Buziaulaan 28
1948AK Beverwijk

Rein De beoordeelde op 2019-09-13

Zeer tevreden, wordt goed op de hoogte gehouden van waar de bestelling zich bevindt, donderdags in de avond besteld, vrijdags geleverd...Top

Steven min beoordeelde op 2019-09-11

Perfecte levering en uitleg

Robert Fort beoordeelde op 2019-09-06

Zeer snelle levering. Toestel doet wat het moet doen met een eenvoudige bediening. Top!

Bram Derveaux beoordeelde op 2019-09-05

Snel, vlot en duidelijke

Hachiko beoordeelde op 2019-09-01

Om 21:59 besteld, volgende dag in huis. Echt klasse en wat een toplader. Ook werden onze vragen prompt en uitgebreid beantwoord. Klasse webshop.

h lankhaar beoordeelde op 2019-08-30

op tijd geleverd

g kogelman beoordeelde op 2019-08-25

snelle levering

Koen Williquet beoordeelde op 2019-08-21

Zeer snel en correct.
Zeer goede prijzen.

Peter Zonneveld beoordeelde op 2019-08-17

donderdag besteld volgende dag in huis en hij werkt uitstekend

G Veneman beoordeelde op 2019-08-16

Supper snelle levering , en het apparaat voldoet helemaal aan de eisen

Tony Van damme beoordeelde op 2019-08-15

Heel snelle levering,de zondag besteld en de maandag al geleverd

M Berendsen beoordeelde op 2019-08-14

Snelle levering. Prima.

Marc De Wulf beoordeelde op 2019-08-14

snel en correct !!

Mehmet Demirci beoordeelde op 2019-08-14

Perfekt!

Bas Mulder beoordeelde op 2019-08-11

Tecmate Solar lader in januari aangekocht , lader werkt niet cq is een nepartikel , op 8 verschillende accu s geprobeerd groene lampje begint al te branden bij 12,78 v ipv 14,4 v, niet 1 accu wordt geladen ,zelfs een kleine accu 3 weken aan de zonnelader gehad en op kleine 1.5 ltr benzine motor aangesloten , accu krijgt m welgeteld 3x rond , druppelllader houdt vol dat lader wel werkt en wil maar 75% vergoeden , heb hierop rechtswinkel Digidispuut in moeten schakelen , na ellenlang emailverkeer , borgbetaling van € 75 ben ik dan na 7 maanden in t gelijk gesteld worden , lader werkt niet en druppellader.com moet volledige aankoopbedrag vergoeden en komt er verder zonder kleerscheuren vanaf , jammer ,ik heb hier een hoop tijd aan gespendeerd en een hoop ergernis mee beleefd .

Reactie van Druppellader.com:
Graag reageren we kort op deze review.

Deze klant is zeer negatief vanaf het eerste moment van contact. Heel jammer. De klant in dit geval probeert een grote accu te laden met een 20W zonnepaneel dat gemiddeld 1,67A kan leveren bij voldoende zonopbrengst.
"Natuurlijk" kun je met slechts een paar uren zon per dag en dan met 1,67A geen grote accu opladen.

Dit hebben we duidelijk uitgelegd, maar de klant was helaas niet voor rede vatbaar (zoals te lezen is in deze review). Expliciet staat altijd uitgelegd wat een product wel of niet en voor al onze producten bieden we altijd de gebruiksaanwijzing online aan.

Jammer dat dit zo gelopen is.

Grzegorz Jagielski beoordeelde op 2019-08-08

Super

Gloria Buytaert beoordeelde op 2019-08-07

Heel tevreden
Besteld en de volgende dag al kunnen gebruiken.

Stefan Koopman beoordeelde op 2019-08-07

Goed! Niks aan op te merken.

J. Bos beoordeelde op 2019-08-06

Supersnel en correct

Maarten Steenbergen beoordeelde op 2019-08-04

snel geleverd en doet wat hij moet doen.