Nieuwstraat 59
4493BA Kamperland
06.29.55.17.50

9,9

Jolanda Bos beoordeelde op 2018-08-15

Ik werd zo blij van het pakketje. Heel erg leuk ingepakt (lekkere chocolaatjes ook, heb ze gedeeld met de jarige) Producten zijn goed van kwaliteit en de persoonlijke boodschap op het kaartje heel leuk.

ninamarian Beck beoordeelde op 2018-08-11

Hartstikke tevreden. Goede levering en zo leuk ingepakt met liefde

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat een fijne feedback NinaMariam, bedankt hier voor. We doen ons werk hier inderdaad met liefde en mogen het eigenlijk geen werk noemen zo leuk is het. We hopen je snel weer te mogen begroeten in de winkel. P.s.. is er iets dat je mist in ons assortiment? Wij vullen het graag aan op advies van onze klanten.

Ingrid Feiter beoordeelde op 2018-07-28

vlotte afhandeling van de bestelling, klein presentje doet het altijd goed :)

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat een mooie feedback Ingrid, Heel veel plezier van je bestelling en graag tot ziens in de webshop.

conny van t pad beoordeelde op 2018-07-27

heel erg tevreden is echt een kadootje elke keer TOP

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Beste Conny, wij zijn zo blij met jou als vaste klant. Bedankt voor het mooie compliment weer en graag tot de volgende keer.

GUILLAUME Petit beoordeelde op 2018-07-04

Site ergonomique , produit de qualité , envoi rapide et soigné que demander de plus !

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Merci Guillaume pour ton compliment. Profite bien de tes produits et j'espaire de te revoir dans notre webshop.

Aila beoordeelde op 2018-06-29

Snelle levering goede en persoonlijke service!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat een mooi compliment Aila. Bedankt en graag tot ziens in onze webshop.

conny van t pad beoordeelde op 2018-06-22

Een super fijne shop ,alles netje bezorgt en extra verwend met wat heerlijke chocolade .
Dank je wel voor al het goede wat je doet voor deze wereld ,je bent een topper.

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wouw Conny wat een ontzettend lief en mooi compliment. Maar door bij FairtradeUpgrade te kopen maak jij de wereld samen met ons een stukje mooier. Graag tot snel in de winkel.

Jacqueline Pont beoordeelde op 2018-06-15

Heel tevreden; snel bezorgd en aardige lekkernijen op de koop toe

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Bedankt voor dit mooie compliment Jacqueline. Fijn dat je het lekkers kon waarderen ;-). We hopen je spoedig nog eens te mogen begroeten in de winkel.

Jantine Tenwolde beoordeelde op 2018-06-13

Tevreden! Mooie webwinkel, snelle levering en leuke tas!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat fijn om te horen dat je het leuk vind om bij ons te winkelen en dat je zo blij bent met de tas. We hopen je snel nog eens te mogen begroeten in de winkel en geniet van je aankoop Jantine.

Vivian Kuipers beoordeelde op 2018-05-29

Zeer tevreden! Snel in huis, prachtig verpakt en de tas is nog mooier in het echt dan ik dacht!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat heerlijk om te horen dat je net zo verliefd bent op onze tassen uit Nepal als dat ik dat ben. Heel veel plezier er van en graag tot ziens in de winkel Vivian.

hanneke den hartog beoordeelde op 2018-05-06

een site met verrassende en mooie artikelen, snelle verzending en leuke persoonlijke noot bij ontvangst van het pakketje.

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Hoi Hanneke, wat een ontzettend fijne feedback. Bedankt hiervoor. Heel veel plezier met je bestelling en graag tot snel in de winkel.

Wies en Harry beoordeelde op 2018-04-18

Leuk theepotje ontvangen met lekkers erbij. Mooi en stevig ingepakt. Ook de persoonlijke touch zichtbaar. Hartjes bewaar ik....

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat een ontzettend lieve reactie Wies. Blij te horen dat alles heel is over gekomen. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze winkel. O en hartjes kun je altijd weer recyclen toch ;-)

Stefan Van keulen beoordeelde op 2018-03-26

vlot antwoord en je wordt snel geholpen!!!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Hoi Stefan, fijn dat je zo tevreden bent over onze service. Daar doen we het voor. Veel plezier van jouw aankoop en tot snel bij FairtradeUpgrade.shop

Rogier beoordeelde op 2018-03-08

Mooie overzichtelijke website en de producten zijn razendsnel bezorgd. Aanrader dus!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Beste Rogier, wat fijn dat je zo tevreden bent met onze service. Bedankt voor het compliment. We zien je graag nog eens terug in onze winkel.

Anne Phoelich-de Jong beoordeelde op 2018-03-07

Heel leuke eerlijke spulletjes en zeer prettige service!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Hallo Anne, wat fijn om op deze manier van je te horen dat je het assortiment zo leuk vind en onze service waardeert. Bedankt voor het mooie compliment. Tot snel in onze winkel hoop ik.

Ilonka Traas beoordeelde op 2018-03-06

Goede service, leuke persoonlijke boodschap bij de bestelling en erg leuk ingepakt!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Het doet mij plezier te weten dat je blij bent met je bestelling Ilonka. Graag tot een volgende keer.

Movita Scherff beoordeelde op 2018-03-05

Ik ben erg tevreden, had het de dag na mijn bestelling in huis. Super service, mooi verpakt, echt een cadeautje. Ik ga deze shop zeker aanbevelen bij mijn familie en vrienden.

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat fijn dat je zo tevreden bent Movita. Graag tot ziens in ons webwarenhuis.

Vivian beoordeelde op 2018-02-24

Fijne duidelijk webshop met bijzondere producten.

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat een leuke reactie Vivian. Ik ben blij te horen dat je de winkel zo waardeert. Hopelijk tot snel.