Apothekersdijk 1

Lees
waarom

Trustpilot 4 6,5

K beoordeelde op 2018-12-18

Ik bestel al meer dan 1 jaar bij esigaretshop en wordt altijd netjes te woord gestaan en 2 dagen nadat ik besteld heb ligt het bij mij op de deurmat ! Altijd een kleine presentie erbij , dik tevreden !!

Chris beoordeelde op 2018-11-29

Snel verzonden. Goedkoop. Nog niet binnen.

Vincent beoordeelde op 2018-11-29

Super winkel. Vandaag een vaporesso swag kit gekocht. Top ding. Alles wordt voor je geïnstalleerd en heel goed uitgelegd. Zeker een aanrader.

Arjan Lammerdin beoordeelde op 2018-11-29

Uitgebreide uitleg en hulp bij het kiezen van de voor de klant beste smoker en juiste e-liquid. Je zit er gauw een half uur. Alleen de koffie ontbrak nog anders ging ik voor de gezelligheid er vaker langs.

Brigitte D Goosen Lemette beoordeelde op 2018-11-15

Fijne goede service en de levering krijgt een tien!

van den Oever beoordeelde op 2018-11-10

Heel goed geholpen! Uitgebreid advies en heel veelzijdig assortiment.

I C Hogeweg beoordeelde op 2018-11-08

07-11-2018 besteld, 08-11-2018 als brievebuspost geleverd netjes verpakt. Prima in orde.

anoniem beoordeelde op 2018-10-22

22-10-2018 Vandaag in de winkel geweest, ik ben zoals gewoonlijk vakkundig en prettig geholpen. Deze keer ben ik op aanraden van verkoper overgegaan op een ander merk (supersmoker) in plaats van Miller, ik ben benieuwd.

Anna beoordeelde op 2018-10-17

Altijd prima, heel snelle levertijden

Cees beoordeelde op 2018-10-12

In winkel zelf geweest goede info gekregen vriendelijk geholpen

Rene beoordeelde op 2018-10-06

Heel tevreden met de service in de winkel (super advies en erg aardig), en online met bestellen (snel en effecient).

Christel van Hulsel beoordeelde op 2018-10-03

Zeer goede service!!! Snelle verzending en goedkoop!
Zeker aan te raden!

Jolanda beoordeelde op 2018-09-25

Zeer tevreden s’middags 17.00 uur besteld zelfde dag verzonden top!

Marc beoordeelde op 2018-09-16

Super goedkoop en geweldig geholpen.

Chris beoordeelde op 2018-09-16

Snelle, goede levering. Tegen betaalbare prijs. Top

K beoordeelde op 2018-09-07

Ik bestel al 1jaar bij esigaretshop enals er klachten zijn ,dan gaat het om de bezorging ,en worden ze altijd naar tevredenheid opgelost . Erg vriendelijke mensen aan de telefoon !

Koos beoordeelde op 2018-09-01

Vakkundig, vriendelijk en behulpzaam personeel. Nemen de tijd om je goed voor te lichten.

Aad beoordeelde op 2018-08-25

Mijn ervaring is dat de verkopers je ontzettend goed informeren hoe je met de Esigaret moet omgaan, een korte cursus dus. Je moet echter wel geduld hebben omdat er veel klanten tussendoor komen die ook geholpen worden met bijvoorbeeld het kopen van vullingen.. Mijn advies zou zijn om de vullingen naar beneden te halen in de winkel zelf zodat er boven meer tijd ontstaat om de Esigaret te promoten/verkopen of klanten te helpen die een probleempje hebben met het onderhoud van hun Esigaret. Van mij krijgen ze een vette 10!

Anna beoordeelde op 2018-08-09

Ik heb een product in een andere kleur ontvangen dan ik had besteld. Ik wou een rode en een blauwe atomizer maar ik heb nu 2 blauwe. Enfin, ze doen het daar gaat het om. En ze leveren lekker snel

Mo ique beoordeelde op 2018-08-06

Altijd snelle levering