Vurenlaan 82
4006XT Tiel
KvK 20052801

The Feedback Company 432 9,5

Frank van den Horst beoordeelde op 2017-12-17

Vakwerk en goede afhandeling. Gewoon professioneel zoals het hoort.

L. Timmerman beoordeelde op 2017-12-17

Snelle service.

Marisca van Ommen beoordeelde op 2017-11-27

snelle levering, goede verpakking, en product komt precies overeen met de afbeelding op de website

Annemieke Smeink beoordeelde op 2017-11-25

Prima snelle reactie en goed verpakt ontvangen.

Anneke Kraan beoordeelde op 2017-11-25

Snel geleverd , mooie prijs, mooi product 👍👍

Maya beoordeelde op 2017-02-21

Zeer mooie sieraden, snelle en betrouwbare levering, verzorgde pakketjes en een persoonlijke service. Kortom top!

Geertje beoordeelde op 2016-12-28

Verrassend snel en bovendien is het sieraad in het echt nog veel mooier dan op de foto !
Ook het zilverpoetsdoekje erbij vind ik een fantastisch initiatief.
Hartelijk dank en dit is zeker niet mijn laatste bestelling.

Rolf.Vroomen beoordeelde op 2016-09-27

In het verleden goed bediend geworden ,hopelijk nu ook.??

Anoniem beoordeelde op -0001-11-30

Voor de eerste keer iets besteld.Bestelling gedaan en had het de volgende dag in huis. Het was goed ingepakt. Ik ben er heel blij mee.Ook met de zilverpoetsdoekje, die er bij zat.

Anoniem beoordeelde op -0001-11-30

Prima service. Snelle levering.

Anoniem beoordeelde op -0001-11-30

Alles keurig volgens afspraak!

Snelle service

Marian beoordeelde op -0001-11-30

Prachtige website met mooie foto's en heldere beschrijving/uitleg van de sieraden.Snelle levering in mooie verpakking.

Yona beoordeelde op -0001-11-30

Ik heb onlangs een caduceus hanger en een zilveren ketting besteld, deze was heel netjes ingepakt. Ik ben er heel blij mee en draag dit sieraad heel graag. Ook krijg ik complimenten van mensen en vragen ze naar de betekenis ervan.

Anoniem beoordeelde op -0001-11-30

Prima, snelle levering, kwam in goede staat aan zoals afgesproken

Jehanne du Lys beoordeelde op -0001-11-30

Ik kende dit bedrijf al toen de winkel in Breda nog bestond, zoals blijkt ben ik die naam nooit vergeten, en tegenwoordig bestel ik vanuit Frankrijk... Goede kwaliteit kent geen grenzen.

Anoniem beoordeelde op -0001-11-30

Heb een beeldje gekocht .Goede sevies ,volgende dag al in huis.

Kitty Lamers beoordeelde op -0001-11-30

aankoop van gouden levensboom