Industrieweg 99p
7202 CA Zutphen
+31853033595

Peter beoordeelde op 2018-09-16

Ik ben normaliter niet van de reviews schrijven. Maar in dit geval maak ik een uitzondering. Superservice!! Harry bedankt weer.

irma ballast beoordeelde op 2018-05-03

Ik ben ontzettend goed geholpen door Edes. Een paar keer moest ik mijn bestelling wijzigen maar dat leidde bij Edes niet tot ergernis maar op een allerhartelijkste manier tot meedenken. Superbe!

Koks beoordeelde op 2017-10-02

Mijn ervaring met Edes Ceramics is zeer positief!
Snelle en duidelijke reacties met mailverkeer.
Helaas was de tegel die ik voor ogen had niet meer beschikbaar.
Het bedrag dat ik al had overgemaakt werd zeer correct en snel teruggeboekt.
Edes Ceramics heeft goed met me meegedacht naar eventuele oplossingen.

Koen van Bremen beoordeelde op 2017-05-19

Super service, altijd behulpzaam en meedenkend. Goed bereikbaar bij vragen.

Gertrude seif beoordeelde op 2016-10-30

Die Kundenbetreuung und Beratung war wirklich hervorragend,
Alle Fragen wurden sofort beantwortet, und die Lieferung erfolgte zeitgerecht.
vielen Dank.

Geoffrey Timmer beoordeelde op 2016-05-16

Mijn ervaring met Mosa Tegelshop is uitmuntend. Er wordt altijd meegedacht. Er is sprake van goede en snelle levering. Goed verpakt en onbeschadigd. Het persoonlijke contact is prachtig. Dat kan ik iedereen aanraden. Top service. Een 10 +

Adrienne Tingen beoordeelde op 2016-01-20

Dit is een aanvraag via http://www.mosa-tegelshop.nl/ van:
A3n

Zeer adequate hulp toen de tegels onverhoopt later zouden worden geleverd. Eigenaar heeft er alles aangedaan zodat de tegels werden geleverd per koerier vlak voor de tegelzetter bij ons zou beginnen.
Service een 10!

Marcel van Veen beoordeelde op 2015-12-14

Ik had met spoed Mosa vloertegels nodig ivm met een reparatie van de inloopdouche.
Deze webwinkel was zeer behulpzaam en heeft ervoor gezorgd dat ik de volgende dag de Mosa tegels al kon afhalen. Verder hoefde ik omdat ik de tegels zelf hab afgehaald de transportkosten niet te betalen. Derhalve top top.

2015