Haarstraat 44
5324AP Ammerzoden
KvK 110272010000

Annemiek Werning beoordeelde op 2019-01-21

Supersnel en netjes.
Ben superblij met dit prachtige wanddecoratie!!

viviane verschueren beoordeelde op 2019-01-19

Goede communicatie, eerlijke prijzen.

Rosan Mulder beoordeelde op 2019-01-19

Snelle en goeie levering

L de Baan beoordeelde op 2019-01-18

Wat een geweldige winkel je komt niet uitgekeken. Onze wanddecoratie staat prachtig, heel blij mee.

José Westendorp beoordeelde op 2019-01-17

Ben tevreden over dit bedrijf. Mijn bestelling kwam iets later dan op de site stond, maar daar heb ik netjes een mail over gehad.

Theo Maurik beoordeelde op 2019-01-16

Groot assortiment in waar naar wij interesse voor hebben. Snelle levering. 👍👍

Peter Dykmann beoordeelde op 2019-01-15

Ze hebben dat gedaan wat ze belooft hadden. En al het andere was mega top. Mega dank.

C van Renswoude beoordeelde op 2019-01-14

Snelle levering ,goed verpakt.

André Verhees beoordeelde op 2019-01-12

uiterst correcte en vlotte levering van een product dat volledig beantwoordde aan presentatie

Andrea Osswald beoordeelde op 2019-01-09

Process, goods and delivery, everything perfect

Els Rijgole beoordeelde op 2019-01-08

Had voorheen geen ervaring met deze webshop maar kan het iedereen aanraden.
Echt een prima service, alles verliep heel vlotjes, snel en daar ik een breekbaar artikel had besteld stond ik eigenlijk verbaasd over de manier hoe het was ingepakt.. daar moeten ze toch ff mee bezig geweest zijn. Alvast een dikke pluim voor de inpakker van m'n heel mooie plantenhoofd : ) Ben meer dan tevreden.. SUPER TEVREDEN !! HEEL HARTELIJK BEDANKT VOOR ALLES.. en nogmaals chapeau voor het meer dan zorgvuldig inpakken van mijn artikel !!! Mvg, Els

Trudie Reinshagen beoordeelde op 2019-01-07

Heel tevreden, snelle levering, goed verpakt en mooi product

Monique van Beek beoordeelde op 2019-01-07

Bestelling werd ondanks kerstdrukte snel geleverd. Op vooraf gestelde vraag via contactformulier heb ik helaas geen antwoord gekregen.

Sandra Van Der Linden beoordeelde op 2019-01-07

Snelle levering, keurig verpakt, prachtige wanddecoratie. Ik zal Eliassen zekers aanbevelen!

Ada Huygen beoordeelde op 2019-01-07

Snelle levering,
Ook snelle terugbetaling bij retour.

a.o den besten beoordeelde op 2019-01-07

na een door mij een verkeerd huisnummer opgegeven te hebben toch de volgende dag in huis

Brenda beoordeelde op 2019-01-03

3D schilderijen besteld en al 3 dagen later geleverd! Goede service, maar vooral mooie schilderijen. Erg blij mee!

L Schreurs beoordeelde op 2019-01-02

Snelle afwikkeling, komen na wat ze zeggen.

Marleen Walraven beoordeelde op 2019-01-01

Snelle levering en geen verzendkosten

Pamela Klop beoordeelde op 2019-01-01

Ondanks de feestdagen toch binnen 3 werkdagen geleverd. Top !