Beeklaan 118
2182NH Hillegom

Rob Teun beoordeelde op 2017-12-11

Snelle levering, duidelijke communicatie en goede service. Aanrader!

Evert beoordeelde op 2017-11-25

Geweldig vriendelijk én professionele support inclusief snelle levering!

Mevr van de Peppel beoordeelde op 2017-08-02

Heb nog nooit zo'n geweldige service gehad.
Heb maandag een WIFI draadloos dongle besteld.
Kreeg dinsdag een mailtje dat ze helaas waren uitverkocht.
Ze zouden het betaalde bedrag terugstorten en mij een goede gebruikte gratis
toezenden.
En vandaag woensdag: ja hoor, goede wifi dongle binnen en het geld is al teruggestort.
Zal hier zeker de volgende keer weer bestellen.

Bert Roelse beoordeelde op 2017-02-03

Hier een CF naar IDE adapter besteld, maar na een paar dagen nog niets binnen gekregen. Waarschijnlijk kwijtgeraakt in de post. Gebeld, en de volgende dag is er al een nieuwe geleverd!! Super service, dus! Reden genoeg om hier vaker te bestellen.

erik van assen beoordeelde op 2016-10-19

vandaag zeer snel mijn wifi adapter binnengekregen.
ook op vragen snel antwoord.
TOPPER!!

BeauSoftware beoordeelde op 2015-09-16

Een prima webshop met een excelente aftersales!
Gebeld over Font-probleem: Er werd direct actie ondernomen en binnen enkele dagen was er via hen een oplossing vanuit China geregeld.

Echt een aanrader deze winkel!

Ruud Vader beoordeelde op 2015-04-01

Ik had met spoed een ultrasone afstandsmeter nodig - ben super geweldig geholpen. Kon hem meteen afhalen.

Virgil beoordeelde op 2014-08-27

Ik had zo mijn twijfels door het uiterlijk van de website !
maar na telefonisch contact waren mijn twijfels al een stuk minder , zeer goed geholpen
en voor dat ik het wist was mijn pakket verzonden ,
en nog op een zondag ook , dus had netjes dinsdag alles binnen ,
keurig verpakt ,
ik ga hier zeer zeker vaker spullen voor mijn 3D printer bestellen ,
nog over de ramps 1.4 voor de 3D printer < dit is de orginele >
en daar ben ik ook zeer tevreden mee !
ik hoop wel dat die zijn website wat mooier maakt zodat er wat meer vertrouwen in komt ,
want soms kan dat gevolgen voor je verkoop hebben ,
maar ik ben zeer blij !
wat ik soms niet ben geweest als je niks krijgt voor je geld !!
ga zo door en update je site !
weet zeker dat doet wonderen !

2014