Strevelsweg 700, Unit 303 / E3050

Anoniem beoordeelde op 2019-05-07

Anoniem beoordeelde op 2019-04-24

Anoniem beoordeelde op 2019-04-17

Rein Scheper beoordeelde op 2019-04-16

Feestelijke uitnoding 'gemaakt', erg eenvoudig en snel gereed.
Enige smdet is het gewicht van 21,3 gram, dus 2 postzegels per kaart nodig voor frankering.

WVC beoordeelde op 2019-04-16

Snelle en vlotte levering. Alles 100% in orde

Jess beoordeelde op 2019-04-16

Zeer tevreden mooie kaarten ,mooie druk,snelle levering netjes verpakt
Zoals ik het wou

Anoniem beoordeelde op 2019-04-16

Eric Corijn beoordeelde op 2019-04-10

kwalitatief en bedrukking OK doch heb twee kaarten te weinig ontvangen

Reactie van FeestelijkeKaarten.nl:
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren en de kaarten zijn vandaag alsnog nagestuurd. Onze excuses voor het ongemak!

Anoniem beoordeelde op 2019-04-10

J.A. v.d. Kieboom beoordeelde op 2019-04-09

Klasse! Mijn onbedoelde opgave van te veel kaarten werd na een telefoontje meteen gecorrigeerd.

Anoniem beoordeelde op 2019-04-09

Peter en Toos beoordeelde op 2019-04-09

Supersnelle levering en correcte uitvoering van de bestelde kaarten.

Anoniem beoordeelde op 2019-04-08

Eva beoordeelde op 2019-04-08

Er waren 2 exenplaren te weinig maar deze werden nu nagestuurd.

Albert VAN DOREN beoordeelde op 2019-04-08

Alles verliep zoals wij verwacht hadden.Albert

Anoniem beoordeelde op 2019-04-05

Anoniem beoordeelde op 2019-04-04