Apothekersdijk 1

Lees
waarom

Trustpilot 5 7,7

Jaap P beoordeelde op 2019-01-31

Samen met mijn vrouw overgestapt op de e-sigaret, We zijn zeer goed en vriendelijk geholpen en er werd ruim de tijd genomen om alles uit te leggen.
Ter plekke werd de e-sigaret klaar gemaakt voor gebruik met weer een duidelijke uitleg van de diverse onderdelen. Toen we de winkel uitgingen hadden wij allebei een e-sigaret die direct klaar was om te gebruiken. De eerste ervaringen zijn zeer positief.

Jeroen beoordeelde op 2019-01-30

Tot nu toe elke keer op de site vermeld dat het op voorraad was. Maar later geleverd omdat dit toch niet zo bleek te zijn.

Thamara beoordeelde op 2019-01-29

Tweede keer dat ik besteld heb, maar dat er niets op voorraad is, terwijl op de website staat dat het wel op voorraad is.

Jan beoordeelde op 2019-01-28

Levering duurde 4 dagen. Helaas betrof de zending ook verkeerde artikelen.
Direct na binnenkomst gemaild maar nu, na 1 week, nog geen reactie.
Zeer teleurstellend!

Henk B. beoordeelde op 2019-01-25

Ging zoals prima en snel

emilo beoordeelde op 2019-01-23

geweldige winkel
goedkope service op hoogte

Nicole Kinsbergen beoordeelde op 2019-01-19

Altijd snel verzonden!

Evelien beoordeelde op 2019-01-18

Ik vind dat het te lang duurt voordat de bestelling geleverd wordt. 16 jan een bestelling gedaan en 18 jan nog niets ontvangen

Druiventak beoordeelde op 2019-01-17

Toppie levering

Wessel Cuperus beoordeelde op 2019-01-17

Nog steeds niks ontvangen, na 3 werkdagen de status verzonden te hebben gaan we nu voor werkdag 4!
Top winkel!

M.R de Ridder beoordeelde op 2019-01-13

Niet online besteld maar gewoon ouderwets naar de winkel gegaan op Zondag want dan zijn zij ook ewoon open, bij binnenkomst verteld dat ik voor e-sigaret kwam en ik werd uitgelegd dat ik naar boven kon waar een speciaal ingericht deel is voor E-smokers. Boven vonden wij een heer die ons gelijk hielp, dus geen lange wachttijd. Na wat rond gekeken te hebben vroegen wij advies omtrend de Q16 welke ik gebruik en wat mijn ervaring ermee was. De heer die duidelijk weet waar hij over spreekt legde ons uit wat het verschil was tussen de diverse E-sigaretten. Wij zijn overgegaan tot de aanschaf van een betere machine die ook een betere ervaring gaat geven, maar daar stopt de service niet, aan tafel word er duidelijk uitgelegd hoe alles werkt en wor de machine stap voor stap in elkaar gezet zodat je ook ziet hoe het moet. Dan de 1ste keer in gebruik nemen ook nu weer duidelijk en helder een stap voor stap begeleiding. Toen wij weer buiten waren hadden wij beiden een enorm goed gevoel, dat dit soort service tegenwoordig nog mogelijk is is opzich al byzonder maar dan ook nog op een Zondag!..Kortom wij gaan 100% zeker weer terug naar deze winkel. Liever 30 minuten met de auto en deze service dan via Online misschien iets goedkoper.. Echt een fantastische ervaring met de winkel en de staf die er werkt

K Maxted beoordeelde op 2019-01-09

I wbulous.ent to the shop today and all I can say is fabulous service, could not have been better. I am stuck n a wheelchair, so I could not get to the e-cigarette shop on the upper floor, but the server went back and forth to get examples for me to see - fantastic.

Henk beoordeelde op 2019-01-07

Uitgebreide hulp gekregen en
uitleg bij het kiezen voor de beste smoker en juiste e-liquid. Het is voor mij de Swag Kit geworden die ik zelf kan instellen. Ik ben met een uiterst tevreden gevoel weggegaan.

R Hensen beoordeelde op 2019-01-03

Overzichtelijk site, snelle levering.

K beoordeelde op 2018-12-18

Ik bestel al meer dan 1 jaar bij esigaretshop en wordt altijd netjes te woord gestaan en 2 dagen nadat ik besteld heb ligt het bij mij op de deurmat ! Altijd een kleine presentie erbij , dik tevreden !!

Chris beoordeelde op 2018-11-29

Snel verzonden. Goedkoop. Nog niet binnen.

Vincent beoordeelde op 2018-11-29

Super winkel. Vandaag een vaporesso swag kit gekocht. Top ding. Alles wordt voor je geïnstalleerd en heel goed uitgelegd. Zeker een aanrader.

Arjan Lammerdin beoordeelde op 2018-11-29

Uitgebreide uitleg en hulp bij het kiezen van de voor de klant beste smoker en juiste e-liquid. Je zit er gauw een half uur. Alleen de koffie ontbrak nog anders ging ik voor de gezelligheid er vaker langs.

Brigitte D Goosen Lemette beoordeelde op 2018-11-15

Fijne goede service en de levering krijgt een tien!

van den Oever beoordeelde op 2018-11-10

Heel goed geholpen! Uitgebreid advies en heel veelzijdig assortiment.