Essenlaan 7

Mystery shopper

Lees
waarom

D A Wesseloo beoordeelde op 2018-05-19

Zeer klantvriendelijk en correct geholpen
Concurrerend door goede prijs

Jasmijn Peuling beoordeelde op 2018-05-11

Het was een zeer mooie aanbieding die ik hier heb gekocht Al ook het product ziet er goed uit alleen was de levering een beetje laat omdat de aanbieding lied meer geldig bleek te zijn . Toch is het product wel geleverd voor de prijs die ik er uiteindelijk voor betaald heb gaven ze toe dat dat het probleem bij hun lag en deden ze er verder niet moeilijk over . Zeer netjes

MWollie beoordeelde op 2018-03-12

Top service!

Andre Franke beoordeelde op 2017-12-07

Tevreden over de levering en afhandeling, Er was een tekort van het product dat ik besteld had, hierover werd ik netjes ingelicht, levering vond daarna plaats op het afgesproken tijdstip. Ga zeker de volgende keer weer bestellen bij de energienulshop.

Cees Doornebosch beoordeelde op 2017-10-27

Erg zorgvuldig, prima zaak, en super service.

Wilfred Beltman beoordeelde op 2017-09-29

De levering duurde ipv 3-5 werkdagen 10 werkdagen. Dat viel erg tegen.
Wat wel heel fijn was dat men mij daarover zelf heeft gebeld en uitgelegd heeft hoe het kwam en hoe het werd opgelost. Dit was echter pas op werkdag 7.

Tom Sabbe beoordeelde op 2017-07-18

Ok

J.H.M. Grob beoordeelde op 2017-05-13

Heel tevreden. Na bestelling snel reactie wanneer deze geleverd zou worden. Dit klopte precies. Keurig en zorgvuldig verpakt

Ton Ottevanger beoordeelde op 2017-03-03

De ervaring met energienulshop was goed.Het persoonlijk kontakt was prettig en de levering, hoewel ongebruikelijk vanwege het zelf bezorgen van de goederen,in overleg goed geregeld.Aan te bevelen.

Toon Servais beoordeelde op 2017-02-27

Snelle levering, goed materiaal en een zeer correcte bezorger.

van Schie beoordeelde op 2017-02-13

Kingspan isolatie besteld netjes op vrijdag bezorgt. Op de dag van bezorging een mail ontvangen dat er s'middag werdt bezorgt. Ook belde hij netjes even van tevoren op dat hij er aan kwam. Fijn dat de isolatie ook in kleine hoeveelheden tegen redelijke bezorg vergoeding kan worden bezorgt. Top !

Edo Keijzer beoordeelde op 2017-01-02

Spoedige en correcte levering

Jorg beoordeelde op 2016-10-31

Dhr.Boerema belde mij persoonlijk op om mij op de hoogte te houden van de levering. Vervolgens is de ventilatieunit ook exact op tijd geleverd en netjes verpakt op een pallet. Top Service! Hier kan je gerust wat bestellen.

Willem beoordeelde op 2016-10-12

Goed product!

Op vrijdag besteld, vijf dagen levertijd, op maandag daarna geleverd.
Ik had eerst even moeten bellen, wat de voorraad was. Product op nalevering.

Wel keurig te woord gestaan!

De factuur en levergegevens zou ik in een mail ontvangen, maar dat werkt helaas niet.

Mick beoordeelde op 2016-10-02

Snelle levering en werd telefonisch op de hoogte gehouden, top!

Erik beoordeelde op 2016-09-15

Het enige minpunt was dat de site aangaf dat de Kingspan Kooltherm K12 op voorraad was, terwijl niet na het plaatsen van de bestelling bleek dat dit niet zo was.

Arie van der vliet beoordeelde op 2016-07-11

Prima service en mee denkend bedrijf, goede levering, afspraken worden nagekomen!

Ruud Jansen beoordeelde op 2016-06-06

Zeer tevreden over deze zaak. Komt netjes de afspraken na ook wanneer er toch iets mis gaat. Ik bestel er zo weer

Erik beoordeelde op 2016-05-28

Via Energienulshop goed advies gekregen over Brink WTW oplossing.
Webshop had eerst wel wat kuren, maar alles werd snel verholpen.
Keurig snel geleverd wat ik besteld had, de Brink Renovent 180.

Dhr. Lemmens beoordeelde op 2016-05-06

Snelle en duidelijke communicatie. Levering volgens afspraak!