Boelewerf 24

8,7

Bol.com 562 8,8
The Feedback Company 1011 8,6

Ruth Gorter beoordeelde op 2019-05-21

Goed geholpen, alles was extra nagekeken en een goede kwaliteit

Esther Tienstra beoordeelde op 2019-05-21

Ss Heijkoop beoordeelde op 2019-05-21

Nel Sanders beoordeelde op 2019-05-21

Super snel in huis

Caroline Mutters beoordeelde op 2019-05-21

Zeer snelle levering, en de dekbedhoezen zien er prachtig uit. Een aanrader.

Marisol van der Meer beoordeelde op 2019-05-21

Greet Huiskamp beoordeelde op 2019-05-21

Tja wat moet ik ervan zeggen ? De administratie komt op mij als verwarrend over. Ik wilde na levering betalen . Ik heb na levering binnen 15 minuten besloten het pakketje terug te sturen. Daarover telefonisch contact gehad hoe ik dat moet doen zonder een retour biljet. Dit zat niet bij het pakket in. Daarna krijg ik een bericht dat ik moet betalen.

Patrick Thijsseling beoordeelde op 2019-05-21

A Reemst beoordeelde op 2019-05-20

Slaapt heerlijk, want we houden van beetje stevige kussens

Karin Aalders-Bianchi beoordeelde op 2019-05-20

K. H. beoordeelde op 2019-05-20

Goed verpakt en mooie en nette afgewerkte dekmatrasjes.

Dirk de Groot beoordeelde op 2019-05-20

Prima snelle levering

h steintjes beoordeelde op 2019-05-20

henny de Kok ijpelaar beoordeelde op 2019-05-20

Erg mooi sprei gekocht voor een hele goede prijs. Fijne snelle levering.

Caitlin Suk beoordeelde op 2019-05-19

Fijne kwaliteit

L. van Baal beoordeelde op 2019-05-19

carla van den Berg beoordeelde op 2019-05-19

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering

Natasha Van het Hof beoordeelde op 2019-05-19

Ben tevreden maandag besteld en de volgende dag in huis.

Tomas Seems beoordeelde op 2019-05-19

Dorien Van Eijk-Dragt beoordeelde op 2019-05-19