Adigestroom 200
2721AN Zoetermeer

Hilda Vanherenthals beoordeelde op 2017-10-11

Vlugge levering - correct uitgevoerd werk

LeoHoog beoordeelde op 2017-10-11

Heel tevreden. Snel geleverd en de kwaliteit was super. Ik heb er al diverse complimenten over mogen ontvangen.

veerle van londerzeele beoordeelde op 2017-10-10

Heel snelle levering, vandaag besteld = morgen in huis, heb 2x besteld en 2x werd mijn bestelling keurig de dag nadien geleverd.

H.de Louweren beoordeelde op 2017-10-09

Heb goede ervaringen met dit bedrijf en mijn wensen zijn volledig correct uitgevoerd,als ik al een minpuntje zou kunnen noemen is dat het contact alleen via e-mail plaatsvind en dat kan soms wat lastig zijn om speciale wensen daarmee kenbaar te maken.Ook zijn ze daarin toch behulpzaam en geven na een mail verzoek toch telef contact met me op .Prima Service dus.

Wendy beoordeelde op 2017-10-02

Top levering/service!

Jean beoordeelde op 2017-10-01

Gewoon uitstekend, totaal niets op aan te merken. Stipt geleverd en in prima staat

Kim Weustink beoordeelde op 2017-09-30

Makkelijk en supersnel en prijs is top

Sam de Kort beoordeelde op 2017-09-30

Snelle levering, oplettende service, klantvriendelijk, top bedrijf!

Roland Vanhulle beoordeelde op 2017-09-29

. Snelle ontvangst. Controle van de tekst.

Marga beoordeelde op 2017-09-22

Snel, perfect en zeer uitgebreide materiaalkeuze

Ella Korstanje-Wirtz. beoordeelde op 2017-09-20

We zijn heel tevreden ,vooral ook over de zeer vlotte levering.

Delameillieure bernice beoordeelde op 2017-09-20

Ben heel tevreden van jullie kaarten , en een heel snelle levering.

Jacqueline beoordeelde op 2017-09-20

Mooie kaarten, goed afgewerkt en snel geleverd.

Lies beoordeelde op 2017-09-15

Ze zijn prachtig geworden en super snelle levering.ze mailen je zelfs als er fouten in staan echt geweldig .

Laila beoordeelde op 2017-09-13

Ik heb hier mijn trouwkaarten besteld. Toen ik een andere kleur wilde dan de kaart op de website, werd voor mij een andere kleur gemaakt.
Goede snelle respons, en goede service, en snel in huis.
Dank!

Michelle beoordeelde op 2017-09-13

Heel mooi maar erg aan de prijs.

Cindy beoordeelde op 2017-09-13

Zeer snelle, correcte levering. Kaarten zijn zeer mooi qua kwaliteit.

Annemieke De Jonghe beoordeelde op 2017-09-13

Over heel de lijn super tevreden! Gebruiksvriendelijke website, snelle en correcte levering en mooi resultaat! Tijdens het feest was iedereen vol lof over het mooie drukwerk. Ook de proefdruk zorgt mee voor een geslaagd ontwerp.

Barbara Mangnus Van der Perre beoordeelde op 2017-09-12

Prachtige kaarten en uirstekende service!

Uytterhoeven beoordeelde op 2017-09-12

Heelll tevreden, wat een service.
Belde voor een probleem bij opmaak Menukaart en persoon in kwestie veranderde meteen. Kon het resultaat dadelijk meevolgen, wat een mooie fantastischhhh ervaring. Zal niet bij deze bestelling blijven,zeer aan te raden.. Super service en wat een mooie keuze in kaarten....👌