Biesland 13
1948 RJ Beverwijk

henk Massen beoordeelde op 2019-05-23

Snelle levering en makkelijk te monteren.

Gunther Van Mullem beoordeelde op 2019-05-23

Zeer snelle levering ! Product beantwoord exact aan de vereisten. Perfect !

Daan Lalaar beoordeelde op 2019-05-23

zeer tevreden en plezier hebben ik en mijn zoon, makkelijk te monteren!

R. Krassenburg beoordeelde op 2019-05-22

Duidelijke website, niet duur en een zeer snelle levering

Katja Zimmeck beoordeelde op 2019-05-20

Snelle levering maar vooral ook goed telefonisch advies

Janneman52 beoordeelde op 2019-05-20

Op tijd geleverd. Dit vind ik zeer belangrijk.
Verpakking was wat aan de grote kant.

areke van de wal beoordeelde op 2019-05-19

Bert Steentjes beoordeelde op 2019-05-19

Snel geleverd en supernetjed ingepakt

H. van der Horst beoordeelde op 2019-05-17

Prima in orde

leah den haring beoordeelde op 2019-05-17

Prima service, snel geleverd, goede kwaliteit, 4 tyrips zaten erbij.

Dochter helemaal voor op haar nieuwe fiets

Ann H. beoordeelde op 2019-05-16

Ik ben heel tevreden. Fietsparadijs heeft een duidelijke klantvriendelijke website. Ze hebben een ruim aanbod en de prijs ligt lager dan bij andere bekende webwinkels. De verzending ging supersnel, ik woon in België en had niet verwacht dat ik mijn bestelling zo snel zou ontvangen. Ik zal zeker terug bestellen bij Fietsparadijs.

Laura Suiveer beoordeelde op 2019-05-16

👍

Cindy Simoens beoordeelde op 2019-05-15

- product voldoet volledig aan de beschrijving
- erg snelle levering

Monique Falk beoordeelde op 2019-05-15

Blij met het geleverde product en heel snel geleverd.

B.W. Baar beoordeelde op 2019-05-14

Tevreden met product en snel geleverd

gert westerbroek beoordeelde op 2019-05-13

Vrijdag besteld zaterdag in huis.

wim in 't groen beoordeelde op 2019-05-12

snelle encorecte levering

Maren Ransdorp beoordeelde op 2019-05-12

Werken strak volgens afspraak. Doen en leveren wat ze beloven.

Agnes Ros beoordeelde op 2019-05-12

Snel en netjes

Andrea Richwalsky beoordeelde op 2019-05-12

De bestelling (een Zadel op Buis en Spaakbeschermer) waren snel in huis. Heb de buiszadel/Zadel op buis voor een kind op mijn nieuwe fiets laten monteren in een fietsenwinkel. Het is vrijwel onmogelijk voor iemand zonder technische/fietsenkennis dit zelf te doen. De verkoper/monteur was ook zeer verrast over de vele onderdelen en alles was nog uit elkaar in de doos: vele schroeven etc. Het duurde zeker 20 min. voordat het zadel met alle schroeven enigszins in elkaar gezet was. Toen kwam het bevestigen op de fiets. Dit heeft zeker 1-1,5 uur geduurd, want was zeer ingewikkeld. Dat terwijl ik een redelijk standaard nieuwe Gazelle (Orange C7) heb, met enkele buis, waar dit model Zadel op buis nr. 4 geschikt voor was Oordeel fietsenwinkel (die zelf geen buiszadels in assortiment had): het past allemaal net, zeer onhandig in elkaar te zetten. Geen degelijke kwaliteit, o.a.. het zadeltje zelf erg 'cheap' vond hij. Ik moet het ermee doen, want 2 kinderen op een fiets vervoeren: 1 achterop in een Yepp en 1 groter kind op buiszadel voorop. Ik hoop dat het fietsen goed gaat, want nog niet geprobeerd. Advies: NIET zelf te monteren, maar enkel door fietsenmaker. Spaakbeschermer nog niet aan toe gekomen door halve middag die dit in beslag nam.