Dipty Shop

• Ilse Schepens

Allés tiptop

• Luud de Haas
    Review voor Dipty Shop

Heel goed en snel geholpen

• Serina Da Luz Mendes

Super snel!

• Hedwig Bok

• Stef Hoeke

Top

• Amber
    Review voor Dipty Shop

Snelle levering en netjes verpakt. De slinger heeft een mooi plekje gekregen.

• KP
    Review voor Dipty Shop

Ik kende de website niet. Via IG hier terecht gekomen. Ik had nog een vraag over mijn bestelling. Deze werd zeer snel beantwoord. Zeer tevreden over de snelle levering. Grote kans dag ik hier vaker wat ga bestellen!

• marjan
    Review voor Dipty Shop

Heel tevreden, de bestelling werd snel geleverd!

• Gemma v.d.Velden
    Review voor Dipty Shop

Door Dipty Shop was alles heel snel en zeer correct verstuurd. Echter TNTpost had vertraging en daardoor kwamen de luchtplantjes 2
    dagen later. Echter door de geweldige verpakking van Dipty alles in goede staat ontvangen.

• Sharon
    Review voor Dipty Shop

Fijne snelle service! Super leuk product :)

• Valerie Sevenhant

Beste Michelle en Maarten
    Ik wil jullie bedanken voor de excellente service!
    Ondanks dat ik in België woon hebben jullie hier geen probleem over gemaakt en mij meteen teruggemaild dat jullie mijn luchtplantjes en ecodeer ook konden bezorgen. 2 dagen na betaling had ik al meteen mijn pakketje. Mooi en stevig ingepakt met een leuk persoonlijk kaartje en een klein extraatje. Pure verwennerij :) Ook de luchtplantjes en ecodeer waren precies zoals op jullie afbeeldingen! Nogmaals heel dikke dankjewel. Hier ga ik veel plezier aan beleven! groetjes vanuit België

• Ricardo
    Review voor Dipty Shop

Zojuist een nieuwe wasmand gekocht, uitstekende service, goed geïnformeerd, snelle levertijd en zeer tevreden met mijn nieuwe wasmand! Dank je wel Dipty!

• M Visser

Lieve Michelle en Maarten,

Ik wil jullie bedanken voor de fijne en goede service rondom mijn bestelling.
    De Bloom! poster waar ik al een tijd naar uit keek was toentertijd niet op voorraad, jullie kwamen mij tegemoet met gratis verzendkosten, super lief!
    Daarna wilde ik toch meer; een grotere poster. Ook dat was geen probleem voor jullie!
    Puntje bij paaltje; jullie leveren hele mooie en eerlijke producten, maar daarbij ook nog een top service!
    De spontane ontmoeting op Koningsdag was ook erg leuk! Ga zo door, ik geniet van al het moois van jullie shop waardoor mijn verlanglijstje nog groter wordt . . . .

Lieve groet, Manouk

• Petra Buijs
    Review voor Dipty Shop

Ik ben zo blij met mijn lichtsnoer van House Doctor. Bedankt Dipty!

• Maaike Maas
    Review voor Dipty Shop

Bedankt Dipty shop voor mijn cactus vaas van Serax. Ik ben er erg blij mee. Leuk ook om je blog te lezen. Ik ga je volgen :)
    Groetjes Maaike