Strevelsweg 700, Unit 303 / E3050

Anoniem beoordeelde op 2019-07-12

Anoniem beoordeelde op 2019-07-10

Anoniem beoordeelde op 2019-07-10

jac.linskens beoordeelde op 2019-07-09

ze hebben ons zeer geholpen met het aanpassen van de tekst, en onnodige dingen weg te laten. Verder werden de kaarten supersnel geleverd

Anoniem beoordeelde op 2019-07-09

Anoniem beoordeelde op 2019-07-08

yvonne van der Maas beoordeelde op 2019-07-08

het maken van de kaart vergt wel enig geduld. De site is erg langzaam bij het maken van de tekst.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-08

Valcke Albert beoordeelde op 2019-07-04

snelle levering en kwalitatief

Van Kauter Jznny beoordeelde op 2019-07-03

Heel tevreden.Zondag besteld en dinsdag al geleverd.Mooie kwaliteit en heel verzordg.

Marcel Teughels beoordeelde op 2019-06-27

Alles tip top

Sophie beoordeelde op 2019-06-26

Ik heb eerst een voorbeeld laten versturen en heb nog extra staaltjes papier ontvangen.
Snelle en efficiënte service! Een aanrader!

Wendy beoordeelde op 2019-06-26

Super snelle levering!!
Alles perfect hoe ik het had samen gesteld.
Zeer tevreden klant

Katrien de kesel beoordeelde op 2019-06-26

Zeer goede service

Saskia beoordeelde op 2019-06-25

Mooie kaarten, snelle service, makkelijk aanpasbaar.

Anoniem beoordeelde op 2019-06-25