Rooseindsestraat 31

KiyOh 146 8,7

henk beoordeelde op 2019-05-09

ygu

van huffel P beoordeelde op 2019-03-13

op 28/02/2019 een ruime order geplaatst en deze ook per direct betaald, nu 13 dagen verder nog niets ontvangen, of berichtje van uit de shop gehad.
Het is maar pas na meerdere mails over en weer dat ik er nu zelf achter ben moeten komen dat er 1 artikel niet meer op voorraad is dat heel de zending niet werd verwerkt.
Ik kreeg dan ook nog pront de keuze te maken of retourneren of maar iets anders kiezen, maar gezien ik nog niets heb ontvangen kan ik ook niet retourneren en op de vraag wanneer er wel iets gaat worden geleverd krijg ik maar geen antwoord.
Een echte dik verdiende onvoldoende dus deze keer

Robbe beoordeelde op 2019-03-12

Net bestelling geplaatst. Meteen een goede indruk aangezien bij mijn uittreksels enkel pay.nl wordt vermeld. Woon in Belgium, maar als ik deze shop zie en de mogelijkheden en aanbiedingen die er op staan, staan jullie op het gebied van drugs een stapje verder. Mensen zullen altijd drugs blijven nemen, maar als de mogelijkheid er is om ze eerst te testen zouden we dit altijd moeten doen! Indien er een natuurlijk vervangmiddel bestaat is het zelfs nog beter. Bijna iedereen weet nog niet van het bestaan er van maar ben zeker als het ook een gelijkaardig effect heeft dat we elke gebruiker dringend moeten stimuleren en motiveren om over te schakelen. Beeld uzelf een wereld in waarbij drugs niet schadelijk is en sociaal aanvaard. Dan zou iedereen zijn kijk op het leven, een kijk op zichzelf en vooral de kijk op de wereld positief veranderen. #PictureMeRollin

Smits beoordeelde op 2019-03-05

Helaas slechte eerste ervaring..
Deze online smart shop zit op loop afstand bij me vandaan.. dus via klanten service gevraagd of ik ook kan afhalen.. nog steeds geen reactie ontvangen.. dus maar online mn eerste kratom sample besteld.. op donderdag middag ruim voor 4u.. het is nu dinsdag en nog steeds niks gehoord van klanten service en ook nog niks ontvangen met de post.. erg jammer dit!! Ze zitten niet op trouwe vaste klanten te wachten denk ik.. ik ben chronisch zieke en gebruik ongeveer 5g kratom per dag dus zoek een goede leverancier en aangezien ze om de hoek zitten zou dit perfect zijn als ik hier zou kunnen afhalen.. maar helaas..

Smits beoordeelde op 2019-03-05

Helaas slechte eerste ervaring..

Reactie van Dutch-Smart:
Hallo,

onze excuses voor een slechte eerste ervaring.

Zoals in de beoordeling staat zijn we een online webshop en zijn we niet in de gelegenheid om klanten te ontvangen. Ik zie dat er inderdaad op donderdag een bestelling is geplaatst, deze is op vrijdag verzonden. Ivm carnaval is er inderdaad een vertraging ontstaan maar verwachten we dat deze vandaag ( uiterlijk morgen ) zal worden geleverd.

We hopen dat de volgende ervaring een stuk beter zal zijn en we zien je graag terugkomen.

Groetjes Sara
Dutch - Smart

Frank beoordeelde op 2019-01-08

Vorige week heb ik een Mighty Vaporizer van Storz en Bickel bij Dutch-Smart besteld.
Omdat ik nog een paar vragen had over dit product heb ik 2x contact gehad met Dutch-Smart.

In beide gevallen werd ik direct geholpen en kreeg ik een goed advies.
De dag nadat ik de Mighty had besteld kwam Post.nl de bestelling al afleveren.
Alles was keurig en degelijk ingepakt om beschadiging te voorkomen.

Dit is een goede shop waarbij je met een gerust hart je bestelling kunt plaatsen

Frank

Hubert Vervoort beoordeelde op 2018-12-11

Tot nu toe wat de bedoeling is over de order 23151 had er vandaag over gebeld ..wat er nu de bedoeling is track & trace was niet terug te vinden etc etc een onvoldoende Gr H.J.M Vervoort

Peter beoordeelde op 2018-11-30

Heb al meerdere bestellingen geplaatst, tot nu toe geen problemen gehad.

Fred beoordeelde op 2018-11-12

Duidelijke uitleg over de produkten. Veilige en snelle aflevering. Nix meer of minder dan wat er allemaal aangeboden is, dus puur eerlijk! Wat zou jij meer willen vragen?

jp beoordeelde op 2018-10-27

prima webwinkel

Jacques Koster beoordeelde op 2018-09-27

Cannolator besteld zonder account aan te maken. Perfect afgeleverd alleen geen spaarpunten. Later account aangemaakt maar geen spaarpunten! Rick heeft daarna zijn uiterste best gedaan om mijn spaarpunten alsnog op mijn latere account bij te schrijven. Chapeau Rick scheelt mij toch weer €15 op mijn volgende bestelling.

J.Ibrahim beoordeelde op 2018-07-17

Heel tevreden, snelle levering, goede producten en zeer professioneel. Echt een hele goede shop. Heel erg bedankt.

Ronald Kloprogge beoordeelde op 2018-07-02

Goed

solus beoordeelde op 2018-07-01

Snel, goede betaalmogelijkheden en goed ingepakt.

Bjorn beoordeelde op 2018-05-02

Toop

RS beoordeelde op 2018-03-24

Ik bestelde een 24 stuks verpakking maar kreeg maar 6 pillen. Ze hebben dit netjes opgelost door direct na te zenden.

MArtin beoordeelde op 2017-12-25

Snel

robin beoordeelde op 2017-12-07

top

Guido beoordeelde op 2017-08-16

Snelle levering. De weegschaal die ik bestelde functioneerde niet zonder zichtbare beschadigingen. Er werd na mailcontact een nieuwe opgestuurd, top service!

Calvin nijssen beoordeelde op 2017-02-23

Deze smart shop heeft een super service en ook heel erg snel met reageren op mailtjes