Nieuwstraat 59
4493BA Kamperland
06.29.55.17.50

9,9

S. Louws beoordeelde op 2018-10-17

Supersnelle levering! Heel erg blij met mijn alpaca❤️

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Beste S. Louws, We zijn blij dat Alpaca een goed nieuw thuis heeft gekregen. Veel plezier er van en graag tot ziens in de winkel.

Rineke Nollen beoordeelde op 2018-10-13

Goede service, superleuk ingepakt met extraatjes en snel thuis geleverd!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Bedankt Rineke, wat een mooi compliment. Ik hoop dat de chocolade lekker was ;-) Graag tot ziens in de winkel.

W de jonge beoordeelde op 2018-09-29

Snelle levering, mooie producten en mooi verpakt!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Lieve W de Jonge, wat ben jij een fijne vaste klant. Bedankt voor je mooie review en geniet van de heerlijke chocolade. Hopelijk tot snel in de winkel.

J. Brugman beoordeelde op 2018-09-11

Supergeregeld, 1 smaak was niet op voorraad, maar ze hebben ivm de deadline het toch weten te regelen dat beide smaken nog dezelfde dag verstuurd konden worden. Ik werd hier zelfs over gebeld. Top! En zag er leuk ingepakt uit. Zo zou je iemand met een leuk kadootje kunnen verrassen! Zeker een aanrader, deze mensen hebben passie voor hun klanten!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
T was even spannend mevrouw Brugman, maar ik ben blij dat we de repen op tijd voor de opdracht bij jullie gekregen hebben. Bedankt voor de mooie review en graag tot een volgende keer.

A. beoordeelde op 2018-09-04

Snelle service, tijdens het weekend besteld en maandag geleverd. Heel attent pakketje, met persoonlijke boodschap, leuk! De alpaca is echt super lief en zacht, perfect kraamcadeautje voor een vriendin!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Beste A. Wat een mooie review. Bedankt hier voor. Ik hoop dat de kersverse moeder er blij mee is. Graag tot ziens in onze winkel.

Lenny Fiere beoordeelde op 2018-08-30

Heel tevreden! Snel in huis en mooi verpakt.

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service Lenny. We doen ons werk graag. Hopelijk tot een volgende keer.

Louise Grasmeijer beoordeelde op 2018-08-27

Speciaal voor mij andere verpakking gezocht zodat t door de brievenbus kan! Uitstekende service

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Was een kleine moeite hoor Louise. Geniet er van tijdens je strand dagen. Graag tot ziens.

Saskia Meijers beoordeelde op 2018-08-26

Super service, snelle levering en mooie producten.

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat een mooie review Saskia. Heel erg bedankt en graag tot ziens.

Jerry van deursen beoordeelde op 2018-08-23

Leuke en eerlijke producten. Echte aanrader

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Bedankt Jerry voor het mooie compliment. Ik hoop dat je cadeau in de smaak viel bij de jonge ouders. Graag tot een volgende keer.

Hanne Bookelmann beoordeelde op 2018-08-17

Snelle levering met een persoonlijke kaart en andere leuke extras erbij! Echt fantastisch

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Beste Hanne, wat een prachtige feedback geef jij daar. Ik ga er van blozen. Fijn dat je zo tevreden bent over onze service. Heel veel plezier van je aankoop en graag tot ziens in de winkel.

Jolanda Bos beoordeelde op 2018-08-15

Ik werd zo blij van het pakketje. Heel erg leuk ingepakt (lekkere chocolaatjes ook, heb ze gedeeld met de jarige) Producten zijn goed van kwaliteit en de persoonlijke boodschap op het kaartje heel leuk.

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Daar worden wij dan weer blij van Jolanda. Bedankt voor je leuke feedback en blij te horen dat het cadeautje naar smaak was ingepakt. Bij een verjaardag hoort natuurlijk ook iets lekkers he ;-) Graag tot ziens in onze webshop.

ninamarian Beck beoordeelde op 2018-08-11

Hartstikke tevreden. Goede levering en zo leuk ingepakt met liefde

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat een fijne feedback NinaMariam, bedankt hier voor. We doen ons werk hier inderdaad met liefde en mogen het eigenlijk geen werk noemen zo leuk is het. We hopen je snel weer te mogen begroeten in de winkel. P.s.. is er iets dat je mist in ons assortiment? Wij vullen het graag aan op advies van onze klanten.

Ingrid Feiter beoordeelde op 2018-07-28

vlotte afhandeling van de bestelling, klein presentje doet het altijd goed :)

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat een mooie feedback Ingrid, Heel veel plezier van je bestelling en graag tot ziens in de webshop.

conny van t pad beoordeelde op 2018-07-27

heel erg tevreden is echt een kadootje elke keer TOP

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Beste Conny, wij zijn zo blij met jou als vaste klant. Bedankt voor het mooie compliment weer en graag tot de volgende keer.

GUILLAUME Petit beoordeelde op 2018-07-04

Site ergonomique , produit de qualité , envoi rapide et soigné que demander de plus !

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Merci Guillaume pour ton compliment. Profite bien de tes produits et j'espaire de te revoir dans notre webshop.

Aila beoordeelde op 2018-06-29

Snelle levering goede en persoonlijke service!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat een mooi compliment Aila. Bedankt en graag tot ziens in onze webshop.

conny van t pad beoordeelde op 2018-06-22

Een super fijne shop ,alles netje bezorgt en extra verwend met wat heerlijke chocolade .
Dank je wel voor al het goede wat je doet voor deze wereld ,je bent een topper.

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wouw Conny wat een ontzettend lief en mooi compliment. Maar door bij FairtradeUpgrade te kopen maak jij de wereld samen met ons een stukje mooier. Graag tot snel in de winkel.

Jacqueline Pont beoordeelde op 2018-06-15

Heel tevreden; snel bezorgd en aardige lekkernijen op de koop toe

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Bedankt voor dit mooie compliment Jacqueline. Fijn dat je het lekkers kon waarderen ;-). We hopen je spoedig nog eens te mogen begroeten in de winkel.

Jantine Tenwolde beoordeelde op 2018-06-13

Tevreden! Mooie webwinkel, snelle levering en leuke tas!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat fijn om te horen dat je het leuk vind om bij ons te winkelen en dat je zo blij bent met de tas. We hopen je snel nog eens te mogen begroeten in de winkel en geniet van je aankoop Jantine.

Vivian Kuipers beoordeelde op 2018-05-29

Zeer tevreden! Snel in huis, prachtig verpakt en de tas is nog mooier in het echt dan ik dacht!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat heerlijk om te horen dat je net zo verliefd bent op onze tassen uit Nepal als dat ik dat ben. Heel veel plezier er van en graag tot ziens in de winkel Vivian.