stinzenlaan zuid 270
3621TJ Breukelen

Hans beoordeelde op 2019-02-15

Na een prettige communicatie en vlotte afhandeling zijn we nu erg blij met de prachtige en goed uitgesneden gordijnen!

Monique beoordeelde op 2019-02-15

Geweldig fijn bedrijf! Al mn vragen werden met geduld beantwoord. Ik kreeg continu goede tip over opmeten, enz. Ook bij t bepalen vd juiste kleur en de juiste stof ....geweldig. aanrader boor iedereen! Dank voor de superservice!

Fleur beoordeelde op 2019-02-14

Echtgordijn is een wegwinkel met de service van een winkel.Anita staat je graag te woord bij ene vraag. Top service

Marlies beoordeelde op 2019-02-13

Anita is bij ons langs geweest, samenspel tussen client en leverancier, uitermate plezierig, we zijn heel blij met het geleverde, dus daarom een dikke 10!

Sophie beoordeelde op 2019-02-13

Wij hadden een bijzondere vraag, er is uitgebreid met ons meegedacht, ze heeft extra stalen opgestuurd en nauwgezet afgestemd met het naaiatelier om de kwaliteit te kunnen leveren die ze wou leveren en waar wij naar op zoek waren. Daardoor werd het wat duurder en duurde het wat langer, maar we zijn tussentijds op de hoogte gehouden en het resultaat mag er meer dan wezen!

Charlotte beoordeelde op 2019-02-13

Ik kreeg goed advies bij het uitkiezen van de stof en Anita deed haar best om de gordijnen voor de kerst te kunnen leveren, wat zelfs gelukt is! Ik woon in de buurt en dus werd er thuis opgemeten en wilde ze de gordijnen komen afleveren toen ze klaar waren. Door de kerstdrukte was het voor ons lastig een goede tijd te vinden, in goed overleg hebben we uiteindelijk een aflevermoment kunnen vinden! Superservice en Anita heeft jarenlange ervaring met stoffen, en dat merk je in haar advies!

Caroline beoordeelde op 2019-02-12

Mooie gordijnen gevoerd met bi-cool voering op mijn verzoek. Daardoor duurde het wat langer aangezien ze deze voeringstof niet hadden. Maar alsnog konden ze ook met bi-cool voering gemaakt worden.

Nijssen beoordeelde op 2019-02-12

Tevreden, de stof is erg mooi en valt ook goed. Doordat we van te voren gratis stalen hebben opgevraagd, hebben we de stof en kleur goed op ons interieur kunnen afstemmen. Prijs kwaliteitverhouding is ook goed.

Yo hanna beoordeelde op 2019-02-12

Fijn contact en goede kleurstalen

Patrick beoordeelde op 2019-02-11

Duidelijke website en goede service.

A. beoordeelde op 2019-02-11

Heel tevreden de gordijnen zijn prima gemaakt en snel in huis!

M beoordeelde op 2019-02-11

Snel. Stevige stof. Matenhulp redelijk, zou nog iets duidelijker mogen zijn hoe t gordijn op je ondergrond valt.

Robin beoordeelde op 2019-02-11

Heel tevreden! zeer snel geleverd en de gordijnen zagen er top uit!

Bart beoordeelde op 2019-02-11

Keurig op tijd geleverd, en passen perfect

Hanna beoordeelde op 2019-02-08

Mooie stof, snel gemaakt. Ik kreeg nog een mail met tip om een andere zoom te nemen ivm de lengte. Ze hangen nog niet, omdat we huis nog niet klaar is, maar ik ben erg tevreden tot nu toe.

Bernadette beoordeelde op 2019-02-07

Ilonka beoordeelde op 2019-02-06

Snellere levering, prima kwaliteit

Anoniem beoordeelde op 2019-01-24

Nicole beoordeelde op 2019-01-13

Echt prachtig linnen vouwgordijn, met heel degelijk montagesysteem. Makkelijk afhaalbaar als je 'm een keer wilt wassen, supermooie stof, mooi gemaakt. Heel blij mee! Nicole

Marieke beoordeelde op 2018-12-25