Boelewerf 24

Bol.com 614 8,2
The Feedback Company 1156 8,6

Peter van der Voort beoordeelde op 2019-07-17

Ans den Hartog beoordeelde op 2019-07-17

Dat was helemaal prima, alleen het kussen was kleiner dan we dachten,dat viel een beetje tegen

Viktor Van Schijndel beoordeelde op 2019-07-17

Rudy Groen beoordeelde op 2019-07-17

Duidelijke site,betaalbaar en snelle bezorging.

Marion de Wilde beoordeelde op 2019-07-17

Snel geleverd en netjes verpakt

Jacolien Visser beoordeelde op 2019-07-16

Petra Piket beoordeelde op 2019-07-16

Vlotte levering en precies als omschreven

Jose Geervliet-Oud beoordeelde op 2019-07-16

hetty veldwijk beoordeelde op 2019-07-16

snelle levering en goede kwalliteit

Bruce de Laat beoordeelde op 2019-07-16

ine fein beoordeelde op 2019-07-15

Prima.

Marianne Kann beoordeelde op 2019-07-15

Fijn materiaal

Netty van den Brink beoordeelde op 2019-07-15

Snelle levering prachtige kwaliteit!

Maartje Schraven beoordeelde op 2019-07-15

Snelle levering. Mooie en betaalbare spullen

Pjm Cents beoordeelde op 2019-07-14

monica vd meer beoordeelde op 2019-07-14

Zeer goed

Jesse Steinvoort beoordeelde op 2019-07-14

Erg goed product en snelle levering.

M Euson beoordeelde op 2019-07-14

Heel tevreden, goede kwaliteit. Top!!

Dorien Buntinx beoordeelde op 2019-07-14

De bestelling is langer onderweg geweest dan aangegeven op de site. Er stond 2-3 dagen verzendtijd.
In werkelijkheid was dit 4-5 dagen.
De kwaliteit is wel goed van de producten.

Herma van de Keuken beoordeelde op 2019-07-14

Geen idee 💡 We geven het vandaag als 🎂 cadeau weg! De levering en betalingsovereenkomsten waren uitstekend!