Nering Bögelweg 73
7418 HJ Deventer
+31683248559

Jeanette Van Duijn-Verhoeven beoordeelde op 2019-03-17

Heel tevreden besteld en al snel in huis. Keurig ingepakt.

Martin Juffermans beoordeelde op 2019-03-16

Heel tevreden. Snelle levering. Keurig verpakt. Bestelling ongvouwen ontvangen.

AB beoordeelde op 2019-03-16

Snelle, nette levering

Esther beoordeelde op 2019-03-15

Mooie kwaliteit enveloppen, snel geleverd, keurig verpakt en een handgeschreven bedankje op de achterzijde van de factuur. Top!

Channa Ravays beoordeelde op 2019-03-12

Zeer tevreden

H Kuiper beoordeelde op 2019-03-12

Duidelijke berichtgeving, dat de bestelling binnen gekomen is, later dat het in behandeling is en dan dat het verstuurd is.
De enveloppen waren goed verpakt.

C Groenendijk beoordeelde op 2019-03-11

makkelijk te bestellen. Snelle reactie van leverancier ivm vertraging van de levering. Goed toegelicht. heldere communicatie, goede service.

Donja Bouman beoordeelde op 2019-03-11

Prima contact en snelle levering

Evelien Renzenbrink beoordeelde op 2019-03-10

👍

Sandra van Avesaat beoordeelde op 2019-03-10

Super tevreden. Ik werd keurig gebeld omdat er iets niet op voorraad was en ze kwamen met een mooi voorstel. Top! Levering heel snel.

Jolien Van de Velde beoordeelde op 2019-03-10

Ik heb eerst om een aantal dingen gevraagd en ik werd snel en vriendelijk te woord gestaan. Ik was echt onder de indruk van de goede uiteg en heb dan ook de dag erna besteld. Na 2 dagen was mijn bestelling bij mij thuis aangekomen. Wat een geweldige service

Andrea Wiltenburg beoordeelde op 2019-03-10

Vriendelijke mensen als je belt en snelle levering,
Bedankt medewerker

Danielle Zentjens beoordeelde op 2019-03-09

Super snelle levering! Goede kwaliteit

Mia Hermus beoordeelde op 2019-03-08

Heel tevreden, netjes pakketje gemaakt. Zelfs nog even gebeld met extra info en vragen.

R beoordeelde op 2019-03-05

Prima service en snelle levering! Dank hiervoor

Wendy Droppert beoordeelde op 2019-03-04

Prima service, alleen jammer dat je direct moet betalen.
Enveloppen waren niet allemaal op voorraad, via een telefoongesprek daarvan op de hoogte gebracht.
Erg fijn, bedankt

Mozz Bags beoordeelde op 2019-03-04

Snelle levering. Per ongeluk fout artikel geleverd maar snel omgeruild met retourlabel.

Wietske Koers beoordeelde op 2019-03-02

Heel tevreden, snelle levering!

M Koning beoordeelde op 2019-03-01

Snel binnen na bestelling, mooie enveloppen voor goede prijs en makkelijk om bestelling nogmaals te plaatsen

Dave de Witte beoordeelde op 2019-03-01

Geen problemen gehad