Ginnekenweg 360
4835NM Breda

Marjo Giesen beoordeelde op 2019-09-18

Bestelling netjes gekregen alleen geen bevestiging van je bestelling in je mail.
Krijg nu wel reclame in mijn mailbox.

L Smolenski beoordeelde op 2019-09-17

Zeer snelle levering 👍

Sjoerd Wenings beoordeelde op 2019-09-17

Vlotte bezorging

Albert Schallier beoordeelde op 2019-09-17

De levering was zeer snel , normaal 2 a 3 dagen , maar de volgende dag was de levering er al. Ik ben uiterst tevreden over mijn radio dab antenne .

Dhr. H Pas beoordeelde op 2019-09-17

Zeer goed

Jasper Van der Werf beoordeelde op 2019-09-17

Snel geleverd en netjes ingepakt. Prima!

Cees van der Leden beoordeelde op 2019-09-16

Correcte levering

Arie de Wit beoordeelde op 2019-09-16

snel en keurig afgehandeld

Dik de Bruijn beoordeelde op 2019-09-13

Heel tevreden.Ene dag besteld,volgende dag afgeleverd.Tevens was het perfekt verpakt.

Peter van der Does beoordeelde op 2019-09-11

snelle levering

hennie koolmoes beoordeelde op 2019-09-10

mooie koop

piet Riet beoordeelde op 2019-09-10

Bestelling op tijd en keurig verpakt.

Joost .Kortlever beoordeelde op 2019-09-09

Snel en goed geleverd, goede service.

L.G.A. Roemen beoordeelde op 2019-09-09

Bestelling prompt geleverd.
De doos was stevig en met zorg verpakt.
Als ik moest kiezen tussen 0 en 10, kreeg Europost Postzegel- en munthandel een dikke 11

wil den hartog beoordeelde op 2019-09-07

netjes verpakt in een stevige enveloppe en een goed produkt geheel naar mijn wens grWil

Michael Hoekstra beoordeelde op 2019-09-05

Snelle levering precies als afgesproken

Hans van Daele beoordeelde op 2019-09-05

Tijdige verzending, goed verpakt en voorzien van mooie postzegels, waarvan de filatelist blij wordt.

H.A. Lingen beoordeelde op 2019-09-04

Snelle en zorgvuldige levering, bravo!

Jeroen van Koerten beoordeelde op 2019-09-03

G.J. Stam beoordeelde op 2019-09-02