Nering Bögelweg 73
7418 HJ Deventer
+31683248559

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Jelle Duives beoordeelde op 2018-11-13

Heel erg tevreden; per ongeluk een dubbele bestelling geplaatst. Proactief door Evenloppenzaak gebeld met de vraag of het om een bewuste dubbele bestelling ging. Vervolgens kostenloos de dubbele bestelling geannuleerd en het geld erg snel retour ontvangen. Top service!

L beoordeelde op 2018-11-12

snelle levering. Mooie enveloppen.

Mw. Henny Vos beoordeelde op 2018-11-10

Doen wat er wat beloofd. Goed en netjes verstuurd.

Reactie van Enveloppenzaak:
Bedankt dat u even de tijd heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. Fijn te horen dat alles naar wens is.

Louise Quaedflieg beoordeelde op 2018-11-09

Mooie enveloppen..
Vlugge levering!

Reactie van Enveloppenzaak:
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn te horen dat de kwaliteit en service naar wens is.

J. de Jong beoordeelde op 2018-11-09

Goede service! Ik had een verkeerde kleur enveloppen besteld en na advies per mail worden de nieuwe kosteloos toegezonden. Contact verliep snel en gemakkelijk.

Reactie van Enveloppenzaak:
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn te horen dat u zo tevreden bent met onze service.

Anja Kegel beoordeelde op 2018-11-04

Snelle bezorging en goede kwaliteit enveloppen.

Reactie van Enveloppenzaak:
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Fijn te horen dat u de kwaliteit zo waardeert en dat PostNL hun werk ook goed hebben uitgevoerd.

Cora Moetwil beoordeelde op 2018-11-04

Ik werd op de hoogte gesteld van een computerstoring en een mogelijke vertraging, maar kreeg mijn bestelling toch snel in huis.

Reactie van Enveloppenzaak:
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn te horen dat de enveloppen alsnog snel zijn bezorgd ondanks dat wij door een storing in het internet even van de buitenwereld waren afgesloten.

Johanna dokter beoordeelde op 2018-11-02

Super tevreden, snelle bezorging en een persoonlijk briefje met een bedankje.

Reactie van Enveloppenzaak:
Heel fijn te horen dat u zo tevreden bent en dit met ons wilde delen in deze beoordeling.

Gemma Guldemond beoordeelde op 2018-10-28

Zeer snelle bezorging, zou het iedereen aanraden.

Reactie van Enveloppenzaak:
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn te horen dat u tevreden bent en ons aanraad.

Ilonca Meurs beoordeelde op 2018-10-23

Perfect, snelle levering en service!!

Reactie van Enveloppenzaak:
Hartelijk dank dat u deze mooie beoordeling even heeft geschreven. Deze feedback is voor ons van groot belang.

Chris De rop beoordeelde op 2018-10-22

- goede kwaliteit
- goed en veilig verpakt
- vlugge levering

Reactie van Enveloppenzaak:
Hartelijk dank dat u even de moeite heeft genomen om deze mooie beoordeling te schrijven. Deze feedback is voor ons zeer waardevol.

Herman Peters beoordeelde op 2018-10-20

Zeer persoonlijke service!

Reactie van Enveloppenzaak:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn te horen dat u onze service persoonlijk en goed vind.

Dominic Strijker beoordeelde op 2018-10-13

Tevreden. Was snel in huis en ook compleet. Werd goed op de hoogte gehouden op de mail.

Reactie van Enveloppenzaak:
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Fijn te horen dat alles naar wens is.

Muriël van der Veen beoordeelde op 2018-10-07

Snelle levering en persoonlijke boodschap :-)

Reactie van Enveloppenzaak:
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Fijn te horen dat u tevreden bent.

J van der Geld beoordeelde op 2018-10-06

super snelle levering en mooi kwaliteit enveloppen.

Reactie van Enveloppenzaak:
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn te horen dat u de kwaliteit zo goed vind.

Ester Al beoordeelde op 2018-10-06

Prima

Reactie van Enveloppenzaak:
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn te horen dat u tevreden bent.

S Weijand beoordeelde op 2018-10-06

Zeer tevreden

Reactie van Enveloppenzaak:
Fijn te horen dat u zeer tevreden bent en u dit in deze beoordeling met ons heeft gedeeld.

J. van Dopperen beoordeelde op 2018-10-01

Prima snel ... en goed

Reactie van Enveloppenzaak:
Hartelijk dank dat u even de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen.

Sijtske Ridderbos beoordeelde op 2018-10-01

Hele mooie kwaliteit en binnen 24 uur in de brievenbus, zeer tevreden,

Reactie van Enveloppenzaak:
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn te horen dat de kwaliteit goed is en dat PostNL weer snel heeft geleverd.

Karen Marm van beoordeelde op 2018-09-30

Prima service en kwaliteit!

Reactie van Enveloppenzaak:
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. Heel fijn te horen dat de kwaliteit in orde is en dat u de service als positief ervaart.