Fietsen District

Fietsen District

Opzoek naar een nieuwe fiets? Dan ben je bij fietsendistrict aan het juiste adres.

Lidmaatschap per 05-02-2018 stopgezet

8,9

• Kees van der Toorn
    Review voor Fietsen District

Prachtige fiets, uitstekende levering.

• Mirjam Reijneveld

Prima snel mooie fiets.

• sepp te Nahuis

Contact was prima

• Geert Van de Gucht
    Review voor Fietsen District

Snelle, correcte levering en fiets die volledig was afgewerkt

• Paul Pastoor
    Review voor Fietsen District

Snel, goede communicatie en informatie.

• Eus Konijnendijk
    Review voor Fietsen District

Snelle levering en fiets geleverd zoals afgesproken...top!!

• g spanninga
    Review voor Fietsen District

Mbm Life fiets besteld, die vlot geregeld is; top. Zeer tevreden over. Scherpe prijs. Aangezien pedalen, zadel en stuur zelf gemonteerd worden, zou een eenvoudige instructie daarbij een aanrader zijn. Het linkerpedaal moest tegen de klok in vast gedraaid worden, vond ik op Google over monteren hiervan.

• Vanessa van Rijn
    Review voor Fietsen District

Supersnelle levering, netjes verpakt. Alleen miste er een beschrijving voor de montage

• Kris
    Review voor Fietsen District

Zeer snelle levering ! De fiets (MBM Life) kwam ongeveer gemonteerd aan. Enkel het stuur en zadel dienden nog geplaatst te worden. 5 min werk.
    Aanrader, zowel de webwinkel als de fiets.

• Maarten Bastiaans
    Review voor Fietsen District

Fiets afgelopen vrijdagmiddag besteld en vanmorgen werd de fiets al geleverd. Helemaal tevreden!

• Karin de Vries
    Review voor Fietsen District

Ik had een altec fietsmand besteld netjes
    betaald krijg ik een mail terug
    dat de mand alleen te bestellen is in combinatie
    met een fiets
    Beetje jammer dat het niet op de side
    staat aangegeven

• Marin Jankovski

Snel!

• E.L.M. Vijverberg
    Review voor Fietsen District

Snel in huis. Enkele onderdelen van de fiets moest ik zelf in elkaar zetten. Dat wist ik maar een gebruiksaanwijzing had op zijn plaats geweest.

• Mark Verhagen
    Review voor Fietsen District

Met de fiets en de levering erg tevreden, donderdag besteld en vrijdag in huis, ik hield na het monteren wat onderdelen over waar op ik 7 oktober over gemaild heb, maar tot op heden heb ik nog geen antwoord gehad. Dus qua aftersales een minpuntje, anders was de beoordeling Uitstekend geweest ipv Goed .

• carin spaan
    Review voor Fietsen District

De fiets was prima en goed in elkaar kunnen zitten mbt internet. Tip, misschien een begeleidend briefje / handleiding mbt de losse onderdelen en hoe wiel en stuur vast te zetten. Was nu best even puzzelen en we hielden ook iets (niet belangrijks volgens ons, maar toch) over.

• Julius Ocalia
    Review voor Fietsen District

De fiets was verkeer in elkaar gezet waardoor ik zelf moest los halen. En er zat geen handleiding bij om het in elkaar te zetten.
    Verder werkt de fiets wel goed naar behoren.

• Miranda van Baarle
    Review voor Fietsen District

Heel tevreden, snelle levering.

• Michiel Van gool
    Review voor Fietsen District

Werd netjes gemaild dat de fiets later geleverd werd, maar toen hij eenmaal geleverd zou worden werkte de trek en trace code niet dus wist ik niet hoelaat de fiets bezorgd zou worden.

• Emma van der Weide

Kon niet beter

• Melissa Rinaldin
    Review voor Fietsen District

thank you, i really like my new bike and the delivery was very quick!