stinzenlaan zuid 270
3621TJ Breukelen

Ingeborg beoordeelde op 2019-04-19

Tijdens bestelfase hele goeie service via de mail. Ik was wat aan het twijfelen maar werd prettig en geduldig geholpen. Snelle, duidelijke levering. Alles helemaal goed gegaan!

Joost beoordeelde op 2019-04-19

Goede kwaliteit, kleur komt overeen met staal, zeer goed verduisterend.

Yvonne beoordeelde op 2019-04-13

Mooie kwaliteit, netjes afgewerkt. Snelle levering (binnen 3 weken).
Precies wat ik had gehoopt!

Angelique beoordeelde op 2019-04-12

Snelle service, gordijn is keurig gemaakt en hangt mooi. Ook het versturen is in goed overleg gebeurd. Ben zeer tevreden!

Arjan beoordeelde op 2019-04-07

Snelle afhandeling bestelling, goede (extra) bevestiging van de levertijd, levertijd netjes nagekomen, goed verpakt en goede instructies om het zelf te monteren.

CG beoordeelde op 2019-04-07

Stof is precies zoals verwachting, vouwgordijn ook. Prima.

Mark beoordeelde op 2019-04-07

Fantastic company, very good service, curtains of high quality and fast delivery, really good, would buy again MVG mark

Susanne V. beoordeelde op 2019-04-01

Fantastische service. Heeft persoonlijk alles op alles gezet om de gordijnen op tijd af te krijgen zodat ons pasgeboren dochter haar slaapjes kon doen op de verhuisdag. Persoonlijk in benadering en aanpak. En de gordijnen zijn prachtig. Hoge kwaliteit voor een scherpe prijs.

Esther beoordeelde op 2019-03-31

Goede service, prachtige gordijnen

Jan beoordeelde op 2019-03-31

Snel, accuraat en volledig!

K beoordeelde op 2019-03-13

Heel tevreden

Jet beoordeelde op 2019-03-13

De gordijnen hangen er prima bij.

Christel beoordeelde op 2019-03-10

Super goed advies, prachtige gordijnen, helemaal volgens verwachting. Afwerking was top en levering snel.

Jasmien beoordeelde op 2019-03-08

Mooi afgewerkte gordijnen.
Vlotrte levering.
Zeer tevreden!

a.g.olthof@hotmail.com beoordeelde op 2019-03-06

Ik ben ontzettend tevreden met mijn nieuwe gordijnen. De maten zijn snel opgemeten en toen ik uit de stof was ( veel keuze ) waren de gordijnen binnen 2 weken klaar, geleverd en opgehangen. Top bedrijf om je huis helemaal af te maken

Mirjam beoordeelde op 2019-03-04

prima service, goede bereikbaarheid ook telefonisch, en hele mooie gordijnen

de Jong beoordeelde op 2019-03-03

Prima service, gordijnen staan heel mooi

John beoordeelde op 2019-02-26

Mooie gordijnen, goed op maat, goed bereikbare service voor vragen.

Wendy beoordeelde op 2019-02-26

Goed bezorgd en mooie gordijnen. Alleen had ik niet verwacht dat er 2 stoffen erbij worden gemaakt als 1 geheel. Dat maakt iets minder mooi. Gelukkig is het niet opvallend. Verder ben ik wel tevreden.

Leontine beoordeelde op 2019-02-24

Gordijnen snel en netjes geleverd. Blij mee!