Lage Valkseweg 75
6733 GB Wekerom

KiyOh 559 9,4
2013

Annelies Schouten beoordeelde op 2013-07-22

Het product Teufelzalbe in eerste instantie in Duitsland gekocht, ik had meer nodig en via internet blijkt dat er in Wekerom dit bedrijf zit die hetzelfde verkoopt en ook nog voor dezelfde prijzen die in buurland wordt betaald. Geweldig! Daarbij ook nog zeer snelle en nette levering. TOP!

Femke beoordeelde op 2013-01-23

De dode zee producten helpen mij geweldig goed tegen mijn psoriasis.
Bestelling wordt goed verpakt en snel verzonden. Jullie hebben er weer
een klant bij.

Karel beoordeelde op 2012-08-16

100 % tevreden klant. Goede producten en prompte levering!

Thijs de Jong beoordeelde op 2012-07-16

Goede producten tegen een aantrekkelijke prijs.
Aflevering is top. Snel en goed verpakt.

Alexandra de Louw beoordeelde op 2011-10-12

De geleverde producten zijn niet alleen erg goed van kwaliteit maar de service is ook perfect. Verzending gaat snel en verpakking is top. Bovendien worden vragen ook zeer snel per e-mail beantwoord.

Kees van Dongen beoordeelde op 2011-08-09

De ontspannende werking van pferdesalbe op de spieren is onmiskenbaar. Het smeert makkelijk weg en heeft een zeer heilzame werking. Ik heb alle vele soorten spierwrijfmiddelen geprobeerd, maar dit is een van de eerste soorten die bij mij ook echt werking heeft. Geweldig product en top service!

2011