Nieuwstraat 59
4493BA Kamperland
06.29.55.17.50

9,9

Lia Vermeulen beoordeelde op 2019-02-15

Netjes op de afgesproken dag geleverd, netjes verzorgt en een leuke attentie erbij

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat fijn Lia deze mooie review. Bedankt hier voor en graag tot ziens in de winkel.

Bob Van Duuren beoordeelde op 2019-02-09

Goede communicatie en snel verstuurd. Daarnaast mooi ontvangen en erg leuk ingepakt was top!!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service, dank je daar voor. We doen ons best voor het artikel dat niet meer op voorraad was en hoop je dit zo spoedig mogelijk na te sturen. Veel plezier van je bestelling nog en graag tot ziens in de winkel.

Mark van der Plaats beoordeelde op 2019-02-08

Dinsdag avond besteld donderdag bezorgd.
Verzendkosten kreeg ik weer terug gestort šŸ‘super.

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Fijn dat de je het al zo snel in huis had, we zijn toch steeds weer blij dat de postbode zo fijn meewerkt. De korting hoorde bij je bestelling. Ik hoop dat de gelukkige blij is met het cadeau en verwelkom je graag nog eens in onze shop.

Marion Givens beoordeelde op 2019-02-02

Heel blij met mijn sjaal. Heel mooi ingepakt en met een leuk verassing.
Bedankt

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat ontzettend fijn om te horen dat je blij bent met de sjaal Marion. Wij zijn erg blij met jouw bestelling en hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in de winkel. Veel draagplezier.

W de jonge beoordeelde op 2019-01-20

Een mooi pakket met een heerlijke sjaal, lekkere chocolade en een bamboo-beker, kwam precies op het juiste momentšŸ’•.
Snelle levering, mooi verpakt!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Fijn dat je er zo blij mee bent Willeke, dat zijn wij ook met jou als vaste klant. Graag tot ziens.

Kim Bliek-Rijnberg beoordeelde op 2019-01-18

Snelle levering, leuk ingepakt en wat heerlijke snoeperijtjes cadeau!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Bedankt voor deze mooie review Kim. Veel schrijf plezier en graag tot ziens in de winkel.

Sjors de Bruin beoordeelde op 2019-01-16

Snelle levering en precies wat ik wou.

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Beste Sjors, wat ontzettend fijn om te horen. Veel plezier er van en graag tot ziens in de winkel.

Marjan Nijhuis beoordeelde op 2019-01-10

super leuk verpakt, lekkere proefjes er bij... en een geschreven bedankkaartje erbij..geweldig. ik ga zeker vaker wat bestellen.

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Beste Marjan, wat een leuke review, bedankt. Heel veel klus plezier met je bestelling en we zien je graag terug in de winkel uiteraard.

F.A. van Zoomeren beoordeelde op 2018-12-30

Mooi en kwalitatief hoogwaardig product (boxkleed), keurig verpakt, leuke persoonlijke boodschap, aantal fairtrade proef producten erbij gekregen en snel binnen. Super goede ervaring. Dus 5 sterren!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Beste F.A., Wat een mooie review. Ik ga er gewoon van blozen. Blij dat het boxkleed zo in de smaak valt. We hopen je graag nogmaals te mogen verwelkomen in de winkel.

Astrid Koops beoordeelde op 2018-12-12

Het product ziet er tip top uit. De Alpaca is lekker zacht en de kleuren zijn mooi.
Ben er erg tevreden mee.

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
We zijn blij dat je hem mooi vind Astrid. Wij zijn ook helemaal fan ;-) Graag tot ziens in de winkel.

mt cnossen beoordeelde op 2018-12-09

Mooi ingepakt product en snel geleverd

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Beste mt cnossen, bedankt voor deze mooie feedback. Veel plezier met de aankoop en graag tot ziens in onze winkel.

Ditte Schat beoordeelde op 2018-12-04

Attent dat ik een mail kreeg om het cadeau in te pakken en om er een kaartje bij te doen

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Hoi Ditte, ik hoop dat ze blij was met de verassing. Vond het erg leuk om er aan mee te maken. Bedankt voor je bestelling en graag tot ziens in de winkel

A Huisman beoordeelde op 2018-12-02

Snelle levering en een persoonlijk berichtje erbij. Kan niet beter!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat een super mooie feedback, daar worden we heel blij van A. Graag tot ziens in de winkel.

Hetty Zeggelaar beoordeelde op 2018-11-30

Heel snel geleverd, mooi en zorgvuldig ingepakt. De alpaca is mooi en echt superzacht

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat is hij leuk he Hetty, heel veel plezier er van en bedankt voor het fijne compliment. Graag tot ziens in de winkel.

Jeroen Vreeke beoordeelde op 2018-11-28

Leuk ingepakt en mooi materiaal

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Beste Jeroen, dat is een heel fijn compliment. Bedankt hier voor. Heel veel plezier van de aankoop en graag tot ziens in de winkel.

W de jonge beoordeelde op 2018-11-26

Héél snelle levering, leuke producten, mooi verpakt!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat fijn dat je zo tevreden bent over de snelle levering Willeke. Daar worden wij ook blij van. Veel plezier bij het geven van de cadeautjes en graag tot ziens in de winkel.

Saskia Schendelaar beoordeelde op 2018-11-18

leuke producten snelle levering en goede service met veel persoonlijke aandacht.

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat fijn dat jij dit zo ervaart Saskia. We doen altijd onze uiterste best om iedere klant een vip behandeling te geven ;-) We hopen je snel weer te mogen begroeten in de winkel en als je dingen mist in ons assortiment dan horen we het graag.

Willy De Hoop beoordeelde op 2018-11-13

Eerlijke en fijne produkten, die snel worden geleverd

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat een mooi compliment Willy, bedankt. Veel plezier van je bestelling en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen in de winkel.

teunie de Kruijf beoordeelde op 2018-11-03

Prima webshop!! Ze deden er alles aan om het gewenste artikel voor mij te bestellen in Albaniƫ
En ik kreeg het mooi ingepakt. Geweldige service!!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Beste Teunie, we zijn blij dat we dit zo snel voor je in orde konden maken en de dames hebben met alle liefde het artikel gelijk verzonden. We hopen dat het cadeau met liefde ontvangen zal worden en ze er veel plezier van zal hebben. Graag tot ziens.

Marga Velde-Veenstra beoordeelde op 2018-11-03

Alleen de bestelbevestoging liet ruim een uur op zich wachten. Navraag via de mail werd vlot beantwoord. De volgende dG mijn bestelling al in huis

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Hoi Marga, Bedankt voor je goede feedback. In onze webshop gaat de bevestiging er niet automatisch uit maar zodra ik de bestelling heb bekeken. We willen graag een zekere mate van controle houden en snel kunnen schakelen als dit nodig is met betrekking tot specifieke vragen van onze klanten. Wanner de bevestiging bij je binnen komt kun je er dan ook van uit gaan dat we met je bestelling bezig zijn. Wanneer een klant direct contact met ons opneemt zorgen wij uiteraard dat de bevestiging er gelijk uit gaat. Dit is wel een punt waar we over gaan nadenken zeker als we er meer vragen over krijgen. Fijn dat je dit met ons wilde delen en heel veel plezier van je bestelling. Graag tot snel in onze webshop.