Havikweg 85

8,6

Trustpilot 33 3,7
Bol.com 855 8,8

Guy Vanhees beoordeelde op 2019-06-25

Zeer correcte afhandeling.zeer goede prijs/kwaliteit verhouding .

Ken TAYLOR beoordeelde op 2019-06-25

2x usb bluetooth adapter, goed prijs kwaliteit. Had 1 nodig voor een Beosound 3000, door de kleine formaat valt het niet op en geeft een goed sound kwaliteit.

Stanislaw Zebracki beoordeelde op 2019-06-25

Prima service

Sibren Lochy beoordeelde op 2019-06-24

Jos Korpershoek beoordeelde op 2019-06-21

Jan van Zelderen beoordeelde op 2019-06-21

goed product, snel geleverd!

Harmen Spoelstra beoordeelde op 2019-06-21

Martin Welman beoordeelde op 2019-06-21

Bas Fierst beoordeelde op 2019-06-21

Waardeloze service en afhandeling van klachten! Producten zijn nog steeds niet geleverd. Niemand heeft een oplossing!
Ik bestel nooit meer bij dit bedrijf!
Persoonlijk contact gehad na bovenstaande klacht. Alles is naar wens opgelost. Chapeau voor de nazorg!

Yves Dhondt beoordeelde op 2019-06-19

Frank Sampers beoordeelde op 2019-06-19

Gerard Tielemans beoordeelde op 2019-06-19

Jan Goedee beoordeelde op 2019-06-18

snelle levering tegen goede pirjs

Natalie Boer beoordeelde op 2019-06-18

Walter de Groot beoordeelde op 2019-06-18