Ginnekenweg 360
4835NM Breda

Jan Jelluma beoordeelde op 2019-05-24

Corecte levering. Tijdsduur van levering vrij lang,maar dat is bekend.

Lau Feitsma beoordeelde op 2019-05-24

Snelle levering en waar voor je geld. Ik ben tevreden

H.J. Thijssen beoordeelde op 2019-05-22

Het Pakket was goed verpakt en is zonder beschadiging bij ons afgeleverd. Ook was de bestelling op tijd geleverd en de betaling correct geregeld.

harm jan hoek beoordeelde op 2019-05-22

goed en op tijd ontvangen

kees Rijsdijk beoordeelde op 2019-05-22

Ik ben heel tevreden met de afhandeling van mijn bestelling en ga zeker verder met zoeken naar de postzegels en bestellen, niets dan lof groeten

Wim Deliën beoordeelde op 2019-05-22

Ze denken met je mee bij de opbouw van je postzegelcollectie. Zoeken dingen voor je uit m.b.t albums en inlegvellen. Accurate levering en respons op vragen zowel per mail als telefonisch. Goede prijs kwaliteit. Post-frisse zegels zijn van hoge kwaliteit. Altijd vriendelijke en correcte benadering. Kortom een aanrader.

J.T. Bloemendaal beoordeelde op 2019-05-21

Dinsdag besteld, woensdag ontvangen. Keurig en degelijk verpakt.

Vincenzo Maurizio Raimondo beoordeelde op 2019-05-21

Servizio ottimo e veloce.

piet Riet beoordeelde op 2019-05-21

Bestelling is snel en correct geleverd. Bijkomende informatie was óók welkom. Goed verpakt. Prima

Kees Breemer beoordeelde op 2019-05-21

Altijd goed!

Patrick beoordeelde op 2019-05-17

Top zaak, snelle levering en goede communicatie.
Ga zeker nog meer bestellen.

Ronald Plaisier beoordeelde op 2019-05-17

Prima service.

Jordans Gerard J. beoordeelde op 2019-05-17

* snelle aflevering van het bestelde
* leuke filatelistische frankering, alleen jammer dat PostNl door de verrekt slechte
afstempeling, de zegels naar de klo...... heeft geholpen.

Max Visser beoordeelde op 2019-05-16

Snelle levering en leuke munten

hans geux beoordeelde op 2019-05-16

gaat altijd goed, geen probleem,

Wilma Moolenbeek beoordeelde op 2019-05-15

Snel en goed verpakt

Rob Stein beoordeelde op 2019-05-14

snel, en keurig bezorgd de dag na de bestelling.

H.W. Schoonbeek beoordeelde op 2019-05-13

Goed geïnformeerd via post en verzending

Patrick van Lommel beoordeelde op 2019-05-13

Prima!

w van stratum beoordeelde op 2019-05-12

niks aan toe te voegen, prima verzorgd!