Haarstraat 44
KvK 110272010000

Astrid Snijders beoordeelde op 2018-07-18

Zeer tevreden

Anna Meyer beoordeelde op 2018-07-17

Ik heb een leuke wanddecoratie besteld....naar snelle aflevering...prachtig.
Maar de kleur was anders, als op de foto, en dat was jammer.

Marjon beoordeelde op 2018-07-17

Mijn product op woensdag ochtend besteld en betaald en de volgende dag keurig in de opgegeven tijd van de bezorgdienst afgeleverd. Netjes en goed verpakt.

Rachel S beoordeelde op 2018-07-16

Mijn bestelling bleek niet voorradig te zijn, maar werd hiervan netjes op de hoogte gebracht. De beelden waren goed verpakt

E. van der Griend beoordeelde op 2018-07-16

Goeie communicatie

Danny Peeters beoordeelde op 2018-07-16

Maar vond dat die troggen een ander kleur haden

Janje van Duyn beoordeelde op 2018-07-16

Keurig op tijd geleverd het artikel heel goed verpakt toppi

Jan van der Lem beoordeelde op 2018-07-15

ik heb daar een 3-d metalen bord besteld en werd netjes bezorcht maar was beschadigd en binnen een week is er een nieuwe bezorgd en de oude weer mee genomen. Goede serfvice snelle afhandeling.

Mark Meijer beoordeelde op 2018-07-15

Goed

Eric Schoenmaker beoordeelde op 2018-07-14

Snel en goed verpakt verzonden. Wel jammer dat er nergens contact was over wanneer er geleverd zou worden. Gelukkig was er iemand aanwezig toe ze afleverde. Maar, zoals toegezegd in de mail, was er geen enkel contact over het afleveringen. Dat ligt meer aan de vervoerder, maar van de andere kant: zij hebben m gekozen.

C. beoordeelde op 2018-07-14

Ik ben prima tevreden over dit bedrijf. Ik werd van tevoren telefonisch op de hoogte gebracht van het feit dat het product dat ik had besteld iets anders uitviel dan op het plaatje stond met daarbij de keuze om de bestelling door te laten gaan of te annuleren. Dat vond ik heel correct.

Antoinette Ehrat beoordeelde op 2018-07-14

Snelle levering, alles naar wens.

M.J. de Boer beoordeelde op 2018-07-14

DE levering was niet zo snel als ik gewend ben bij andere webwinkels,

Jacobus Moraal beoordeelde op 2018-07-13

Snelle levering, artikel keurig verpakt, was top!!

Corneel Nederveen beoordeelde op 2018-07-12

Zeer goede service!

Anke van der Vuurst beoordeelde op 2018-07-11

veel keuzes. Bestelling via internet gedaan, weinig verzendkosten en binnen 3 dagen geleverd

IDee beoordeelde op 2018-07-11

Geweldige bestel-ervaring! Eliassen, dank u wel voor uw heldere en informatieve informatie op mijn vraag betreffende een schilderij. Ook de bestelprocesure is perfect afgehandeld, zelfs heel netjes toen ik meldde dat ik door familieomstandigheden niet thuis kon zijn op de geplande aflever-dag. Schilderij keurig netjes verpakt.
Klantvriendelijk, meedenkend en zeer klantgericht bedrijf, ik zou zonder aarzelen hier weer mijn schilderij bestellen.

vera Groenestein beoordeelde op 2018-07-10

het door mij bestelde voorwerp was niet op voorraad maar ik werd gelijk gebeld dat ze er voor zouden zorgen
dat het snel binnen zou zijn. Dat was het ook en ik werd steeds op de hoogte gesteld hoe de stand van zaken was.
Erg prettig geholpen.

dirk claes beoordeelde op 2018-07-10

Heel tevreden. Een beeld (van toch 150 kg) besteld en drie dagen later al in huis (België) voor amper 40 euro transportkosten.

Erik Adriaensen beoordeelde op 2018-07-10

Correcte afhandeling van mijn bestelling. Vlotte levering.