Vurenlaan 82
4006XT Tiel
KvK 20052801

José Gronloh beoordeelde op 2019-06-16

Ik ben heel tevreden, de bestelling kwam mooi op tijd en was precies wat ik van verwachtte.

Sjanie Danvers beoordeelde op 2019-06-12

Prima ervaring. Levering zoals beloofd.

Wietske Tjoelker beoordeelde op 2019-06-10

prachtig sieraad, keurig verpakt en snelle levering.

Annemiek Tijhof - van den Heuvel beoordeelde op 2019-06-10

Duidelijke website, makkelijk te bestellen, leuk item!

Ann Mobach beoordeelde op 2019-06-10

Heel tevreden snelle bezorging , mooi engeltješŸ˜‡

Trude Goos beoordeelde op 2019-06-10

Zorgvuldige verzending, zeer goede kwaliteit

Anja beoordeelde op 2019-06-10

Heb de lotus hanger ontvangen en is prachtig, ik ben zeer tevreden!

Pauline Kathy beoordeelde op 2019-06-06

Zeer tevreden!

J Pelkmans beoordeelde op 2019-06-05

Mooi sieraad en snel geleverd

M.A. van Beek beoordeelde op 2019-06-05

Zoals gezegd goed. Geen bijzondere zaken heel gewoon als een webshop over het algemeen is.

Mireille Martineau beoordeelde op 2019-06-05

Mooi bedeltje, mooie prijs, heel blij mee! Levering ging razendsnel.

Jan Dorland beoordeelde op 2019-06-05

Een prachtig product , "veilig" verpakt en snelle levering!!

Jacqueline Kleisen beoordeelde op 2019-06-05

Zeer tevreden. Snel geleverd zoals aangegeven op de site, 2 zilveren uiltjes. We kregen er een zilverpoetsdoek bij!

J.M. Louwrier beoordeelde op 2019-06-03

Prachtig sieraad, en ondanks de strakke deadline ruimschoots op tijd bezorgd in een mooi verzorgde verpakking. Dank!

Chris beoordeelde op 2019-05-31

Perfecte levering van mijn mooie ketting met hanger levensboom, dank je wel!

L Deighton beoordeelde op 2019-05-30

Heel tevreden. Snelle levering.

H van D beoordeelde op 2019-05-29

Prachtige hanger met bijpassend kettinkje, keurig verpakt in een mooi doosje en poetsdoekje erbij en zeer snel geleverd. De omschrijving en foto's op de website zijn zeer precies, zoals het in werkelijkheid is. Ik ben zeer tevreden.

Gerben van Oorsouw beoordeelde op 2019-05-27

Een erg mooi hangertje besteld, het zag er uit zoals ik verwacht had door de foto en werd zelfs eerder dan de afspraak geleverd... Een aanrader....!

H. Mol beoordeelde op 2019-05-26

Ik heb halsketting besteld. Keurig ontvangen.

H. Mol

Claudette Kraai beoordeelde op 2019-05-26

Ruime keus, mooie producten, snelle levering en als je toch wilt retourneren is dat geen probleem en krijg je het geld snel terug.