Apothekersdijk 1

Mystery shopper

Lees
waarom

mr. Edward Singels te Amsterdam beoordeelde op 2018-01-22

Perfecte service, uitstekende klantenservice middels chat mogelijkheid. Alles volledig gericht op klanttevredenheid. Supersnelle levering en elke eventueel opkomend probleem zoals een verkeerde bestelling wordt meteen opgelost zonder mitsen en maren. 100% aan te bevelen.
Groet, Edward uit Amsterdam.

Wouter beoordeelde op 2018-01-19

Tevreden altijd een goeie en nette service na het stellen van een aantal vragen en daarbij het beste advies gekregen ben ik super blij!

Karina beoordeelde op 2017-12-21

found your site online

Nicole beoordeelde op 2017-10-10

Super service!

Kobus beoordeelde op 2017-09-28

Ik ben blij met de service van dit bedrijf . Dit bedrijf is snel en betrouwbaar gebleken .
Na een fout van mijn kant , heeft dit bedrijf dit keurig opgelost , vandaar deze reactie !!

Thijmen van utrecht beoordeelde op 2017-09-22

Goeie arsortiment en gelukkig biologische smaak stoffen

Edy Steenvooeden beoordeelde op 2017-08-16

Goed geholpen met e-liquids met advies over wat goed is en niet. Aanrader!

mr. Edward Singels te Amsterdam beoordeelde op 2017-06-14

Mijn ervaringen met Esigaretshop.nl ijn meer dan uitstekend, kwaliteit, snelle bezorging, uitstekende service en klantenservice. En ten slotte: prijzen (bij primera ben ik 100% duurder uit.

Anna beoordeelde op 2017-04-04

Eindelijk de goede coils gevonden voor mijn clearomizer. Jippie.
Goede prijzen!
Verder een snelle en keurige levering, fijn is dat!
En dat je kunt chatten als je informatie nodig hebt ben ik ook al blij mee.
Kortom: een tevreden klant!

Pieter Berge Henegouwen beoordeelde op 2017-03-20

Hallo Jonny , ik ben te vreden wat ik heb gekocht bij jou , die E-sigaret en de smaak is ook lekker , bij een ander is niet zo goed als bij jouw , klanten moeten maar eens bij jouw bestellen kunnen zij het zelf ervaren , woon je verweg dan word het gratis naar je toe gestuurd , ik ben heel te vreden , dus mensen ga naar Havanahuis Apothekersdijk nr:1 in leiden groeten piet v berge Henegouwen

Anoniem beoordeelde op 2017-02-16

Ik ben al jaren bij deze winkel om de e-sigaret te gebruiken en ik moet dus zeggen, enik kan zeggen dat ik nu 0% nicotine gebruik en dus niet meer rook ook mijn zuurstof in longen enz is opgeklommen naar 98% dus ik blijf er bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gr. louise houten

A. Verhagen beoordeelde op 2017-01-28

Goede prijs, bestel gemak en snelle levering.

Wim beoordeelde op 2017-01-27

In de winkel goed advies gehad, de daarop volgende bestellingen vlot en correct afgehandeld.

Maurice beoordeelde op 2016-12-31

Bestelling gedaan op Vrijdag voor 16.00 (betaald via iDeal) en Zaterdag lag het netjes verpakt op de deurmat .

j. van de klundert beoordeelde op 2016-12-01

Heel tevreden. Ik had door mijn eigen fout per abuis een bestelling dubbel betaald. Mail gestuurd. Werd binnen paar minuten terug gebeld dat geld terug gestort wordt. Mag menig online winkel voorbeeld aan nemen. Prima bereikbaarheid en communicatie!!!

Molenaar beoordeelde op 2016-10-25

Zeer tevreden, super klantvriendelijk en top service!

Thei Weelen beoordeelde op 2016-10-05

Het bestelde artikel was in de webshop op voorraad. Na betaling ontving ik bericht dat deze niet op voorraad was en daarom later zou komen. Men heeft mij vrij vlot benaderd en een vervangend product voorgesteld. Dat was ook snel in huis. Service zoals het hoort!

Reactie van Esigaretshop.nl:
Beste Thea,

Allereerst onze excuus dat het artikel niet op voorraad was, helaas kan dit ook een enkele keer gebeuren door de vele bestellingen.

Een klant beoordelingsverzoek wordt automatisch verzonden na een bestelling, wat inderdaad niet zo handig is gezien er een aantal factoren meespelen in dit hele proces. We hebben dit meteen opgepakt en aangepast. Bij nieuwe bestellingen ontvangt de klant pas na ontvangt een beoordelingsverzoek. Zo leren wij ook nog elke dag van onze klanten.

Wij hopen op begrip en bedanken je nogmaals voor de bestelling en vertrouwen in Esigaretshop.nl

Dennis | Esigaretshop.nl

Bakker beoordeelde op 2016-10-05

Snelle afhandeling, jammer dat 1 flesje liquid te weinig geleverd was.

Mike beoordeelde op 2016-10-03

Heel tevreden: het werkt goed.

Liesbeth Bastiaansen beoordeelde op 2016-10-01

Prima service. Ik moet nog 7 flesjes nageleverd krijgen. Johnny belde me zelfs daar voor op.