Ginnekenweg 360
4835NM Breda

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Lodewijk Rameckers beoordeelde op 2018-11-14

Snelle afhandeling en levering. Pakket was gefrankeerd met heuse postzegels, wat zeer op prijs werd gesteld.

Frits Kaijen beoordeelde op 2018-11-14

Snelle levering, kwaliteitsproducten.

Vincenzo Maurizio Raimondo beoordeelde op 2018-11-14

Servizio perfetto e veloce.

Henk Pijper beoordeelde op 2018-11-13

Snel geleverd en afgehandeld

Kris Willockx beoordeelde op 2018-11-12

Het contact met europost.nl is uitstekend en vlot verlopen. Doet alle nodige moeite om je te helpen met je vragen. Zeer snel geleverd en kwaliteit zoals beschreven. Zeker terug. Een uiterst tevreden Belgische klant.

Karel Kaptein beoordeelde op 2018-11-12

Goede service en snelle levering

Martin Melissen beoordeelde op 2018-11-12

Levert correct en op tijd wat is besteld

Kees Breemer beoordeelde op 2018-11-11

Goede prijs kwaliteit verhouding en supersnel opgestuurd

Gijsbert Landman beoordeelde op 2018-11-08

Snelen goed geleverd wat was besteld.

Atie de Wit beoordeelde op 2018-11-08

Snelle en correcte levering!!!

COBI DEHING beoordeelde op 2018-11-07

Telefonisch zeer accuraat en heel vriendelijk geholpen , de beloofde mail was er snel en de bestelling is zoals beloofd na 2 werkdagen geleverd

E.H.A. Hilgers beoordeelde op 2018-11-07

Zeer correcte en snelle levering

Ad De Ruijter beoordeelde op 2018-11-07

Snelle levering met een overzichtelijke website

A.P. (Anton) Naaijen beoordeelde op 2018-11-07

Zeer vlotte en correcte behandeling en verzending

Theo Meijer beoordeelde op 2018-11-06

Zeer tevreden, snelle bezorging.
Goede prijs kwaliteit

Geertruida Schwarz beoordeelde op 2018-11-06

Alles uitstekend afgewikeld.
Bij bestelling kan je alle albumbladzijdes bekijken en daar kan je echt bekijken of je die postzegels echt wilt hebben.
Besteld en de volgende dag toegestuurd. Ik was bang dat het eventueel niet in Duitsland aan zou komen. Ik had al 2 keer een bestelling uit Nederland niet gekregen. Hier ging alles snel. De bestelling was binnen 3 dagen bij mij in Duitsland.
Is aan te bevelen!!

Gerrit van Duijvenboden beoordeelde op 2018-11-06

Alles is netjes en snel geregeld

Wim Mens beoordeelde op 2018-11-05

Goede service en verpakking, prima.

Twan Van Stippent beoordeelde op 2018-11-05

Gewoon netjes

robert van kints beoordeelde op 2018-11-05

Snelle levering, uitstekende projs.