Vurenlaan 82
4006XT Tiel
KvK 20052801

liesa Rottinghuis beoordeelde op 2019-04-15

Heel mooie sieraden .. prachtig gemaakt.. ben zeer tevreden.
👍

Petra Heere beoordeelde op 2019-04-15

Roos Bijleveld beoordeelde op 2019-04-14

Keurig verpakt met persoonlijke boodschap, vlot ontvangen, en gewoon een heel mooie hanger!

Linda Zoet beoordeelde op 2019-04-14

Mooi sieraad, snel in huis. Netjes verpakt.

Frans Roosmalen van beoordeelde op 2019-04-14

De levering ging geheel naar wens, het sieraad is naar wens .

Jacqueline te Loo - de Wilde beoordeelde op 2019-04-12

Mijn levensboom hanger in hart vorm is in het echt nog mooier. Snelle levering. Poetsdoekje erbij. Ben er heel blij mee.

A Renders-de Groot beoordeelde op 2019-04-11

Snelle goede levering, als afgesproken

Nelleke Bakker beoordeelde op 2019-04-10

Snelle bezorging, netjes verpakt. Mooi afgewerkt sieraad.

Marianne beoordeelde op 2019-04-10

Uitstekend. Mijn gouden ankh is prachtig en werd snel geleverd

Rinus Goede beoordeelde op 2019-04-07

Yvonne kiemel beoordeelde op 2019-04-07

Prima Service snelle reactie
Op de hoogte gehouden van verzenden en ontvangen betaling en niet te vergeten prachtig sieraad

Guus Mulder beoordeelde op 2019-04-03

Bestelling en bezorging is soepel en volgens afspraak verlopen.

Margaretha Uilkema-klijzing beoordeelde op 2019-04-03

Prima

T.H. beoordeelde op 2019-04-03

Mooie website, duidelijke informatie over de producten en goed verzorgde afhandeling.

Yildiz Icten beoordeelde op 2019-03-31

Had een snelle levering

Constance Jean Krancher beoordeelde op 2019-03-31

Mooi engelhangertje, ben er blij mee. Vlotte levering.

H van Aken beoordeelde op 2019-03-29

Zeer snelle levering. Goed verpakt in speciaal doosje. Fijn werkende website. Mooi, dat er een heldere beschrijving van de sieraden erbij worden vermeld. Zal hier zeker vaker sieraden bestellen!

Rob van Soest beoordeelde op 2019-03-28

Producten zijn geweldig. Verzending zou dagelijks mogen.

Ann beoordeelde op 2019-03-28

Snelle levering, op maandag besteld, dinsdag keurig verpakt in beschermende enveloppe in de bus.

I.E. beoordeelde op 2019-03-27

Mooie ketting met hanger besteld om cadeau te geven. Snelle levering, en hanger is prachtig. Leuk de handgeschreven note!