De Wittenhagen 22
3843 GJ Harderwijk

Sjaak Veldman beoordeelde op 2018-01-02

Heel tevreden en een snelle levering.

Hans beoordeelde op 2017-12-25

Goede en snelle service na bestelling en goede informatie betreffende de levering

jan uit beuningen beoordeelde op 2017-12-23

Goede en snel advies over Dinamo en keus magneet/servo aandrijving voor wissels. Dinamo PnP Startset Servo Plus gekocht. Prima geleverd. Nog niet kunnen proberen.

Bert Straathof beoordeelde op 2017-12-22

Prima service en persoonlijke aandacht.
Martin denkt mee en zoekt naar de beste oplossing bij technische uitdagingen, ook als die uitdaging niet haalbaar lijkt.
Dikke complimenten.

Rudi beoordeelde op 2017-12-11

Zoals gewoonlijk zijn alle bestellingen bij de shop van Martin prima verzorgd. En zelfs op een drukke beurs maak hij tijd voor wat extra support voor de beginneling.

Henny beoordeelde op 2017-12-11

Een bedrijf dat achter de zelf ontwikkelde spullen staat. Weet er veel van en adviseert daarom uitstekend.

Fred beoordeelde op 2017-12-11

Snelle accurate levering

Bart beoordeelde op 2017-12-11

Snelle levering, een dag nadat de betaling was gedaan. Spullen getest en alles OK. Dus...., uitstekend!

Reint beoordeelde op 2017-12-11

Netjes op tijd bezorgd, goed verpakt en compleet.

Gert beoordeelde op 2017-12-11

Uitgevoerde reparatie volgens afspraak en attent gemaakt op een mogelijke hapering tijdens het rijden door ander niet door domburg op te lossen probleem.

Wopke beoordeelde op 2017-12-11

Ondanks de drukte werd er nog wel gecontroleerd of de bestelling wel compleet was bij ophalen op de beurs.

Ton beoordeelde op 2017-12-11

Bestelling correct geleverd

Gerieta beoordeelde op 2017-12-11

Goed en snel geleverd

Rene Dirks beoordeelde op 2017-12-06

Snelle (volgende dag) levering, duidelijke omschrijving van het product. Erg tevreden.

Paul van den hurk beoordeelde op 2017-12-04

Leuke middag gehad, goede uitleg. Zeker voor herhalingvatbaar

Andre Salemink beoordeelde op 2017-12-01

Geweldige service snelle afhandeling een echte aanrader, nogmaals geweldig.

Peter beoordeelde op 2017-11-29

Snelle levering, goed verpakt!

Peter van den Brink beoordeelde op 2017-11-28

Eerst advies gevraagd over welke loc decoder ik het beste kon installeren. (binnen heel korte tijd antwoord gekregen).
Vervolgens via webshop besteld en binnen twee dagen ontvangen.

Tom Harmse beoordeelde op 2017-11-26

Ik ben tevreden met het product, voor vragen ben ik goed geholpen, wel mag de verzending iets vlotter verlopen. Ik had begrepen dat verzenden alleen gebeurt op maandag, dat vind ik eigenlijk niet kunnen. Dus kort gezegd alles is prima alleen het verzenden iets sneller graag. Inmiddels bericht ontvangen dat een andere verzendmethode is gevonden, waardoor het bestelde dagelijks wordt verzonden.

Reactie van Domburg Train Support:
Hoi Tom,

Bedankt voor je reactie, ik kan je verblijden want sinds twee weken werk ik nu samen met DHL waardoor ik elke dag kan verzenden.

Mvg.

DE-3 beoordeelde op 2017-11-20

klantvriendelijk bij vragen over de producten en andere zaken
reparaties en ombouw worden altijd in overleg uitgevoerd met duidelijke uitleg