De Wieken 23B

waarom

Google Plus/Places - 10,0

Jan Zwarthoed beoordeelde op 2018-07-16

John Goovers beoordeelde op 2018-07-16

Heb er nu 2x mee gevist,nog niks mee gevangen maar dat komt wel het is een lastige periode nu.
Samenstelling ziet er goed uit de boilie is niet keihard maar wel hard genoeg om een dag te laten liggen.
De popup's vind ik een beetje vreemd ruiken,ik soak ze dan ook minimaal 1 dag.
Ik vind het een goed product voor een betaalbare prijs.

Peter van der Linde beoordeelde op 2018-07-12

Jan Kuiper beoordeelde op 2018-07-12

uitstekend snelle levering

Pieter Baaij beoordeelde op 2018-07-12

Snel in huis en snel vis op de kant

Jo Bus beoordeelde op 2018-07-11

Goede info over het product. Snelle correcte afhandeling. Gewoon een goede bol die aan de beschrijving voldoet,

Frans Randolfi beoordeelde op 2018-07-09

prima levering, werd goed op de hoogte gehouden tijdens leverproces.

Berry Boer beoordeelde op 2018-07-09

Rene Rebel beoordeelde op 2018-07-09

Super netjes de bestelling afgehandeld.

Brian Boera Soba beoordeelde op 2018-07-09

Mario Terwijn beoordeelde op 2018-07-09

Dennis beoordeelde op 2018-07-06

Top service snel binnen goed verpakt en top kwaliteit

Kevin Wenting beoordeelde op 2018-07-05

Heel tevreden en goede service

René Krottje beoordeelde op 2018-07-02

Ernst Woustra beoordeelde op 2018-07-02

Goede persoonlijke service en geen onzin reclames!

Selwyn van Renselaar beoordeelde op 2018-06-28

Doordat de CLS niet meteen leverbaar was de bestelling iets later ontvangen dan gebruikelijk. Ter compensatie een flesje booster cadeau ontvangen. Top service en top boilies.

Eilard de Bruin beoordeelde op 2018-06-28

Bestelling snel en goed en....persoonlijk contact over status, processen, enz. Ook heel fijn dat er gelijk reactie komt, bijv. op een vraag via mail, dat is zeldzaam binnen de online wereld, dus als de boilies net zo goed werken als de makers, heb ik er het volste vertrouwen in.

Ruben Beldman beoordeelde op 2018-06-28

Rene Waasdorp beoordeelde op 2018-06-22