Ginnekenweg 360
4835NM Breda

Ine Pennings beoordeelde op 2019-08-14

Snelle levering en mooi pakket zegels

E.J.M. Verhagen beoordeelde op 2019-08-14

Bestelling gedaan, betaling geregeld en na de voorgestelde 2 dagen had ik alles ontvangen. PRIMA!!!!!!!

Piet Bouwes beoordeelde op 2019-08-14

mooie snelle levering

Christ Govers beoordeelde op 2019-08-13

Goede voorlichting, hulp en snelle levering. Perfect.

Gerrit Bosch beoordeelde op 2019-08-12

netjes afgehandeld

Harm Uringa beoordeelde op 2019-08-12

Hoewel het kopen van postzegels via de handel niet echt goedkoop is ben ik tevreden met wat ik gekocht heb. De aanlevering was perfect, veel goede en duurdere postzegels met een zeer redelijke kwaliteit. Voor mijn eigen verzameling was deze 'niche aankoop' een goede aanvulling.

Wim Deliën beoordeelde op 2019-08-12

Goede communicatie, zoeken zaken voor je uit m.b.t. albums, supplementen, zegels die niet op de website staan. Prettig in mondeling contact. Mooie aanbiedingen en goede prijs-kwaliteit van de nederlandse postzegels.
Bezorging zo snel als mogelijk. Zending in waterdichte envelop.

L.J. Lammers beoordeelde op 2019-08-10

Mijn bestelling werd snel en accuraat behandeld. De zegels zagen er goed uit

Pieter van Boven beoordeelde op 2019-08-09

bezorging was snel

frans snoeys beoordeelde op 2019-08-09

het was een aangename ervaring

Albertus Koster beoordeelde op 2019-08-09

Vlotte afhandeling van de bestelling. Materiaal veilig aangekomen.

Aad Braam beoordeelde op 2019-08-08

Snel en in goede staat geleverd

Danny Antonissen beoordeelde op 2019-08-07

Vlotte bestelling , snelle levering .
Doe zo verder !!

Eddy De Smet beoordeelde op 2019-08-07

Zeer tevreden

Hans beoordeelde op 2019-08-07

Heel tevreden. Snelle levering. Product is exact zoals in de beelden is weergegeven. Product is niet té duur.

M. Konings beoordeelde op 2019-08-05

perfect

Gerrit Bosch beoordeelde op 2019-08-05

Ik werdt netjes gemaild of mijn bestelling wel klopte omdat ik van sommige items meer had besteld als ik nodig had

PAM van Driel beoordeelde op 2019-08-05

Heel prettig zaken doen met dit bedrijf. Denkt ook mee.

J. Dam beoordeelde op 2019-08-05

Prima kwaliteit en snelle levering.

Henk de Bruijn beoordeelde op 2019-08-02

prima, snel netjes, goed verpakt!