Zwaluwstraat 15
3853 CA Ermelo

Serge Jansen beoordeelde op 2019-06-22

Goed persoonlijk advies en snel geleverd. Ik ben zeer tevreden.

Ad Verstegen beoordeelde op 2019-06-15

Vlotte behandeling.

Edwin Dekker beoordeelde op 2019-06-15

Goede service, snelle levering, uitstekende kennis!

Barry van Moll beoordeelde op 2019-06-13

Snelle service, goede prijzen.

Arthur van Domburg beoordeelde op 2019-06-06

Altijd oplossingsgericht, vriendelijk, snel antwoord.
Arthur

Jan Folbert beoordeelde op 2019-06-05

Geen technisch geleuter, maar gewoon wat je moet weten, zo hoort dat. Daarnaast kun je overige vragen ook gewoon kwijt waardoor je weer gemotiveerd verder kunt.

Jan Tromp beoordeelde op 2019-06-02

snel geleverd en keurig volgens afspraak

Aat Marree beoordeelde op 2019-05-31

Vriendeijk, deskundig, hulpvaardig.
De workshop iTrain Experts is zeer geslaagd. Was een volle bak maar alles liep prima. Er zat vaart in zonder onderdelen over te slaan.
Dank ook aan Martins vrouw die voor de grote groep een prima lunch serveerde. Chapeau!

theo michiels beoordeelde op 2019-05-30

bestelling heeft 6 dagen geduurd

Reactie van Domburg Train Support:
Helaas zijn wij niet altijd in de gelegenheid direct te versturen. In uw geval omdat ik na het plaatsen van uw bestelling die week niet meer op de zaak ben geweest om support op locatie en workshops te geven. Uw bestelling is daarom pas na het weekend verwerkt..

DTS is een eenmansbedrijf die niet de luxe heeft van personeel of en geautomatiseerd verzend systeem. Hierdoor kan het soms even duren, al streef ik er wel naar zo snel mogelijk te verzenden zodra werk en gezin dit toelaten.

Excuses voor het ongemak.

M. Ridderhof beoordeelde op 2019-05-30

Snelle levering en goede service

Fons van der Ouderaa beoordeelde op 2019-05-30

Dit was een prima cursus.
Er was altijd ruimte voor vragen en de inhoud was erg leerzaam.
iTrain kwam echt naar voren als een volwassen systeem met heel veel mogelijkheden en de demonstraties waren duidelijk.
iTrain is nu voor mij het systeem dat ik ga gebruiken op mijn modelbaan.

Evert-Jan de Boer beoordeelde op 2019-05-30

Goede levering en goede producten

Gerrit beoordeelde op 2019-05-29

TIjdens de cursus iTrain Experts bij Domburg Train Support worden de onderwerpen op het programma uitvoerig uitgelegd en gedemonstreerd.
Iedereen kan naar harte lust vragen stellen, ook over andere onderwerpen.
En dat alles in een gezellige sfeer.
Ook het middageten is prima verzorgd met soep, broodjes en fruit.
Voor iedereen die meer weer weten van iTrain is deze cursus daarom aanbevolen.

Rob beoordeelde op 2019-05-28

In de workshop iTrain Experts heeft Martin Domburg met een goede voorbereiding en een strak programma ons een tweede verdiepingsslag gegeven in de grote hoeveelheid aan mogelijkheden in iTrain. In het ochtendprogramma is met mede inbreng van de groepsleden ingegaan wat de Advanced opties zijn, hoe deze in te brengen in iTrain, waar op te letten en een pragmatische dosis tips and trics. In alle rust werd stap voor stap live in het programma de stappen getoond en herhaalt tot het duidelijk was. Het resultaat was direct zichtbaar op de testbaan die naast het grote scherm was geplaatst. Dat is toch een prettige manier van leren: zien wat de effecten zijn. In het middagprogramma kwamen de persoonlijke vragen aan bod. Mooi om van elkaar te leren en te horen hoe oplossingen werden aangedragen of gevonden. De enthousiaste houding van Martin gaf de dag een relaxte sfeer. Ik heb een plezierige dag gehad en iTrain beter leren kennen. Aanrader voor iedereen die toe is aan verdieping van dit modelspoorprogramma.

antonkk beoordeelde op 2019-05-27

Betreft Workshop: Goede en duidelijke uitleg. Veel ruimte voor vragen van deelnemers. Goede en gezellige sfeer.

Aat Marree beoordeelde op 2019-05-24

Zeer vakkundig en daarnaast zeer vriendelijk.

Rudi beoordeelde op 2019-05-24

snelle levering en snelle opvolging en correctie van bestelling/inpak foutje

Jacques van Wees beoordeelde op 2019-05-23

Duidelijke uitleg workshop iTrain. Goede opzet en de lunch was zeer uitgebreiden lekker. Ik kom zeker terug
Mijn dank voor alles. Was de lange reis van uit Duitsland zeker waard.

John van Rems beoordeelde op 2019-05-17

Prima afhandeling van mijn bestelling

Rudie Nijenhuis beoordeelde op 2019-05-16

Er is en was een zeer goede uitleg.
Op alle vragen kwam een antwoordt.
En ook de mensen die begeleiden waren zeer goed.