Driesweg 10
5455 RB Wilbertoord

Maaike Niekel beoordeelde op 2018-10-22

Heel tevreden. Had het product super snel in huis!

marcel de klerk beoordeelde op 2018-10-22

het product wordt zeer snel geleverd alleen naar het sturen van een mail om te vragen of het ook past op een paard van 1.83 was het antwoord dat het getest is op grote paarden maar het product is zeker 20cm te kort

Reactie van Equilog:
Beste Marcel,

Bedankt voor het bericht en ik neem via de email contact op over de maat. Bij andere grote paarden hebben wij geen problemen ervaren, maar wellicht dat daarbij een ander type singel gebruikt is.

Vriendelijke groeten,
Suzanne

E Walet beoordeelde op 2018-10-19

Mireille den Hoed beoordeelde op 2018-10-19

Snelle en goede levering.

Marcel Mestrini beoordeelde op 2018-10-16

Ondanks 2 weken wachttijd, toch binnen paar dagen geleverd.

Corinne Janssens beoordeelde op 2018-10-12

Erg goede service en snelle levering!

Danielle Terpstra beoordeelde op 2018-10-06

T Bikker beoordeelde op 2018-09-28

Fiebe Van der Bruggen beoordeelde op 2018-09-11

Sytske de Vries beoordeelde op 2018-08-26

Melissa beoordeelde op 2018-08-19

Goed en snel voor de aankoop geholpen via de mail. Mijn polar horloge was ook super snel binnen. Helemaal goed dus :)

Michelle Nooijen beoordeelde op 2018-07-30

Snelle service en goed advies

Annemarie Peters beoordeelde op 2018-07-21

Femke Bouw beoordeelde op 2018-06-27

Renate Peters beoordeelde op 2018-06-25

Snelle levering en fijne site.

Leo Caers beoordeelde op 2018-06-25

jef thijs beoordeelde op 2018-06-25

Levering en admin ok, maar geen echte gebruiksaanwijzing ingesloten. Mits wat zoekwerk
deels terug te vinden op www. .....

Reactie van Equilog:
Beste Jef,
Bedankt voor uw feedback! Normaal zit er bij alle producten een handleiding. Mistte deze bij u? Of had u graag een uitgebreidere of Nederlands talige handleiding gezien? (Bij de meeste producten zit wel een Nederlandstalige handleiding, maar bij uw specifieke product alleen een Engelstalige.)
Vriendelijke groeten,
Suzanne Pen

Dorethea Bil beoordeelde op 2018-06-12

Mireille den Hoed beoordeelde op 2018-06-07

Snelle levering van mooie producten!

Ingrid Smit beoordeelde op 2018-06-04

goede voorlichting vooraf, behulpzaam en super snelle levering!