Rooseindsestraat 31
KvK 51932385

8,8

KiyOh 632 8,7

Peter beoordeelde op 2018-11-30

Heb al meerdere bestellingen geplaatst, tot nu toe geen problemen gehad.

Fred beoordeelde op 2018-11-12

Duidelijke uitleg over de produkten. Veilige en snelle aflevering. Nix meer of minder dan wat er allemaal aangeboden is, dus puur eerlijk! Wat zou jij meer willen vragen?

jp beoordeelde op 2018-10-27

prima webwinkel

Jacques Koster beoordeelde op 2018-09-27

Cannolator besteld zonder account aan te maken. Perfect afgeleverd alleen geen spaarpunten. Later account aangemaakt maar geen spaarpunten! Rick heeft daarna zijn uiterste best gedaan om mijn spaarpunten alsnog op mijn latere account bij te schrijven. Chapeau Rick scheelt mij toch weer €15 op mijn volgende bestelling.

J.Ibrahim beoordeelde op 2018-07-17

Heel tevreden, snelle levering, goede producten en zeer professioneel. Echt een hele goede shop. Heel erg bedankt.

Ronald Kloprogge beoordeelde op 2018-07-02

Goed

solus beoordeelde op 2018-07-01

Snel, goede betaalmogelijkheden en goed ingepakt.

Bjorn beoordeelde op 2018-05-02

Toop

RS beoordeelde op 2018-03-24

Ik bestelde een 24 stuks verpakking maar kreeg maar 6 pillen. Ze hebben dit netjes opgelost door direct na te zenden.

MArtin beoordeelde op 2017-12-25

Snel

robin beoordeelde op 2017-12-07

top

Guido beoordeelde op 2017-08-16

Snelle levering. De weegschaal die ik bestelde functioneerde niet zonder zichtbare beschadigingen. Er werd na mailcontact een nieuwe opgestuurd, top service!

Calvin nijssen beoordeelde op 2017-02-23

Deze smart shop heeft een super service en ook heel erg snel met reageren op mailtjes

Sander Slemmer beoordeelde op 2017-02-23

heb een cactus besteld, maar het duurde lang.
voor dat het nou een keer, bij me broer aan kwam.
DHL deed moeilijk, adres was niet goed.
dat zei de persoon die het bezorgen moet.
dus ik zat een week te wachten, pakket ging op en neer.
dus toen was ik het zat, dus ik belde nog een keer.
DHL zei: we spreken de bezorger aan.
maar het pakket is nu al 4 keer op en neer gegaan.
dus ik belde toen dutch smart, toen zei die meneer.
we sturen hem met postNL, en proberen weer.
en de volgende dag ja toen kwam het aan.
me broer zei: hier zul je versteld van staan.
het was niet 1 san pedro, maar zelfs nog een 2de.
ik was erg blij, dat ze dat voor me deden.
bedankt dutch smart, jullie service is top.
voor mij zijn jullie, de beste smartshop.

spat beoordeelde op 2016-12-17

Snelle reactie op vragen via email,keurig en snel verzonden ,goede prijzen ,en dat puntensysteem tikt best snel aan wat het allemaal nog goedkoper maakt . uitstekende shop!

Leroy Lenters beoordeelde op 2016-10-26

Super bedrijf! Maandag om 14:51 besteld, 15:15 was het al verzonden. Volgende dag al in huis, supersnelle service! In tegendeel tot andere online smartshops geen minimum bestelwaarde en geen dure verzendkosten. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Anoniem beoordeelde op 2015-09-07

Ik heb verder geen opmerkingen.

José beoordeelde op 2015-09-04

Goede service en communicatie, en snel ook.

Alexander beoordeelde op 2015-09-04

Ik heb verder geen opmerkingen.

Anoniem beoordeelde op 2015-09-03

Duidelijke site met prijzen. Geeft aan vandaag besteld morgen in huis. Deze ervaring heb ik niet.