Europost Postzegel- en munthandel

Europost Postzegel- en munthandel

Postzegel en munthandel. Europost verkoopt alles voor de munt, bankbiljet en postzegelverzamelaar. Uiteraard verkopen wij postzegels, munten en bankbiljetten maar ook alle benodigdheden voor deze hobby zoals albums en catalogi. Met ruim 30 jaar ervaring in deze branche, onze fysieke winkel in Breda en met ruim 20.000 items op eBay hebben wij voor iedere verzamelaar iets te bieden. We zijn lid van NVPH (Nederlandse Vereniging van Postzegelhandelaren) en FNIP (Federatie van Nationale en Internationale handelaren). Tevens kopen wij verzamelingen van particulieren die zijn gestopt met verzamelen of uit nalatenschappen.

De zekerheden van https://www.europost.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018