Boelewerf 24

8,7

Bol.com 657 8,4
The Feedback Company 1328 8,6

Frans Keverkamp beoordeelde op 2019-09-18

Product leverbaar 1-3 dagen, hetgeen uiteindelijk 9 dagen duurde.
Weliswaar prettig telefonisch contact, mits bereikbaar (tot 16:30 uur) - vaak niet.

Magda Jagt-Visser beoordeelde op 2019-09-18

Gaby Deckmyn beoordeelde op 2019-09-18

Snel geleverd, mooie kwaliteit, mooie kleuren

Nini Neuteboom beoordeelde op 2019-09-18

M Bakkenes beoordeelde op 2019-09-17

Jacqueline Geen Gieltjes beoordeelde op 2019-09-17

Had een bestelling gedaan en is op tijd geleverd. Ik vond het prima

Mieke Brusselers beoordeelde op 2019-09-17

Maria Vlyminckx beoordeelde op 2019-09-16

A. van Stek beoordeelde op 2019-09-16

prima bamboe slopen

Annemieke Thijs beoordeelde op 2019-09-16

Goede service! Had per ongeluk een dubbele bestelling gedaan en dit is direct door de klantenservice gecorrigeerd.

Minggoes Latupeirissa beoordeelde op 2019-09-16

Petra Willemsen beoordeelde op 2019-09-16

Makkelijk te bestellen. Leuke aanbiedingen. Snelle levering. Materiaal/ stof wel wat aan de dunne kant.

Mark Honselaar Honselaar beoordeelde op 2019-09-15

Snelle levering. Goede informatie