Haarstraat 44
5324AP Ammerzoden
KvK 110272010000

G Kieft beoordeelde op 2019-05-19

snel en accuraat geleverd.

Pim Claas beoordeelde op 2019-05-18

Gabriela Celna beoordeelde op 2019-05-18

Zeer mooie beeldjes. Zeer goed en snel contact met de klant en de uitvoering van de bestelling.

Sjoerd Faaij beoordeelde op 2019-05-18

Product = Top.
Netjes geleverd, niets op aan te merken:)!

Ad Hendriks beoordeelde op 2019-05-18

Product was uitverkocht, goed daar over geinformeerd.
Voor levering ook weer goed afgestemd, prima

Marije de Laat beoordeelde op 2019-05-18

Prettig telefoongesprek waarbij ik informatie kreeg, bestelling daarna direct kunnen plaatsen en de dag erna al in huis! Top!

K. Hake beoordeelde op 2019-05-18

Snel en het juiste product geleverd

A Smits beoordeelde op 2019-05-18

Duidelijkheid op webshop, artikel goed ingepakt, verzending oké, artikel helemaal naar onze zin.

Arjan Vos beoordeelde op 2019-05-18

Mijn bestselling was er op dag 2 en voordat de chauffeur aankwam belde hij van tevoren waar hij was en hoelaat hij aan zou komen.

Rinus Hamelink beoordeelde op 2019-05-15

Prima

Marion van der Aalst beoordeelde op 2019-05-15

Keurig netjes verpakt en snel geleverd

J.M. van Kesteren beoordeelde op 2019-05-15

Snel geleverd, goed verpakt en prachtig 3D schilderij

Ed B. beoordeelde op 2019-05-15

Goed verpakt en helemaal gekregen wat er is beloofd.

Roger Buyze beoordeelde op 2019-05-14

Vlot geleverd na bestelling, zelfs 1 dag vroeger dan verwacht.

Anna-Greet Wendel beoordeelde op 2019-05-14

Duidelijke communicatie en snelle levering. Beelden zijn in goede staat en zien er mooi uit.

Ciska Hagebout beoordeelde op 2019-05-14

Schilderij was bij bestelling niet op voorraad, zou een aantal weken duren. Toch een telefoontje dat er na 2 weken (ipv een maand) al bezorgd ging worden. Erg fijn dat de bezorgingdag in overleg kon!
Zat wel een deukje in de zijkant, omdat dit een 3D metalen schilderij is, laten we dat voor wat het is.

JL ter Heijden beoordeelde op 2019-05-14

Alles heel correct en snel ook toen het retour moest

Harrie Hellings beoordeelde op 2019-05-14

Goed en snel en duidelijk makkelijk

Elroy Naberhuis beoordeelde op 2019-05-14

Goede site met duidelijke foto's en toelichting. Het bestelde artikel bleek helaas niet voorradig, maar we hadden geen haast. Twee weken na de toegezegde levering zelf contact opgenomen. Toen hadden we het gelijk na 2 dagen. binnen. Verbeterpuntje... Bij aankomst bleek het onderliggend frame op onderdelen krom. In overleg konden we dat zelf verhelpen. Als compensatie een bedrag terug gekregen. Kortom, reactietijd voldoende, klantgerichtheid goed, monitoring bestelproces kan ietsje beter. Overall voor mij beoordeling Goed. Hier kom ik zeker nog wel terug.

Hans Meijer beoordeelde op 2019-05-14

Mooi op tijd ontvangen in perfecte staat.