Strevelsweg 700, Unit 303 / E3050
3083AS Rotterdam
085 - 301 30 50

Ad Scheij beoordeelde op 2019-03-19

Het fijne is dat ze ook telefonisch bereikbaar zijn. Losse dingen op denken mee. Ondernemen actie als fouten zien. Goede service

Anoniem beoordeelde op 2019-03-12

M. Postma en R. van Harten beoordeelde op 2019-03-04

De kaart ziet er fantastisch uit met de parelmoer optie.

Anoniem beoordeelde op 2019-03-04

Anoniem beoordeelde op 2019-03-04

Veronique De Roeck beoordeelde op 2019-03-03

Uitstekende service. Snel en heel goede kwaliteit

Anoniem beoordeelde op 2019-03-01

Hans de Zeeuw beoordeelde op 2019-02-23

Wij zijn heel tevreden met de kaartjes en de service.

Karoliene Nolf beoordeelde op 2019-02-21

Afdrukkwaliteit is top.
Zondagavond na 23 uur besteld en dinsdag al in de bus. Snelle service met perfecte kwaliteit.

Anoniem beoordeelde op 2019-02-21

de Rooij beoordeelde op 2019-02-21

Heel tevreden.Eerst een proefdruk besteld.Zag er goed uit.
Kaarten besteld en de volgende dag al in huis,en helemaal naar wens.

Anoniem beoordeelde op 2019-02-20

Anoniem beoordeelde op 2019-02-20

Claudine beoordeelde op 2019-02-20

Ik heb maandag besteld en dinsdag al geleverd, zeer verzorgde levering, zeer tevreden

Anoniem beoordeelde op 2019-02-19

Anoniem beoordeelde op 2019-02-19

aj vos-dragt beoordeelde op 2019-02-19

duidelijk, snel geleverd

Carolina beoordeelde op 2019-02-18

Zeer tevreden met de geweldige service van FeesteljkeKaarten.nl. Ik had de Menu- en Naamkaartjes de volgende dag na bestelling al in huis. Werd netjes op de hoogte gehouden van de zending en alles werd netjes verpakt geleverd. Volgende keer zal ik zeker weer op de website van FeestelijkeKaarten.nl kijken of zij een geschikte kaart verkopen.
De service is een dikke 10.

Anoniem beoordeelde op 2019-02-18

Dorien Malliet beoordeelde op 2019-02-18

Heel snel geleverd! De kaarten zagzn er ook uit zoals we verwacht hadden, goede kwaliteit!