Meiboomstraat 143
7415LH Deventer

Daniel Leunis beoordeelde op 2019-09-11

Jimi Polkerman beoordeelde op 2019-09-10

Alles werd heel snel geleverd (2 dagen, door vertraging van postnl niet van eagletoys.) fantastische prijzen en goede website

A. van de Swaluw beoordeelde op 2019-09-10

Snelle levering. Prima verpakt. Niets op aan te merken.

mick koster beoordeelde op 2019-09-09

Jacob Slenema beoordeelde op 2019-09-09

Mitch Bouwman beoordeelde op 2019-09-09

Mariska van Walstijn beoordeelde op 2019-09-08

De bestelling werd snel en zeer goed verpakt bezorgt.
Ik bestel hier zeker nog eens.

Danny Verhorst beoordeelde op 2019-09-08

Snel en netjes geleverd zeker een aanrader

Sas Groot beoordeelde op 2019-09-07

Koen beoordeelde op 2019-09-07

Heel tevreden. Snelle levering! Alles perfect verlopen.

Martijn Driessen beoordeelde op 2019-09-04

Zeer tevreden

Milas Marcus beoordeelde op 2019-09-04

Reactie van Eagletoys.nl:
Goedemorgen,

Beetje jammer van deze beoordeling.

De eerste order van u laat u annuleren, dat is prima en we laten het bedrag dezelfde dag nog terugstorten.
Daarna wilt u een nieuwe order maken met 6 pops en een mystery box, omdat u graag Rick & Morty Pops wil laten we u die zelf uitzoeken.
Vervolgens word het pakketje geweigerd bij de deur en teruggestuurd, helaas met wat vertraging. Nu wilt u een nieuwe order maken met 4 pops en 1 pop ride maar wel voor hetzelfde bedrag als de aanbieding van 6 Pop, wij geven aan dat dat niet kan en u wilt meteen alles annuleren en het geld terug. Wat u ook krijgt zodra wij de bestelling retour hebben ontvangen

Xander Geveke beoordeelde op 2019-09-03

Edo Pieper beoordeelde op 2019-09-03

T.Tekken King CR7 Fan beoordeelde op 2019-09-02

Ben heel tevreden Over eagleletoys , goede verzending en alles goed ingepakt , Een Aanrader als nog speelgoed zoek

Vince van Hoegee beoordeelde op 2019-09-02

Prima zoals altijd