Mastbos 15

Denis Kesselaers beoordeelde op 2018-12-18

Doet wat moet

R Blom beoordeelde op 2018-12-18

Fakhar Abbas beoordeelde op 2018-12-17

I m very happy with them

HdV beoordeelde op 2018-12-14

dagje later zoals op de site vermeldt maar, ála, post nl heeft het druk ...
Dus, oké en aan te bevelen.

Edward Idenburg beoordeelde op 2018-12-12

Annick De Bie beoordeelde op 2018-12-12

Defecte pods werden direct vervangen en snel geleverd. Ik kreeg ook meer pods terug. Heel blij.

Marcel Bonten beoordeelde op 2018-12-11

Levertijd en verzending waren prima. Over de bestelde-liquids heb ik mijn twijfels...andere verpakking dan bij andere winkels waar ik ook bestel, geen bijsluiter meegeleverd, slechte smaak en bovenal uiterste houdbaarheidsdatum al overschreden bij levering. Ik weet dat e-liquids niet snel bederven maar toch...Bij ander webshops dit nog niet meegemaakt. Niet mijn winkel.

Katarina Sardlishvili beoordeelde op 2018-12-11

Aletta Janson beoordeelde op 2018-12-10

Snel, compleet en zo door de brievenbus!

Guido Speth beoordeelde op 2018-12-10

steve Michiels beoordeelde op 2018-12-10

thomas korelis beoordeelde op 2018-12-09

Super bedankt voor de uitleg!

Reactie van E-liquidwinkel:
Hallo Thomas,
De e-liquids die je hebt besteld waren, zoals je hebt gemerkt, erg voordelig in prijs.
Dat heeft te maken met de houdbaarheidsdatum. We hebben altijd liquids in ons assortiment die tegen de THT aanlopen en doen deze met een flinke korting weg. Hier doen we heel veel klanten veel plezier mee (niet iedereen heeft een dikke portemonnee).

E-liquid kan overigens niet bederven, hierover hoef je je dus geen zorgen te maken, de THT datum is echter verplicht vanwege de smaakstoffen. Fabrikanten kunnen na de THT datum geen smaakgaranties meer afgeven.

Onze ervaring is dat het verlies van smaak amper het geval is.

Mocht je toch twijfels hebben, of een vervelende gevoel, dan mag je de liquids gewoon retourneren hoor. Daar doen we nooit moeilijk over. In dat geval krijg je gewoon je geld terug.

Vriendelijke groet,
Hans

Jan Pieter Ritzema beoordeelde op 2018-12-07

Volgende dag al in huis!

Kris Van den Broeck beoordeelde op 2018-12-07

Andre van Berge Henegouwen beoordeelde op 2018-12-07

Jos Mulder beoordeelde op 2018-12-05

Dick Sijbesma beoordeelde op 2018-12-05

Leanne Van den Broek beoordeelde op 2018-12-03

Tevreden, snel in huis!!

Sandy Post beoordeelde op 2018-12-03

Supersnelle levering en netjes verpakt!

Luc Lauwers beoordeelde op 2018-12-03