De Wieken 23B

Google Plus/Places - 10,0

Henk Willem Boschma beoordeelde op 2018-05-24

Snel geleverd, prima webshop

marcel teuben beoordeelde op 2018-05-22

geweldige fijne service! feedback over en weer.zelfs via app is mogelijk.en de bestelde producten snel in huis!

Mark Schellevis beoordeelde op 2018-05-21

Snelle levering, goeie producten en steeds nieuwe tips

Dave Oteman beoordeelde op 2018-05-18

Levering was precies op de afgesproken tijd en al een uur na bezorging lag er een karper op de kant dus het product doet wat ze er over zeggen

Robert Wilke beoordeelde op 2018-05-16

Goede en snelle levering.
Boilies zijn uitstekend, samenstelling en geur is top.
Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

maarten van dordregt beoordeelde op 2018-05-11

Goede service
Snelle afwikkeling en bezorging.
Deze week gebruik ik de boilies en soaks in Frankrijk maar gezien de structuur en gebruikte ingrediënten heb ik daar alle vertrouwen in.

Harm De vries beoordeelde op 2018-05-08

Duidelijke communicatie, kwalitatief goede producten en prima prijs!

Michael Kok beoordeelde op 2018-05-07

Gewoon 1 woord: Tevreden

Danny Lemmen beoordeelde op 2018-05-07

Snelle service super kwaliteit en vriendelijke mensen met verstand van zaken

Ruben Bosma beoordeelde op 2018-05-03

Top service!!

Wesley Lam beoordeelde op 2018-04-24

Snelle levering goede uitleg

Peter Christiaens beoordeelde op 2018-04-23

Niks op aan te merken.
Netjes verzorgd geleverd

Christian Agricola beoordeelde op 2018-04-19

Voor het eerst overgestapt op de Robin Red. Zeer goede bol, sterke geur. Ben er van overtuigd dat ik hiermee snel de eerste van dit jaar op de mat ga krijgen!
Daarnaast snelle levering (volgende dag in huis) en even verificatie van mijn adres geweest i.v.m. dubbele straat huisnummers in Lelystad. Super service, kom zeker weer bij je terug.

Peter Kruidbos beoordeelde op 2018-04-18

Goede snelle levering

Martin Derrez beoordeelde op 2018-04-18

Bestelling was snel binnen en ik werd goed op de hoogte gehouden, welke tijd de bestelling geleverd werd. Ook werd via Whatsapp snel mijn vraag beantwoord.

Pascal de la Mar beoordeelde op 2018-04-18

Zeer tevreden. Bezorgd zoals beloofd

kees hop beoordeelde op 2018-04-11

goed product, goede communicatie (via facebook) en ook voor informatie kun je alles vragen.

Michel Slingerland beoordeelde op 2018-03-27

Zeer tevreden, na bestelling de dag erna al in huis. Had een introductiepakket besteld. Kwaliteit boillies en pop-ups. Ook erg handig dat de boillies in hersluitbare verpakking zitten. Hier ga ik meer bestellen, aanrader!

Reactie van Evolution Products:
Goed om te horen, erg leuk! Heel veel succes met je vangsten....

Elroy Schreur beoordeelde op 2018-03-26

Prima webshop ze houden je goed op de hoogte omtrent je bestelling

Hans-Peter Zimmermann beoordeelde op 2018-03-26

Für einen Brief Versand teuer berechnet....
Produkt selber 👍🏽

Mit freundlichen Grüßen. Pitt

Reactie van Evolution Products:
Es wird als Paket und nicht als Brief versendet. Ansonsten gab es keine Spur und Spur auf dem Paket. Aufgrund der Größe wurde ein Umschlag gewählt, weil eine Kiste viel zu groß war. Entschuldigung, wenn das nicht ganz klar war