Nering Bögelweg 73
7418 HJ Deventer
+31683248559

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Melissa beoordeelde op 2018-09-25

We hebben contact gezocht met de klantenservice omdat wij twijfelde aan het formaat van de enveloppen en onze geboortekaartjes. Perfect te woord gestaan en na advies hebben wij 150 mooie licht blauwe enveloppen ontvangen. Wij zijn zeer te spreken over de service en de kwaliteit van de enveloppen.

Tamara Janssen beoordeelde op 2018-09-24

Karen Kluijtmans beoordeelde op 2018-09-23

Chris-Marije Sudmeijer beoordeelde op 2018-09-23

Marloes Grotenhuis beoordeelde op 2018-09-23

Cor van Heerwaarden beoordeelde op 2018-09-20

Er klopte iets niet met de aantallen maar na één belletje keurig opgelost.

Reactie van Enveloppenzaak:
Hartelijk dank voor uw feedback en prettig telefoongesprek, dat waarderen wij enorm. We hebben de fout gelukkig kunnen vinden daardoor.

Lara Moerer beoordeelde op 2018-09-10

Reactie van Enveloppenzaak:
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij zouden graag van u vernemen waarom u een 1 ster beoordeling heeft achter gelaten. Wij hebben uw pakket binnen 24 uur gestuurd met de aangevraagde producten. Wij hebben niet vernomen dat er iets mis is gegaan bij de bestelling. Graag horen wij waarom u toch een 1 ster beoordeling heeft achter gelaten. U kunt ons altijd even bellen of emailen, wij staan graag voor u klaar. Alvast bedankt voor uw reactie.

Lieke Swinkels beoordeelde op 2018-09-04

Fijn om de proefvoorbeelden zo snel te ontvangen. Ook was de bestelling er binnen twee werkdagen.

Reactie van Enveloppenzaak:
Heel fijn dat u even de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen met ons. Fijn te horen dat u na de hand van de proefvoorbeelden de juiste keuze heeft kunnen maken.

Hanneke Willemen beoordeelde op 2018-09-04

Goede produktomschrijving op de website. Goede foto met de kleur.
Snelle levering.

Reactie van Enveloppenzaak:
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Heel fijn te mogen lezen dat uw ervaringen goed zijn en dat onze website duidelijk is.

Laura Cuyvers beoordeelde op 2018-09-04

Snel in huis! Zoooooveel keuze,
Perfect

Reactie van Enveloppenzaak:
Hartelijk dank dat u even de moeite heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. Zoveel kleuren, zoveel smaken. We hopen dat we voor ieders wat wils hebben, gelukkig heeft u iets moois uit kunnen zoeken in ons grote assortiment.

Joyce Wouters-Brust beoordeelde op 2018-09-04

Prima snelle levering en product zoals omschreven

Reactie van Enveloppenzaak:
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn te horen dat de enveloppen naar wens zijn en dat de levering weer snel is gegaan.

Josefien Van Osselaer beoordeelde op 2018-09-01

Frith de Man beoordeelde op 2018-08-26

Louise De Haardt beoordeelde op 2018-08-21

Cees Bos beoordeelde op 2018-08-18

Nanda Krol beoordeelde op 2018-08-15

Prima en snelle levering. Daarnaast uitstekende kwaliteiten van het product

Reactie van Enveloppenzaak:
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Heel fijn te horen dat de levering en het product naar wens is.

Anne Moonen beoordeelde op 2018-08-15

Ryanne Schilder beoordeelde op 2018-08-10