Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beëindigd.

Zadelmakerstraat 28
1315AR Almere

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Eva Vogel beoordeelde op 2017-06-21

top!!!

Ilse Schepens beoordeelde op 2017-06-03

Allés tiptop

Luud de Haas beoordeelde op 2017-05-26

Heel goed en snel geholpen

Serina Da Luz Mendes beoordeelde op 2017-05-26

Super snel!

Hedwig Bok beoordeelde op 2017-05-26

Stef Hoeke beoordeelde op 2017-05-15

Top

Amber beoordeelde op 2017-05-15

Snelle levering en netjes verpakt. De slinger heeft een mooi plekje gekregen.

KP beoordeelde op 2016-09-11

Ik kende de website niet. Via IG hier terecht gekomen. Ik had nog een vraag over mijn bestelling. Deze werd zeer snel beantwoord. Zeer tevreden over de snelle levering. Grote kans dag ik hier vaker wat ga bestellen!

marjan beoordeelde op 2016-09-09

Heel tevreden, de bestelling werd snel geleverd!

Gemma v.d.Velden beoordeelde op 2016-08-26

Door Dipty Shop was alles heel snel en zeer correct verstuurd. Echter TNTpost had vertraging en daardoor kwamen de luchtplantjes 2
dagen later. Echter door de geweldige verpakking van Dipty alles in goede staat ontvangen.

Sharon beoordeelde op 2016-08-24

Fijne snelle service! Super leuk product :)

Valerie Sevenhant beoordeelde op 2016-08-24

Beste Michelle en Maarten
Ik wil jullie bedanken voor de excellente service!
Ondanks dat ik in België woon hebben jullie hier geen probleem over gemaakt en mij meteen teruggemaild dat jullie mijn luchtplantjes en ecodeer ook konden bezorgen. 2 dagen na betaling had ik al meteen mijn pakketje. Mooi en stevig ingepakt met een leuk persoonlijk kaartje en een klein extraatje. Pure verwennerij :) Ook de luchtplantjes en ecodeer waren precies zoals op jullie afbeeldingen! Nogmaals heel dikke dankjewel. Hier ga ik veel plezier aan beleven! groetjes vanuit België

Ricardo beoordeelde op 2016-06-13

Zojuist een nieuwe wasmand gekocht, uitstekende service, goed geïnformeerd, snelle levertijd en zeer tevreden met mijn nieuwe wasmand! Dank je wel Dipty!

M Visser beoordeelde op 2016-05-27

Lieve Michelle en Maarten,

Ik wil jullie bedanken voor de fijne en goede service rondom mijn bestelling.
De Bloom! poster waar ik al een tijd naar uit keek was toentertijd niet op voorraad, jullie kwamen mij tegemoet met gratis verzendkosten, super lief!
Daarna wilde ik toch meer; een grotere poster. Ook dat was geen probleem voor jullie!
Puntje bij paaltje; jullie leveren hele mooie en eerlijke producten, maar daarbij ook nog een top service!
De spontane ontmoeting op Koningsdag was ook erg leuk! Ga zo door, ik geniet van al het moois van jullie shop waardoor mijn verlanglijstje nog groter wordt . . . .

Lieve groet, Manouk

Petra Buijs beoordeelde op 2016-05-13

Ik ben zo blij met mijn lichtsnoer van House Doctor. Bedankt Dipty!

Gerrit beoordeelde op 2016-04-30

Hallo Dipty shop,
Bedankt voor de airplants voor mijn vrouw ze was er blij mee. het was een goed verjaardagscadeau.
Groet Gerrit

Charissa beoordeelde op 2016-04-30

Ik ben tevreden over deze shop. Mijn poster is netjes aangekomen en nu hangt I love my type in mijn werkkamer. Ik vind het een aanrader.

Maaike Maas beoordeelde op 2016-04-19

Bedankt Dipty shop voor mijn cactus vaas van Serax. Ik ben er erg blij mee. Leuk ook om je blog te lezen. Ik ga je volgen :)
Groetjes Maaike

Chantal Breemer beoordeelde op 2016-04-19

Dipty shop is een nette webwinkel. Dit is mijn tweede keer dat ik op internet koop en deze webshop heeft zich netjes aan de afspraak gehouden. Een aanrader wat mij betreft.
Mvg Chantal

Gert beoordeelde op 2016-04-19

Ik had een cadeau gekocht voor mijn vriendin. Helaas was er iets niet goed gegaan met de bestelling. Ik werd direct netjes te woord gestaan en alles is goed en snel opgelost. Zo was ik alsnog op tijd met het cadeau. Bedankt!