Hosbekkeweg 3
7621 AC Borne
085 - 065 32 06
KvK 64320049

Yvonne beoordeelde op 2018-04-08

netjes op tijd geleverd, fijn verpakt en heel blij met het dekbed.

Tinne beoordeelde op 2018-03-21

Prima prijs kwaliteit! Na een uurtje kreeg ik al een mail dat de bestelling verzonden was. Nog geen 24u later was het pakketje al thuis aangekomen. Dochtertje vindt de motiefjes van de lakentjes echt geweldig. En je kan ze langst 2 kanten gebruiken ... heerlijk! Dankjewel voor deze aangename winkel ervaring. Er volgen zeker nog bestellingen 😃

Paul beoordeelde op 2018-03-05

Netjes op tijd en prima prijs kwaliteit verhouding 👍👍

Natalia beoordeelde op 2018-02-27

Alles ontvangen in prima staat.

Dorien Baars beoordeelde op 2018-02-19

Super tevreden. Een dag later al in huis. Kwaliteit is ook goed.

Janine Schultink beoordeelde op 2018-02-06

Ik ben heel tevreden over de communicatie en service van Dreumes Dekbed Sjop! Je krijgt gelijk een orderbevestiging in de mail en daarna nog een mail met verdere info over track&Trace! En het pakketje werd de dag erna al geleverd! Mama blij en de kleine meid in de wolken met haar Frozen dekbed! ;) kortom aanrader!

Elise beoordeelde op 2018-01-15

Snelle levering en een super leuk dekbedovertrek voor mijn kleintje. Heel blij mee! Een aanrader!

Jolanda beoordeelde op 2018-01-10

Waterdicht hoeslakentje besteld voor ledikantje kleinkinderen. Snel geleverd, mooi klein verpakt, prima kwaliteit en prijs. Dik tevreden👍🏽

Yvonne Sheila beoordeelde op 2017-12-27

Onze kleinzoon gaat naar een 'groot' bed, dus oma op jacht naar een mooi dekbedovertrek! Jullie site is duidelijk en overzichtelijk, hele leuke overtrekken, prima communicatie, snelle levering. Kleinzoon blij, oma blij!

Janneke Vos beoordeelde op 2017-12-19

Mooie kwaliteit dekbedovertrek en ook belangrijk...onze 2 jarige kleindochter is er wég van

A.mol beoordeelde op 2017-11-30

Erg tevreden,
Na een verkeerde bestelling te hebben geplaatst snel geen goed geholpen.
Alles werdt aangepast en dezelfde dag nog op de post gedaan..
Top!!

Carolien wille beoordeelde op 2017-11-20

Zeer tevreden!
Snel geleverd, mooie kwaliteit en goede prijs..
Wij bestellen zeker opnieuw!

Anna Maria beoordeelde op 2017-11-14

Leuke en frisse dekbedhoesjes en mooie dekbedden met kleuterkussens.

J. dP beoordeelde op 2017-11-14

Leuk ledikant dekbed gevonden op dreumesDekbedSjop.nl
Deze besteld, en vlot ontvangen.
Dekbed staat erg mooi (op ledikant)!

Natascha beoordeelde op 2017-10-15

Ik had een Mickey mouse beddenzak gekocht voor een ledikantje. Hele mooie beddenzak! En super snelle bezorging

Yolande beoordeelde op 2017-09-19

Héél tevreden! Snelle levering, duidelijkr site en je wordt ook goed op de hoogte gehouden van de status van de levering. Echt een aanrader!

Hanny Verbeek beoordeelde op 2017-09-13

Heel tevreden, snelle afhandeling

Janneke beoordeelde op 2017-07-12

Ik had een overtrek besteld bij peuter dekbedsjop, deze was te groot en ik werd verwezen naar dreumes dekbedsjop. Ruilen en een nieuwe ontvangen ging heel vlot en ik werd vriendelijk geholpen. Tip zou wel zijn om op beide websites te verwijzen naar de andere site voor andere maten.

Nelie van den Top beoordeelde op 2017-06-16

Dik tevreden met de supersnelle levering. Wij gebruiken de ledikant hoeslakentjes ter bescherming op de zitkussens van onze camper. Doordat er zo veel keus in keur is kun je altijd een bijpassende kleur vinden.

Oma beoordeelde op 2017-06-05

Prima, snelle levering, goede kwaliteit.