Nering Bögelweg 73
7418 HJ Deventer
+31683248559

Sjaak beoordeelde op 2019-07-16

Snel en met een handgeschreven bedankje voor de bestelling!!

E. Barendregt-Koalsie beoordeelde op 2019-07-16

Snelle levering goede kwaliteit

Leonie beoordeelde op 2019-07-15

Bedankt voor jullie service. Gebeld naar enveloppenzaak of ik de enveloppen ook mocht bekijken en direct mocht meenemen. Ondanks dat zij geen fysieke winkel hebben en druk waren was ik welkom en ben met mooie enveloppen weer vertrokken. Dat is pas service.

A. de Wit beoordeelde op 2019-07-15

Mooie enveloppen, snelle levering!

Petra Keijzer beoordeelde op 2019-07-15

verkeerde envelop toegestuurd, en geen service betreft het afhandelen.

Reactie van Enveloppenzaak:
Dag mevrouw Keijzer, hartelijk dank voor uw beoordeling. En excuses dat de verkeerde enveloppen zijn opgestuurd, een menselijke fout kan snel gemaakt worden. We hebben u dezelfde dag aangeboden om nieuwe enveloppen op te sturen echter was dit voor u te laat, dat is erg jammer. We begrijpen dat u een deadline had en we daarom niet aan uw verwachtingen meer konden voldoen. Wij hopen dat we u in de toekomst nogmaals van enveloppen mogen voorzien. Wij zien u dan ook graag terug in onze webwinkel.

Elzeline Buijk beoordeelde op 2019-07-12

Tevreden! Over de services en levering.

Sindy M. beoordeelde op 2019-07-10

Snel geleverd en goed verpakt. Enveloppen waren van goede kwaliteit papier. De kleur bleek helaas anders dan ik had verwacht, maar retourneren was geen probleem en heb terugbetaling ook snel ontvangen.

S. Kaplan beoordeelde op 2019-07-09

De kleur die ik bestelde bleek op te zijn, maar kreeg dezelfde dag nog een telefoontje van hun om dit door te geven. Vrij vriendelijke mensen die duidelijk vertellen wat de evt opties kunnen zijn. In dezelfde week heb ik nog de enveloppen gekregen in de kleur die ik graag wou. Top, dank jullie wel. De enveloppen zijn echt prachtig.

Jan-Jochem Puite beoordeelde op 2019-07-09

Zeer behulpzaam geweest tbv snelle levering!!

Maarten van Dijk beoordeelde op 2019-07-08

We hadden toch de verkeerde enveloppen besteld, na een paar mailtjes over en weer was het meteen geregeld en lagen de nieuwe enveloppen alweer op de deurmat. Zeer goede en snelle service.

Lumanda Hoekman beoordeelde op 2019-07-07

Goeie en snelle service, hele mooie enveloppen. Ik heb ze gebruikt voor mijn bruiloft uitnodigingen

Roger Paulussen beoordeelde op 2019-07-06

Snel en netjes afgeleverd. Ook de kwaliteit van de enveloppen was prima!

Inge Megens beoordeelde op 2019-07-05

Levertijd viel wat tegen, vrijdag besteld en pas woensdag geleverd. Persoonlijke notitie op het bestelformulier maakt het persoonlijk en wordt gewaardeerd!

Reactie van Enveloppenzaak:
Hartelijk dank voor uw beoordeling mevrouw Megens. Het klopt dat de levering laat was. U heeft vrijdag laat op de avond besteld waardoor wij pas de volgende werkdag (maandag) uw pakketje konden versturen. Helaas doordat het bij PostNL onzettend druk is vanwege de vele internet bestellingen is het poststuk pas woensdag bezorgd. Wij hebben het pakket wel op tijd aangeboden maar helaas heeft de post er nog eens 2 dagen over gedaan om het bij u te bezorgen. Wel fijn te lezen dat u tevreden bent over onze werkwijze.

Peter ter Haar beoordeelde op 2019-07-05

Snel, betaalbaar en correct

José Geenen beoordeelde op 2019-07-05

Keurige, snelle levering!

Lotte van Lieshout beoordeelde op 2019-07-02

De enveloppen zijn goed verpakt aangekomen, en zelfs met een handgeschreven briefje erbij. Heel erg lief!

Elise Jesse beoordeelde op 2019-07-01

Snelle levering, persoonlijk briefje bij de bestelling. Topservice

Johannes Kuiper beoordeelde op 2019-06-30

Snelle Levering, en goede service

Isabelle Steenbruggen beoordeelde op 2019-06-30

Snel en netjes verstuurd.

So beoordeelde op 2019-06-29

Prima levering