Boelewerf 24

Bol.com 500 8,6
The Feedback Company 824 8,6

marjan spans beoordeelde op 2019-03-23

Christa Kontos beoordeelde op 2019-03-23

Snelle levering en uitstekende kwaliteit dekbedovertrekken en hoeslakens.

Johanna Deij beoordeelde op 2019-03-23

Bij het uitpakken van de dekbedovertrekken zit er stof in de dekbedovertrekken en kussenslopen.........ook door de verpakking was dat zichtbaar!

Ook is het niet mooi dat het wasvoorschrift donkergrijs van kleur is......en niet erg zacht van stof....blijven harde stukjes, heb ze eruit geknipt.....blijft toch een smal stukje zitten, niet mooi!

Caitlin Pilat beoordeelde op 2019-03-23

Gulay Baskaya beoordeelde op 2019-03-20

Marleen van Amstel beoordeelde op 2019-03-20

Ria Krebbers beoordeelde op 2019-03-20

Lian vergouwen beoordeelde op 2019-03-20

Prachtige overtrek hele mooie kleuren en weer heel snel geleverd.

Betsy Den Ouden beoordeelde op 2019-03-20

Marie-Louise Vliegen beoordeelde op 2019-03-20

Sheerida Bartholomeus beoordeelde op 2019-03-20

mloes beoordeelde op 2019-03-20

snelle service, ondanks het niet te leveren product een hele goede snelle en passende oplossing

Janny Meijer beoordeelde op 2019-03-20

Mijn bestelling was een mooie aanbieding, en het is ook mooi ben er heel tevreden over! Snel bezorgd en bericht gekregen wanneer het bezorgd werd. Mocht zelfs achteraf betalen (niet gedaan) maar al met al goede ervaring met Fine2Sleep!

Ani Sipaan beoordeelde op 2019-03-19

Teun van den Herik beoordeelde op 2019-03-19

Het duurde langer dan was beloofd voor dat ik mijn kussen bezorgd kreeg dat kan gebeuren door omstandigheden,maar ik moest tot twee keer toe eerst een mail sturen voordat ik te horen kreeg wat er aan de hand was

Jeanet Van Vliet beoordeelde op 2019-03-19