Evolution Products

Evolution Products

Super attractief aas met oa. vitamines die belangrijk zijn voor de vis. Deze komen grotendeels uit de gebruikte melen en additieven maar worden indien nodig ook in pure vorm toegevoegd. Het zelfde geldt voor essentiƫle aminozuren. Deze komen grotendeels uit de voeding van de karper. Bij een gevarieerd dieet krijgen ze deze van nature genoeg binnen. Ons aas bevat ook veel aminozuren zodat het een goede voedingsbron vormt. Ook amino's die van nature minder voorkomen zoals Lysine voegen wij standaard aan ons aas toe.

De zekerheden van https://evolutionproducts.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014