Apothekersdijk 1

Mystery shopper

Lees
waarom

Anna beoordeelde op 2018-08-09

Ik heb een product in een andere kleur ontvangen dan ik had besteld. Ik wou een rode en een blauwe atomizer maar ik heb nu 2 blauwe. Enfin, ze doen het daar gaat het om. En ze leveren lekker snel

Mo ique beoordeelde op 2018-08-06

Altijd snelle levering

E. van Winsen beoordeelde op 2018-08-01

Ik was zoekende, via de chat hulp gevraagd. Werd meteen gebeld. Nu het juiste product kunnen bestellen.
Superfijne service !

Esther beoordeelde op 2018-07-27

Zeer duidelijke website. Zeer snelle levering.Zeer snel telefonische contact bij een verandering. Zeker aan te raden

Visser beoordeelde op 2018-07-09

Ook voor de startende e smoker super advies gekregen via de chatfuncktie op de site. Niets was te veel gevraagd. Samen de juiste combi startpakket samengesteld. Erg tevreden!

Ed Spruyt beoordeelde op 2018-07-06

Fantastische service.
Hele fijne zaak.!!๐Ÿ‘๐Ÿฝ๐Ÿ‘๐Ÿฝ๐Ÿ‘๐Ÿฝ

Tineke Hulzebos beoordeelde op 2018-07-03

Ben erg tevreden. Er wordt probleem oplossend gewerkt, en ook werd woord gehouden over wat afgesproken werd. Mijn complimenten ook voor correct omgang met de klant en snelle levering.

w,tjin beoordeelde op 2018-06-28

Top

Andrea beoordeelde op 2018-06-21

Al een jaar lang rook ik geen sigaretten meer door het gebruik van de esigaret. Vandaag een mooie nieuwe gekocht. Het maakt hier niet uit hoeveel tijd het kost voordat je alles weet over je nieuwe apparaat.
Fantastisch geholpen door iemand die er alles over weet!

K beoordeelde op 2018-06-07

Altijd vriendelijk aan de telefoon . Nooit problemen met esigaretshop gehad ! Zeer tevreden

Mariska beoordeelde op 2018-05-16

Binnen een paar dagen mijn bestelling in de bus! Tevreden klant!

Rose beoordeelde op 2018-05-13

Sjaak de Fey beoordeelde op 2018-04-28

Overzichtelijkwebsite.
correcte en snelle levering.
Top.

A van delft beoordeelde op 2018-04-17

Snelle levering van 1 dag , en als je vragen hebt kan je chatten erg handig. Altijd vriendelijk . Mijn complimenten ๐Ÿ‘

E. Geldenhuys beoordeelde op 2018-04-10

Uitstekend service, ik heb zondag besteld en vandaag in huis!

S. Pierce beoordeelde op 2018-04-03

Heel tevreden met snelle levering. Gratis bezorgd is een pluspunt.

Marlene beoordeelde op 2018-03-27

Vaker hier besteld, goede service en snelle levering als alles op voorraad is.

Willem beoordeelde op 2018-03-24

Vandaag in de winkel geweest, wij zijn zeer goed geholpen met de aankoop van een e smoker, de eigenaar neemt de tijd voor je om je te helpen en advies te geven.

I. van Hout beoordeelde op 2018-03-22

Super Service!! Heel erg tevreden. Snelle verzending.

Anna beoordeelde op 2018-02-25

Ik had een lader nodig maar ontbind slechts een adapter zonder kabeltje. Het kabeltje stond wel op de productfoto van het artikel. Nu zoek ik alsnog zo een kabeltje maar dat is hier helemaal niet te vinden in de webshop