De Wittenhagen 22
3843 GJ Harderwijk

Bas Stuy beoordeelde op 2018-08-21

Duidelijk, vakkundig advies, snelle levering en uitstekende service als je iets hebt gekocht. Een echte aanbeveling niet alleen de produkten van Digikeijs maar ook de andere producten.

Wopke beoordeelde op 2018-07-18

Ik zou de spullen op de beurs ophalen maar voor die tijd kreeg ik een mail dat ze niet op voorraad waren, uiteindelijk is het zonder extra kosten voor mij keurig naar mijn postadres opgestuurd.

Gerben beoordeelde op 2018-06-18

flexibel, goede service

Rene beoordeelde op 2018-06-03

Sprog 2 besteld,prima handleiding om in te stellen.Voorbeeld hoe het begeleiding kan zijn.

Hans beoordeelde op 2018-06-02

Flexibel betrouwbaar duidelijk .
Had eerder al de zelfde ervaringen .
T.O.P

Devos pascal beoordeelde op 2018-05-28

goede service antwoord vlug op de mails

Cleuren peter beoordeelde op 2018-04-21

Eurostar late digitaliseren. Er was toen gezegd kan 3 maanden duren .na 1.5 krijg ik een mailtje hij word morgen opgestuurd. D1t is pas service

Ronald Wilmink beoordeelde op 2018-04-14

Prima. Juiste beschrijving, bezorgd zoals beloofd in twee dagen, en zeer tevreden over het product (servo beugels).

Remco Aalpoel beoordeelde op 2018-02-09

Een sprong II V4 besteld. Netjes en vlot geleverd. Goed apparaat om eenvoudig loc decoders te kunnen programmeren.

Bart Hardeman beoordeelde op 2018-02-08

Goede en snelle service na bestelling , deze bestelling is zelfs eerder door Martin verstuurd.. top

Sjaak Veldman beoordeelde op 2018-01-02

Heel tevreden en een snelle levering.

Hans beoordeelde op 2017-12-25

Goede en snelle service na bestelling en goede informatie betreffende de levering

jan uit beuningen beoordeelde op 2017-12-23

Goede en snel advies over Dinamo en keus magneet/servo aandrijving voor wissels. Dinamo PnP Startset Servo Plus gekocht. Prima geleverd. Nog niet kunnen proberen.

Bert Straathof beoordeelde op 2017-12-22

Prima service en persoonlijke aandacht.
Martin denkt mee en zoekt naar de beste oplossing bij technische uitdagingen, ook als die uitdaging niet haalbaar lijkt.
Dikke complimenten.

Rudi beoordeelde op 2017-12-11

Zoals gewoonlijk zijn alle bestellingen bij de shop van Martin prima verzorgd. En zelfs op een drukke beurs maak hij tijd voor wat extra support voor de beginneling.

Henny beoordeelde op 2017-12-11

Een bedrijf dat achter de zelf ontwikkelde spullen staat. Weet er veel van en adviseert daarom uitstekend.

Fred beoordeelde op 2017-12-11

Snelle accurate levering

Bart beoordeelde op 2017-12-11

Snelle levering, een dag nadat de betaling was gedaan. Spullen getest en alles OK. Dus...., uitstekend!

Reint beoordeelde op 2017-12-11

Netjes op tijd bezorgd, goed verpakt en compleet.

Gert beoordeelde op 2017-12-11

Uitgevoerde reparatie volgens afspraak en attent gemaakt op een mogelijke hapering tijdens het rijden door ander niet door domburg op te lossen probleem.