stinzenlaan zuid 270
3621TJ Breukelen

Ina beoordeelde op 2019-06-16

Mooie kwaliteit duplo gordijnen en snel geleverd.

Arjan beoordeelde op 2019-06-09

Levertijd was 4 weken. Goed aangegeven in de bestelbevestiging. Bij levering bleken beide vouwgordijnen de bediening links te hebben zitten ipv rechts zoals besteld. Per mail aangegeven dat de bestelling ofwel gratis retour gezonden kon worden voor aanpassing of evt. met instructies zelf aan te passen. Gekozen voor het laatste. Enkele dagen later een e-mail met foto's en instructies ontvangen. Daarna netjes nog een mail ontvangen of alles gelukt was en naar wens was.

Product voldoet aan de verwachtingen.

Koen beoordeelde op 2019-06-08

Ik had mijn adresgegevens verkeerd ingevuld, dus ik was aanvankelijk wat teleurgesteld dat de stalen die ik besteld had maar niet binnen kwamen. Bleek mijn eigen schuld en er is zeer coulant op gereageerd; stalen bleken al 3 keer verzonden te zijn tussen de e-mails door waarin ik vroeg waar ze bleven. Daarna stalen ontvangen, beoordeeld, keuze gemaakt, zeer gemakkelijk de maten en stof doorgegeven, en binnen enkele weken de gordijnen binnen en hierover ook duidelijk gecommuniceerd. Netjes geleverd met verstelbare haken al aangebracht. Niets zelf aan hoeven doen, behalve ophangen. Heel blij mee!

Astrid beoordeelde op 2019-06-01

Prima service

Helma beoordeelde op 2019-05-31

Mooie kwaliteit, snelle levering, klantvriendelijke communicatie toen er iets mis was gegaan met de levering, snel opgelost.

Gabriela beoordeelde op 2019-05-24

De eigenares denkt mee als ze via de website een bestelling binnen krijgt en geeft handige tips. Prachtige gordijnen binnen twee/drie weken!

Maarten beoordeelde op 2019-05-21

Geweldige service, flexibel met ophalen, proactief contact opnemen voor extra advies. Zoek niet verder!

Anita beoordeelde op 2019-05-13

Prettige communicatie en perfecte gordijnen!!

Jolanda beoordeelde op 2019-05-08

heb mijn gordijnen nog niet binnen maar het contact en de snelheid waarmee geacteerd wordt vind ik nu al uitstekend!

Marian beoordeelde op 2019-05-08

Goede service en prachtige gordijnen geleverd.

JS beoordeelde op 2019-05-07

Heel tevreden over de vouwgordijnen die ik onlangs besteld heb voor de woonkamer en de gang. Mooie kwaliteit stof en mooi gemaakt. Geleverd op de dag zoals we hadden afgesproken. Bedankt!

Joris beoordeelde op 2019-05-06

Super mooie gordijnen en een mega coulante korting gekregen toen ik er achterkwam dat ik één gordijn verkeerd had ingemeten.

Veerle beoordeelde op 2019-05-03

Nadat ik de gordijnen had besteld, was er duidelijke communicatie over wanneer ze klaar zouden zijn en bezorgd zouden worden. De datum voor bezorging kon ik heel eenvoudig aanpassen en op de dag van bezorging super goed te volgen hoe last de gordijnen geleverd zouden worden. En de gordijnen zelf: ze zijn prachtig en hangen er heel mooi bij!

Mark beoordeelde op 2019-05-03

Aan de hand van staaltjes hebben we een goede keuze kunnen maken. Na bestelling werden we netjes op de hoogte gehouden van het proces en de leverdatum/tijd.

Kees beoordeelde op 2019-05-03

Telefonisch goed geholpen en snel en netjes geleverd.

Petra beoordeelde op 2019-04-29

De gordijnen voldoen aan mijn verwachtingen. Netjes op maat, en eerder geleverd dan ik verwacht had. Ik had eerst wat staaltjes besteld, heel handig, dan kun je even goed bekijken welke het beste past bij de rest van het interieur. Alles is goed gegaan, ben heel tevreden.

Sylvia beoordeelde op 2019-04-29

Erg tevreden, binnen de afgesproken tijd geleverd. Veel contact gehad en uiteindelijk de gordijnen mogen ophalen op locatie.

Erg prettig dat de mogelijkheid was dat zij op mij bleef wachten aangezien ik de sluitingstijd net niet ging redden.

Bedankt!

Ingeborg beoordeelde op 2019-04-19

Tijdens bestelfase hele goeie service via de mail. Ik was wat aan het twijfelen maar werd prettig en geduldig geholpen. Snelle, duidelijke levering. Alles helemaal goed gegaan!

Joost beoordeelde op 2019-04-19

Goede kwaliteit, kleur komt overeen met staal, zeer goed verduisterend.

Yvonne beoordeelde op 2019-04-13

Mooie kwaliteit, netjes afgewerkt. Snelle levering (binnen 3 weken).
Precies wat ik had gehoopt!