Havikweg 85

8,6

Trustpilot 31 5,9
Bol.com 826 8,6

RA Maas beoordeelde op 2019-04-18

Prima bestelprocedure; gratis verzending vanaf €15,- Het was even lastig om net boven dat bedrag uit te komen maar het is gelukt. Verpakking was prima en de bestelde produkten ook. Het assortiment mag wel wat uitgebreider..

Coen Attevelt beoordeelde op 2019-04-18

Luc Hanssens beoordeelde op 2019-04-18

HERMAN Hegge beoordeelde op 2019-04-18

Ik heb al een keer dit ingevuld en toen vermeld, dat de service goed is. Bestelling, contact over de status van de order worden prima gecommuniceerd, de bestelling op tijd afgeleverd. Kortom doen wat er wordt beloofd.

Peter Hartsema beoordeelde op 2019-04-18

Ik had een artikel ontvangen dat bij aanvang niet werkte. Na een korte mailwisseling is het vervangen voor een goed werkend exemplaar. Super snel en correct behandeld, top

Herman Laarhuis beoordeelde op 2019-04-17

frankie indestege beoordeelde op 2019-04-17

Niet tijdig aangekomen zoals vermeld op de side vandaag besteld morgen bij u zal moeten aangepast worden mvg

H Kramer beoordeelde op 2019-04-17

Snelle en correcte levering. Zeker aan te bevelen.

stuyck beoordeelde op 2019-04-15

5 dagen moeten wachten op mijn pakje, maar toch netjes toegekomen! Dus goed

Gerard Huis in t veld beoordeelde op 2019-04-14

Jun Hong Choo beoordeelde op 2019-04-13

Dirk de Geus beoordeelde op 2019-04-13

Een soort veni vidi vici maar dan bestel, betaal, ontvang

Manon Frerichs beoordeelde op 2019-04-13

Samer Al Jinabi beoordeelde op 2019-04-12

D.A. Heemskerk beoordeelde op 2019-04-12

Prima bedrijf!

AG VESPA Yrsa Vermaut beoordeelde op 2019-04-12

Lieke Hoogstraten beoordeelde op 2019-04-11

Berry van Nispen beoordeelde op 2019-04-11

Snelle reactie op bestelling, levering volgens afspraak. Prettige ervaring, zeker van een volgende bestelling.

Maarten Frazer beoordeelde op 2019-04-11

Prima geleverd en netjes kunnen volgen waar het pakketje was.

G Koppen beoordeelde op 2019-04-11