene beoordeelde op 2016-06-23

Super tevreden. Mijn foutieve (te grote TL lampen) werden snel omgeruild en binnen de week waren de juiste lampen binnen. Telefonisch contact en prima opgelost

johan beoordeelde op 2016-06-22

goede service en prima producten

Roeloen beoordeelde op 2016-06-22

Alles prima verlopen

Hans van den Toorn beoordeelde op 2016-06-22

Mooie spullen voor een mooie prijs en ook nog eens razendsnel bezorgd.
Chapeau voor Dijk Webshop.

Rene beoordeelde op 2016-05-29

Alles ging goed, alleen de bevestiging kwam in de spambox!

J.Bisscheroux beoordeelde op 2016-05-28

Helemaal tevreden; zowel de nieuwe aankopen als ook de vervanging van een afgebroken gereedschap werden uitermate goed afgehandeld en bezorgd!

K den Besten beoordeelde op 2016-05-27

Grashaai besteld voor mijn vader, en de steel is (waarschijnlijk) tijdens transport beschadigd.
Gebeld, verhaal uitgelegd en er werd direct een nieuwe steel opgestuurd. Geen vragen en deden totaal niet moeilijk

Myrre Voorbach beoordeelde op 2016-05-17

Een tevreden klant nu een slimme hark
en een hartschoffel rijker. Mooie producten, snel bezorgd!

Blankestijn beoordeelde op 2016-05-17

Heel tevreden; wij hebben een hooihark besteld, die is tijdens transport kapot gegaan. We zijn hierover keurig geïnformeerd en kregen een paar dagen later een heel exemplaar.

Annette beoordeelde op 2016-05-17

Ze hadden precies het lampje dat ik zocht (redelijk specifiek; bajonetfitting, transparant en 25 W). De bestelling liet wel wat lang op zich wachten omdat ze blijkbaar een kleine voorraad hiervan hadden en ik er 12 wilde hebben. Hierdoor hebben ze bij moeten bestellen. Dat snap ik, maar het zou beter zijn als ze je daar even over informeren, want nu verwachtte ik het pakketje en dat kwam maar niet. Ik heb uiteindelijk de telefoon gepakt om te vragen waar de zending bleef. Heel correct te woord gestaan en bovenstaande uitleg gekregen. Ik heb er begrip voor, maar vind dat ze mij moeten informeren ipv dat ik er zelf achteraan moet bellen. Dat maakt het 'probleem' ook minder groot.........Rest is keurig, verpakking in orde factuur klopt.

M. Mual beoordeelde op 2016-03-29

Prima afhandeling! Wel hilarisch als een buurvrouw een pakketje ontvangt, dat overduidelijk lijkt op een BIJL ...

Devos beoordeelde op 2016-03-08

Binnen 24 uur in antwerpen!!prima!!!

J. Balduin beoordeelde op 2016-03-08

Bezorging snel, goed verpakt, zeer goede service ,..... prima!

J. Arts beoordeelde op 2016-02-26

Zeer goede klantenservice, ook bij telefonisch contact. Levering en verpakking uitstekend; niets op aan te merken!

De jonge beoordeelde op 2016-02-25

na telefonisch contact uitstekend geholpen! en daarna de bestelling correct en goed verpakt ontvangen.