Adigestroom 200
2721AN Zoetermeer

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

blije klant beoordeelde op 2017-08-18

goede keuze - ook eens anders dan anders - snelle bezorging van zowel proefkaart als bestelling.

c.stals beoordeelde op 2017-08-18

zeer snelle afwerking en mooie kaarten

Jan beoordeelde op 2017-08-10

Heel veel leuke reacties gekregen van familie en vrienden. Prijs kwaliteit TOP

Annemieke beoordeelde op 2017-08-10

Gebruiksvriendelijke website! Heel tevreden over de service en het resultaat. Maakt elke heuglijke gebeurtenis zoveel mooier, dankjewel!

C.E. Spiessens beoordeelde op 2017-08-04

Ruime keuze, wij gingen voor de uitnodiging geregistreerd partnerschap. Vlotte bezorging. Bij vragen ook snel telefonisch contact.
Ik werd er ook op geattendeerd dat ik de naam van de locatie verkeerd had geschreven. Al met al zeer tevreden over de afhandeling van de bestelling! Een aanrader!

E.Wiersma beoordeelde op 2017-07-27

Hele mooie kaarten laten drukken.
Erg blij mee...en ook zo snel gedrukt en opgestuurd.

Bedankt Edwin en Ben

Ingrid beoordeelde op 2017-07-26

Ik ben heel tevreden. De ene dag besteld en de andere daf in huis.
Ook is er nauwkeurig gelet op hoofdletters en zinsfouten.

Anoniem beoordeelde op 2017-07-25

Wij hadden eerst een proefkaart besteld om te kijken hoe het zou worden. Deze vonden wij mooi en hebben de bestelling geplaatst.

Van Zanten beoordeelde op 2017-07-24

Compleet tevreden! Top!

Tamara beoordeelde op 2017-07-22

Heel tevreden. Vlotte service en mooie kwaliteitsvolle kaarten.

Laura beoordeelde op 2017-07-19

Maandagavond kaarten gemaakt, deze had ik woensdag in huis. Netjes verpakt en van mooie kwaliteit

Esther Neleman beoordeelde op 2017-07-16

Kaarten zijn eenvoudig te maken, supersnelle bezorging!

Corine Verkerk beoordeelde op 2017-07-16

Kaarten en Envelopen besteld,andere dag s'middags netjes met envelope afgeleverd door Post.NL.
Verpakking netjes en goed verzorgd. Klasse
Drukwerk...super!!!
Voor herhaling vatbaar.

Anoniem beoordeelde op 2017-07-16

Veel verschillende mogelijkheden om menu's te ontwerpen met zeer gebruiksvriendelijk en intuitieve software; geen ingewikkeld gedoe maar snel een mooi resultaat. Fijn dat er de mogelijkheid van een proefdruk is. De bestelling werd snel geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Hans pots beoordeelde op 2017-07-09

Wij waren zeer blij verrast van de door u geleverde kaarten deze waren van een zeer mooie en gode kwaliteit

Caroline beoordeelde op 2017-07-03

Tussen bestelling en de levering zat evenwel een kleine week tussen, maar prijs-kwaliteit: heel tevreden! Veel positieve feedback gekregen over de originaliteit van het kaartje (trouwuitnodigingen).
We zijn super content!

Gerrit Groot Wassink beoordeelde op 2017-07-01

Geweldige service!! Nadat kaart besteld was en in productie een fout geconstateerd. De kaarten werden opnieuw gedrukt zonder meerprijs!!!! Geweldige service. Bedankt!!

koen beoordeelde op 2017-07-01

Mooie afwerking vn de kaarten. Alles werd vlot netjes en vlot geleverd.

Jolanda van Tuil beoordeelde op 2017-06-28

Duidelijke omschrijving. Leuke ontwerpen. En snelle levering

Emeric De Bleeckere beoordeelde op 2017-06-28

verzorgde kaarten, op tijd geleverd; meer moet dat niet zijn.