Nieuwstraat 59
4493BA Kamperland
06.29.55.17.50

hanneke den hartog beoordeelde op 2018-05-06

een site met verrassende en mooie artikelen, snelle verzending en leuke persoonlijke noot bij ontvangst van het pakketje.

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Hoi Hanneke, wat een ontzettend fijne feedback. Bedankt hiervoor. Heel veel plezier met je bestelling en graag tot snel in de winkel.

Wies en Harry beoordeelde op 2018-04-18

Leuk theepotje ontvangen met lekkers erbij. Mooi en stevig ingepakt. Ook de persoonlijke touch zichtbaar. Hartjes bewaar ik....

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat een ontzettend lieve reactie Wies. Blij te horen dat alles heel is over gekomen. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze winkel. O en hartjes kun je altijd weer recyclen toch ;-)

Stefan Van keulen beoordeelde op 2018-03-26

vlot antwoord en je wordt snel geholpen!!!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Hoi Stefan, fijn dat je zo tevreden bent over onze service. Daar doen we het voor. Veel plezier van jouw aankoop en tot snel bij FairtradeUpgrade.shop

Rogier beoordeelde op 2018-03-08

Mooie overzichtelijke website en de producten zijn razendsnel bezorgd. Aanrader dus!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Beste Rogier, wat fijn dat je zo tevreden bent met onze service. Bedankt voor het compliment. We zien je graag nog eens terug in onze winkel.

Anne Phoelich-de Jong beoordeelde op 2018-03-07

Heel leuke eerlijke spulletjes en zeer prettige service!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Hallo Anne, wat fijn om op deze manier van je te horen dat je het assortiment zo leuk vind en onze service waardeert. Bedankt voor het mooie compliment. Tot snel in onze winkel hoop ik.

Ilonka Traas beoordeelde op 2018-03-06

Goede service, leuke persoonlijke boodschap bij de bestelling en erg leuk ingepakt!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Het doet mij plezier te weten dat je blij bent met je bestelling Ilonka. Graag tot een volgende keer.

Movita Scherff beoordeelde op 2018-03-05

Ik ben erg tevreden, had het de dag na mijn bestelling in huis. Super service, mooi verpakt, echt een cadeautje. Ik ga deze shop zeker aanbevelen bij mijn familie en vrienden.

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat fijn dat je zo tevreden bent Movita. Graag tot ziens in ons webwarenhuis.

Vivian beoordeelde op 2018-02-24

Fijne duidelijk webshop met bijzondere producten.

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat een leuke reactie Vivian. Ik ben blij te horen dat je de winkel zo waardeert. Hopelijk tot snel.