Haarstraat 44
5324AP Ammerzoden
KvK 110272010000

Lidwien Hamers beoordeelde op 2018-09-23

Gewoon, goed.
Duidelijke site, makkelijk te bestellen, duidelijk wanneer je het pakket kunt verwachten, zorgvuldig ingepakt en snel bezorgd.

Robain Dalle beoordeelde op 2018-09-22

Tevreden . Juist 1 minpuntje > had een glasschilderij (160×110) besteld en bij de productinformate stond dat er wandbevesting aan ging maar dit was niet zo . Heb het nog mogen bijbestellen maar goed ben geen moeilijk mens . Hij hangt er dus ben zeer blij ! Voor de rest TOPbedrijf !!

nico temming beoordeelde op 2018-09-22

Super product , correct afgeleverd en zeer zeer zorgvuldig verpakt.

B.G. Welling beoordeelde op 2018-09-22

Product voldoet aan verwachting en werd snel geleverd.

Irene van Drie beoordeelde op 2018-09-22

Alles is gebeurd zoals aangegeven op de site. Geen verbeterpunten.

Désirée Peek beoordeelde op 2018-09-22

Overzichtelijke bestelsite. Snelle, nette levering.

Els Aerts beoordeelde op 2018-09-22

Snelle service

Anja Favier beoordeelde op 2018-09-21

Snelle levering, super blij mee!
Dank je wel!

Lieke Pals beoordeelde op 2018-09-19

Goed product afgeleverd
Wijze van levering totaal niet zoals verwacht. We hadden gevraagd om op zaterdag te leveren. Op donderdag hebben we zelf navraag gedaan over de levering, toen bleek er op zaterdag niet geleverd te worden en zou er vrijdag geleverd worden. Afgesproken dat er vrijdag voor 10:00u geleverd zou worden omdat er anders niemand meer thuis zou zijn. Pas rond 14;00 werd er geleverd, aangezien er toen niemand thuis was, was de poort niet open. Uiteindelijk is het goed gekomen, maar dit is geen nette levering geweest.

Reactie van Eliassen Home&Gardenpleasure:
Geachte mevr Pals
Bij bestellingen zoals die van u , die op pallets geleverd moet worden, wordt alles verzonden met het bedrijf transmission. Deze fa leveren inderdaad pallet zendingen niet op zaterdag af. Ik had doorgegeven aan transmission dat er vrijdag voor 10,00 uur geleverd moest worden. daarvan kan ik u emails laten lezen. Deze afspraak was door transmission goed bevonden en zou zo uitgevoerd worden. Dat is niet zo gebeurd. buiten ons weten om trouwens. Wel spijtig dat u ons hiervoor een negatieve beoordeling geeft, terwijl het een fout is van de transporteur...
Hoogachtend, ATM Eliassen

Lenie Payralbe Driehuis Payralbe beoordeelde op 2018-09-17

Was de eerste keer dat ik wat heb besteld
Zeer tevreden ,netjes ingepakt

hans de vries beoordeelde op 2018-09-17

ben heel tevreden. zeer snelle en correcte levering.

Gert-Jan van IJzendoorn beoordeelde op 2018-09-15

Schilderij voldoet volkomen aan de verwachtingen. Levering helaas niet naar verwachting.

Ellie brusselaars beoordeelde op 2018-09-15

Snel bericht uitstekende web site.betaal mogelijkheden voldoende.snelle levering.

thomas van leeuwe beoordeelde op 2018-09-12

De samenwerking kon niet vlotter verlopen !

M.J. van der Graaf beoordeelde op 2018-09-12

Supersnelle levering en beeldje ziet er mooi uit. Dank!

R.F.M. van Hove beoordeelde op 2018-09-12

Besteld en 2 dagen later geleverd.
Snel en goed!

Bianka Fennis beoordeelde op 2018-09-12

Enige minpuntje wat betreft de vervoerder: Het pakket zou op woensdag worden afgeleverd, dit werd echter een dag later, zonder dat dit vooraf vermeld werd.

Harm Touwslager(stamboom) beoordeelde op 2018-09-11

Zeer snelle en correcte levering Top

Anja Scheltens beoordeelde op 2018-09-10

Mooi product en snelle levering

Carolina Faber beoordeelde op 2018-09-10

Goede service