Apothekersdijk 1

Mystery shopper

Lees
waarom

Cees beoordeelde op 2018-10-12

In winkel zelf geweest goede info gekregen vriendelijk geholpen

Rene beoordeelde op 2018-10-06

Heel tevreden met de service in de winkel (super advies en erg aardig), en online met bestellen (snel en effecient).

Christel van Hulsel beoordeelde op 2018-10-03

Zeer goede service!!! Snelle verzending en goedkoop!
Zeker aan te raden!

Jolanda beoordeelde op 2018-09-25

Zeer tevreden s’middags 17.00 uur besteld zelfde dag verzonden top!

Marc beoordeelde op 2018-09-16

Super goedkoop en geweldig geholpen.

Chris beoordeelde op 2018-09-16

Snelle, goede levering. Tegen betaalbare prijs. Top

K beoordeelde op 2018-09-07

Ik bestel al 1jaar bij esigaretshop enals er klachten zijn ,dan gaat het om de bezorging ,en worden ze altijd naar tevredenheid opgelost . Erg vriendelijke mensen aan de telefoon !

Koos beoordeelde op 2018-09-01

Vakkundig, vriendelijk en behulpzaam personeel. Nemen de tijd om je goed voor te lichten.

Aad beoordeelde op 2018-08-25

Mijn ervaring is dat de verkopers je ontzettend goed informeren hoe je met de Esigaret moet omgaan, een korte cursus dus. Je moet echter wel geduld hebben omdat er veel klanten tussendoor komen die ook geholpen worden met bijvoorbeeld het kopen van vullingen.. Mijn advies zou zijn om de vullingen naar beneden te halen in de winkel zelf zodat er boven meer tijd ontstaat om de Esigaret te promoten/verkopen of klanten te helpen die een probleempje hebben met het onderhoud van hun Esigaret. Van mij krijgen ze een vette 10!

Anna beoordeelde op 2018-08-09

Ik heb een product in een andere kleur ontvangen dan ik had besteld. Ik wou een rode en een blauwe atomizer maar ik heb nu 2 blauwe. Enfin, ze doen het daar gaat het om. En ze leveren lekker snel

Mo ique beoordeelde op 2018-08-06

Altijd snelle levering

E. van Winsen beoordeelde op 2018-08-01

Ik was zoekende, via de chat hulp gevraagd. Werd meteen gebeld. Nu het juiste product kunnen bestellen.
Superfijne service !

Esther beoordeelde op 2018-07-27

Zeer duidelijke website. Zeer snelle levering.Zeer snel telefonische contact bij een verandering. Zeker aan te raden

Visser beoordeelde op 2018-07-09

Ook voor de startende e smoker super advies gekregen via de chatfuncktie op de site. Niets was te veel gevraagd. Samen de juiste combi startpakket samengesteld. Erg tevreden!

Ed Spruyt beoordeelde op 2018-07-06

Fantastische service.
Hele fijne zaak.!!๐Ÿ‘๐Ÿฝ๐Ÿ‘๐Ÿฝ๐Ÿ‘๐Ÿฝ

Tineke Hulzebos beoordeelde op 2018-07-03

Ben erg tevreden. Er wordt probleem oplossend gewerkt, en ook werd woord gehouden over wat afgesproken werd. Mijn complimenten ook voor correct omgang met de klant en snelle levering.

w,tjin beoordeelde op 2018-06-28

Top

Andrea beoordeelde op 2018-06-21

Al een jaar lang rook ik geen sigaretten meer door het gebruik van de esigaret. Vandaag een mooie nieuwe gekocht. Het maakt hier niet uit hoeveel tijd het kost voordat je alles weet over je nieuwe apparaat.
Fantastisch geholpen door iemand die er alles over weet!

K beoordeelde op 2018-06-07

Altijd vriendelijk aan de telefoon . Nooit problemen met esigaretshop gehad ! Zeer tevreden

Mariska beoordeelde op 2018-05-16

Binnen een paar dagen mijn bestelling in de bus! Tevreden klant!