Haarstraat 44
5324AP Ammerzoden
KvK 110272010000

Esther beoordeelde op 2019-09-18

grote keus, snel en goed verpakt geleverd.

J.J.L.M. Alsemgeest beoordeelde op 2019-09-18

bestelling is in goede staat ontvangen, en alles werkt weer

. beoordeelde op 2019-09-18

Prima service en goed meegedacht. De levering via Transmission was wel verwarrend: op vrijdag bericht van Elissen en Transmission dat bericht afgehaald en op maandag de 16e geleverd wordt. Op maandag is de zendingstatus ‘manco’ maar wel weer bericht van Eliassen dat het pakket verzonden is. Levering op dinsdag de 17e.

Tinie Deken beoordeelde op 2019-09-17

Dik tevreden. Prachtig product. Snel geleverd. En hangt prachtig in onze kamer. Heel erg blij mee!

Jan Willem Dijkhuizen beoordeelde op 2019-09-16

alles is zo geleverd en op tijden zoals afgesproken

Danny Theys beoordeelde op 2019-09-16

heel tevreden

Benjamin Schleier beoordeelde op 2019-09-16

Schade das die Korrespondenz und die Anleitungen zum Produkt nicht auf deutsch/englisch erfolgte. Das Produkt an sich ist sehr gut verarbeitet und genauso wie beschrieben.

Roland Benoey beoordeelde op 2019-09-16

Het item dat ik zocht en verleden jaar aangekocht had, was niet meer te vinden op de website. Na info via e-mail hadden ze dit nog steeds in voorraad. De volgende dag leverde de koerier het thuis af. Vriendelijk en snel afgehandeld, alleen jammer dat het item niet meer op de website staat. Hierdoor lopen ze misschien klanten mis en gaan klanten een nodeloze zoektocht ondernemen op andere websites.

Arjan Damen beoordeelde op 2019-09-16

Product was niet meer leverbaar, volgende dag de nieuwe via koerier gebracht. Top service dus.

Audrey Reep beoordeelde op 2019-09-15

Ik ben super tevreden met mijn aankoop( schilderij) erg mooi! Ook uitstekende service en correcte verzending. Super snel in huis! Aanrader deze website en super mooie dingenšŸ‘

Wander Streefkerk beoordeelde op 2019-09-12

Keurig en tijdig geleverd. Goede communicatie en object was zoals beschreven. Goed verpakt.

carla huybrechts beoordeelde op 2019-09-11

Reactie van Eliassen Home&Gardenpleasure:
Geachte Mevr Huybrechts,
Wij vinden het ook vreemd dat uw pakket nog steeds niet is afgeleverd.
U pakket is hier 5 sept vertrokken.
Wij vinden het echter niet correct, dat u ons hierop afrekent. Wat vervoerders doen, hebben wij verder geen invloed op namelijk.

Hoogachtend; ATM Eliassen

Lian Kapitein beoordeelde op 2019-09-10

Heb het op dinsdag en had het vrijdag thuis zoals aangekondigd Alles goed en netjes verpakt

Addie Klatt beoordeelde op 2019-09-10

Heel goed, levering snel.

Patrick De Groot beoordeelde op 2019-09-10

Erg tevreden. Snelle verzending en goed communicatie.

MC van 't Klooster beoordeelde op 2019-09-10

De verzending was goed en snel. Het product voldeed niet aan de verwachting. Er was maar één gat voorgeboord voor de waterpompslang. We hebben er zelf nog 2 bij moeten boren. Ook stond de meegeleverde pomp of te hard, waardoor het water er aan alle kanten uit liep, of te zacht waardoor de waterstraal zich opdeelde in meerdere kleine stralen. Dit ziet er ook niet mooi uit. Nu nog een pompdimmer moeten kopen en met de slijptol eea bij moeten slijpen om het passend te maken.

Marcel Koning beoordeelde op 2019-09-09

prima afgehandeld

Aad Schreuder beoordeelde op 2019-09-08

Heel tevreden en bezorging prima

Hilde Allemeersch beoordeelde op 2019-09-07

Product onvoldoende verpakt tegen beschadiging.
Was ook gebroken bij aankomst.
Maakte wel heen probleem voor opsturen van een nieuw exemplaar. Zeer snel reactie.

Kenneth van Lieshout beoordeelde op 2019-09-07

Alles is goed gegaan. Retour sturen was wel wat vreemd, anders dan anders en niet geheel transparant. Naar de bijkomende kosten moest ik bijvoorbeeld zelf vragen.