De Wieken 23B

Bas Vos beoordeelde op 2019-06-18

raoul de nie beoordeelde op 2019-06-18

Rick Hegeman beoordeelde op 2019-06-11

Erik van Sluijs beoordeelde op 2019-06-10

De producten heb ik nog niet uit kunnen proberen maar wat mij is opgevallen is dat alles tot in de puntjes is geregeld. De snelheid van levering, product verklaring, verpakking en de geweldige service.

richard leenders beoordeelde op 2019-06-10

Louis Burki beoordeelde op 2019-06-10

Goede kwaliteit.
En een super service.
Gewoon top

Louis

Widi Eckhardt beoordeelde op 2019-06-05

Ab Roos beoordeelde op 2019-06-04

Snelle en nette levering alleen vind ik dat de 5 daagse aanbiedingen aan het eind geleverd moeten worden nu heb ik 2 dagen wat besteld dus 2x verzendkosten alles in 1 scheelt voor E P werk en voor de klant verzend kosten,ook heb ik 1 dag geen aanbieding gehad

Remco Schouten beoordeelde op 2019-06-04

Fred Methorst beoordeelde op 2019-06-04

Snelle levering, goede comunicatie.

Brian Boera Soba beoordeelde op 2019-06-01

Tevreden klant, woensdag besteld en de bollen netjes voor het weekend geleverd, top service en snelle reactie. Zeker vaker bestellen

Eelke De vries beoordeelde op 2019-05-31

Wilfred Brandes beoordeelde op 2019-05-31

Altijd goede service ben al jaren bij evolution!een aanrader!!!

jonas polart beoordeelde op 2019-05-20

vriendelijk en correcte bediening

Stef Van Droogenbroeck beoordeelde op 2019-05-16

Perfect verpakt en zeer snelle levering, ik kon de dag na de bestellen al gaan vissen!

Cor Aalbregt beoordeelde op 2019-05-14

Prima service, alles was binnen 3 dagen binnen.

sem willems beoordeelde op 2019-05-13

Rudy Baillieu beoordeelde op 2019-05-08

Zeer snelle levering , en direct hulp bij een vraag

Johan Daane beoordeelde op 2019-05-07

Supersnelle levering en hele goede producten. De persoonlijke touch: op de pakbon wordt altijd met hand iets bijgeschreven; goede vangst!, succes! Word ik toch weer een beetje blij van.