Energienulshop
Verkoop producten voor energiezuinige woningen / verbouwingen.
9,1

• Harry Prinsen
    Geverifieerde klant van Energienulshop

Goede prijs en komt zijn afspraak na.

• Gerard van Eijk
    Review voor Energienulshop

Eerder had ik een slechte rating gegeven. Er is intussen goed overleg geweest. Feit blijft dat er sprake is van een onduidelijk proces bij artikelen die niet op voorraad zijn. Dat loopt dan kennelijk via het indienen van een offerte waarvan je een registratie krijgt. Na het maken van een account kan je te allen tijde de offerte inzien als ook het geschrevene. Daar wordt op de een of andere manier niet op gereageerd. Het kan aan mij liggen, maar het bestelproces via de offerte is niet duidelijk. Waarom wordt er offertes gewerkt als er niet op wordt gereageerd? Jammer is ook dat de artikelen niet opgehaald kunnen worden.
    Het zou mij € 45 transportkosten schelen.
    Ook jammer is dat op hetzelfde adres een ander bedrijf is gevestigd waar het artikel wel op voorraad is.

Antwoord van Energienulshop

Goedendag dhr. Van Eijck, we zijn verbaasd deze negatieve beoordeling te hebben ontvangen. We kunnen ook geen bestelling vinden onder uw naam. Kunt u ons een bestelnummer / code afgeven. Bedankt alvast. Vr, Grt, Walter Boerrema / Energienulshop

• Hoe beoordeel je Energienulshop?

• Michael Schadhauser

Alles super gelaufen. Super Kontakt. Empfehlenswert 👍🏼

• D A Wesseloo
    Geverifieerde klant van Energienulshop

Zeer klantvriendelijk en correct geholpen
    Concurrerend door goede prijs

• Jasmijn Peuling
    Geverifieerde klant van Energienulshop

Het was een zeer mooie aanbieding die ik hier heb gekocht Al ook het product ziet er goed uit alleen was de levering een beetje laat omdat de aanbieding lied meer geldig bleek te zijn . Toch is het product wel geleverd voor de prijs die ik er uiteindelijk voor betaald heb gaven ze toe dat dat het probleem bij hun lag en deden ze er verder niet moeilijk over . Zeer netjes

• MWollie

Top service!

• Andre Franke
    Geverifieerde klant van Energienulshop

Tevreden over de levering en afhandeling, Er was een tekort van het product dat ik besteld had, hierover werd ik netjes ingelicht, levering vond daarna plaats op het afgesproken tijdstip. Ga zeker de volgende keer weer bestellen bij de energienulshop.

• Cees Doornebosch
    Geverifieerde klant van Energienulshop

Erg zorgvuldig, prima zaak, en super service.

• Wilfred Beltman
    Geverifieerde klant van Energienulshop

De levering duurde ipv 3-5 werkdagen 10 werkdagen. Dat viel erg tegen.
    Wat wel heel fijn was dat men mij daarover zelf heeft gebeld en uitgelegd heeft hoe het kwam en hoe het werd opgelost. Dit was echter pas op werkdag 7.

• Tom Sabbe
    Review voor Energienulshop