Boelewerf 24

M. S Dawoody beoordeelde op 2019-01-19

Jolanda Lanser beoordeelde op 2019-01-19

Marjan Hart beoordeelde op 2019-01-19

BIE IWENS beoordeelde op 2019-01-19

bij het bestellen wordt er vermeld dat de zending de dag nadien zou geleverd worden,
en uiteindelijk heeft het meer dan een week geduurd voor de bestelling is toegekomen, hetgeen zeer lastig was want ik had de zending echt ten laatste woensdag na de bestelling nodig

J. de Graaf beoordeelde op 2019-01-19

Ad Aarts beoordeelde op 2019-01-19

AFJ Bergmans beoordeelde op 2019-01-19

Johan Harms beoordeelde op 2019-01-19

Wina Dijkstra beoordeelde op 2019-01-19

Snelle levering, keurig verpakt. Dekbed is precies zoals op het plaatje! Dikke duim

Nieske Maas beoordeelde op 2019-01-19

De dekbedovertrekken zien er chique uit. Ze zijn heerlijk zacht. Doordat ze met dunne drafen zijn geweven zijn ze wat doorzichtig.

Gerda Krombos beoordeelde op 2019-01-19

Kelly Dijkstra beoordeelde op 2019-01-19

Ik had de bestelling snel in huis

Sabrina Smit beoordeelde op 2019-01-19

Heb 2 dekbedden besteld bij een zat een vlek in in de witte en bij mij zelf is het new York dekbed slecht afgewerkt maar had ze echt nodig dus wel in gebruik

Rolf van der Goot beoordeelde op 2019-01-18

Aanvankelijk problemen met de aflevering,nu een week later na een paar keer contact gehad te hebben wordt het postvak alsnog verstuurd en krijg ik het als het goed is morgen binnen.Daadkracjtig opgelost,zo lijkt het.Over DHL ben ik minder te spreken,vindtdatdie slordig zijn bezig geweest met de aflevering en de reactie daarop.

A.h. Scherpenisse ridderhof beoordeelde op 2019-01-18

levering enz goed

Ida Breur beoordeelde op 2019-01-17

Carolien Wagenaar beoordeelde op 2019-01-17

Het traject van bevestiging tot afleveren was goed geregeld. Goede info per mail.

Roy Dodenbier beoordeelde op 2019-01-17