Haarstraat 44
5324AP Ammerzoden
KvK 110272010000

Roland van Ginderen beoordeelde op 2019-03-20

In winkel in Ammerzoden geweest; mooie zaak, vriendelijke en behulpzame medewerker.
Informatieverstrekking via mail was heel duidelijk.
En levering volgens afspraken.

Margriet Yzermans beoordeelde op 2019-03-20

Gewoon top. En zeker zeker goes Verpakt

Eric Colpaert beoordeelde op 2019-03-19

Vlotte en correcte transactie! Heel verzorgde levering, dank je wel!!!

Ad Hoedemakers beoordeelde op 2019-03-18

Heel tevreden

Mw. Meyer beoordeelde op 2019-03-17

Heel zorgvuldige service, heel snel geleverd, producten perfect verpakt.
Enige minpuntje: men moet bij levering de producten meteen bekijken voordat pakketdienst weg gaat: die vinden dat echter niet allemaal even prettig want tijd = geld voor hen.

Peggy Van Kerckhoven beoordeelde op 2019-03-16

Heel mooie mini-tractors en twee dagen later geleverd in België dus super snel geleverd!

Willem Veenstra beoordeelde op 2019-03-13

Heel tevreden met mijn aankoop.

Simons Swa beoordeelde op 2019-03-13

Snel, goed verpakt, mooie prijs, alles top.

Salvatore Bonduel beoordeelde op 2019-03-12

Super contemp

Walter Blount beoordeelde op 2019-03-12

Keurig op tijd en zorgvuldig verpakt geleverd.

Christa Wever beoordeelde op 2019-03-12

Zeer tevreden, makkelijk bestellen, zeer snel geleverd, heldere communicatie en service

Mike Van de Beek beoordeelde op 2019-03-12

Perfect geregeld, snelle levering erg blij mee

Helena V Dijk beoordeelde op 2019-03-11

WNetjes op tijd en goed verpakt.

Adriaan mertens beoordeelde op 2019-03-11

De bestelling is in prima conditie ontvangen maar op mijn e-mail van vorige week is helaas niet op gereageerd. Mijn glasschilderij van de krater is veel donkerder dan op uw site te zien is. Het past jammer genoeg niet zo mooi bij ons interieur dan wij hadden gehoopt. Jammer dat u niet gereageerd heeft waarna we het maar inmiddels hebben opgehangen. M.vr.gr. fam. Mertens.

joop beoordeelde op 2019-03-11

Telefonisch ook goed ter woord gestaan. Duidelijke website en goede en snelle levering

Guillaume Stassijns beoordeelde op 2019-03-10

Uitstekende service van Eliassen, maar minder tevreden van DHL. Bij 1e bestelling werden de 3 schilderijen achter een verschuifbare houten wand geplaatst, waar iedereen ze kon stelen als ze de wand verschoven. Bij de 2e bestelling wou de koerier van DHL het te retourneren schilderij niet meenemen. 2e pick up toch nog rap in orde gekomen, maar koerier had opnieuw geen sticker bij, zoals afgesproken was met Eliassen. Maar Eliassen verdient voor mij een pluim. Misschien bestel bestel ik nog wel een schilderij eerstdaags.

Linda van silfhout beoordeelde op 2019-03-05

perfect!

A van Kouwen beoordeelde op 2019-03-05

Omdat de producten in de winkel niet voldoende op voorraad waren onze bestelling op advies van de medewerker via internet gedaan. Ze zijn zonder verzendkosten netjes verpakt alsnog geleverd

Ben Oorsprong beoordeelde op 2019-03-05

Cortonstaal drinkbak besteld en snel geleverd. Goed verpakt en mooi product. Mailcontact gehad over de snelheid van roestkleuring. Ook dit werd snel en goed beantwoord.

Richard van der Voorden beoordeelde op 2019-03-05

Product was omschreven zoals op de site , goed verpakt snelle bezorging.