Strevelsweg 700, Unit 303 / E3050
3083AS Rotterdam
085 - 301 30 50

Anoniem beoordeelde op 2018-11-14

Luutje Peereboom beoordeelde op 2018-11-09

Prima service en zeer goed kwaliteit en zeer snel en goed geleverd.

V. Janssen beoordeelde op 2018-11-08

Goed en heel snel geleverd! Gewoon Top

Anoniem beoordeelde op 2018-11-08

Magits André beoordeelde op 2018-11-07

Mooie uitvoering keuze uit verschillende papiersoorten
pluspunt is dat men voor 1€ een perfect voorbeeld toegestuurd krijgt.
Vlotte afhandeling.

franny de wit beoordeelde op 2018-11-07

mooie kaarten, snel geleverd.

Monique Schepers beoordeelde op 2018-11-07

Goed uitgevoerd. Snelle service.

Anoniem beoordeelde op 2018-11-05

isabelle martin beoordeelde op 2018-11-02

PRACHTIG BOEK , SNELLE LEVERING , ZEER GOED VERPAKT , DIK IN ORDE

M. Zoeten beoordeelde op 2018-11-02

We bestelden een rouwkaart (eigenlijk een kerstkaart). Een kaart met boom en fiets voor onze geliefde oom die veel van fietsen hielt. Deze was zo aan te passen dat het prima aan onze wensen voldeed. Er werd super goed meegedacht. Top service! Bedankt Feestelijke Kaarten.

De Fleurquin Guido beoordeelde op 2018-10-29

Verzorgde en snelle levering

A.R. beoordeelde op 2018-10-27

Ik had eerst een paar proefkaarten besteld. Deze kwamen snel binnen, met allerlei opties voor het papier en kleur envelop.
Ik heb 21 kaartjes besteld. Er miste 1 letter op de voorkant. Ik had gebeld en 't werd direct opnieuw gedrukt (zonder kosten uiteraard) en de volgende dag was het in huis. Uitstekende service! Prachtige kaarten

Anoniem beoordeelde op 2018-10-27

Anoniem beoordeelde op 2018-10-25

Jan Kootstra beoordeelde op 2018-10-21

Het was gewoon prima en zoals beloofd een snelle levering.