Regulusweg 5
2516 AC Den Haag

Google Plus/Places - 10,0

Hans v/d Ven beoordeelde op 2018-04-07

Service is prima. Het probleem van te snel leegraken van batterij is nauwelijks veranderd door nieuwe batterij.
Weet niet wie een analyse kan dien van het onderliggende probleem...
Heb aangegeven dat batterij te snel leeg liep.

Reactie van Fixsupport | Smartphone & Tablet repair:
Beste Heer v/d Ven, Vervelend dat het toestel nog steeds te snel leeg loopt. We hebben verschillende zaken doorgemeten. zowel voor als na de reparatie. Hieruit bleek dat uw batterij inderdaad aan vervangen toe was. Deze is vervangen. Na een paar keer goed opladen kan het probleem van de korte stand-by tijd verholpen zijn. Als dit niet helpt wil ik u vragen het toestel nogmaals in te sturen. Wellicht is er dan een defect aan het mainboard/printplaat van het toestel. Dit willen we graag voor u oplossen.

Jules beoordeelde op 2018-04-06

Mijn Samsung S8 scherm laten vervangen. Ik werd meteen geholpen, duurde maar 20 minuten. Ook een erg scherpe prijs, niet onbelangrijk.

D.Zwart. beoordeelde op 2018-04-04

Ben meer dan tevreden,een enorme service en klantvriendelijk.
Kennis van zaken en stelt de klant gerust en echte aanrader!!!

Frans beoordeelde op 2018-02-17

Mijn Samsung S8 reparatie laten uitvoeren door Fixsupport in Den Haag. Superservice. Laten afhalen met een fietscourier, toestel na 1,5 weer terug bezorgd bij ons op kantoor. Niets dan lof. Ik kan deze partij iedereen aanraden.

Tukker beoordeelde op 2017-11-25

iPhone 6 gebracht met drie defecten, kapotte homeknop, gammele geluidsschakelaar en een rammelende speaker. Dacht dus drie defecten met bijbehorende prijzen. Er werd direct gesuggereerd dat vuil de oorzaak kon zijn van schakelaar en speaker en dat bleek ook zo te zijn. Paar uur later telefoon opgehaald en alleen voor homeknop hoeven te betalen. Dat is echt superklantgericht! Buitengewoon goede ervaring dus!

Walter van der Hoorn beoordeelde op 2017-11-03

Ik kom regelmatig met verschillende apparaten de prijzen zijn top en de reparatie worden fantastisch uitgevoerd. Dit is een top bedrijf en zeker een aanrader voor je reparaties.

Reineke beoordeelde op 2017-06-07

Snelle en zeer vriendelijke service.. maakt echt het verschil door de enorme kennis van zaken en ervaring die ze in huis hebben. Top!

Marcelo beoordeelde op 2017-04-22

Scherm van mijn iPhone6S was kapot. 's Morgens om 09:00 stond ik voor de deur en kon meteen geholpen worden. Vriendelijke en professionele service. Heeft op verzoek de batterij getest en deze heb ik gelijk ook laten vervangen om hiermee de levensduur van het toestel te verlengen.

Edward den Heijer beoordeelde op 2017-03-23

Prima opgelost. Gisteren mijn scherm kapot laten stuiteren, vandaag gerepareerd voor een vriendelijke prijs en met vriendelijke bediening. Aanrader!

Ralf Lucas beoordeelde op 2016-07-19

Snel en zeer correcte service, top top.

Alles indruk beoordeelde op 2016-07-19

Goede en zeer snelle service. Ik raad Fixsupport bij iedereen aan!

Davina Lamberts beoordeelde op 2016-07-19

Super snelle service. Vriendelijk en goede materialen. Kom hier al heel lang met veel plezier. Zelfs komen ze de gsm halen op de zaak en weer afleveren dezelfde dag.

Felix beoordeelde op 2016-07-19

Samsung Tab4 laten repareren. Ziet er weer uit als nieuw. Goede service

Indira beoordeelde op 2016-07-18

Een goed persoonlijk advies en snelle service!

Joost beoordeelde op 2016-07-18

Mijn iPhone laten afhalen door de fietskoerier. Binnen 2 uur weer gerepareerd retour ontvangen...Geweldige dienst. Aanrader.

Ruud Biesebroek beoordeelde op 2016-07-17

Goede service, snel, vakkundig en afspraak is afspraak.

Amber beoordeelde op 2016-07-15

Top!

Jur beoordeelde op 2016-07-15

Vakkundig en snel. Heerlijk, zo'n no-nonsens winkel!

Dynamic Telecom beoordeelde op 2016-07-14

Snel en betrouwbaar. Goede koffie bij de buren!

MRN beoordeelde op 2016-07-13

Top service!