Buziaulaan 28
1948AK Beverwijk

Harry Asbroek beoordeelde op 2019-03-24

Goed meegedacht, en het juiste advies gegeven

Dirk baumans beoordeelde op 2019-03-23

Snelle juiste levering

Han Olsman beoordeelde op 2019-03-20

Eenvoudige en duidelijke website. Snelle levering. Gewoon zoals t hoort.

R. Hoffmann beoordeelde op 2019-03-20

Zeer goede persoonlijke informatie gekregen zodat een goede keuze gemaakt kon worden. Bestelling tijdig en in goede staat geleverd.

Handboogver. Heerlijkheid beoordeelde op 2019-03-17

Zeer tevreden super snelle levering.

Bart Declercq beoordeelde op 2019-03-16

uitstekend

Jimmy Van herck beoordeelde op 2019-03-15

Zeer snelle levering, en zeer goede info 👍

Henk Franssen beoordeelde op 2019-03-15

Snel en correct, geleverd.

Peter Jacobs beoordeelde op 2019-03-14

supersnel !!!

aj de Groot beoordeelde op 2019-03-10

Duidelijke website en zeer snelle levering. Netjes verpakt

HJ vd haak beoordeelde op 2019-03-09

snel verstuurd en tevreden met het product

Natan Beij beoordeelde op 2019-03-08

Snelle service, duidelijke omschrijving en goede prijsstelling

Bert Boersma beoordeelde op 2019-03-08

Duidelijke website, waardoor bestellen gemakkelijker gaat. Afhandeling van bestelling zeer snel. Ben blij met de druppellader. Ook de prijs is redelijk gunstig.

C.R. Keijser beoordeelde op 2019-03-04

Snelle bezorging, uitstekende kwaliteit.

bastiaan mulder beoordeelde op 2019-02-28

De 20w Tecmate Solar druppellader op zonne-enerie a € 150 die ik gekocht heb geeft niet de beloofde capaciteit zoals in de reclame op de website beloofd is , ik heb de lader op meerdere accu s getest en bij volle zon houdt deze de accu op max. 12,7 V en haalt bij lange na niet de 14,4v die benodigd is om een accu volledig op te laden , na contact met de verkoper wil deze wel terugnemen maar wil maar 75% van t aankoopbedrag terug betalen , een ander lader voor garantie wil hij niet sturen daar deze allemaal zo werken zo is zijn antwoord , bovennoemde positieve reacties hebben hoofdzakelijk betrekking op snelle verzending wat de verdienste van de pakketbezorger of koerier is .

Reactie van Druppellader.com:
Op deze review wil ik graag even reageren.
Wij hebben voor deze klant meermalen contact opgenomen met Tecmate en het gedrag van de lader besproken. Het gedrag van de lader is juist en een lader op zonnecellen levert gewoon niet altijd voldoende energie om een accu snel of volledig te kunnen opladen. Er is dus niets mis met de lader en daarom heeft het geen toegevoegde waarde om de lader om te ruilen van een ander exemplaar.

Een ongebruikt product kan binnen een maand na aankoop retour gestuurd worden en uiteraard betalen we dan 100% van het aankoopbedrag terug.
Een gebruikte acculader kan binnen een maand na aankoop retour komen, maar daar kunnen wij als webshop niets meer mee. Net als vele andere grote shops bieden wij dan aan om een gebruikt product alsnog terug te nemen. We vergoeden dan 75% van het aankoopbedrag.

leo van der Sluijs beoordeelde op 2019-02-21

Top en snel geleverd 👍

Bas Ruijs beoordeelde op 2019-02-18

Snelle service, de volgende dag de bestelling al in huis.

Rob Weerts beoordeelde op 2019-02-15

Goede communicatie en snelle levering

Francis Honai beoordeelde op 2019-02-06

Zeer snel en probleemloos