Boelewerf 24

8,8

Bol.com 381 8,5
The Feedback Company 438 8,6

Saskia van Opijnen beoordeelde op 2018-09-25

Super. Zijn zelfs gebeld om te vragen welke maat hoeslaken we cadeau wilden. Volgende dag alles al geleverd.

ANONIEM beoordeelde op 2018-09-25

Snelle levering en een superactie 2= 1.

Anke Boshart beoordeelde op 2018-09-25

ruime keuze, goede service

Suraja Janse-Kok beoordeelde op 2018-09-25

ann mees beoordeelde op 2018-09-25

heel tevreden, zeer snelle levering.

J Erdtsieck beoordeelde op 2018-09-25

Ik ben heel tevreden. had de bestelling de volgende dag al in huis. het product bevalt prima

MJHF Mans beoordeelde op 2018-09-25

Een van de overtrekken had een verkeerde afmeting - dhr. Pisters heeft besloten om dit overtrek niet terg te sturen.

j van der walle beoordeelde op 2018-09-25

ik had de stripes van het linnen wat breder verwacht, en zo leek het op de afbeelding ook maar in het echt zijn ze smaller,

johan verwoerd beoordeelde op 2018-09-25

fijn beddengoed

renske klunder douma beoordeelde op 2018-09-24

kwaliteit vind ik uitstekend

Cristiana Isabel Coelho da Silva beoordeelde op 2018-09-24

Conny de Laet beoordeelde op 2018-09-24

Prima bezorgtijd, aparte verpakking

Marleen Cammaert beoordeelde op 2018-09-24

Goede kwaliteit, snelle service!!

britt sevenants beoordeelde op 2018-09-24

heel tevreden+

jannie van der velden beoordeelde op 2018-09-24

heel te vrede

Noena Van Schaik beoordeelde op 2018-09-24

dirk DIRK GRINWIS beoordeelde op 2018-09-24

De levering ibestelling oke.De retour zenden ONDUIDELIJK financiele afhandeling (geld retour ) kan niet beoordelen , die is tot heden nog nie tdoor jullie nog niet voldaan. de de retour rede is: dat de dekbed overtrekken op de afbeelding,totaal ANDERS waren dan ide levering, jammer . het was dan een UITSTEKEND geworden, , gr. D.Grinwis

Carolina Smith beoordeelde op 2018-09-24

Willem Jeurissen beoordeelde op 2018-09-23

Zeer snel geleverd en zeer goede kwaliteit .

bea van oeffel beoordeelde op 2018-09-23