Havikweg 85
KvK 50193120

8,5

Beslist.nl 177 8,0

Josien beoordeelde op 2018-02-25

Prima webwinkel. Betaling mislukte, maar kwam snel in orde. Geen probleem. De volgende dag hadden we de bestelling al in huis.

Annemie beoordeelde op 2018-02-25

Prima product. Goede levering

Marcel Erven beoordeelde op 2018-02-24

Snel, betrouwbaar en goed!

Bea Müter beoordeelde op 2018-02-24

Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Goed verpakt. Alleen de aflevering duurde toch vrij lang. Na bestelling 4 dagen. Heel goed product, precies wat ik ervan verwachte.

Francois Moktar beoordeelde op 2018-02-23

Levertijd bestelling volgens afspraken verlopen.Super!

Heeri Bloem beoordeelde op 2018-02-22

Tevreden, de eerste levering was fout maar direct na de klacht zijn de juiste artikelen gestuurd.

Edith Veldhuizen beoordeelde op 2018-02-22

Helaas heb ik de bestelling nog niet ontvangen. Deze is op 19 februari verzonden, maar tot op heden (22 februari) nog niet aangekomen. :-(

Henry beoordeelde op 2018-02-22

Zeer tevreden

Renate van der Wee beoordeelde op 2018-02-22

Ik heb een screen protector gekocht, ook passend voor de iPad mini 4 volgens de website. Maar het is een formaat mini, maar de mini 4 is ongeveer 3/4 tot 1 cm langer dus is de protector te klein. Ik vind dat dat wel vermeld had mogen worden op de site.

Callan Kandasamy beoordeelde op 2018-02-22

Prima, binnen 2 dagen in huis.

J. Smeets beoordeelde op 2018-02-22

Wil Wijers beoordeelde op 2018-02-18

Snelle levering.

J. Witvliet beoordeelde op 2018-02-17

Snel geleverd. Goede product geleverd.
Alleen dat geëmmer over het beoordelen van de site...
Webwinkel keur, niet iedereen heeft behoefte om een webwinkel meteen de maat te nemen.

Sander Ketelaar beoordeelde op 2018-02-17

Product was snel in huis.

Jasper Geluk beoordeelde op 2018-02-15

Ik bestelde een telefoonhouder voor op de fiets. Zeer goed product en snelle levering! Toppie

Jeroen Buiter beoordeelde op 2018-02-15

Wij kregen helaas een verkeerd artikel binnen.
Na contact gelijk de juiste gestuurd.
Helemaal top!!

Sacha Brandsen beoordeelde op 2018-02-15

was gewoon goed

Esmae Van Berkel beoordeelde op 2018-02-15

Verkeerde product besteld en er werd erg snel en netjes gereageerd. Goede service!

kees van belzen beoordeelde op 2018-02-12

De bestelling kwam snel en netjes bij ons aan.

Denny Pieneman beoordeelde op 2018-02-12

Snelle bezorging, goed verpakt.