Meiboomstraat 143
7415LH Deventer

Bas Van Den Berg beoordeelde op 2019-07-13

Nette en snelle levering van mijn bestelling

Jeanette Hartenberg-Hofman beoordeelde op 2019-07-10

Olaf Harteveld beoordeelde op 2019-07-10

Jack van Helden beoordeelde op 2019-07-08

Pierre Maréchal beoordeelde op 2019-07-07

Super! Erg snell levering, bedankt.

Nicole Heeling beoordeelde op 2019-07-06

Walter Schillebeeckx beoordeelde op 2019-07-06

Snel en goed

Hans Neuteboom beoordeelde op 2019-07-04

Otus Ellen beoordeelde op 2019-07-03

Duncan Cranendonk beoordeelde op 2019-07-02

Prima, s avonds besteld en 2 dagen later in huis. Product is wat ik er van verwacht had, in goede staat.

Den Hartog Den Hartog beoordeelde op 2019-07-02

Christophe Deldicque beoordeelde op 2019-07-02

Heel tevreden. Alles perfect verlopen van A tot Z. Product is helemaal wat we voor ogen hadden.

Terence Van steenderen beoordeelde op 2019-07-01

Tamara Verswijvel beoordeelde op 2019-06-30

Michael Plugge beoordeelde op 2019-06-30

Miquel van Boven beoordeelde op 2019-06-29

Armand Offermans beoordeelde op 2019-06-29

Patty Hendriks beoordeelde op 2019-06-29

Ise en jop Jacobs beoordeelde op 2019-06-29

Hans beoordeelde op 2019-06-27

Goed geprijsd leuk assortiment. Supersnel verstuurd, keurig voortgang meldingen en tracking code. Goed verpakt. Suggestie ter verbetering: Webwinkel zoeken geeft niet altijd verwachte uitkomst (star wars knuffel/plush etc). Heb alweer een tweede bestelling gedaan.