Mastbos 15

Snel in huis . goedkoop in merk aromas ..Aanrader

Pieter Klaassen beoordeelde op 2018-08-02

Ronald Hos beoordeelde op 2018-07-30

lies dories beoordeelde op 2018-07-27

Snel geregeld maar vind de verzendkosten jammer

Ferdi Wielstra beoordeelde op 2018-07-26

Dinsdagavond 20. 00 besteld en betaald, twee dagen later nog steeds geen levering. Ook geen respons op mails.

rob van hooft beoordeelde op 2018-07-25

Erwin Meerveld beoordeelde op 2018-07-24

Nathalie Van Gestel beoordeelde op 2018-07-23

Snelle levering. Duidelijke website. Top!

Michel Groeneveld beoordeelde op 2018-07-23

ed bologne beoordeelde op 2018-07-23

annie Fik_Wierstra beoordeelde op 2018-07-19

Snelle levering van het produckt

F de Graaff beoordeelde op 2018-07-19

Suat Aksakal beoordeelde op 2018-07-16

Peter van Houts beoordeelde op 2018-07-16

Ondanks dat mijn bestelling deze keer heel snel binnen was (pluspunt) zaten de 8 flesjes deze keer in een doos en dus geen brievenbus pakket, dat is niet erg maar ook niet nodig.
Nog erger was het dat alle flesjes plakten, of dat ze gelekt hadden. Ook heb ik al voor de tweede keer precies dezelfde bestelling maar de vloeistoffen vooral zonder nicotine zijn soms dik en soms dun van structuur en dat vindt ik toch wel erg vreemd. Daarom heb echt twijfels of het product ook wel elke keer hetzelfde is. Het heeft niets met het warme weer te maken want de flesjes staan in een ruimte die stabiel is in temperatuur.