Biesland 13
1948 RJ Beverwijk

Wilma Wel beoordeelde op 2018-04-23

heel tevreden!

Rineke Uitslager beoordeelde op 2018-04-23

Fietsmand is helemaal naar wens. Helaas was de bezorging niet zoals beloofd de volgende werkdag, maar een dag later

Piet Tjoelker beoordeelde op 2018-04-23

heel tevreden, s'avonds besteld de volgende dag in huis

Tom Van de Moer beoordeelde op 2018-04-23

Snelle levering!

Annelies van Mastricht beoordeelde op 2018-04-22

Volgende dag al in huis uitstekend

a.l.j velden van der beoordeelde op 2018-04-22

Heel tevreden woensdagavond besteld en donderdag middag afgeleverd ben heel tevreden híer over de snelle levering.

Damelza Kooijman beoordeelde op 2018-04-22

Fietshelm besteld voor mijn zoontje. De volgende dag had ik de helm in huis helaas was de helm wel helemaal kapot.
Het bedrijf opgebeld en zij stuurde gelijk een nieuwe op! Goede service ik zal hier zeker vaker gaan bestellen

Mary Dragman beoordeelde op 2018-04-22

Snelle levering en goed verpakt. Mijn hondje is blij met haar nieuwe fietsmand.

Mary van Gent beoordeelde op 2018-04-22

Snelle levering. Prima kwaliteit

Leo Dokter beoordeelde op 2018-04-21

Hallo
Bij deze wil ik jullie mee delen dat ik zeer goed over jullie tevreden ben voor 22:00 uur besteld en nog geen 24 uur later algeleverd
Als ik weer iets zoek wat ik kan of wij nodig hebben kom ik bij jullie terug de site wat ik heb bekeken qua zoeken buiten gewoon mooi en goed over zichtelijk. Kom zeker bij jullie terug ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Toos Nicolai beoordeelde op 2018-04-21

Bezorgd binnen een dag.Prima verpakt.

Ann Willem beoordeelde op 2018-04-21

De bestelling was snel geleverd (NL -> BE)
Het materiaal is goed, wel opletten dat je alle nodige onderdelen bijbestelt want dat is niet echt duidelijk!

I Van Ophoven beoordeelde op 2018-04-21

Jammer dat bij de fietstassen een schot te klein was. We kregen twee de dezelde.

Hans Donders beoordeelde op 2018-04-21

snelle levering, degelijk product tegen een goede prijs

Stefhanie Windels beoordeelde op 2018-04-21

Zeer snel

CARINE SCHOUKENS beoordeelde op 2018-04-20

Super snel en zeer voordelig

Ellen mevr Minnen beoordeelde op 2018-04-20

Ik vond de levering correct, maar de fietstassen waren te klein. Bij het terugsturen moet ik bijna 17 euro betalen dat was wel wat veel vond ik!

Regina Bylois beoordeelde op 2018-04-20

Snelle service en product voldoet aan de beschrijving

Mink van der Sar beoordeelde op 2018-04-20

Tevreden, woensdag besteld en kon het op donderdag al ophalen bij de postnl locatie

dirk bosschaerts beoordeelde op 2018-04-17

Snelle levering ,scherpe prijzen !