Mastbos 15

Marion Albers beoordeelde op 2019-08-14

Thijs van Urk beoordeelde op 2019-08-06

Cor Haakman van der Wal beoordeelde op 2019-08-05

Deborah Metzelaars beoordeelde op 2019-07-29

Goed, smaken die worden omschreven kloppen met het geleverde product, snelle levering en daarom zeer tevreden!!

Bianca Vaesen beoordeelde op 2019-07-28

Miranda Vermeulen beoordeelde op 2019-07-23

marleen lardenoye beoordeelde op 2019-07-23

Heel ruime keuze en super snel keurig verpakt geleverd.

Rob beoordeelde op 2019-07-17

Levering, verpakkingen, beschrijvingen, communicatie richting klant...Perfect!!!
E-liquidwinkel wordt mijn vaste liquid nicotine dealer.

Peter beoordeelde op 2019-07-16

Snelle levering en goede uitleg op website. Eliquid nog niet geprobeerd, moet eerst steepen volgens website

C A J van der Aar beoordeelde op 2019-07-12

Het is perfect afgehandeld.

helma de bruin beoordeelde op 2019-07-12

Snelle levering en meteen antwoord op mijn vragen.

Lars Luteijn beoordeelde op 2019-07-08

Marga Nellestijn beoordeelde op 2019-07-04

Komt netjes en snel

Marcel Van den heuvel beoordeelde op 2019-07-03

Stefaan De Grave beoordeelde op 2019-07-03

De levering duurde wat langer, ik had immers op zaterdagmorgen besteld en kreeg dinsdag namiddag binnen. allereerste ervaring met vaping, de webshop geeft goede en duidelijke info, zeker als beginner. ik ben zeer tevreden en aangenaam verrast! De prijzen zijn scherper dan bij andere winkels.

Robert Vankerkom beoordeelde op 2019-07-02

Pieter van der Gijp beoordeelde op 2019-07-02