stinzenlaan zuid 270
3621TJ Breukelen

Grietje beoordeelde op 2019-08-15

Gedurende het hele proces, van het uitzoeken van de stof tot aan de levering van de gordijnen, uitstekend geholpen. Heel fijn vond ik de persoonlijke benadering.

Anita beoordeelde op 2019-08-15

We werden goed op de hoogte gehouden van de levering, die totaal ongeveer 2 weken duurde. Kwaliteit en kleur komt precies overeen met de staal. Zeer tevreden over het eindproduct precies de opgegeven maat

Cindy beoordeelde op 2019-08-15

Zeer tevreden! Heldere communicatie. Ook het afleveren is perfect en netjes geregeld. De door mij bestelde vouwgordijnen zijn van perfecte kwaliteit.

Susanne beoordeelde op 2019-07-19

Ik had een voering besteld voor gordijnen die dit niet nodig hebben. Hier werd ik keurig over gebeld en het teveel betaalde bedrag is teruggestort.

Sarah beoordeelde op 2019-07-17

Nette en mooie gordijnen. Duurde lang voordat we contact kregen maar erna netjes geholpen.

Mariska beoordeelde op 2019-07-13

Prima service. Snelle afhandeling en mooi gemaakt.

Marjolijn beoordeelde op 2019-07-13

Goede en duidelijke communicatie en snelle levering. De gordijnen zien er goed uit en zijn mooi van kwaliteit!

Lobke beoordeelde op 2019-07-12

Mooi genaaid en perfect verduisterend!

Kenneth beoordeelde op 2019-07-12

Goede klantenservice

Caroline beoordeelde op 2019-07-07

gordijn ziet er top uit, maten kloppen perfect, snel levering

Claudia beoordeelde op 2019-07-06

Erg tevreden. Snelle levering en ook netjes afgeleverd.

Fatma beoordeelde op 2019-07-04

verduisterende gordijnen besteld, kwaliteit, levering gestreken netjes gevouwen, restant stof bijgeleverd en kaart hoe je de gordijnen kan onderhouden. je voelt dat er echt met aandacht wordt gewerkt. Netjes per mail geïnformeerd mogelijke vertraging ivm levering van stof. Was gewoon op tijd geleverd.

Laura beoordeelde op 2019-06-30

De gordijnen zijn mooi en ze zijn snel klaar. Mooie stoffen!! Prijs kwaliteit erg goed!

Maarten beoordeelde op 2019-06-29

Prima service. Fijne communicatie. Keurig verzorgd. Netjes gemaakt. Mooie Inbetween gordijnen.

Truuke beoordeelde op 2019-06-21

Fijn meegedacht, mooie stoffen, goed aangeleverd met referentie per gordijn.

Tessel beoordeelde op 2019-06-21

Goed contact met Echtgordijn. Altijd vriendelijk en snel geholpen. Gordijnen zien er heel mooi uit.

Eef beoordeelde op 2019-06-17

Fijne service! De kleuring van de gordijnstof bleek niet goed te zijn. Daarover werden we op tijd geïnformeerd. We hadden de keuze om andere stof uit te zoeken of nog even te wachten op een nieuwe kleuring. We kozen voor afwachten en werden op de hoogte gehouden van de status. Nu hangen er (iets later maar wel met de goede stof) prachtige gordijnen!

Ina beoordeelde op 2019-06-16

Mooie kwaliteit duplo gordijnen en snel geleverd.

Arjan beoordeelde op 2019-06-09

Levertijd was 4 weken. Goed aangegeven in de bestelbevestiging. Bij levering bleken beide vouwgordijnen de bediening links te hebben zitten ipv rechts zoals besteld. Per mail aangegeven dat de bestelling ofwel gratis retour gezonden kon worden voor aanpassing of evt. met instructies zelf aan te passen. Gekozen voor het laatste. Enkele dagen later een e-mail met foto's en instructies ontvangen. Daarna netjes nog een mail ontvangen of alles gelukt was en naar wens was.

Product voldoet aan de verwachtingen.

Koen beoordeelde op 2019-06-08

Ik had mijn adresgegevens verkeerd ingevuld, dus ik was aanvankelijk wat teleurgesteld dat de stalen die ik besteld had maar niet binnen kwamen. Bleek mijn eigen schuld en er is zeer coulant op gereageerd; stalen bleken al 3 keer verzonden te zijn tussen de e-mails door waarin ik vroeg waar ze bleven. Daarna stalen ontvangen, beoordeeld, keuze gemaakt, zeer gemakkelijk de maten en stof doorgegeven, en binnen enkele weken de gordijnen binnen en hierover ook duidelijk gecommuniceerd. Netjes geleverd met verstelbare haken al aangebracht. Niets zelf aan hoeven doen, behalve ophangen. Heel blij mee!