Buziaulaan 28
1948AK Beverwijk

Frank Jacobs beoordeelde op 2019-07-18

Zoals beloofd, hele bestelling snel ontvangen. Prima!

Pieter Laugs beoordeelde op 2019-07-13

Snelle levering, dag later in huis. Prima!

Francis@ Slaets beoordeelde op 2019-07-13

Goede producten correcte en snelle levering

Brink beoordeelde op 2019-07-11

Bijzonder(!) goede service, ik had lader besteld (voor scooter)en betaald . Op eigen initiatief is er gevraagd op of ik wel juiste lader heb besteld, wat functie moest zijn. Dat bleek nog best lastig om vast te stellen. Nodige foto's en gegevens zijn heen en weer gestuurd totdat advies kwam voor de juiste lader en is deze opgestuurd. Dit mag voorbeeld zijn hoe je met klant omgaat. Echt super!!

Hans Dieteren beoordeelde op 2019-07-11

Supersnelle levering

Philippe Duyck beoordeelde op 2019-07-10

Niet veel over te zeggen, het apparaat doet perfect waarvoor het moet dienen, meer vraag ik niet.

jean marie wollaert beoordeelde op 2019-07-10

vlotte bestelling en levering waarvoor dank

jan dewaele beoordeelde op 2019-06-13

probleem bij bestellen door personeel direct opgelost en direct geleverd

Norbert DEVRIENDT beoordeelde op 2019-06-07

perfecte, snelle en correcte levering van het gevraagde product. Verzorgde en veilige verpakking.

W.N. Kooy beoordeelde op 2019-06-05

als er beloofd word dat het dezelfde dag nog word verzonden dan reken ik daar op. mijn bestelling is niet dezelfde dag verzonden. ik vind het niet erg om twee dagen te wachten. maar als er iets word beloofd dan is het de bedoeling dat men dat kan nakomen.

de rest ging ook niet volgens beloften ( PostNL gaf aan dat het een dag later kwam dan de werkelijke datum dus ik heb mazzel dat de buren thuis waren ). dat kan beter. anders word het een zooitje en kun je net zo goed niet vermelden wanneer het pakket word verzonden of bezorgd.

product wat ik heb besteld is ondanks het bovenstaande prima tot nu toe.

Jm Westdijk beoordeelde op 2019-06-03

snelle levering

Jan Dinkelman beoordeelde op 2019-05-31

22.00uur besteld, andere dag om 14.00 uur op afhaalpunt. Klasse!

Tom Vlassak beoordeelde op 2019-05-27

Super snel geleverd en toestel werkt prima!

Walter van Gool beoordeelde op 2019-05-26

snel en ok !00%

Hugo van den Bovenkamp beoordeelde op 2019-05-19

Snelle reactie op mijn vraag en keurige levering. Snoertje ergens anders voor de helft van de prijs.... daarom geen uitstekend.

jh sevier beoordeelde op 2019-05-13

Heel tevreden , vlotte levering

Wim Dol beoordeelde op 2019-05-09

Snel en keurig ontvangen!
Wim

Jappie Bos beoordeelde op 2019-05-06

Goed product en snelle levering

Coen Smit beoordeelde op 2019-05-05

heel tevreden. heb savonds besteld en de volgende dag in huis. per mail wordt je op de hoogte gehouden.

Pol Van Kerschaver beoordeelde op 2019-05-03

Perfect