Buziaulaan 28
1948AK Beverwijk

wolter beoordeelde op 2018-02-17

100 0/0 tevreden snelle levering.

Tijs Verbrugge beoordeelde op 2018-02-17

Heel tevreden! Gister besteld en vandaag al in huis. Tas is precies zoals op de site.

Didy Heemsbergen beoordeelde op 2018-02-17

Snel geleverd, keurig verpakt ontvangen.

Peggy Geyzen beoordeelde op 2018-02-16

Vandaag bestellen , morgen in huis ๐Ÿ‘๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘

Ricus Timmer beoordeelde op 2018-02-15

goede website, duidelijk, prima levering, gewoon goed.

Willem van Wonderen beoordeelde op 2018-02-15

Sneller dan een elec fiets was het pakje gearriveerd. Zondag besteld en Maandag bij afhalpunt

Pina Nardo beoordeelde op 2018-02-15

Zeer veel keus, duidelijke omschrijving online. Bezorging zoals afgedproken en zo fijn dat zelfs op zondag besteld het maandag bezorgd wordt. Netjes verpakt en ben erg blij met mijn vrolijke fietstas!! Top! ๐Ÿ˜Š

Henrike van Stormbroek beoordeelde op 2018-02-14

Karolien Sloof - de Groot beoordeelde op 2018-02-14

Michiel Kuiper beoordeelde op 2018-02-14

Gewoon alles zoals aangegeven op de duidelijke website. Eigenlijk gewoon goed en zoals je verwacht!

Rene Korpershoek beoordeelde op 2018-02-12

Zeer goede afhandeling en snelle levering.

Wiel Hoeppener beoordeelde op 2018-02-12

Levering direkt de dag erna, en netjes bij de buren bezorgd. Goed verpakt, prima service

Agnes D'Anselmo beoordeelde op 2018-02-11

Snelle levering (volgens plan). Goed doorgeven wanneer bestelling aan gaat komen. Netjes ingepakt.

E. Bos -de Kruif beoordeelde op 2018-02-09

niet op de gevraagde dag bezorgd moest hierover mailen daarna wel direct afgeleverd

ilona hollander beoordeelde op 2018-02-09

Voor de eerste keer hier wat besteld en de volgende dag al in huis. Uitstekend.

Marcel Vaarmeijer beoordeelde op 2018-02-09

Basil fietsmand + houder gekocht, vlot en goed verpakt bezorgd.

Monique Lippens beoordeelde op 2018-02-08

Heel tevreden ik heb maandag besteld en dinsdag werd er al geleverd. Netjes verpakt alles zoals het moet zijn.

yneke ligthart beoordeelde op 2018-02-08

correcte behandeling en aflevering