Torenallee 20
5617BC Eindhoven
040 304 1775

8,9

Kees van der Toorn beoordeelde op 2017-07-04

Prachtige fiets, uitstekende levering.

Mirjam Reijneveld beoordeelde op 2017-06-28

Prima snel mooie fiets.

sepp te Nahuis beoordeelde op 2017-06-28

Contact was prima

Geert Van de Gucht beoordeelde op 2017-06-12

Snelle, correcte levering en fiets die volledig was afgewerkt

Paul Pastoor beoordeelde op 2017-04-24

Snel, goede communicatie en informatie.

Eus Konijnendijk beoordeelde op 2017-04-18

Snelle levering en fiets geleverd zoals afgesproken...top!!

g spanninga beoordeelde op 2017-04-01

Mbm Life fiets besteld, die vlot geregeld is; top. Zeer tevreden over. Scherpe prijs. Aangezien pedalen, zadel en stuur zelf gemonteerd worden, zou een eenvoudige instructie daarbij een aanrader zijn. Het linkerpedaal moest tegen de klok in vast gedraaid worden, vond ik op Google over monteren hiervan.

Vanessa van Rijn beoordeelde op 2017-03-27

Supersnelle levering, netjes verpakt. Alleen miste er een beschrijving voor de montage

Kris beoordeelde op 2017-02-21

Zeer snelle levering ! De fiets (MBM Life) kwam ongeveer gemonteerd aan. Enkel het stuur en zadel dienden nog geplaatst te worden. 5 min werk.
Aanrader, zowel de webwinkel als de fiets.

Maarten Bastiaans beoordeelde op 2016-11-28

Fiets afgelopen vrijdagmiddag besteld en vanmorgen werd de fiets al geleverd. Helemaal tevreden!

Karin de Vries beoordeelde op 2016-11-25

Ik had een altec fietsmand besteld netjes
betaald krijg ik een mail terug
dat de mand alleen te bestellen is in combinatie
met een fiets
Beetje jammer dat het niet op de side
staat aangegeven

Marin Jankovski beoordeelde op 2016-11-05

Snel!

E.L.M. Vijverberg beoordeelde op 2016-10-23

Snel in huis. Enkele onderdelen van de fiets moest ik zelf in elkaar zetten. Dat wist ik maar een gebruiksaanwijzing had op zijn plaats geweest.

Mark Verhagen beoordeelde op 2016-10-21

Met de fiets en de levering erg tevreden, donderdag besteld en vrijdag in huis, ik hield na het monteren wat onderdelen over waar op ik 7 oktober over gemaild heb, maar tot op heden heb ik nog geen antwoord gehad. Dus qua aftersales een minpuntje, anders was de beoordeling Uitstekend geweest ipv Goed .

carin spaan beoordeelde op 2016-10-15

De fiets was prima en goed in elkaar kunnen zitten mbt internet. Tip, misschien een begeleidend briefje / handleiding mbt de losse onderdelen en hoe wiel en stuur vast te zetten. Was nu best even puzzelen en we hielden ook iets (niet belangrijks volgens ons, maar toch) over.

Julius Ocalia beoordeelde op 2016-10-02

De fiets was verkeer in elkaar gezet waardoor ik zelf moest los halen. En er zat geen handleiding bij om het in elkaar te zetten.
Verder werkt de fiets wel goed naar behoren.

Miranda van Baarle beoordeelde op 2016-10-01

Heel tevreden, snelle levering.

Michiel Van gool beoordeelde op 2016-09-27

Werd netjes gemaild dat de fiets later geleverd werd, maar toen hij eenmaal geleverd zou worden werkte de trek en trace code niet dus wist ik niet hoelaat de fiets bezorgd zou worden.

Emma van der Weide beoordeelde op 2016-09-20

Kon niet beter

Melissa Rinaldin beoordeelde op 2016-09-13

thank you, i really like my new bike and the delivery was very quick!