Nieuwstraat 59
4493BA Kamperland
06.29.55.17.50

Astrid Koops beoordeelde op 2018-12-12

Het product ziet er tip top uit. De Alpaca is lekker zacht en de kleuren zijn mooi.
Ben er erg tevreden mee.

mt cnossen beoordeelde op 2018-12-09

Mooi ingepakt product en snel geleverd

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Beste mt cnossen, bedankt voor deze mooie feedback. Veel plezier met de aankoop en graag tot ziens in onze winkel.

Ditte Schat beoordeelde op 2018-12-04

Attent dat ik een mail kreeg om het cadeau in te pakken en om er een kaartje bij te doen

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Hoi Ditte, ik hoop dat ze blij was met de verassing. Vond het erg leuk om er aan mee te maken. Bedankt voor je bestelling en graag tot ziens in de winkel

A Huisman beoordeelde op 2018-12-02

Snelle levering en een persoonlijk berichtje erbij. Kan niet beter!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat een super mooie feedback, daar worden we heel blij van A. Graag tot ziens in de winkel.

Hetty Zeggelaar beoordeelde op 2018-11-30

Heel snel geleverd, mooi en zorgvuldig ingepakt. De alpaca is mooi en echt superzacht

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat is hij leuk he Hetty, heel veel plezier er van en bedankt voor het fijne compliment. Graag tot ziens in de winkel.

Jeroen Vreeke beoordeelde op 2018-11-28

Leuk ingepakt en mooi materiaal

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Beste Jeroen, dat is een heel fijn compliment. Bedankt hier voor. Heel veel plezier van de aankoop en graag tot ziens in de winkel.

W de jonge beoordeelde op 2018-11-26

Héél snelle levering, leuke producten, mooi verpakt!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat fijn dat je zo tevreden bent over de snelle levering Willeke. Daar worden wij ook blij van. Veel plezier bij het geven van de cadeautjes en graag tot ziens in de winkel.

Saskia Schendelaar beoordeelde op 2018-11-18

leuke producten snelle levering en goede service met veel persoonlijke aandacht.

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat fijn dat jij dit zo ervaart Saskia. We doen altijd onze uiterste best om iedere klant een vip behandeling te geven ;-) We hopen je snel weer te mogen begroeten in de winkel en als je dingen mist in ons assortiment dan horen we het graag.

Willy De Hoop beoordeelde op 2018-11-13

Eerlijke en fijne produkten, die snel worden geleverd

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat een mooi compliment Willy, bedankt. Veel plezier van je bestelling en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen in de winkel.

teunie de Kruijf beoordeelde op 2018-11-03

Prima webshop!! Ze deden er alles aan om het gewenste artikel voor mij te bestellen in Albanië
En ik kreeg het mooi ingepakt. Geweldige service!!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Beste Teunie, we zijn blij dat we dit zo snel voor je in orde konden maken en de dames hebben met alle liefde het artikel gelijk verzonden. We hopen dat het cadeau met liefde ontvangen zal worden en ze er veel plezier van zal hebben. Graag tot ziens.

Marga Velde-Veenstra beoordeelde op 2018-11-03

Alleen de bestelbevestoging liet ruim een uur op zich wachten. Navraag via de mail werd vlot beantwoord. De volgende dG mijn bestelling al in huis

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Hoi Marga, Bedankt voor je goede feedback. In onze webshop gaat de bevestiging er niet automatisch uit maar zodra ik de bestelling heb bekeken. We willen graag een zekere mate van controle houden en snel kunnen schakelen als dit nodig is met betrekking tot specifieke vragen van onze klanten. Wanner de bevestiging bij je binnen komt kun je er dan ook van uit gaan dat we met je bestelling bezig zijn. Wanneer een klant direct contact met ons opneemt zorgen wij uiteraard dat de bevestiging er gelijk uit gaat. Dit is wel een punt waar we over gaan nadenken zeker als we er meer vragen over krijgen. Fijn dat je dit met ons wilde delen en heel veel plezier van je bestelling. Graag tot snel in onze webshop.

Anne Phoelich-de Jong beoordeelde op 2018-10-27

Hele prettige en vlugge communicatie over wat vragen die ik bij mijn bestelling had! Super service, prachtige producten!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met onze service Anne, bedankt voor het compliment. Veel plezier van je bestelde producten.

S. Louws beoordeelde op 2018-10-17

Supersnelle levering! Heel erg blij met mijn alpaca❤️

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Beste S. Louws, We zijn blij dat Alpaca een goed nieuw thuis heeft gekregen. Veel plezier er van en graag tot ziens in de winkel.

Rineke Nollen beoordeelde op 2018-10-13

Goede service, superleuk ingepakt met extraatjes en snel thuis geleverd!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Bedankt Rineke, wat een mooi compliment. Ik hoop dat de chocolade lekker was ;-) Graag tot ziens in de winkel.

W de jonge beoordeelde op 2018-09-29

Snelle levering, mooie producten en mooi verpakt!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Lieve W de Jonge, wat ben jij een fijne vaste klant. Bedankt voor je mooie review en geniet van de heerlijke chocolade. Hopelijk tot snel in de winkel.

J. Brugman beoordeelde op 2018-09-11

Supergeregeld, 1 smaak was niet op voorraad, maar ze hebben ivm de deadline het toch weten te regelen dat beide smaken nog dezelfde dag verstuurd konden worden. Ik werd hier zelfs over gebeld. Top! En zag er leuk ingepakt uit. Zo zou je iemand met een leuk kadootje kunnen verrassen! Zeker een aanrader, deze mensen hebben passie voor hun klanten!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
T was even spannend mevrouw Brugman, maar ik ben blij dat we de repen op tijd voor de opdracht bij jullie gekregen hebben. Bedankt voor de mooie review en graag tot een volgende keer.

A. beoordeelde op 2018-09-04

Snelle service, tijdens het weekend besteld en maandag geleverd. Heel attent pakketje, met persoonlijke boodschap, leuk! De alpaca is echt super lief en zacht, perfect kraamcadeautje voor een vriendin!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Beste A. Wat een mooie review. Bedankt hier voor. Ik hoop dat de kersverse moeder er blij mee is. Graag tot ziens in onze winkel.

Lenny Fiere beoordeelde op 2018-08-30

Heel tevreden! Snel in huis en mooi verpakt.

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service Lenny. We doen ons werk graag. Hopelijk tot een volgende keer.

Louise Grasmeijer beoordeelde op 2018-08-27

Speciaal voor mij andere verpakking gezocht zodat t door de brievenbus kan! Uitstekende service

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Was een kleine moeite hoor Louise. Geniet er van tijdens je strand dagen. Graag tot ziens.

Saskia Meijers beoordeelde op 2018-08-26

Super service, snelle levering en mooie producten.

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat een mooie review Saskia. Heel erg bedankt en graag tot ziens.