Biesland 13
1948 RJ Beverwijk

Ruud Nieswaag beoordeelde op 2018-01-20

Tijdig

Anja Knippenborg beoordeelde op 2018-01-18

Zondag besteld. Maandag werden de fietstassen al geleverd. Super mooi. Topkwaliteit.

Marcel Vrijenhoek beoordeelde op 2018-01-15

Snelle levering, duidelijk communicatie, top!!

Lydia beoordeelde op 2018-01-15

Duidelijke site, snel geleverd, vraag goed beantwoord.

Kelly Van Genechten beoordeelde op 2018-01-15

Snelle levering, goede kwaliteit materiaal. Hartelijk bedankt!

Lisetta Van der Wacht beoordeelde op 2018-01-12

Veel te groot voor op de fiets

Marlene Waage beoordeelde op 2018-01-11

Fijn product zeer tevreden

merel Reith beoordeelde op 2018-01-10

Snelle levering, goed product!

Marty Veldboom beoordeelde op 2018-01-08

Snel en correcte afhandeling!
Kortom top!

Monique Vossen beoordeelde op 2018-01-08

Wij zijn tevreden over het kettingslot. Onze oudste zoon gebruikt hem al bijna 2 jaar.

Ronald Tesselaar beoordeelde op 2018-01-05

Bestelling al de volgende dag in huis. Netjes verpakt.

Sandra Heuker of Hoek beoordeelde op 2018-01-05

Snelle levering, en de honden fietstas is heel mooi, vandaag voor het eerst gebruikt voor mijn shih tzu pup. Fijn dat ze vastgezet kan worden, en de tas afgesloten kan.

Stijn Van Herzele beoordeelde op 2018-01-05

Alles dik in rde

Winden beoordeelde op 2018-01-05

Een dag na het bestellen kreeg ik een bericht dat het artikel niet geleverd zou worden. De dag erna kreeg ik het bericht dat het artikel verzonden was (terwijl ik het inmiddels ergens anders ook besteld had). Uiteindelijk werd het artikel gewoon geleverd op de afgesproken dag. Daarnaast had ik een opmerking geplaatst bij mijn bestelling waarop tot op heden nog niet op is gereageerd.

Thomas beoordeelde op 2018-01-05

Alles verliep perfect.
Producten volledig zoals verwacht.
Zeer tevreden.

Corine beoordeelde op 2017-12-30

20 dec. 2017 mailde ik naar de webshop dat mijn fietstas van bijna 1 jaar oud, gescheurd was in de hoek. Wat te zien was op de foto's die ik meestuurde. De klacht werd meteen en heel goed in behandeling genomen en 23 december had ik al een nieuwe dubbele fietstas! Super service.! Dankjewel van een tevreden klant

Toon Van Damme beoordeelde op 2017-12-18

Heeft wel even geduurd vooraleer het geleverd is, maar dat lag waarschijnlijk aan PostNL.
Bij het bestellen kon ik ook niet teruggaan waardoor ik wel driemaal opnieuw heb moeten beginnen alvorens mijn Bestelling volledig was.

Nel Niewold beoordeelde op 2017-12-17

Vlotte bezorging vriendelijke chauffeur.

Hilde Van Herbruggen beoordeelde op 2017-12-16

Heel snelle levering