Driesweg 10
5455 RB Wilbertoord

9,1

Carolien Heestermans beoordeelde op 2019-08-12

Snelle levering en snelle en klantvriendelijke reactie op mijn email!

Sabine van Reine beoordeelde op 2019-08-08

Caitlin Koppe beoordeelde op 2019-08-01

Snel binnen, zeker als je niet in het weekend besteld.
Antwoord op mijn vragen waren er heel erg snel.

R.H. de Vries beoordeelde op 2019-07-30

Femke van Hattum beoordeelde op 2019-07-30

Het product was snel binnen en er zat een duidelijke beschrijving bij. Ook bevallen de bestelde artikelen uitstekend.

Joyce Van Nuffel beoordeelde op 2019-06-21

Jarno Verwimp beoordeelde op 2019-06-17

Heel snelle tussenkomst en advies! Snelle levering!

Koen Dehoorne beoordeelde op 2019-06-16

Nog niet ontvangen

Reactie van Equilog:
Als het goed is, wordt uw pakket vandaag afgeleverd. Mocht u onze mail niet hebben ontvangen met de track en trace code, dan kunt contact met ons opnemen en sturen wij de link door. Het spijt ons dat deze bestelling er wat langer over doet dan normaal!
Vriendelijke groeten,
Suzanne

Els Martin beoordeelde op 2019-06-12

Monique Peereboom beoordeelde op 2019-06-09

Alles werd vlot en netjes geleverd. Moet nog wel even handigheid krijgen in het materiaal qua hartslagmeting bij het paard maar in eerste gebruikt werken de electroden redelijk goed. De verlenger had voor mij iets goedkoper gemogen....

Karin Oomen beoordeelde op 2019-06-06

Snelle service! Prima product

Jeantine Verwiel beoordeelde op 2019-05-27

Altijd snelle reactie bij een vraag en suzanne denkt met je mee. Zo was niet bekend of de hs meter van equilog zelf ook te gebruiken was bij een panelen zadel en daardoor had ik de mogelijkheid deze terug te sturen mocht dit niet het geval zijn. Verder is de verzending razend snel. Besteld en de volgende dag al in huis.

Ronald Schoones beoordeelde op 2019-05-26

Super tevreden, om 16 uur besteld en de volgende dag al in huis. Werkt prima met een Polar zender.

Elise Talboom beoordeelde op 2019-05-24

Tom Brouwers beoordeelde op 2019-05-23

Karin van den Bos beoordeelde op 2019-05-19

johan peeters beoordeelde op 2019-05-16

alie boekelo beoordeelde op 2019-05-09

Er was iets mis gegaan met de betaling. Daarom was het pakket iets langer onderweg.

Linda Spittje beoordeelde op 2019-05-07

Kim T. Nielsen beoordeelde op 2019-04-29

Super, heeft vandaag 6 stuks paardenriemen ontvangen, 29-4-2019. Het zou prima zijn als u zonder BTW kunt factureren. (EU)
Bedankt en vriendelijke groet, Kim www.auls.dk