Adigestroom 200
2721AN Zoetermeer

jaak henskens beoordeelde op 2017-06-25

Heel veel keuze in kaarten, modellen en papiersoorten. Zeer vlugge levering.

Ashley beoordeelde op 2017-06-25

Super service en zeker een aanrader! Ik vroeg of ze misschien iets konden aanpassen wat kleur betreft wat meteen werd gedaan.
Mijn bestelling was de volgende dag binnen.
Helemaal blij mee en ga in de toekomst zeker nog eens wat bestellen op feestelijkekaarten.nl

Guido beoordeelde op 2017-06-25

Uitstekende service. Dinsdagavond doorgestuurd en donderdagvoormiddag al aan huis geleverd. Volledig volgens onze verwachtingen.

christina beoordeelde op 2017-06-20

Met eigen tekst invullen in jullie voorbeeld kon je geen andere achtergrond kleur kiezen in een nieuw tekstvak. kon dus niets verbergen wat ik niet wilde. Het was eigenlijk een trouwkaart, maar wilde er gewoon een uitnodiging voor een feest van maken. kon tekst wedding niet verbergen.
Snelle levering. had alleen niet verwacht dat t zo'n grote doos was dus 1e keer de postbode gemist....
Kaarten zien er super mooi uit. tevreden.

Reactie van FeestelijkeKaarten.nl:
Hartelijk dank voor uw beoordeling! De door u gekozen kaart is inderdaad ontworpen als trouwkaart, maar wij hadden u graag geholpen met het aanpassen van het basisontwerp naar uw wensen. Neem de volgende keer gerust even contact met ons op als er speciale wensen zijn, want wij helpen u graag!

Van Caelenberg Remi beoordeelde op 2017-06-20

kaartjes zijn goed geslaagd en snelle bezorging ,dank
nog een vraagje: de naamkaartjes worden die geleverd zonder naam op

Reinhilde beoordeelde op 2017-06-18

De eerste maal dat ik uitnodigingen bestelde, had ik per ondgeluk een foutje over het hoofd gezien. Toen kreeg ik onmiddellijk een mailtje om te vragen dat ze het mochten verbeteren. Dit vond ik echt super! Die kaarten waren binnen drie dagen thuis geleverd.

Enkele weken geleden heb ik de menukaarten besteld en die had ik reeds de dag na de bestelling! Wat een service!

Nancy. beoordeelde op 2017-06-16

Wij zijn heel tevreden! Goede opvolging, snelle levering. En de kaarten zijn prachtig afgewerkt en heel goed verpakt.

Els beoordeelde op 2017-06-15

Ok

Ria Sichien beoordeelde op 2017-06-14

Heel tevreden, heel snelle en perfecte afhandeling van mijn bestelling. Een site om te onthouden voor prachtige kaarten.

Gert beoordeelde op 2017-06-12

Snel geleverd. Mooie kaarten. Helemaal goed!

J. van Bindsbergen beoordeelde op 2017-06-11

snel en prima afgeleverd.

Ans Klerkx beoordeelde op 2017-06-10

Wij zijn goed tevreden over de mooie kaarten !! Uitstekend

Piet Schreurs beoordeelde op 2017-06-09

Heel tevreden. Levering zeer snel Kaarten zien er mooi uit. Info telefonisch duidelijk

Dirk Vande Velde beoordeelde op 2017-06-09

Zeer overzichtelijke website, veel keuze en iedereen vindt er zeker zijn gading. Bestelling wordt tot in de puntjes opgevolgd en zeer vlug en verzorgd aan huis geleverd. Mooie afwerking. Zeer tevreden over prijs/kwaliteit.

Top service..............

Ria beoordeelde op 2017-06-08

Helemaal TOP

Salina Webbink beoordeelde op 2017-06-08

Super! Snel geleverd mooie kwaliteit! En precies zoals op de site!

M. de Vries beoordeelde op 2017-06-08

Handige site, snel en foutloos geleverd. Compliment!

Debecker Els beoordeelde op 2017-06-08

De kaarten zijn mooi afgewerkt, druk is prima. De verpakking van de kaartjes waar super.

Ina Mandemaker beoordeelde op 2017-06-08

Ze zijn mooi ! en ze hebben mij er op gewezen dat de kleur aan de voorkant verschillend was Toppie!

miranda beoordeelde op 2017-05-31

Heel tevreden.
Ik heb dinsdag besteld en woensdags ontvangen.
Heel mooie kaartjes gekregen,we zijn er blij mee.