Mastbos 15

Snelle levering.

g kleinloog beoordeelde op 2019-02-15

geheel volgens planning bezorgt

Sabine Meerschaert beoordeelde op 2019-02-14

Heel tevreden mijn bestelling de donderdag gedaan en de vrijdag had ik al mijn bestelling! Top servies! Ga zeker nog bestellen !!

Arnold Mulder beoordeelde op 2019-02-13

Zeer goed & snel thuis!

Dirk Rühl beoordeelde op 2019-02-13

Super Ware,sehr Schneller Versand,1A Top

Tanja De Hoon beoordeelde op 2019-02-13

Het is een zeer goede e-liquid winkel ze handelen problemen zeer snel op en ze staan je goed te woord en de verzending van de producten worden goed verpakt en ze hebben een zeer snellen levering
Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Mvgr Tanja

Arthur Harms beoordeelde op 2019-02-12

Top en snel

Karina Ter horst beoordeelde op 2019-02-12

Lena Spierenburg beoordeelde op 2019-02-11

Besteld en de volgende dag al binnen,helemaal top

Annemarie beoordeelde op 2019-02-11

Snel, goed verpakt, paste helaas nét niet door de brievenbus

Rick De Roos beoordeelde op 2019-02-11

's avonds laat besteld en de volgende dag keurig in een discrete verpakking ontvangen.
Overzichtelijke website met een duidelijke menustructuur en een zeer uitgebreid assortiment.
Ook heel veel tekst en uitleg, voor als daar behoefte aan is.
Heel veel lekkere E-liquid's vanaf al slechts €1,- per flesje van 10 ml, ongeacht de hoeveelheid nicotine die je aanklikt.

Duurdere liquids zijn er ook, maar die heb ik niet vaak nodig. Er is toevallig een watermeloen smaakje van een euro of 3 die ik erg lekker vind, maar je raakt al gauw verwend in zo'n heerlijke snoepwinkel waar de meeste smaakjes voor €1,- te koop zijn. Allemaal Europese liquids trouwens. Je komt er niets uit China tegen!

Vandaag ga ik weer wat heerlijke CBD olie bestellen.
Voor 200mg betaal je nog geen twee tientjes en hij is echt heerlijk!

Johan Minnema beoordeelde op 2019-02-11

Ingrid Verbruggen beoordeelde op 2019-02-11

Het is de eerste maal dat ik bij jullie bestel en ik ben een starter. Tot hiertoe is het prima gegaan, het product voldoet aan de verwachtingen, zowel de e-sigaret van Hexa als de liquid, bosbessen, vind ik uitstekend. Alleen vind ik de verzendingskosten wel veel in verhouding tot de prijs van de pods. De levering en de verpakking was ook prima, een aanrader!

Leonie Brouwer beoordeelde op 2019-02-11

snelle levering, goede service

franco bernabei beoordeelde op 2019-02-10

Ik ben tevreden, snelle levering ,goede communicatie , alleen de verzendkosten zijn een beetje aan de hoge kant.