Torenlaan 9
1261GA Blaricum

8,9

A. van der Horst beoordeelde op 2019-04-26

Het brood wordt waarschijnlijk te warm gesneden, want alle sneden zitten aan elkaar. En met name als je het invriest is dit heel vervelend. Daarnaast is de bestelling stoppen niet door te voeren. Ik heb dit twee weken geleden geprobeerd, maar ik heb daarna alweer twee maal brood ontvangen (ik bestel eens per week voor de vrijdag). Ook mijn account verwijderen is me niet gelukt. Het leek mooi, maar we gaan het brood weer gewoon halen.

Hugo beoordeelde op 2018-09-09

Vanaf dag 1 top: keurig op tijd, netjes aan de deur gehangen maar vooral: wat een ontzettend lekker brood in vergelijking tot het supermarktbrood dat we eerst altijd aten!

Debbie beoordeelde op 2018-06-13

Vandaag eerste dag maar geen brood gezien en wel op gerekend

Coen beoordeelde op 2018-02-13

tasje wordt meestal op grond gelegd ipv aan de deur gehangen
verder super service

Bas beoordeelde op 2018-02-12

zeer prettig! 1 opmerking, zodra ik de avond van te voren nog een wijziging doorgeef, geeft de website aan dat het de dag daarna geleverd wordt en dit is niet zo. Ik begrijp dat het kort dag is, maar het wordt verwarrend door de bevestiging van de site.
Nogmaals verder compleet tevreden!!

Reactie van Doorb.nl:
Hartelijk dank voor je opmerking. Wijzigingen kunnen tot 16 uur worden doorgegeven voor de volgende dag (ivm het planningsproces van de bakker). We zullen dit voortaan duidelijker gaan vermelden aan de Doorb klant.

José beoordeelde op 2018-02-12

Heerlijk vers brood bezorgd aan de klink vande voordeur. Fantastische service .

Josine beoordeelde op 2018-02-12

Heerlijk elke week vers brood voor het ontbijt!! Echt top!

Margriet beoordeelde op 2018-02-12

Fantastisch concept. Altijd vers brood in huis.

Rens beoordeelde op 2018-02-12

Fantastische service en een erg mooi concept!

E-ABC beoordeelde op 2018-02-12

Super! Vers brood van de bakker thuis bezorgd. Heerlijke start van de dag!

Michiel beoordeelde op 2018-02-12

Doorb is dé oplossing voor vers brood 's ochtends aan je deur van je eigen vertrouwde bakker! En zaterdagochtend lekkere croissantjes. Heerlijk! Website werkt perfect. Elke week passen wij wel onze bestellingen aan. Gaat heel eenvoudig. Briljant concept!

Margriet beoordeelde op 2018-02-12

Vers brood bezorgd tot voor de deur. Wat wil je nog meer?

Froukje beoordeelde op 2018-02-12

Mijn dochter vindt het elke zaterdag weer een feestje om het tasje met brood en croissants van de deur te mogen pakken. Wat ee luxe, helemaal goed dit!

George beoordeelde op 2018-02-12

Brood wordt altijd netjes op tijd bezorgd! Echt een uitkomst!