Vurenlaan 82
4006XT Tiel
KvK 20052801

karin does beoordeelde op 2019-02-21

snelle afhandeling van de bestelling. oorbellen voldoen aan verwachting. precies zoals op de afbeelding. ben er blij mee

Huub Hauser beoordeelde op 2019-02-20

Mooie uitvoering. Snelle en correcte levering.

Mirjam Bosveld beoordeelde op 2019-02-20

Prachtige hanger, snelle levering. Ik ben superblij!

Sandra beoordeelde op 2019-02-20

Prima levering, mooi product.

Agnes Lammertsma beoordeelde op 2019-02-17

Mooie set hanger en oorbellen. Snelle verzending. duidelijk aangegeven wanneer de verzendingen zijn.

Laura Vlasma beoordeelde op 2019-02-16

Snel geholpen en goede kwaliteit. Top!

Robin van Wetering beoordeelde op 2019-02-14

Product is zoals omschreven net als de levering

Fleur Pellenaars beoordeelde op 2019-02-12

Heel erg tevreden. Binnen een paar dagen al binnen. Ik kocht een hangertje met een maansteentje erin en op de foto zag het er goed uit maar toen ik het in het binnen had was hij echt prachtig. Ik hoop dat mijn beste vriendin blij is met haar verjaardagscadeautje

Ronny Krah beoordeelde op 2019-02-10

Alles wordt snel en keurig geleverd
Artikelen kloppen met de artikelen op de site.

SW beoordeelde op 2019-02-10

Prachtig sieraad en snelle levering

Marijke Ooms beoordeelde op 2019-02-10

Prachtige sieraden, geweldig om cadeau te doen, de ontvangster was en is er ook erg blij mee. Verder nette en vlotte levering.

Marieke van der Zon beoordeelde op 2019-02-08

Prachtige hanger en ketting. Zeer snelle levering. Helemaal top!

Marcel Stol beoordeelde op 2019-02-06

Heel mooi sieraad en op tijd bezorgd

Nancy beoordeelde op 2019-02-06

Ziet er mooier uit dan ik had verwacht

Wouter De Busscher beoordeelde op 2019-02-05

Mooie juwelen, perfecte afwerking. Levertijd zoals afgesproken

Marga Es beoordeelde op 2019-02-03

Snelle levering.
Hangertje is erg mooi!

Jannetta beoordeelde op 2019-02-02

Zeer tevreden en superblij met mijn sterrenGodin !

Harald Vincent beoordeelde op 2019-02-02

Mijn ervaring is goed bij een vraad kreeg ik snel een antwoord ondanks de feestdagen.
Wat ze afspreken komen ze ook na .

Wil Schoutens beoordeelde op 2019-02-01

Ben echt heel tevreden, het sieraad voldoet helemaal aan mijn verwachtingen en op de wijze van verzending is ook niets aan te merken, het geheel was keurig verzorgd. Ik wil edelsmid Bart Rensen graag bij iedereen aanbevelen.

Elke Celis beoordeelde op 2019-01-31

Deze godin hanger was een cadeautje dat enorm in de smaak viel. De maansteen maakt van het geheel iets heel bijzonders. Opnieuw een topper, dank je wel 😁😘