Apothekersdijk 1

Mystery shopper

Lees
waarom

Andrea beoordeelde op 2018-06-21

Al een jaar lang rook ik geen sigaretten meer door het gebruik van de esigaret. Vandaag een mooie nieuwe gekocht. Het maakt hier niet uit hoeveel tijd het kost voordat je alles weet over je nieuwe apparaat.
Fantastisch geholpen door iemand die er alles over weet!

K beoordeelde op 2018-06-07

Altijd vriendelijk aan de telefoon . Nooit problemen met esigaretshop gehad ! Zeer tevreden

Mariska beoordeelde op 2018-05-16

Binnen een paar dagen mijn bestelling in de bus! Tevreden klant!

Rose beoordeelde op 2018-05-13

Sjaak de Fey beoordeelde op 2018-04-28

Overzichtelijkwebsite.
correcte en snelle levering.
Top.

A van delft beoordeelde op 2018-04-17

Snelle levering van 1 dag , en als je vragen hebt kan je chatten erg handig. Altijd vriendelijk . Mijn complimenten 👍

E. Geldenhuys beoordeelde op 2018-04-10

Uitstekend service, ik heb zondag besteld en vandaag in huis!

S. Pierce beoordeelde op 2018-04-03

Heel tevreden met snelle levering. Gratis bezorgd is een pluspunt.

Marlene beoordeelde op 2018-03-27

Vaker hier besteld, goede service en snelle levering als alles op voorraad is.

Willem beoordeelde op 2018-03-24

Vandaag in de winkel geweest, wij zijn zeer goed geholpen met de aankoop van een e smoker, de eigenaar neemt de tijd voor je om je te helpen en advies te geven.

I. van Hout beoordeelde op 2018-03-22

Super Service!! Heel erg tevreden. Snelle verzending.

Anna beoordeelde op 2018-02-25

Ik had een lader nodig maar ontbind slechts een adapter zonder kabeltje. Het kabeltje stond wel op de productfoto van het artikel. Nu zoek ik alsnog zo een kabeltje maar dat is hier helemaal niet te vinden in de webshop

John Delwel beoordeelde op 2018-02-14

Top Zaak !!!!

mr. Edward Singels te Amsterdam beoordeelde op 2018-01-22

Perfecte service, uitstekende klantenservice middels chat mogelijkheid. Alles volledig gericht op klanttevredenheid. Supersnelle levering en elke eventueel opkomend probleem zoals een verkeerde bestelling wordt meteen opgelost zonder mitsen en maren. 100% aan te bevelen.
Groet, Edward uit Amsterdam.

Wouter beoordeelde op 2018-01-19

Tevreden altijd een goeie en nette service na het stellen van een aantal vragen en daarbij het beste advies gekregen ben ik super blij!

Karina beoordeelde op 2017-12-21

found your site online

Nicole beoordeelde op 2017-10-10

Super service!

Kobus beoordeelde op 2017-09-28

Ik ben blij met de service van dit bedrijf . Dit bedrijf is snel en betrouwbaar gebleken .
Na een fout van mijn kant , heeft dit bedrijf dit keurig opgelost , vandaar deze reactie !!

Thijmen van utrecht beoordeelde op 2017-09-22

Goeie arsortiment en gelukkig biologische smaak stoffen

Edy Steenvooeden beoordeelde op 2017-08-16

Goed geholpen met e-liquids met advies over wat goed is en niet. Aanrader!